Kategori: Kampe
I dag kl. 15 mødes Roma og Udinese på Stadio Friuli. Udinese har bestemt ikke haft nogen god start på Serie A, men er et hold der aldrig skal undervurderes - slet ikke så længe Di Natale er at finde i klubben. Roma har fået den bedste start nogensinde og skal forsøge at forsætte sin sejrsrække.
Kampen vises ikke på TV, men kan streames igennem Csports.
Destro, Totti og Gervinho er alle ude med skader, mens Balzaretti vender tilbage fra karantæne.
Forventede opstillinger:
Udinese (3-5-1-1): Brkic; Heurtaux, Danilo, Naldo; Basta, Pinzi, Allan, Lazzari, Gabriel Silva; Muriel; Di Natale
Roma (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Balzaretti; De Rossi, Pjanic, Strootman; Florenzi, Borriello, Ljajic
WTF!!!!! helt uforventet. hahah var lige igang med at skrive 1 point er tilfredstillende, og nu alle 3 point. kæft det godt
Jeg føler, at vi efterhånden har en fornuftig chance for, at få en 1-1'er med hjem idag :-)
Seriøst.. Den målscore dér!
Kan virkelig ikke fatte at vi hiver den her hjem... Efter at have spillet en kedelig, usammenhængende kamp og samtidig med at vi bliver en mand i undertal viser det her bare, at vi ikke kun er inde i en god stime, men at vi også kan præstere på et stabilt niveau, og jeg begynder virkelig at tro på at vi kan gå hele vejen og blive mestre.
Fuck hvor er jeg glad, og hvor er jeg stolt af drengene idag.
Forza Bradley
Forza Garcia
Forza Roma!!!!
Jeg er helt rørt. Kæft hvor er det flot at vi 10 mand går fra 0-0 og hiver sejren hjem - tilmed på en banen udinese ikke har tabt på i over et år!
Det er historisk. Roma det eneste hold nogensinde til at vinde de første 9 KAMPE!!!!!
Vi blir simpelthen bare ved. Nu er det nye Romerrige ved at blive gendannet ;-)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SÅDAN MAN
Så dejligt at Morgan De Sanctis med det samme løber ud til fansne.
Han brænder virkelig for holdet som de andre spillere også gør.
Stor cadeau til hele holdet. Også Balzaretti.
Sådan
FORZA ROMA
Helt enig.
At vi med 10 mand, kan gå hen at vinde i Udine, er så flot.
Udine er virkelig ikke et nemt sted at spille, endda med 10 mand.
Det er for vildt!!! For sindssygt!!!
Men.... synes stadig alt i alt, det er bekymrende,a t vi offensivt er så afhængige af Totti.
Men ok. Hvis man vender det om har vi 11 (hvis man tæller Maicons "mål" mod Verona med) forskellige spillere, der har banket vores 23 kasser ind.
Til og med folk fra alle kæder.
De næste tre kampe skal give 9 point! Så venter Fiorentina.
Roma møder først Fiorentina om 5 kampe. Lad også blive ved med at tage en kamp ad gangen. Nu venter Chievo på hjemmebane på torsdag og endnu 3 point er et must samtidig håber jeg at Napoli og Juventus taber points.
Der er en fejl angående Serie A rekorden. Flere steder siges det, at ROma nu har slået rekorden for flest sejre i træk i åbningen af Serie A sæsonen, men det er angiveligt ikke rigtigt. Med 9 sejre i træk har Roma kun udlignet Juventus' rekord fra 2005...
Men den rekord er sat i forbindelse med calciopoli, så bør ikke medregnes!
...hvis vi vinder mod Chievo, så er vi med sikkerhed alene med rekorden. :D
[Rettet af: romeren10 - 28/10/2013 - 07:49]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj