Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Chievo

Kategori: Kampe

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 29/10/13 13:29

Så er vi nået til næste kamp i denne indtil videre fantastiske sæson. Kampen spilles mod Chievo der normalt er garant for at stå godt og solidt i forsvaret, men har dog lukket 17 mål ind so far og ligger alene på sidste pladsen. Det ligner en kamp som Roma bare skal vinde uden de store problemer, dog synes jeg altid det har været svært at spille mod Chievo. Så vi skal ikke undervurdere nogen og bare kæmpe røven ud af bukserne som vi hidtil har gjort.

Forventede Opstillinger:

ROMA (4-3-3): De Sanctis; Torosidis, Benatia, Castan, Dodò; Pjanic, De Rossi, Strootman; Marquinho, Borriello, Ljajic. Bænk: Lobont, Skorupski, Burdisso, Jevdaj, Romagnoli, Balzaretti, Bradley, Florenzi, Taddei, Ricci, Caprari.

CHIEVO (3-5-2): Puggioni; Dainelli, Claiton, Bernardini; Sardo, Bentivoglio, Rigoni, Radovanovic, Dramè; Thereau, Paloschi. Bænk: Squizzi, Silvestri, Papp, Frey, Pamic, Estigarribia, Improta, Hetemaj, Lazarevic, Sestu, Pellissier, Ardemagni.

Gervinho bliver klar til kampen.

Opdateringer med hensyn til opstillinger og skader følger.

[Rettet af: TottiErMejo - 31/10/2013 - 18:54]

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. oktober 2013

Truppen: BALZARETTI, BENATIA, BRADLEY, BORRIELLO, BURDISSO, CAPRARI, CASTAN
DE ROSSI, DE SANCTIS, DI MARIANO, DODÒ, FLORENZI, JEDVAJ, LJAJIC, LOBONT, MARQUINHO, PJANIC, RICCI, ROMAGNOLI, SKORUPSKI, STROOTMAN, TADDEI, TOROSIDIS

Gervinho er altså ikke blevet klar, men den blot 17-årige Di Mariano er udtaget til truppen for første gang. Garcia skal være klar til at lave ændringer i startopstillingen, da både Benatia, Castan, De Rossi og Florenzi er blot et gul kort fra karantæne. Burdisso og Marquinho kan derfor spille fra start

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 30. oktober 2013

Vi skal bare vinde denne kamp....så må ikke spare for mange....man kan jo håbe gervinho hvis florenzi skulle få karantæne.....

3 point Roma Tak

Tomas R
374 indlæg.
d. 30. oktober 2013

Er det ikke bare kampen (og de næste), hvor vi sætter et par stykker på bænken, trækker et gult kort eller to, så der ikke ryger for mange på en gang, og så bliver de klar til Fiorentina.

Vi har bare brugt 18 spillere i sæsonen so far. Og to af dem er lige nu skadet.

mexes
2516 indlæg.
d. 30. oktober 2013

Hvis de endelig skal have karantæne, så synes jeg da det ville være mest optimalt at "gemme" den til hjemmekampen mod Sassuolo ;) .. Ej, alle kampe skal tages dybt seriøst. Jeg ser ingen grund til at lave de store ændringer - og slet ikke nu, hvor kampene efterfølgende hedder Torino og Sassuolo. Jeg kan ser idé ved at spare en midterforsvar og evt. florenzi. Men ellers synes jeg ikke vi bør ændre for meget.

Kampen SKAL bare vindes, og jeg tror nu også at den bliver vundet. Jeg tror spillerne er sultne efter at skrive sig ind i historiebøgerne!

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Torosidis, Benatia, Castan, Dodò; Pjanic, De Rossi, Strootman; Ljajic, Borriello, Marquinho

Rytter
90 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Ljajic, spiller da meget godt lige pt :-)

tommaso
216 indlæg.
d. 31. oktober 2013

vi får slet ikke borriello i spil i dag, mindst 1 pind fra ham idag hvis han skal være hos os efter nytår

praeste
93 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Det ser godt nok skidt ud. Borriello og Marquinho kan simpelthen ikke bidrage med noget offensivt.
På backsne mangler der Maicon og tildels Balzarettis angrebslyst. Torosidis har ikke evnerne eller farten og Dodo virker bange for at løbe fremad.
Smid Florenzi ind i stedet for Marquinho og så håb på at Borriello finder et eller andet frem, ellers kan vi ligeså godt smide Caprari ind. Jeg glæder mig til Destro, Totti og Gervinho er tilbage.

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Got a bad feeling about this match.

Fack.

Denner
527 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Vi kunne godt bruge et "juve-straffe"

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Samme her! Totalt uengageret indsats. Hvor er vores hold Idag???

praeste
93 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Endelig!

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Marco Borriello!!!!!!!!!!!

Fuck'!!!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2013

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

BORRIELLO

God assit af Florenzi

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Fandme vigtig med Balza og Florenzi!!!!!

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Bori Bori Bori....

Denner
527 indlæg.
d. 31. oktober 2013

puha det var tæt det der!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2013

JAAAAAAAAAA sådan man

10 sejr. Hvor er det bare fedt.
Virkelig flot og smukt af hele holdet.

Jamen altså

FORZA ROMA

Dingding
134 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Tør kamp, men jeg er pisse ligeglad. Det er fedt at være på toppen :)

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Super nerver. Shit, sejren var i fare til det sidste sekund.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Grim grim kamp men svært når chievo parkerer bussen foran målet

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Hold kæft hvor er Borriello elendig! Irriterende at vi ikke fik sendt ham væk sidste transferdag..
Kommer Gervinho til at være klar til Torino kampen? For ellers kommer vi vores streak til at ende mod Torino..

1

praeste
93 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Vigtig sejr. Jeg er spændt på at se, hvordan spillerne reagerer mod Torino, når nu rekorden er sat. Jeg håber, at de mander sig op.
Utroligt, at man egentlig kan have fået så god en start og stadig kun være 5 point foran 2. og 3. pladsen, lidt ærgerligt for jeg er stadig i tvivl om bredden er der.

Dingding
134 indlæg.
d. 31. oktober 2013

Napoli var da også latterligt heldige igår!

1

DaleCooper
3 indlæg.
d. 01. november 2013

For nogle år siden, skrev jeg herinde, da Ranieri var ved at tage røven på fodbold Italien og tage et trofæ tilrom for næsen af Inter.

Nu må man sige at det ser noget anderledes ud, derfor har jeg en utrolig lyst til, som Juventus supporter, at sige mange mange gange tillykke med en fuldstændig vanvittig sæson start, i har så evigt fortjent det. Jeg håber ikke i går hen og tager mesterskabet, men hvis i gør, så vil det være det allermindst af alle onder.

Fortsat god sæson.

Dale Cooper

Damn Fine coffee

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma