Kategori: Kampe
Torino vs. Roma søndag kl. 15.00
Roma er efter et nederlag mod Palermo og et uafgjort resultat mod Lazio i mandags tilbage på 7. pladsen. Med hele 10 point op til tredje pladsen der giver adgang til Chamions League kvalifikation - kan vi ikke blive enig om at den chance er definitiv væk nu? Det er derfor heller ikke søndagens kamp der er vigtig denne uge, men derimod onsdagens returopgør i Coppa Italia mod Inter. Roma skal i den finale! En god optakt med en sejr mod Torino vil derfor være velkommen, men Andreazzoli kan også vælge at spare lidt på nogle af profilerne.
Torino ligger på en 15. plads med 7 point ned til stregen. Torino kommer, ligesom Roma, fra et nederlag og en uafgjort mod henholdsvis Napoli og Bologna. Da de to hold mødtes tidligere på sæson træk Roma sig sejrrigt med en sejr på 2-0.
De Rossi bliver ikke klar til opgøret, efter han måtte forlade banen mod Lazio. Men derudover skal truppen være klar. Det er dog usikkert om Andreazzoli vil vælge en 4-3-1-2 opstilling eller 3-4-1-2.
Forventede:
(4-3-1-2): Stekelenburg; Torosidis, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Pjanic, Bradley, Florenzi; Totti; Lamela, Osvaldo.
(3-4-1-2) : Stekelenburg; Marquinhos, Burdisso, Castan; Torosidis, Bradley, Pjanic, Marquinho; Totti; Lamela, Destro.
Kampen vises desværre hverken i fjernsynet eller på Csports.dk.
Hvorfor burdisso med anførerbindet istedet for Totti?
Og Inter bagud 2-0 nu - nu skal vi satme holde den, så tager vi da i hvert fald 6. pladsen for en stund :)
For helvede Balzaretti.
Det bliver svært nu.
Balza, din klovn....
cerci er godt nok hurtig!!!
Nu ser jeg ikke kampen. Men når jeg kigger på målscore, så er jeg kommet til at tænke på, om Lamela ikke altid spiller bedst med Osvaldo på banen?
WOW en heldig fod, Florenzi!!!
Okay kampe . Hvordan mon klubben nu reagere på Osvaldo hvis han også scorer i næste kamp? Håber stadig at han er på vej ud af klubben.
Men nøj Lamela jeg er bare fan af dig!
Jeg er af den holdning, at vi stadig skal af med Osvaldo.
Når han er på toppen, så er han lige præsis spilleren vi har brug for.
Men imo har han bare for mange brister oveni hovedet, til at vi kan satse på ham på længere sigt.
Dejligt med en sejr i dag, det er ved at være en måneds tid siden at vi sidst havde prøvet den slags!
Nu ved jeg godt at der er mange haters herinde, men på en dag som i dag, der er Osvaldo altså afgørende for os. Ja, hans attitude er vel stadig noget lad, og han løber sikkert en kilometer eller to færre end de andre, men det han så udretter, det er altså farligt. I dag munder det f. eks. ud i et mål og et super godt indlæg i kontraen, som Florenzi lige akkurat klipper med et kussehår. Og når de andre ved at han er farlig, så tager han altså noget opmærksomhed (også bare grundet sin størrelse), der giver lidt mere plads til de andre oppe foran, f. eks. Lamela.
Og med henblik på onsdagens kamp, så er det værd at lægge mærke til at Inter taber 2-0 mod Cagliari på trods af at de starter inde med f. eks. Cambiasso, Zanetti og Gargano!
Vigtigt med tre point i dag, på trods af en sløj indsats. Men vigtigt med en god optakt til onsdagens Coppa Italia opgør og nu ligger vi også over Inter i ligaen!
God kamp af Stek i dag, hvor han redder os et par gange. Burdisso skal bare hjem til sommer, det er ikke til diskussion.
Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke, om det ikke næsten bedre kunne betale sig bare at stille til start med 10 mand i stedet for at sende Burdisso på banen..... Men så er det godt at vi har Stek!
3 point - og så videre.. Overskrifter:
- Florenzi har et forfærdeligt indhop. Brænder, smider væk - og kunne så have krydret det med et selvmål.
- Cerci. Wow. Men mangler dog måske noget konsekvens (som Lamela har). Men wow han har kvaliteter.
- Lamela. Spiller en gennemsnitlig kamp på nær ved målet. Sikket et overskud lige at smide den hen i det lange på den måde.
- Stek. Verdensklassemålmand - intet mindre. I mine øjne kampens spiller.
Ikke nogen fantastisk kamp. God fight og 3 point, videre.
Nogen der vil sætte nogle ord på Dodo's præstation? Jeg så desværre ikke ret meget af kampen.
Han gjorde det fint. Ikke noget prangende, men arbejder for sagen.
http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=51898
Hvor er det en stiv journalist der har Florenzi som "TOP". Blændet af at han redder en bold på stregen.
Bolden var på vej ud mod sidelinjen da Florenzi pga. manglende overblik vælger at gøre situationen farlig.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0