Kategori: Kampe
Roma kan komme op på Tottenhams rekord på 11 sejre i træk i de første åbningskampe. Men det kræver altså en sejr mod et svingende Torino mandskab. Desuden har de en Cerci, som har spillet rigtig godt for dem i år, og ligger på 2.pladsen i dysten om topscorer titlen. Roma er uden Castan.
Torinos trup imod Roma:
Basha, Barreto, Bellomo, Berni, Bovo, Brighi, Cerci, D'Ambrosio, Darmian, El Kaddouri, Gazzi, Glik, Gomis, Immobile, Maksimovic, Masiello, Meggiorini, Moretti, Padelli, Pasquale.
Karantæne: Giuseppe Vives
Skader: Guillermo Rodriguez, Marcelo Larrondo, Alexander Farnerud.
Romas trup imod Torino:
Balzaretti, Benatia, Borriello, Bradley, Burdisso, Caprari, De Rossi, De Sanctis, Di Mariano, Dodo, Florenzi, Jedvaj, Ljajic, Lobont, Maicon, Marquinho, Pjanic, Ricci, Romagnoli, Skorupski, Strootman, Taddei, Torosidis.
Karantæne: Leandro Castan
Skader: Totti, Gervinho
Roma Forventet: 4-3-3
De Sanctis
Maicon-Benatia-Burdisso-Balzaretti
Pjanic-DDR-Strootman
Florenzi-Borriello-Ljajic
Torino Forventet: 3-5-2
Padelli
Darmian-Glik-Moretti
D'Ambrosio-Gazzi-Basha-Bellomo-Pasquale
Cerci-Immobile
[Rettet af: Lamela - 03/11/2013 - 13:36]
Nu må folk altså have realitetssansen tilbage. #romeren10 havde du regnet med, at vi vil vinde samtlige kampe? Vi har slået italiensk rekord for antal sejre i en sæsonåbning, og ligger stadig nummer 1, og har netop stået vores første kampe uafgjort. Vi har 31 point efter 11 runder! Du mener simpelthen at alt er smidt efter idag?
Synes heller ikke Pjanic var noget specielt idag. Ja, han er er god, men han smed også bolden væk idag, og generelt blev der ikke skabt chancer.
Jeg synes Strootman, Bradley, Pjanic, Florenzi og Maicon fik for lidt ud af boldbesiddelsen idag. Her var modstanderen, til sammenligning, meget mere direkte i deres spil og fik smidt bolden i feltet.
Det er sku om, at jeg sidder og ser en Tottenham-kamp. Flotte afleveringer og spil, men ingen chancer.
Maicon skuffede mig meget idag. i mine øjne hans dårligste kamp i romatrøjen. (Selv dårligere end i Udine). Ja, De Sanctis var fremragende idag!
hvorfor spiller ljajic ikke fra start, han we vores farligste våben på den sidste 1/3.
Mexes. Vi fører kun med 3 point og det er jo ingenting når du kigger på hvordan Napoli og Juve vinder hver uge.
jamen romeren10; havde du da regnet med at blive mestre inden sæsonen gik igang? Jeg synes det er virkelig latterligt, at du pga. et uafgjort resultat i Torino synes at hele sæsonen nu går i vasken. Se da lidt realistisk på tingene. At vi overhovedet ligger nummer 1 efter 11 runder er jo fantastisk i sig selv!
... Stimen måtte jo ende på et tidspunkt, og det er da ingen skam at få uafgjort ude mod Torino - endda en dag, hvor vi spillede ganske dårligt. Det vigtige er jo netop hvordan vi så reagerer på årets første pointtab. Det er de næste kampe, som virkelig viser hvad holdet er lavet af. Her synes jeg virkelig, at det er et super kampprogram i vente! Vi skulle gerne vinde de næste to hjemmekampe, og så hedder den altså 12 sejre og 1 uafgjort, hvis det bliver tilfældet. Og så vil vi som minimum havde øget afstanden til enten Juve eller Napoli som mødes nu.
Hvordan kan vi føre med 3 point hvis juve og Napoli vinder hver uge? ;0)
Slap nu af drenge.
Det her måtte jo komme.
Vi har stort set ikke produceret chancer i de sidste par kampe og vi har spillet fuldstændig over evne indtil videre i turneringen.
I mine øjne har vi IKKE en top tre klub. Vi har simpelthen ikke bredde nok. At vi ligger, hvor vi gør, er et eventyr - en drøm - man håber på vil vare ved så længe som muligt.
Og drenge. Vi liger altså stadig nr et!
Det her resultat kan tilgives hvis vi vinder næste uge og Juve og Napoli spiller uafgjort. Så kan vi få 5 points forspringet tilbage igen. Bare lidt ærgelidt vi tabte point idag. Jeg havde regnet med at vi ville øge forspringet endnu mere da Juve og Napoli møder hinanden næste uge.
Jeg er ked af at sige det romeren10, men du har vidst mistet jordforbindelsen.
uafgjort på en offday i Torino er ikke skidt. Vi kan ikke vinde 38 kampe i år, og holde nullet i resten af kampene. Vi fører med 3 point ned, og har gode muligheder for at udbygge den føring de næste par runder. Det er pisse godt gået, og at du så mener at sæsonen delvist er røget i aften, og at dette 'forfærdelige resultat' kun kan "tilgives" med en uafgjort mellem Juve og Napoli må være din sag. Jeg synes godt nok at du burde se realistisk på tingene og ikke mindst glæde dig over den fantastiske sæsonenstart, som vi i den grad STADIGVÆK har!!
Det her resultat har været længe undervejs.
Mod Udine er svine heldige med en Bradley scoring, i en kamp, hvor Udinese havde kæmpe chancer, og Roma var press, næremest under hele kampen.
Mod Chievo, havde vi svært at spille mod et forsvar, der stod så lavt. Vi manglede en spiller til at dirke defensiven op med.
Mod Torino manglede vi mand, til at holde på bolden, og en kant spiller til at true dem i kontra fasen.
Strottmann-Pjanic er ikke dem, der skal løbe kontraer.
hvis vi bare ikke havde lavet forsvarkikseren ved målet. lidt skuffet over benatia. hans første fejl (stadig en fantastisk spiller!)
ved sku ikke helt om vi skulle have straffespark, det ville være nogle lidt tynde nogen hvis de var blevet dømt, synes jeg
Chievo kampen var fin. vi fik et fint mål og chievo havde ikke et skud.
Ikke et så slemt resultat, havde dog håbet på en sejr :)
vi er stadig ret vilde, men savner totti. Han er jo så lækker på en fodboldbane(han ser også ok ud på tilskuerpladserne men...)
Helt okay sæsonstart. Kan ikke se hvad der sådan at brokke sig over? Det er sgu lidt for hurtigt at folk blev for forvænte syntes jeg!.
Efter 2 2/3 kampe med Borriello må det da være klart at vi ikke kan bruge ham som backup. Spillet går alt for langsom når han er involveret. Mange små boldtab i ufarlige situationer. Spillet flød meget bedre da han røg ud. Så hellere at Caprari fik lidt tid på banen!
Borriello og Marquinho må meget gerne ryge i transfervinduet, og en ung kreativ spiller komme ind, som supplement til Totti.
Og hvor det dog ærgrer mig at Burdisso fik chancen i stedet for Jedvaj/Romagnoli. Ja, det var Benatias mål, men Burdisso/Balza kunne også have gjort det meget bedre end det fumleri de lavede!
Er jeg den eneste der synes, at dommerne er imod os? Lad os bare tage kampen igår. Flere gange i kampen i går sad jeg og tænkte, hvordan fanden er der ikke frispark dér?!!! Vores spillere bliver skubbet og sparket ned, men dommeren reagerer slet ikke, men når en spiller fra det andet falder ved det mindste skub så er der frispark og gul kort. For ikke at snakke om det krystalklare straffespak til Pjanic (Pjanic: https://scontent-a-ord.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/996967_10151772803040852_1420216097_n.jpg).
Nu har Juve fået 6 point foræret af dommeren, mens Roma ikke bare har 11 spiller imod sig, men også den alt afgørende dommer imod sig.
Jeg synes personligt ikke at dommerne har været direkte imod os, se blot på den episode hvor vi fik foræret et straffe ude mod Inter (Gervinho nedlagt UDENFOR feltet).....
Ja igår kunne der nemt være fløjtet frispark imod Benatia og straffe til Pjanic, men sidstnævnte spillede for meget på situationen.
Jeg synes ikke vi skal begynde at snakke om dommerne er imod os så længe vi har vundet
10 og spillet en uafgjort ;o)
Forza ROMA
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj