Kategori: Kampe
Så er vi nået til næste kamp i denne indtil videre fantastiske sæson. Kampen spilles mod Chievo der normalt er garant for at stå godt og solidt i forsvaret, men har dog lukket 17 mål ind so far og ligger alene på sidste pladsen. Det ligner en kamp som Roma bare skal vinde uden de store problemer, dog synes jeg altid det har været svært at spille mod Chievo. Så vi skal ikke undervurdere nogen og bare kæmpe røven ud af bukserne som vi hidtil har gjort.
Forventede Opstillinger:
ROMA (4-3-3): De Sanctis; Torosidis, Benatia, Castan, Dodò; Pjanic, De Rossi, Strootman; Marquinho, Borriello, Ljajic. Bænk: Lobont, Skorupski, Burdisso, Jevdaj, Romagnoli, Balzaretti, Bradley, Florenzi, Taddei, Ricci, Caprari.
CHIEVO (3-5-2): Puggioni; Dainelli, Claiton, Bernardini; Sardo, Bentivoglio, Rigoni, Radovanovic, Dramè; Thereau, Paloschi. Bænk: Squizzi, Silvestri, Papp, Frey, Pamic, Estigarribia, Improta, Hetemaj, Lazarevic, Sestu, Pellissier, Ardemagni.
Gervinho bliver klar til kampen.
Opdateringer med hensyn til opstillinger og skader følger.
[Rettet af: TottiErMejo - 31/10/2013 - 18:54]
Samme her! Totalt uengageret indsats. Hvor er vores hold Idag???
Endelig!
Marco Borriello!!!!!!!!!!!
Fuck'!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
BORRIELLO
God assit af Florenzi
Fandme vigtig med Balza og Florenzi!!!!!
Bori Bori Bori....
puha det var tæt det der!
JAAAAAAAAAA sådan man
10 sejr. Hvor er det bare fedt.
Virkelig flot og smukt af hele holdet.
Jamen altså
FORZA ROMA
Tør kamp, men jeg er pisse ligeglad. Det er fedt at være på toppen :)
Super nerver. Shit, sejren var i fare til det sidste sekund.
Grim grim kamp men svært når chievo parkerer bussen foran målet
Hold kæft hvor er Borriello elendig! Irriterende at vi ikke fik sendt ham væk sidste transferdag..
Kommer Gervinho til at være klar til Torino kampen? For ellers kommer vi vores streak til at ende mod Torino..
Vigtig sejr. Jeg er spændt på at se, hvordan spillerne reagerer mod Torino, når nu rekorden er sat. Jeg håber, at de mander sig op.
Utroligt, at man egentlig kan have fået så god en start og stadig kun være 5 point foran 2. og 3. pladsen, lidt ærgerligt for jeg er stadig i tvivl om bredden er der.
Napoli var da også latterligt heldige igår!
For nogle år siden, skrev jeg herinde, da Ranieri var ved at tage røven på fodbold Italien og tage et trofæ tilrom for næsen af Inter.
Nu må man sige at det ser noget anderledes ud, derfor har jeg en utrolig lyst til, som Juventus supporter, at sige mange mange gange tillykke med en fuldstændig vanvittig sæson start, i har så evigt fortjent det. Jeg håber ikke i går hen og tager mesterskabet, men hvis i gør, så vil det være det allermindst af alle onder.
Fortsat god sæson.
Dale Cooper
Damn Fine coffee
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0