Login
Glemt password Opret bruger

Parma-Roma

Kategori: Kampe

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16/09/13 15:36

Er det ikke på tide, at vi fik os en kamptråd? Det tænker jeg i hvert fald!

Mulige startopstillinger:

AS ROMA (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Balzaretti; De Rossi, Strootman, Pjanic; Ljajic, Totti, Florenzi

PARMA (3-5-2): Mirante; Cassani, Lucarelli, Felipe; Biabiany, Gargano, Valdes, Parolo, Gobbi; Cassano, Amauri

Jeg håber og tror på 3 point - så ville vi sgu være det eneste tophold sammen med Napoli, der ikke har tabt point her i sæsonstarten!

FORZA ROMA

2

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. september 2013

Jeg er meget spændt på at se om vi kan holde niveauet fra de første par kampe. Umiddelbart stiller vi jo ligeså stærkt op, hvis ikke stærkere. Vi har jo været i meget god kontrol i de andre kampe, så det forventer jeg også at vi er i dag. En flot og kontrolleret præstation, hvor Strootman og De Rossi tæmmer Parma fra midtbanen. Amauri burde ikke være noget problem for Castan/Benatia, mens Cassano nok er manden der skal holdes øje med oppe foran. Jeg tror på sejr med clean sheet igen! Florenzi må meget gerne score for at komme godt i en stime, modsat hans stimer af afbrændte chancer!

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. september 2013

Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Balzaretti; Pjanic, De Rossi, Strootman; Florenzi, Totti, Ljajic

[Rettet af: Jonas - 16/09/2013 - 19:50]

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Jeg glæder mig vildt til at se Pjanic, De Rossi og Strootman på midtbanen igen. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig en bedre 3-mands midtbane for os.

Maicon og Balza flyvende på vores backs, så tager vi dem! Det skal vi sgu.

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Jeg frygter at vi på klassisk vis dummer os, men på den anden side, så synes jeg virkelig der er meget kvalitet i truppen, og Garcia virker på nuværende tidspunkt helt rigtig for holdet! Så kom da med de 3 point, så vi kan face Lazio med maksimum antal point i weekenden!

FORZA ROMA!

Dingding
134 indlæg.
d. 16. september 2013

Maicon er så vigtigt et indkøb!!

2

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Biabiany bliver ren gift for os, hvis vi ikke tager os sammen. Generelt lidt en sløj omgang fra vores side af, synes jeg.

Men okay, Garcias stil er jo også først at score mål i anden halvleg :D

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. september 2013

Syntes sgu det er solidt det vi laver. Holder godt styr på modstanderen og kommer frem til chancer ret simpelt. Kan godt se vi ikke er 100 % offensivt minded, hvilket er fint i sådan en kamp!

kunenklub
69 indlæg.
d. 16. september 2013

Ljalic har ikke sat en fod rigtigt endnu, og Totti har umiddelbart heller ikke sin bedste dag:-( midtbanen er dog god synes jeg, med Strootman som den klart bedste af de 3! Kom nu med de 3 point!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Det er mere Balzaretti der sover og er på glat is hele tiden.

Nøøj hvor er han ringe.

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 16/09/2013 - 21:27]

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Hvis Totti skal falde så langt tilbage i banen, som han tit gør (i forhold til at han skal være angriber), så nytter det ikke noget, at Florenzi er så usynlig, som han er. Så er det næsten bedre med Gervinho, som er mere gennembrudsstærk, men som siden skiftet til Arsenal virkelig ikke har kunnet slutte tingene ordentligt af.

I øvrigt, hvad var det, jeg sagde om Biabiany...... Øv!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. september 2013

Balzaretti?

1

Dingding
134 indlæg.
d. 16. september 2013

Romaneren fik desværre ret. FUUUUUUCK! pisse godt mål. hvis ikke de skal bruge mere plads, så er vi lidt screwed med vores sløsede midtbanestil idag

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 16. september 2013

Der bliver jo ikke skabt en skid!! Røv sygt at se på..

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Håber det var et wake up Call. Hold op hvor har vi dog spillet dårligt idag. Virkelig uinspirerende...

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Ja Balzaretti. De køre ham rundt hele tiden og han er slet ikke emd i det offensive spil

Skytt0
1534 indlæg.
d. 16. september 2013

Ej nej nej nej nej NEEEEJ!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 16. september 2013

Torosidis burde spille på den venstreback. Hvordan kan Lucarelli ikke få rødt for brok der ?!

1

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Balza bruger SÅ mange kræfter og det bliver ALDRIG til noget...

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Virkelig? Var de to super kampe kun fordi vi mødte to oprykkere?

Vi kan intet i dag.

kunenklub
69 indlæg.
d. 16. september 2013

Hold kæft hvor vi sløser over hele linjen!! Tror de bare de er konger fordi vi har slået to oprykkere...

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Vi spiller alt, alt for langsomt. Ind med Gervinho tak...

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Buuuuuuuuuuh. Virkelig skidt.

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Så skal vi for alvor se, hvad Garcia kan som træner! Bagud 0-1 på udebane mod et hold, som er skidesvært at spille imod. Det så vi også i sidste sæson.

Håber at han tæsker Gervinho ind i stedet for Florenzi. Og fuck it, der er mere brug for Borriello-typen end der er for en rimeligt sløj Totti i denne kamp.

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Måske også give Dodo en chance, når nu det ikke kører for Balza?

DrTotti
87 indlæg.
d. 16. september 2013

Virkelig sløjt, ingen gejst på holdet. Håber virkelig Garcia får rusket op i dem i pausen!

romeren10
332 indlæg.
d. 16. september 2013

Skidt skidt dækket op. Fatter ikke, at vi ikke kan spille bedre. En uges pause har vist haft et dårlig effekt på holdet.

romeren10
332 indlæg.
d. 16. september 2013

Håber vi kan vende den om og nikke en 2-1 sejer hjem.

Dingding
134 indlæg.
d. 16. september 2013

JAAAAAAAA! Florenzi er for vild

DrTotti
87 indlæg.
d. 16. september 2013

FLORENZI!!!!

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Haha! Classic Florenzi :D

Stærkt!!

romeren10
332 indlæg.
d. 16. september 2013

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa man. så skal viv bare score 1 mere.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. september 2013

FLORENZIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 16. september 2013

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOM SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Il Capitano Futuro Futuro

2

Skytt0
1534 indlæg.
d. 16. september 2013

fornuftigt at tage Ljajic ud

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Hvorfor går vi nu igen ned i tempo igen? Jagt nu de 3 point i stedet!

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Aflever nu dét ene træk tidligere, Gervinho.......

Dingding
134 indlæg.
d. 16. september 2013

Gervinho kommer aldrig igennem på den måde. Havde en helt fri Balzaretti i feltet tidligere, men dribler stadig videre. ved han ikke, at han ikke kommer igennem 9 ud af 10 gange?

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

#Dingding

Gervinho ved da i det mindste at Balza ikke kan noget ...

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Men holdt kæft Benatia er god! Det er helt vildt! I alle tre kampe har han i mine øjne været fremragende!

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

CAPITANOOOOOOOO

Aldair
67 indlæg.
d. 16. september 2013

Okaka = Wesley Snipes

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. september 2013

What.. Offside?

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

C'e solo un Capitano !!!!!!!!!!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. september 2013

FRANCESSSSSSSSSSSSSSSSSCCCCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

romeren10
332 indlæg.
d. 16. september 2013

YES. HVEM ELLERS END KEJSEREN AF ROM. nu skal de 3 point hives sikkert hjem så er vi på toppen af ligaen før derbyet. SÅDAN der.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Totti! GOal

Skytt0
1534 indlæg.
d. 16. september 2013

Il Capitano!!!

Dingding
134 indlæg.
d. 16. september 2013

Smukt! og nu kan man kun høre Romatilhængerne synge

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Lignede nu umiskendeligt en offside.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. september 2013

Benatia er fantastisk god!!!!! KLART banens bedste!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. september 2013

Der var ikke offside, da Parma's venstre, snork sov

[Rettet af: Nicklas95 - 16/09/2013 - 22:18]

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. september 2013

Boriello for Capitano?

Disgrace..

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Borriello slet ikke offside ...

Synes I Totti var offside?

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Totti og Borriello var i hvert fald 'lige' offside, så hvis Totti bliver godkendt, skal Borriello egentlig også, i min optik.

Og synes nu, det er okay med Borriello for Totti - vi hænger alligevel på ham det næste halve år (mindst), han er vores eneste rigtige CF-type, vi fører og styrer kampen og Totti har vel egentlig gjort sit. Så kan vi da ligeså godt prøve at få ham i gang!

[Rettet af: Romaneren - 16/09/2013 - 22:26]

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. september 2013

GERVINHOOOOO hahahah <3 <3 <3 <3 kæft den mand kan accelere!

STROOTMAN!!!

[Rettet af: Nicklas95 - 16/09/2013 - 22:27]

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

BOOOOOM Strootman! Stærkt straffe!

romeren10
332 indlæg.
d. 16. september 2013

STROOOTTTT IS THE MAN

[Rettet af: romeren10 - 16/09/2013 - 22:28]

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

STROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTMAN!

Men Gervinho viser igen hvor egoistisk han er.

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 16/09/2013 - 22:39]

NEMO
331 indlæg.
d. 16. september 2013

Det er stort det her!!!

romeren10
332 indlæg.
d. 16. september 2013

SÅDAN DER man hvor er det bare fedt med de 3 point. Nu er vi på toppen. GUd må vide hvornår vi sidst vi førte ligaen.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 16. september 2013

As-roma-Italien

Kæft en negativ banan du er!
det var da smukt lavet? og mon ikke han havde lagt den lige ind i fødderne på boriello eller hvem der nu kom løbene, hvis han ikke var blevet fældet?

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Dejlig med en sejr og de 3 point. Yes.

Derby is next.

Men lad os slå kold vand i blodet drenge. Der er spillet 3 kampe og der er pokkers mange kampe endnu.

Men god og super start.

2007 var sidst vi vandt de 3 første kampe.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Nicklas95 du er en jubel idiot.

Gervinho har nu 3-4 mindst driblet og lavet solo løb.

Fodbold er en hold sport og man skal spille sine medspillere, især da Borriello var helt fri.

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 16/09/2013 - 22:39]

Thinggaard
161 indlæg.
d. 16. september 2013

Dejligt med 3 point! Virkelig en dårlig fodboldkamp, hvor det eneste positive er at vi kommer ud med fightervilje og gejst efter pausen.

Desuden jubler jeg over at vi ikke indkasserer nogle kort, jo flere kampe vi kan spille med denne startformation (især de tre på midten) jo flere point kommer der på kontoen.

2

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. september 2013

Fucking Nr. 1..

Denner
527 indlæg.
d. 16. september 2013

fun facts hvornår lå roma sidst nummer 1?

Skytt0
1534 indlæg.
d. 16. september 2013

Fantastisk at vi vinder igen idag.

Spillet var dog ikke særlig godt i første halveg, men jeg syntes virkelig at der kom styr på tingene efter 2. halveg. Og hvor var det dejligt at se Totti score igen, det viser bare at han stadig kan byde ind med noget på det her Roma hold.

Dejlig sejr at sove på.

Nu skal vi bare smadre Merda på søndag, så har vi virkelig også fået et godt afsæt til at bygge videre på!

Forza Roma!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 16. september 2013

Ja disciplinen under Garcia har virkelig forbedret sig

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. september 2013

0 gule kort.

Det er sjældent det sker. Lige så sjældent som vil ligger i toppen.

1

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Jeg er næsten i ekstase over at vi vinder 3-1 idag. For vi var da godt nok elendige idag. Jeg synes virkelig det er fedt at vi vinder, på en dag hvor næsten intet fremadrettet fungerer!
Men det er jo netop også det, som tegner et tophold.

Roser idag:

Moralen synes jeg er super, og ikke mindst holdånden. På det punkt synes jeg virkelig det tegner godt - og at Garcia skal have ros!

Forsvaret:
Hvis man fraregner Balza, som var pivringe, så var De Sanctis, Maicon, Benatia og Castan virkelig gode idag! Det er simpelthen skønt at se så gode spillere dernede!

Benatia:
Jeg synes den mand har været intet mindre end fantastisk i Roma trøjen indtil videre. Alt hvad han gør er guld synes jeg! Så vild en signing!

Strootman og Pjanic:
Begge leverer en god kamp - især Strootman spiller helt fantastisk. De laver begge to de to ting (deres assister) som afgøre kampen til vores fordel.

DAJE ROMA DAJE!!!!

Basnandez
157 indlæg.
d. 16. september 2013

Smuk måldifference på 8-1(Dog mod 3 svagere hold)

Romaneren
1868 indlæg.
d. 16. september 2013

Mega vigtig sejr i dag - de to første kampe var pligtsejre, selv for et hold som os. Men ude mod Parma, der er det fandme nemt at snuble i fælden. Specielt, når man er bagud 0-1 ved halvleg og har spillet en virkelig pøllet omgang bold.

Men (igen) viser vi os som et rigtig stærkt hold i anden halvleg. Jeg håber virkelig at det er Garcia, der har vist sig i stand til at banke noget gejst ind i drengene! Vi får lukket ned for Biabiany, der ellers pissede os op og ned af ryggen i første halvleg, og der kommer løsninger oppe i angrebet, så vi igen kan score mål.

Håber på at se et Roma-hold mod Lazio, der også kan score mål og spille god bold i første halvleg, når vi møder en flok spillere, der er næsten ligeså gode, som vi er.

Indtil da vil jeg nyde 3 sejre i 3 kampe, et målsnit på 2,5 og en 2. plads i Serie A!

Forza Roma!!

a2j
76 indlæg.
d. 16. september 2013

Sikke en fin kamp! En rigtig flot 2. halvleg. Og sikke en moral. Skøn kamp, og wow hvor det lover!

il lupi
55 indlæg.
d. 16. september 2013

Hvad er det der gør Balzaretti så pivringe som mange af jer anfægter at han er? Altså i min verden gør han det sgu det helt fint.

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Han sejler jo rundt hele kampen? Ingen af hans offensive aktioner førte til noget som helst, og han kunne slet ikke følge og dække sin mand i forsvaret. Desuden spillede han hele tiden bolden bagud på farlig vis, hver gang han havde bolden tæt på vores eget felt, eller nede i hjørnet. Jeg kan egentlig ganske godt lide Balza, og han arbejder stenhårdt for holdet, men jeg synes godt ikke ikke at han leverer særlig godt. Og det tror jeg heller ikke kan kan være i tvivl om i aften.

Svenzoni
352 indlæg.
d. 16. september 2013

For satan. Man må knibe sig i armen....
Hold kæft det er fedt det her!!!

Roma, Roma, Roma.....
Una citta - Una squadra.

il lupi
55 indlæg.
d. 16. september 2013

Det gør han altså ikke. Jeg tror seriøst bare der er mange er jer som har de der lidt "hater-balza" briller på. Come on, han bliver ved med at starte inde på et positivt udviklende Roma hold, så så dårlig kan han alligevel heller ikke være. I min verden forsvarer han ganske fornuftigt, hvis det er ham som dækker op på biabiany-målet, så kan han ikke kritiseret for det var da vanvittigt godt mål. Ja, han får ikke skabt så meget fremad som man kunne håbe på. Men nu er han jo heldigvis også venstre back og ikke kantspiller :)

Derudover var det en klasse sejr i dag, tror virkelig holdet har mulighed for en top-5 placering i år, men på den anden side hvis den her start forsætter hvem tør så ikke håbe på CL :)

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2013

Som jeg ellers synes jeg gav udtryk for, så er jeg på ingen måde en Balza-hater - tværtimod. Jeg kan super godt lide ham. Men synes bare han har skuffet mine forventninger set over et større perspektiv.

asromadk
3856 indlæg.
d. 17. september 2013

Balza VAR dårlig. Men han ser også ekstra dårlig ud fordi han spiller i den bagkæde som gør det så usandsynlig godt.

Jeg er nødt til, med fare for at være for hurtigt ud, hvor mange savner helt seriøst SPORTSLIGT Marcos?

Kan folk ikke se at det var en god handel og at man sagtens kunne erstatte ham? Jeg mindes ikke en så god CB i Roma (i min tid, ca. 10 års tid - jeg er 25). Han har det hele. Han slår spillere som Juan, Mexes, Chivu etc. med længder. Og når han så bliver suppleret med et monster i Castan så står man med en virkelig solid bagkæde.

En anden sjov ting der hænger lidt sammen med de to CB, og som de italienske kommentatorer på sky gjorde meget ud af - endelig lader det til at en træner har fået DDR til at udfylde den plads han spiller bedst.

en anelse længere tilbage end de sidste par sæsoner (at han ligger så tættere på bagkæden gør også Benatia og Castan bedre), og han spiller mere simpelt. I langt højere grad spiller han de simple bolde og lader Strootman og især Pjanic stå for sukkerboldene. Han flagrer ikke rundt i offensiven og forsøger alle mulige vilde ting.

Stadig i denne sammenhæng - det er imponerende den måde Garcia har struktureret defensive og fået spillerne til at forstå og udføre det. Der er hele tiden en vekslen i hvem der går med frem, og jeg mener faktisk at holder i mere end halvdelen af tiden kun spiller med 3 i bagkæden. Så opstillingen egentlig hedder 3-4-3. Enten er det Balza eller Maicon der helt bevidst skubber op på midten eller også er det begge og DDR går længere tilbage.

Det er denne dynamik der i mine øjne er nøglen til det gode forsvarspil og at holdet for en gangs skyld ser ud til at have et solidt fundament som modstanderen har svært ved at greje. Dels ved modstanderen ikke hvor de selv skal angribe i kontraen for at finde huller, dels er de magtesløse når Roma pludselig (som jeg mener sker herligt ofte) kommer i markant overtal i angrebene. Ofte ender man i situationerne med at være hele 2 mand i overtal, fx 3 vs 5 på midten i en omstilling - og så er det ikke svært at komme frem ad banen og få skabt chancer.

Det er ganske enkelt overrumplende og det kommer også til at tage noget tid før de andre tophold har luret hvad de skal gøre ved det.

mexes
2516 indlæg.
d. 17. september 2013

helt enig asromadk

Det var også det jeg skrev. Vores forsvar med Benatia i spidsen har været fremragende og det er virkelig en fornøjelse, at det faktisk er det, som er med til at give os sejren. Jeg synes vores forsvar havde mest andel i sejren igår.

Mht. Marquinhos er jeg såsom også enig. Det er klart, at man på nuværende tidspunkt ikke står og savner ham særlig meget. Men det var jo også mest af alt på den lange bane, at salger af Marcos var ærgerlig. Det var jo ikke fordi at vi med ham sidste år havde et bomstærk forsvar - tværimod. Men det var jo mere hans potentiale, som var ærgerlig at miste. Så selvfølgelig er vores midterforsvar da blevet bedre i år!
Mht. forsvaret i det hele taget, så har det virkelig gavnet os at få en ordentlig højre back! Det har vi godt nok savnet de seneste sæsoner.

asromadk
3856 indlæg.
d. 17. september 2013

Marcos står stadig og drejer rundt efter Vladimir Weiss' kanal på ham idag!

Alt går efter 'planen' i mit hovedet i forhold til Marcos.

Altså, al respekt for hans (store) talent - men han overpræsterede sidste sæson. Så det var en rigtig god handel Roma lavede. Man scorede kassen på så ung en spiller og kunne bruge nogle af pengene på at hente reel kvalitet (i nuet).--> Benatia.

Jeg føler mig overbevist om, at Marcos han bruger 2 år i PSG uden den store succes - og så bliver han ellers skibet videre for et mindre beløb. Han skal nok finde formen igen - men det niveau han lagde for dagen sidste sæson var simpelthen for godt til at være sandt.

Hvem ved - man kan jo håbe man kan hente ham tilbage om et par år for 1/3 af prisen.

[Rettet af: asromadk - 17/09/2013 - 21:51]

mexes
2516 indlæg.
d. 17. september 2013

Nu hvor snakken går på Marcos, så har han lige scoret for psg ;)

[Rettet af: mexes - 17/09/2013 - 22:37]

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 17. september 2013

Lamela må vel også indgå i snakken:

http://www.youtube.com/watch?v=ric0xTz5g2A

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma