Kategori: Kampe
Oven på en rigtig god sæsonstart skal vores rød-gule gladiatorer nu stå den helt store manddomsprøve - Derby della Capitale!
Til denne lejlighed rykker RCD væk fra de vante rammer på Krølben til studiestræde 6, da vi forventer at rigtige mange romanisti ville komme og se kampen og det derfor ville komme til at knibe med pladsen.
Der vil være mulighed for at købe øl, vand og snacks til billige penge (husk små penge)! Meld jer meget gerne på eventet, så vi har en idé om, hvor mange øl/vand vi skal købe ind - link.
Canal 8 sender desværre kun anden halvleg, men hele kampen sendes på Csports.
Derudover vil de længe ventede medlemspakker også blive uddelt inden kampen - så kom i god tid
ALLE MEDLEMSPAKKER DER IKKE BLIVER AFHENTET I FORBINDELSE MED KAMPEN, VIL BLIVE SENDT MED POST, DEN FØLGENDE DAG.
Flyer til eventet.
[Rettet af: Jonas - 17/09/2013 - 16:08]
@AS-Roma-Italien: Ja, selvfølgelig! Men jeg bryder mig langt mere om at se dette hold spille fodbold, end jeg har gjort under Zeman og Enrique, for eksempel. :)
Ahh på den måde.
Ja selvfølgelig. Også mig. Forsvaret er bare langt bedre end under to trænere.
Rudi Garcia kan virkelig finde ud af noget.
Kæft hvor er det sjovt at være Roma fan igen. Nu skal vi bare holde benene på jorden og spille med denne gejst og glæde, så lover det sku godt. Hvis vi kan blive ved med at spille sådan her, så er Champions League ikke urealistisk.
ps. Gervinho gør det rigtigt godt, men afslutningen/målene mangler. Han burde have score på de det chancer, sådan nogen kan ende med at blive dyrt mod de store hold.
Vi vinder. 2-0 easy pice of a cake. Walk in the park.
FORZA ROMA
Totti og Ljajic laver basserne.
Tæt på ellers
Der er kommet styr på det nede i bagkæden....vigtigt.. 4 kampe og kun lukket 1 mål ind...så vinder man mange kampe...bliver vi ved med det her er det CL bold til næste år.og gerne med det italiensk våbenskjold på den nye Nike trøjen
[Rettet af: totti er gud - 23/09/2013 - 22:43]
nogen der ved hvorfor der ingen lazio fans var? eller de kom i løbet af kampen. men i optakten var deres tribune tom.
De kom efter ét kvarter, de protesterer mod måden klubben bliver kørt på, tranfer-politikken etc...
Lazio fansene begyndte at strømme rigtigt ind på stadion, da kampen begyndte.....
jeg var inde og se den :)
dejlig sejr!
Dejligste følelse i lang lang tid man sad tilbage med søndag-mandag-idag!!!!
Enig. Fantastisk hvor længe følelsen varer ved - den har vi savnet!
Det samme kan siges om optaktstråde her på siden. Jeg nyder ellers altid at læse dem i dagene op til kampen, så håber at nogen vil tage lidt mere initiativ til det fremover. Det er jeg sikkert ikke den eneste der vil sætte pris på!
Nu hvor holdet for en gang skyld ser organiseret, balanceret og relativt stabilt ud, skulle vi så ikke gøre det samme? :0)
#I Lupi 84
Alle kan jo gå ind og lave tråden, så du kan jo også selv starte den, hvis du synes den kommer for sent ind :-)
Det er selvfølgelig en mulighed. Det jeg mere hentydede til, var at med mine begrænsede italiensk kundskaber og med football-italia + asroma.it, som de eneste Roma nyhedskilder, så er det bare ikke voldsomt interessant, hvad jeg kan byde ind med - desværre :0)
Til gengæld er det altid rigtig spændende, at høre fra nogle af vores andre brugere, der har væsentligt større indblik i klubben og holdets øjeblikkelige status.
Men jeg skal da glædeligt være med til at starte flere kamptråde op i fremtiden, hvis folk løbende spytter guldkorn i efterfølgende - det kunne måske alligevel fungere udmærket ? :)
I princippet så kan man jo altid bare oprette en tråd, hvor overskriften er den pågældende kamp. Indholdet behøver jo ikke være mere end:
"Imorgen gæster Roma bla bla bla kl. det og det"
Og så kan andre jo bare byde ind med den udtaget trup, forventet startopstilling osv. :-)
Men du har ret, jo tidligere de forskellige kamptråde kommer, desto bedre :)
Præcis. Jamen så vil jeg da fremover også gøre mit for at hjælpe til.
Og tak for dagens optaktstråd Mexes, den er allerede fyldt med gode inputs og har skabt en fin debat ;o)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0