Kategori: Kampe
Så er det på søndag at sæsonens sidste kamp spilles, og hvilken kamp at slutte sæsonen af på. Det gælder Coppa Italia finalen 2013.
Roma mod Lazio, Derby della Capitale.
Roma er kommet til finalen ved at slå Atalanta, Fiorentina og Inter ud.
Lazio er kommet til finalen ved at slå Siena, Catania og Juventus ud.
Finalen spilles på Stadio Olimpico, søndag den. 26 Maj klokken 18:00.
Det er ikke blot årets og sæsonen vigtigste og største kamp, men også dette årtis største og vigtigste kamp for Roma.
Aldrig før har Roma og Lazio mødtes i en Coppa Italia finale før.
Jeg både tror og håber på en Roma sejr.
FORZA ROMA
FORZA GIALLOROSSI
God kamp til alle!
vi er bare en latterlig klub
Undskyld mig, men Totti er jo bare i vejen på den fodboldbane i aften. Jeg erindre engang en fjern fortid, hvor han fx havde et godt spark. Manden kan end ikke lægge en aflevering i dag
Fuld fortjent sejr til Lazio, tillykke herfra.
Forskellen på holdene var målmændende.
Men hoooold op en skidt kamp af os.
Destro var pinlig.
Hvad tænker A.A på, at lade lamela starte på midtbanen.
Ny træner, tak.
Hård sæson... mega hård sæson :(
Alt er lort. Alt.
Vi sku ha startet inde med torosidis, pjanic og osvaldo! Så havde kampen ser anderledes ud!
Dårlig sæson endnu engang! Det er sgu hårdt at være Roma fan for tiden
hold nu kæft med at EL er ligegyldigt.!!!!
gang på gang taler vi om at roma er en storklub, og gang på gang fucker vi op.
Vi spillede idag måske årtiets vigtigste kamp, vi havde mulighed for at slå lazio i en finale og tilmed få en billig billet til EL, hvilket måske ikke er den mest prestige fyldte turnering men trods alt stadig en turnering jeg personligt gerne så os toppe i.
Ikke en eneste spiller i dag virkede til at være sat op til at vinde kampen, tværtimod, de var sat op til at spille defensivt og prøve at holde nullet. angrebsmæssigt var der ingen sammenhæng, har der aldrig været med andreazolli. Det er en fucking skandale det her.
Totti og De rossi havde idag chancen for at gøre alle kritikere til skamme ved begge at spille en god kamp og hive trofæet hjem. Ingen af dem gjorde dog tilnærmelsesvis noget væsen af sig.
vi har igennem mange år ligesom manglet "gnisten". på trods af flere forskellige trænere og ejere er det altid det sammen problem. Dette må alt andet en lige falde tilbage på stammen i truppen, Totti og De rossi da det er dem der er forgangsbilleder for de andre på holdet.
Dette bekræfter endnu engang hvad jeg har skrevet utallige gange før, vi rykker os ikke som klub før end at disse to spillere er ude af klubben. Specielt de rossi fortjener ikke at spille i Roma, han falder konstant under for presset og laver gigantiske fejl i stort set hver kamp. han er i mine øjne helt utroligt meget overvurderet, kan slet ikke forstå at hans omdømme stadig er så godt. ærgeligt vi aldrig kommer til at tjene mange penge på ham, skulle have soglt ham forrige år.
Derudover så er vores trup ikke god nok. startopstillingen fra idag er burdisso, balzaretti, bradley, marquinho, de rossi, totti og osvaldo(indskiftet) nogle af de spillere vi aldrig kan bygge noget op på, de er simpelthen under niveau.
det er så fucking deprimerende det her, men begynder efterhånden at søge en ny "yndlings klub" på trods af 20 år til tilhænger. Kan ikke beskrive hvor latterligt jeg synes det her er.
Andreazolli er verdens største pussy, skal være glad for at han tilfældigvis fik chancen for at tage roret i roma fordi han kommer aldrig til at coache en større klub. synes han har gjort det under al kritik, trods til tider positive resultater. kommer formentlig af hans defensive tilgang til fodbolden. har aldrig set et roma hold producere så få chancer og spille så ideforladt som siden han tog over. elendigt arbejde din klovn.
for lige at sige det en sidste gang, det her til aften var fucking pinligt!!!!
Andreazzoli fik vist cementeret at han ikke skal være træner i næste sæson. Utroligt svag præstation hvis man ser på vigtigheden.
Jeg ku ikk ha sagt det bedre selv!
Det var nemlig fucking pinligt!
Roma er ET stort rod! Lad os nu få en ordentlig træner (Allegri) så der kan komme styr på det her forbandede cirkus!
Hele "projektet" virker ideforladt og latterligt! Der er ikke styr på en skid og det har der ikke været i mange år efterhånden
HOld kæft en lorte kamp.Totti sov, og rasten af banden vågner altid når vi er bag ud.
Kan simpelthen ikke forstå vi vinder over ligaens nr 2(Napoli), men taber til f*'@?!" Lazio.
Endnu en sæson kun serie A, er ved at være træt ikke at følge Roma på den europæiske scene.
Jeg gå lige og brækker mig.
lige siden vi blev overtaget har det gået den forkerte vej!!!! storklub haha no way ever
Der ser ikke nemt ud, til at lokke gode spillere til Roma.
Hvorfor Balza, Burdisso & Marquinho?
Vi manglede i den grad Florenzis løbevillighed og hjerte. Det var nok det tammeste finale nogensinde. Bradley var god på midten i indtil
Målet. Marcos helt superb, Castan fornuftig. Hvad lavede resten? Lamela blev i den grad voldtaget af trænerens dispositioner.
Hvad var der galt med Pjanic?
lamela:
balzaretti skal ud fordi han er mega overvuderet, han sejler rundt i samtlige minutter. når han har bolden kigger han ned i jorden, manden kan slet ikke finde ud af at orientere sig. derudover har han igennem en hel sæson ikke leveret 1 eneste godt indlæg, selvom han vel har haft 100 gange hvor han har været totalt upresset. han er mega elendig.
burdisso har aldrig haft klassen til at være starter for en storklub, så hvis det er det vi vil være så skal han erstattes. han hiver en fed hyre, så ville være optimalt at lade ham smutte og så få noget nyt blod ind.
marquinho, gjorde det ok på midtbanen idag, men han er ikke en spiller der rigtigt kan tilbyde holdet noget. han er for svag til at spille back. ikke gennembrudsstærk nok til at spille kant, og ikke diciplineret nok til at spille central midt. han kan vel kun bruges som kan hvis det er 3-5-2, men mener ikke det er den vej vi som klub skal gå. han er dog en fin back-up spiller, dog så jeg hellere en ung fra egen avl end en brasilianer løbe rundt og få spilletid lidt her og der.
udover de 3 her nævnte, skal vi selvfølgelig også skille os af med taddei som intet har at tilbyde og perrotta som ikke besidder sammen energi som tidligere.
Romas ultras var mærkeligt nok ikke tilfreds. Forstår man det?
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0