Login
Glemt password Opret bruger

Friendly Matches

Kategori: Kampe

Lamela
2782 indlæg.
d. 01/08/13 03:13

Godt fyld op på lægterne, og en ret spændende start 11'er.

De Sanctis
Toro-Benatia-Castan-Balza
Kevin-Bradley
Pjanic-Florenzi-Totti
TALLO (?)

[Rettet af: Lamela - 08/08/2013 - 02:25]

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 01. august 2013

Hvor kan du se kampen?:)

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Så der bold! Forza Roma!

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Totti i nye støvler!?

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

1-0

Strootman + Owngoal. Lækker agressiv start..

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Shit, Totti klør på. Lækker bold til Tallo, som står offside.

Stor stor afbrænder af Florenzi. Endnu en perle aflevering fra Mr. Roma.

[Rettet af: Lamela - 01/08/2013 - 03:33]

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. august 2013

FULD AF POWER, STROOTMAN.

Lige hvad holdet har manglet.

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Totti meget tæt på at lave en konge assist, kæft den lå godt!

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

TOTTI <3

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Bradley æder alle bolde.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

3. eller 4. gude bolde fra Totti.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Masser af short passes, det er ikke noget med at skyde bolden op til angriberen eller til kanterne. Man spiller sig frem. Lidt Barca stil, borset fra det går hurtigere med Garcia.

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Pjanic spiller virkelig godt!

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

@LamelaLige præcis! Fornøjelse at se!

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

MLS all stars are chasing the shadows of Roma midfield. One-two touches passes are too much for theese guys. ESPN kommentator.

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Kan slet ikke vente med at se Strootman i derby della capitale!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Kevin & Michael gør det super godt.

1

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Synes også De Sanctis viser kvaliteter!

Xedem
551 indlæg.
d. 01. august 2013

Jeg er kommet lidt halv sent ind i kampen, hvordan var Strootmans mål?

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. august 2013

Strootmans mål var nærmest et selvmål. Han kom alene med keeper, og rimelig presset bagfra får han skudt den afsted. Måske er det endda forsvarspilleren der er sidst på bolden er ikke sikker.

Jonas
4091 indlæg.
d. 01. august 2013

Står med glæde op om natten for at se Totti spille :)

En midtbane bestående af Bradley, Pjanic og Strootman. Siger det bare: De Rossi får svært ved at få spilletid!

Xedem
551 indlæg.
d. 01. august 2013

Fair nok :-) Så længe den tæller!

Er allerede imponeret af Bradley-Strootman konstalationen, men det jo også MLS allstars :P
Glæder mig mest til kampen mod Chelsea

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Lile resume på første halvelg.

Som hold spiller de meget godt, selvom de først er ved at komme i pre-season omdrejninger. Spillet er godt og seværdigt, defensiven fungere, ligesom offensiven. Midtbanen er skarp og vinder mange bolden.

Morgan: Har ikke haft meget at se til, han greb ind, den ene gang, der var brug for ham.

Torosidis: Løber meget op ad flanken, og overtager dermed Pjanic's plads på kanten. Har slået et par fine indlæg, men dog har de været lige til modspillerne.
Han mister dog et par bolde, til MLS kontra.

Benatia-Castan: Gør det ikke svære end det er, Benatia afværgede en Di Vaio friløber. Castan har helt styr på Henry.

Balza. Ingen fejl defensivt fra ham, offensivt ikke prangende, men rammer dog feltet i denne kamp. Det er en forbedring fra sidste sæson, hvor alle hans bolde røg ud til målspark eller til modstanders indkast.

Bradley: Har spillet en god, vinder alle bolde på midtbanen, og han har fået lov til at trække ned til Castan - Benatia, som 3.mand i forsvaret, når vi har bolden højt oppe på deres bane halvdel.

Kevin: En energisk spiller vi har haft brug for. Spiller bogstaveligt to vejs, er her, der og alle vejene. Scorede dog også et flot mål, da han opfangede en bold i dybden.

Pjanic: forholdsvis anonym, han virker lidt malplaceret på kanten, hvor han ikke kommer til bolden, som plejer at gør. Han trækker dog ind på midten, når Toro kommer farende op ad flanken, men har ikke vist noget endnu.

Florenzi: Viser sit naturlig energi i nærkampene, og presser højt og agressiv, men har en ringe spilforståelse når vi har bolden i fremdrift.

Totti: Kampens so far bedste spiller. Laver den ene sukkerball efter den anden. Hvis han forsætter sådan, kommer han til at lave massere assists i næste sæson.

Tallo: Har ikke fået meget til at fungere. De andre virker lidt på andet niveau end ham. Langsom i opfattelse og uskarp.

Rudi Garcia: Fornemt bold, nu må vi se, hvad han ryster ud af posen til anden halvleg.

Jeg vil gerne se Osvaldo og Lamela i stedet for Florenzi og Tallo. Så må tykke også godt vise, han stadig har niveau, når han kommer ind.

2

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Puha for mange Redbulls.........

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

My new love - Benatia!

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Åååååh Florenzi <3

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Balza assist..!!

Florenzi Goal.

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 01. august 2013

Nogen der har et bedre link?

Xedem
551 indlæg.
d. 01. august 2013

Er lidt glad for at Benatia er blevet nummer 17, jeg kan rigtig godt lide ham, og nummer 17 er mit yndlingstal :D (Var også selv midterforsvarer)

[Rettet af: Xedem - 01/08/2013 - 04:44]

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Skidt start fra DDR. Taber bolden ved at drible foran feltet, som sidste mand i forsvarskæden.

Xedem
551 indlæg.
d. 01. august 2013

Lækkert mål!

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Så scorede han Tallo. Assist Kevin.

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Xavi og inesta hvem? STROOTMAN & BRADLEY!!

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Du skal ikke finde dig i noget marqinho!

Xedem
551 indlæg.
d. 01. august 2013

Uha, Ricci havde jeg håbet på at se :D

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Unødvendig mål til sidst. Men Godt klaret af drengene.

Dette var MLS Allstars 3 nederlag i 12 kampe. De to øvrige nederlag var Scum United.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Første Pokal i hus drenge.

[Rettet af: Lamela - 01/08/2013 - 05:23]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 01. august 2013

Ærgerligt jeg ikke fik set kampen lyder det til :) Men det lyder dejligt at vi endelig er begyndt at spille fodbold, fremfor vores konstante "spil Osvaldo" offside strategi. Det lyder godt med short-passing og kvik bold. Det er den måde vi kommer frem på i moderne fodbold.

Aldair
67 indlæg.
d. 01. august 2013

Haha - se til sidst: http://www.youtube.com/watch?v=QprvAy-dmgU

Totti har glemt, hvordan man modtager et trofæ. Lobont prøver at sufflere...

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. august 2013

Elsker det øjeblik Aldair, hvor Lobont ihærdig forsøger at vise Totti, hvordan man jubler med en pokal..

Daniele16
175 indlæg.
d. 01. august 2013

Akavet!

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2013

Skidt dækket op af Dodo, og Burdisso er uheldig med et selvmål.

Charlie
55 indlæg.
d. 08. august 2013

Han har allerede haft flere fejl på den venstreback ham Dodo, han ligner virkelig ikk fremtidens mand.

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2013

Blev han skadet?

Pjanic er kommet ind i stedet for Marquinho.

asromadk
3946 indlæg.
d. 08. august 2013

Maicon lavede lige et vanvittigt oplæg til målet.

Det tegner godt; han ser alt andet end afdanket ud i sine løb, som jeg ellers kunne have frygtet. Det lignede nærmest den gamle Inter-Maicon

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2013

Lækkert lavet af tykke. Godt at se, han stadig kan drible igennem.

Charlie
55 indlæg.
d. 08. august 2013

Ja han slog sig i en duel. Og damn, det var jo Maicon fra Mourinhotiden vi så der!

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2013

Burdisso tog sig lige et gevaldig lur, det var ved at koste.

asromadk
3946 indlæg.
d. 08. august 2013

Er Rudi igang med at lave en lille 'Giggs' med Taddei? Han ligger da centralt?

asromadk
3946 indlæg.
d. 08. august 2013

Herre tackling fra en dreng! Hehe

asromadk
3946 indlæg.
d. 08. august 2013

Normalt hader jeg kort hjørne, men det der var fanme smukt!

Borriello ligner altså mere og mere end mand, som man bør satse på. Få penge for Osvaldo og giv Borriello tid hvis ikke man får muligheden for at hente en markant bedre spiller.

[Rettet af: asromadk - 08/08/2013 - 02:42]

Charlie
55 indlæg.
d. 08. august 2013

Jeg ville ikk have noget imod at have Osvaldo, Borriello og Destro til pladsen forrest. Så er vi godt dækket ind ved skader, karantæner etc..

Synes vi spiller rigtig godt, omend modstanderen ikk er den bedste. Der er gode afleveringer frem af banen, og ikk så meget til siden og lange bolde, så det er godt at se.

[Rettet af: Charlie - 08/08/2013 - 02:54]

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2013

Boriello / Fizz-fyr ser fit ud.

Spillet er dog ingen måde ligeså prangende, som mod MLS ALL Stars, men vi spiller jo også næremest med reserverne samt, det er Maicon's første kamp.

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. august 2013

århhhhhh.. Der skræmte Maicon mig lige, da han lå længe ved banderne, lige efter taklingen.

Charlie
55 indlæg.
d. 08. august 2013

Så hvad lærte vi af kampen igår (og resten af pre season kampene vi har spillet)?

1 - Maicon kan stadig spille Bold efter at Bale voldtog ham tilbage i 2010.

2 - Dodo kan ikk finde ud af at forsvare og burde bruges længere fremme på banen.

3 - Florenzi står foran den store gennebrudssæson!

4 - Boriello er ikk helt uskarp! (har sagt det før, men Boriello, Osvaldo og Destro til at slås om pladsen i front er mere end optimalt!)

5 - Vi har et luksusproblem på midtbanen. Hvis Garcia virkelig vil spille med en 3mands midtbane , er jeg glad for det ikk er mig der skal vælge fra mellem Florenzi, Bradly, De Rossi, Strootman, Pjanic.

6 - Taddei er meeeeeget pænere med kort hår (men han kan stadig ikk spille bold)

Alt i alt synes jeg vi har gjort det rigtig godt her i opstarten. Det er selvfølgelig bare opstarten, og man kunne sige at modstanden har været dårligere end den vi møder i Serie A, med rette. Forglem ikk at vi aldrig har haft problemer med de store hold, men at det er de "dårligere" hold der driller os. Godt at se drengene vænne sig til sejr, lad os håbe det forsætter sådan!

1

A.T
111 indlæg.
d. 10. august 2013

Lørdag gælder det Chelsea i Washington D.C.

Hvordan er vores statistik mod Mourinho?

Rytter
90 indlæg.
d. 10. august 2013

Bliver kampen mod CFC sendt nogle steder?

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. august 2013

Youtube tror jeg på deres kanal.... har de sidste kampe gjort.

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. august 2013

Det bliver en sjov aften, da jeg skal se kampen med min bror, som er Chelsea fan.

A.T
111 indlæg.
d. 11. august 2013

Opstillinger??

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. august 2013

CHELSEA (4-2-3-1): Schwarzer; Azpilicueta, Luiz, Terry, Bertrand; Essien, Mikel; Moses, De Bruyne, Schurrle; Torres

ROMA (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Balzareti; Bradley, Strootman, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti

Rytter
90 indlæg.
d. 11. august 2013

HAHHAHAHA, ERIK LAMELA <3z<3<3<3<3<3<3

Hauge
80 indlæg.
d. 11. august 2013

godt oplæg af målet :) Lamela 1-0

Rytter
90 indlæg.
d. 11. august 2013

Ham Schwarzer ahahahhaa

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. august 2013

Coco.!!

Rytter
90 indlæg.
d. 11. august 2013

Han ser faktisk stærk ud ham De Sanctis.

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. august 2013

Et helt anderledes Roma hold set i mange år. Et hvor vi vinder bolden højt på modstanderens bane halvdel, to vinder bolden tilbage med anden bølgen, tre kontrollere spillet i presset situationer, i stedet for at losse den op til Osvaldo.

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. august 2013

Uhhh, forsvaret så ikke godt ud der. Chelsea har også skruet op for tempoet. Vores 3 foreste har ikke haft det svært.

Ps. Lækker detalje af Papa Osvaldo.

Vi skulle åbenbart have et CFC mål, før vi kunne komme igang i anden halvleg.

[Rettet af: Lamela - 11/08/2013 - 03:29]

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. august 2013

Lorte mål at indkassere.....

totti er gud
1115 indlæg.
d. 11. august 2013

De Sanctis udstråler en fantastisk vinder gejst.....

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 11. august 2013

Det er fandme et tyndt program vi har fået sat sammen syntes jeg. Hvor mange kvalificerede modstandere har vi mødt? Chelsea? Det er sgu lidt for ringe når man ser Napoli eks. der har mødt Benfica, Porto, Arsenal osv. Bedre modstandere ville hjælpe mere på at få holdet op i gear til den kommende sæson.! Men vi må håbe at Garcia alligevel kan få dem banket i form!

Nicklas95
326 indlæg.
d. 13. august 2013

Nu ved jeg godt at det ikke er en Roma træningskamp men er der nogen der ved om Italien - Argentina bliver vidst i Tvet imorgen?

Jonas
4091 indlæg.
d. 14. august 2013

Umiddelbart er der ingen danske kanaler der sender den.. skidt skidt.. Tyskland – Paraguay på TV3 Sport 1, Columbia - Serbien på Eurosport og selvf England på 6'eren..

asromadk
3946 indlæg.
d. 14. august 2013

Strootman har scoret for Holland!

Han bliver så vigtigt allerede fra første Serie A kamp!

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 17. august 2013

Osvaldo er slet ikke med i truppen med Ternana.
Er det et signal på at man er ved at være tæt på en handel ..

Jonas
4091 indlæg.
d. 17. august 2013

Sky melder at han har nogle problemer og spares efter midtugens landskamp, men nu må vi se ;)

Xedem
551 indlæg.
d. 17. august 2013

Så kom Gervinho på banen, og har allerede misset én chance.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 17. august 2013

hvad fik vi så ud af kampen mod ternana? andet end strootman udgik med en
skade synes jeg kampen var meget tam og vi lignede ikke et hold der
gad give os 100%, undtagen da Ternana udlignede så skruede vi op for blusset
i 10 minutter. Jeg fatter ikke vi ikke møder nogle stærkere hold i forberedelserne
til den nye sæson...... !!!
serie a starter næste uge og vi har kun haft en friendly hvor vi har mødt en modstander
med kvalitet, det er ikke godt nok!

kom så med 3 point i premieren mod Livorno!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 17. august 2013

Er det ikke fuldstændigt ligemeget hvilken modstand vi har mødt i pre-session hvis drengene er klar til første kamp? Vi starter med 3 på papiret nemme kampe, med lidt held så hedder det 7 point eller måske 9. Vi er et nyt hold der skal spilles sammen og finde melodien, hvilket man nemmere gør mod svagere modstand. Derudover har vi ikke nogen grund til at være helt oppe i gear endu da sæsonen er lang. De hold der skal spille CL og EL er naturligt længere fremme på nuværende tidspunkt, men går ofte døde tilsidst på sæsonen. Kan vi ikke please gøre det modsatte i år. Det første halve år skraber vi et acceptabelt antal point sammen og får tingene til at køre for efter nytår at slutte forrygende af og først der ramme max form. Ville være fedt med en god sæsonafslutning.

1

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 18. august 2013

Nu har jeg været Roma fan længe nok til, at vide at der ikke er noget der hedder nemme kamp.. Vi må tage en kamp ad gange, og se hvad det kan føre til.
Ja Gervinho brændte.. Men vi har da fået en med lidt speed, og Totti kan jo ligge nogen fantastiske stikninger til ham, så jeg er nu fortrøstningsfuld fuld med ham..

Kim89
1171 indlæg.
d. 18. august 2013

Jeg syntes det er meget bekymrende at vi ikke score flere end 2 mål mod Ternana når vi har bolden så meget som vi havde. Det minder lidt for meget om et vis spansk hold, at have bolden så meget, men ikke score ret mange mål.

Hvis det er den taktik Garcia har tænkt sig at køre med, så blive det en laaaaaaaaaaaaaaang sæson.

Fair nok han gerne vil have boldbesiddelse, men så skal tempoet godt nok sættes op, fordi sådan som vi spillede i går, det var død sygt at se på og det dur heller ikke at spille så langsomt mod de små hold i Serie A, fordi det er de sgu for gode defensive til at det virker.

Dog skal det siges, jeg har ikke set nogle af kampene fra USA, så jeg ved ikke om tempoet var lige så langsomt der over?

Men i går var det for langsomt, bortset lige fra de 10 minutter efter målet til 1-1.

Lamela
2782 indlæg.
d. 18. august 2013

Tempoet og spillet har været høj klasse i USA kampene, jeg tror desværre, det var Ternanas mangler, der gjorde vi ikke kom op i tempo.

Kim89
1171 indlæg.
d. 18. august 2013

Okay det var altid noget at spillet og tempoet har været i høj klasse i USA kampene.

Så har du nok ret i at det var Ternanas mangler der gjorde at vi ikke spillede bedre i går. Dog kan jeg så ikke lade være med at tænke på om vi så ikke vil støde ind i det samme problem, mod den nederste del af Serie A holdene, men det får vi svaret på allerede i 1. runde.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 18. august 2013

Det et utroligt svært at vurdere holdets tempo ud fra kampe mod mindre kvalificerede modstandere. Et højt tempo kan komme på billig baggrund. Det er synd at vi ikke har mødt mere kvalificerede modstandere, og Garcia bør på ingen måde være tilfreds med at det ikke er sket. Men det har åbenbart igen været vigtigere at promovere holdet i USA, fremfor at teste det på et acceptabelt niveau. Vi må vente og se hvordan det står til når vi starter på ligaen!

AndersRoma
1020 indlæg.
d. 18. august 2013

I bliver ved med at referere til Barcelona - som I skriver ikke score nok mål grundet deres boldbesiddelse.. Hm.. Barcelona scorede 115 mål i sidste sæson og vandt den spanske liga! Hvis Roma bare kan spille halv så godt burde vi vel alle være mere end tilfredse

Kim89
1171 indlæg.
d. 18. august 2013

AndersRoma

115 mål er ikke godt nok, når Barca har chancerne til at score 300mål. Og når de så oven i købet bruger 400 afleveringer på at score de mål, så bliver det i mine øjne kedeligt. Boldbesiddelse er okay, hvis man bruger det til at score mange mål, men det er skide træls at se på, hvis hold køre rundt med bolden i egne linier lige som Barca, det var lidt sådan Roma spillede igår mod lille Ternana så derfor referere jeg til Barca, fordi jeg for gudskyld ikke håber det er sådan Roma kommer til at spille når sæsonen går i gang.

mexes
2516 indlæg.
d. 18. august 2013

" Det minder lidt for meget om et vis spansk hold, at have bolden så meget, men ikke score ret mange mål."

Det kan da vidst ikke være Barca, som der tales om? :-) .. For score, det kan de! (4-0 mod Levante efter 25 min.)

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 18. august 2013

6-0 efter 45 min.

Hvis man kunne score på 18/18 chancen pr. kamp. Så vil den klub være på et niveau ingen kan følge med nogensinde. Hvis en klub ofte har 15-20 chancer, så formår det kun at udnytte 2 af dem til mål. Der er jo en grund målmanden er der.

Hvis man vil se mange mål kontra forsøg. Så er håndbold nok bedre passende.

Kim89
1171 indlæg.
d. 18. august 2013

Ja idag bliver min udtalelse gjort til skamme, det indrømmer jeg :-) Nu ser jeg ikke kampen, men spiller de som de plejer eller spiller de hurtiger som nogle rygter har sagt den nye træner ville?

Nej fileme nej Lamela, håndbold er jo også sygt at se på. Angreb skal forgå i høj fart og ikke stille og roligt og afvendende som det er i håndbold.

Basket er den bedste sport når det kommer til kontra og hastighed i angreb, en, to tre afleveringer og skud på mål. Og derefter ned og stå stærkt i forsvar erobre bolden også tage samme tur igen.

Det virker ikke helt på samme måde i fodbold, der skal flere afleveringer til, men at bruge 50 afleveringer til at skabe en chance, det syntes jeg personligt er for meget. Også er jeg heller ikke fan af "vente" taktikken, hvor man lader være med at skyde, fordi det kunne være der kom en bedre skud mulighed. Så hellere skyd og håbe på den går ind.

Men nu bevæger vi os væk fra emnet Roma og over i en af de gode gamle spillestil diskussioner, så jeg syntes vi skal stoppe den her :-)

Skytt0
1536 indlæg.
d. 18. august 2013

Nok ikke det rette sted at skrive dette, men synes bare lige jeg grine over, at Merda er bagud 4-0 til Juve.
Måske er Juve stærkere, end først antaget, men hvor bliver jeg dog glad, hver gang vores lyseblå erke rivaler taber!!

4

mexes
2516 indlæg.
d. 18. august 2013

#skytt0
Det passer da vidst ind i alle tråde?? :D

2

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 19. august 2013

Er meget enig med Don Emilio i at det ikke er optimalt at vi har haft
så mange sløje modstandere i opstartsfasen. Ved godt vi har nye folk der skal
spilles ind men de bliver ikke bedre når de ikke bliver presset>!!
Men i kan svine mig til søndag aften når vi har smadret Livorno (håber jeg) ;o)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma