Login
Glemt password Opret bruger

Coppa Italia: Roma-Lazio

Kategori: Kampe

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 19/05/13 22:44

Så er det på søndag at sæsonens sidste kamp spilles, og hvilken kamp at slutte sæsonen af på. Det gælder Coppa Italia finalen 2013.
Roma mod Lazio, Derby della Capitale.
Roma er kommet til finalen ved at slå Atalanta, Fiorentina og Inter ud.
Lazio er kommet til finalen ved at slå Siena, Catania og Juventus ud.
Finalen spilles på Stadio Olimpico, søndag den. 26 Maj klokken 18:00.
Det er ikke blot årets og sæsonen vigtigste og største kamp, men også dette årtis største og vigtigste kamp for Roma.
Aldrig før har Roma og Lazio mødtes i en Coppa Italia finale før.
Jeg både tror og håber på en Roma sejr.

FORZA ROMA

FORZA GIALLOROSSI

God kamp til alle!

asromadk
3946 indlæg.
d. 20. maj 2013

Det kan jo siges meget kort: Denne kamp bliver altafgørende for, hvad man tænker om sæsonen 2012/13. Taber vi finalen vil man huske skuffelserne. Zeman, alle de spildte point - bedst udtrykt ved forleden, hvor man (når man nu går ud og slår Napoli idag) kunne havde sikret sig EURO igennem ligaen, men vælger at tabe det på gulvet til, undskyld sproget fuckin' Chievo

Taber vi finalen er sæsonen på alle måder en fiasko.

Vinder vi finalen er sæsonen på (næsten) alle måder en succes. Man har haft ryggen mod muren og alligevel reddet noget hæderligt hjem. En pokal, en sølvstjerne og EURO.

Jeg tør næsten ikke se den kamp!
(Edit: Og det gør det ikke mindre spændende, at Lazio står i samme situation. Dumme pointtab etc. De kan ligeledes redde deres sæson med en pokal og EURO. Alt er i spil til denne kamp.WOW)

[Rettet af: asromadk - 20/05/2013 - 00:20]

Lamela
2782 indlæg.
d. 24. maj 2013

Det bliver en kedelig men nervepirrende kamp.

Jeg kan næste ikke vente til på søndag, og føles langsomme.

tdj89
867 indlæg.
d. 25. maj 2013

Måske et dumt spørgsmål, men jeg har kanalen TV4 Sverige i min TV-pakke. Er det den kanal som sender kampen?

Lamela
2782 indlæg.
d. 25. maj 2013

Desværre ikke Tdj89.

Det er ligesom TV3 og tv3sport osv.

Du kan streame den fra tv4sport.se, ellers kom til eventet :)

tdj89
867 indlæg.
d. 25. maj 2013

Nahhh der er lidt for langt fra det Nordjyske. Tror heller ikke at kæresten som har termin på mandag, synes det cool jeg smutter :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. maj 2013

Truppen:
BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DESTRO
DODO'
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOBONT
LOPEZ
LUCCA
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
SVEDKAUSKAS
TACHTSIDIS
TADDEI
TOROSIDIS
TOTTI

Arsi
763 indlæg.
d. 25. maj 2013

Lamela: Hvordan kan man streame den på tv4sport.se?

Lamela
2782 indlæg.
d. 25. maj 2013

Tv4 Play

30 dages Gratis :-)

tdj89
867 indlæg.
d. 25. maj 2013

Vigtigt!

Dellas
32 indlæg.
d. 26. maj 2013

Nogen der kender en fed club i ROM der er gang i om søndag

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 26. maj 2013

Nogen der kender en fed club i ROM der er gang i om søndag

Hvis det er i aften du tænker tror jeg bare du skal følge menneskestrømmen og lyden..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 26. maj 2013

Det bliver sgu spændende i aften. Jeg håber virkelig på at de ikke svigter os igen igen igen!
Inderst inde håber jeg faktisk at De Rossi starter ude. Han har ikke spillet godt denne sæson og jeg er bange for at han kunne bukke under for det store pres i aften. Var det ikke også Ranieri der tog ham og Totti ud i en halvleg mod Lazio engang og vandt?

Ellers kunne det godt gå hen og blive en grim kamp i aften med megen aggressivitet, grimme tacklinger og mange kort!

asroma87
3707 indlæg.
d. 26. maj 2013

Nu har jeg altså været inde og tjekke tvguide over TV4 Sverige og der står altså ikk noget om at de viser kampen idag!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. maj 2013

asroma87
3707 indlæg.
d. 26. maj 2013

Jeg blev forvirret af at der stod tv4 Sverige på startsiden men det er blevet rettet til tv4 sport Sverige nu!

Den kanal har jeg desværre ikke! Så skal jeg streame den eller hvad??

Romadk
151 indlæg.
d. 26. maj 2013

bliver kampen ikke sendt i fjernsynet? Jeg er afskåret for at streame kampen.
Kom så roma :)

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

God kamp allesammen!

og Forza Roma<3

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2013

ffs. Man kan ikke streame fra TV4-Sport i DK...

Hvad gør man så?

Anders S Roma
6 indlæg.
d. 26. maj 2013

Forza Roma! God kamp

ps. kan streames gennem firstrow1.eu

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Samt lshunter.net - man kan sagtens være heldig at fange et stream med Richard Whittle! :)

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Forventede startoptillinger:

CORRIERE DELLO SPORT: Lobont, Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; Bradley, De Rossi; Lamela, Totti, Marquinho, Osvaldo

GAZZETTA DELLO SPORT: Lobont; Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; De Rossi, Bradley; Lamela, Totti, Marquinho; Osvaldo

IL MESSAGGERO: Lobont; Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; De Rossi, Bradley; Lamela, Totti, Marquinho; Destro

IL TEMPO: Lobont; Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; De Rossi, Bradley; Lamela, Totti, Marquinho; Osvaldo

IL ROMANISTA: Lobont; Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; De Rossi, Bradley; Lamela, Totti, Marquinho; Destro

CORRIERE DELLA SERA: Lobont; Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; De Rossi, Bradley; Lamela, Totti, Marquinho; Destro

Hvad siger I, drenge - Destro eller Osvaldo på toppen?

TheTotti
458 indlæg.
d. 26. maj 2013

Romas start 11'er ser sådan ud:

ROMA (4-2-3-1): Lobont; Marquinhos, Burdisso, Castan, Balzaretti; Bradley, De Rossi; Lamela, Totti, Marquinho; Destro

Denner
527 indlæg.
d. 26. maj 2013

shit det bliver fedt!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 26. maj 2013

Kom så, kan mærke vi vinder idag!!!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Marquinho kører dem i sænk i dag!

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

KOM NU BRADLEY?!
Hvornår lærer han at skyde?

1

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Burdisso virker skarp!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

sku nogle dumme kort at få så tidligt!!!! for fuck manD!!!!

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

Synes vi står fint defensivt, men vi har godt nok svært ved at skabe noget som helst :-/

mexes
2516 indlæg.
d. 26. maj 2013

Bliver snart desperat ...!!! Nogen med et ordentligt Link??

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

http://www.firstrow1.eu/watch/188548/2/watch-as-roma-vs-lazio.html

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

God redning Lobont!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

For fanden, hvor står vi og sover nogle gange..... Det er som om at vi bare venter på at Lazio får deres første røde, og SÅ skal vi presse....

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

Vil vi spille fodbold? Eller vil vi se på og kun forsvarer?

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

satans Destro så æv

NEMO
331 indlæg.
d. 26. maj 2013

Hvor havde det dog været ubeskriveligt vigtigt hvis Destro lige havde fået den der ind!
Tror på vi tager den!
FORZA ROMA!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. maj 2013

det ser sku skidt ud, vi skaber ingenting.
vi får samtidig en stor sviner af de engelske eksperter lige pt i studiet, de mener vi spiller ultra defensivt og ikke viser viljen til sejr.

det er bare ikke sådan et roma hold skal kendes, vi skal derimod være et hold der angriber og ikke står tilbage og venter.

kan godt være at vi har fået udmærkede resultater med andreazolli ved roret, men hold da op, kan slet ikke se noget koncept, andet end forsvar forsvar og endnu engang forsvar.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

er ligeglad med hvad eksperterne siger, bare vi ikke taber, resultatet er det endeste vigtige lige nu.

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

TADDEI MED KORT HÅR :D

1

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Vi er da kommet en anelse bedre ud til denne halvleg. Nu mangler vi bare at skyde inde i boksen i stedet for ude fra den!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

det fordi lazio er mere offensiv

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

Ja det ser ud som om der er kommet mere plads på midtbanen til vores offensive spillere :-)
Nu kommer det største Lazio svin ind, arggggggghhhhhhh.........

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

Bradley er tit ude af position synes jeg

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Kunne godt tænke mig at se Pjanic i stedet for Bradley, måske. Vi skal have nogen, der kan spille den op.

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

Fik lige SUS... troede der var straffe der!

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2013

Få nu Destro ud.

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

Bøsse mål

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

så fucking heldigt det er helt sygt!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. maj 2013

flot lobont din kæmpe fucking nar....

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2013

Skidt lobont

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Nej, nej, nej, nej, nej...... Nu må der fandme ske noget!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. maj 2013

heldigt??? lazio har ofret langt mere i hele kampen end vi har, sådan går det når man har en træner der er en pussy.

NEMO
331 indlæg.
d. 26. maj 2013

DUMT DUMT DUMT og en fed lorte streg under dumt.... hold kæft hvor er det ærgeligt!!!1

a2j
76 indlæg.
d. 26. maj 2013

Det er mig simpelthen en gåde hvordan vi ikke kan have en bedre målmand end Bogdan Lobont! Manden har på INGEN mulig måde klassen til toppen af Serie A... Du godeste...

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

Havde vi Marchetti ville vi vinde.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. maj 2013

det er trænerens skyld, pis at vi ikke kan finde en mere kvalificeret træner.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

når sådan en ikke går ind, så er jeg ikke i tvivl om at vi taber... lorte dag lorte fucking alt!!! så skal vi have en sæson uden europa ja vi var så glade da vi fik nye chefer, men havde squ håbet vi kun have fået dem som psg fik!!!! hvad brugte de 1 sæson så var de mester os det bare røv på røv!!! er Paris en større klub eller by end rom???

Xedem
551 indlæg.
d. 26. maj 2013

fantastisk, Lazio scorer, Vi rammer overlægger, og mit link stopper med at virke! PERFEKT

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

men håber ledelsen kan se der skal ske noget, før alle fans dropper dem i europa og finder et andet hold!!! og vi for evigt vil værre et hold som chievo og cagliari

Romaneren
1961 indlæg.
d. 26. maj 2013

Hvorfor kommer Pjanic ikke ind??

a2j
76 indlæg.
d. 26. maj 2013

Et eller andet sted er det jo også lige gyldigt med det Europa. Roma har aldrig taget Europa League/UEFA Cup'en seriøst alligevel. Det er mere det at der nu glipper en titel. Og så til fordel for Lazio. Åhhh... !

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

vi er bare en latterlig klub

a2j
76 indlæg.
d. 26. maj 2013

Undskyld mig, men Totti er jo bare i vejen på den fodboldbane i aften. Jeg erindre engang en fjern fortid, hvor han fx havde et godt spark. Manden kan end ikke lægge en aflevering i dag

asromadk
3946 indlæg.
d. 26. maj 2013

Fuld fortjent sejr til Lazio, tillykke herfra.

tdj89
867 indlæg.
d. 26. maj 2013

Forskellen på holdene var målmændende.
Men hoooold op en skidt kamp af os.
Destro var pinlig.
Hvad tænker A.A på, at lade lamela starte på midtbanen.

Ny træner, tak.

NEMO
331 indlæg.
d. 26. maj 2013

Hård sæson... mega hård sæson :(

Svenzoni
352 indlæg.
d. 26. maj 2013

Alt er lort. Alt.

asroma87
3707 indlæg.
d. 26. maj 2013

Vi sku ha startet inde med torosidis, pjanic og osvaldo! Så havde kampen ser anderledes ud!

Dårlig sæson endnu engang! Det er sgu hårdt at være Roma fan for tiden

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. maj 2013

hold nu kæft med at EL er ligegyldigt.!!!!

gang på gang taler vi om at roma er en storklub, og gang på gang fucker vi op.

Vi spillede idag måske årtiets vigtigste kamp, vi havde mulighed for at slå lazio i en finale og tilmed få en billig billet til EL, hvilket måske ikke er den mest prestige fyldte turnering men trods alt stadig en turnering jeg personligt gerne så os toppe i.

Ikke en eneste spiller i dag virkede til at være sat op til at vinde kampen, tværtimod, de var sat op til at spille defensivt og prøve at holde nullet. angrebsmæssigt var der ingen sammenhæng, har der aldrig været med andreazolli. Det er en fucking skandale det her.

Totti og De rossi havde idag chancen for at gøre alle kritikere til skamme ved begge at spille en god kamp og hive trofæet hjem. Ingen af dem gjorde dog tilnærmelsesvis noget væsen af sig.

vi har igennem mange år ligesom manglet "gnisten". på trods af flere forskellige trænere og ejere er det altid det sammen problem. Dette må alt andet en lige falde tilbage på stammen i truppen, Totti og De rossi da det er dem der er forgangsbilleder for de andre på holdet.

Dette bekræfter endnu engang hvad jeg har skrevet utallige gange før, vi rykker os ikke som klub før end at disse to spillere er ude af klubben. Specielt de rossi fortjener ikke at spille i Roma, han falder konstant under for presset og laver gigantiske fejl i stort set hver kamp. han er i mine øjne helt utroligt meget overvurderet, kan slet ikke forstå at hans omdømme stadig er så godt. ærgeligt vi aldrig kommer til at tjene mange penge på ham, skulle have soglt ham forrige år.

Derudover så er vores trup ikke god nok. startopstillingen fra idag er burdisso, balzaretti, bradley, marquinho, de rossi, totti og osvaldo(indskiftet) nogle af de spillere vi aldrig kan bygge noget op på, de er simpelthen under niveau.

det er så fucking deprimerende det her, men begynder efterhånden at søge en ny "yndlings klub" på trods af 20 år til tilhænger. Kan ikke beskrive hvor latterligt jeg synes det her er.

Andreazolli er verdens største pussy, skal være glad for at han tilfældigvis fik chancen for at tage roret i roma fordi han kommer aldrig til at coache en større klub. synes han har gjort det under al kritik, trods til tider positive resultater. kommer formentlig af hans defensive tilgang til fodbolden. har aldrig set et roma hold producere så få chancer og spille så ideforladt som siden han tog over. elendigt arbejde din klovn.

for lige at sige det en sidste gang, det her til aften var fucking pinligt!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 26. maj 2013

Andreazzoli fik vist cementeret at han ikke skal være træner i næste sæson. Utroligt svag præstation hvis man ser på vigtigheden.

asroma87
3707 indlæg.
d. 26. maj 2013

Jeg ku ikk ha sagt det bedre selv!

Det var nemlig fucking pinligt!

Roma er ET stort rod! Lad os nu få en ordentlig træner (Allegri) så der kan komme styr på det her forbandede cirkus!

Hele "projektet" virker ideforladt og latterligt! Der er ikke styr på en skid og det har der ikke været i mange år efterhånden

erlind
89 indlæg.
d. 26. maj 2013

HOld kæft en lorte kamp.Totti sov, og rasten af banden vågner altid når vi er bag ud.
Kan simpelthen ikke forstå vi vinder over ligaens nr 2(Napoli), men taber til f*'@?!" Lazio.
Endnu en sæson kun serie A, er ved at være træt ikke at følge Roma på den europæiske scene.
Jeg gå lige og brækker mig.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. maj 2013

lige siden vi blev overtaget har det gået den forkerte vej!!!! storklub haha no way ever

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. maj 2013

Der ser ikke nemt ud, til at lokke gode spillere til Roma.

Hvorfor Balza, Burdisso & Marquinho?

Vi manglede i den grad Florenzis løbevillighed og hjerte. Det var nok det tammeste finale nogensinde. Bradley var god på midten i indtil
Målet. Marcos helt superb, Castan fornuftig. Hvad lavede resten? Lamela blev i den grad voldtaget af trænerens dispositioner.

Hvad var der galt med Pjanic?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. maj 2013

lamela:

balzaretti skal ud fordi han er mega overvuderet, han sejler rundt i samtlige minutter. når han har bolden kigger han ned i jorden, manden kan slet ikke finde ud af at orientere sig. derudover har han igennem en hel sæson ikke leveret 1 eneste godt indlæg, selvom han vel har haft 100 gange hvor han har været totalt upresset. han er mega elendig.

burdisso har aldrig haft klassen til at være starter for en storklub, så hvis det er det vi vil være så skal han erstattes. han hiver en fed hyre, så ville være optimalt at lade ham smutte og så få noget nyt blod ind.

marquinho, gjorde det ok på midtbanen idag, men han er ikke en spiller der rigtigt kan tilbyde holdet noget. han er for svag til at spille back. ikke gennembrudsstærk nok til at spille kant, og ikke diciplineret nok til at spille central midt. han kan vel kun bruges som kan hvis det er 3-5-2, men mener ikke det er den vej vi som klub skal gå. han er dog en fin back-up spiller, dog så jeg hellere en ung fra egen avl end en brasilianer løbe rundt og få spilletid lidt her og der.

udover de 3 her nævnte, skal vi selvfølgelig også skille os af med taddei som intet har at tilbyde og perrotta som ikke besidder sammen energi som tidligere.

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. maj 2013

Romas ultras var mærkeligt nok ikke tilfreds. Forstår man det?

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma