Login
Glemt password Opret bruger

Torino - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 13/04/13 10:48

Torino vs. Roma søndag kl. 15.00

Roma er efter et nederlag mod Palermo og et uafgjort resultat mod Lazio i mandags tilbage på 7. pladsen. Med hele 10 point op til tredje pladsen der giver adgang til Chamions League kvalifikation - kan vi ikke blive enig om at den chance er definitiv væk nu? Det er derfor heller ikke søndagens kamp der er vigtig denne uge, men derimod onsdagens returopgør i Coppa Italia mod Inter. Roma skal i den finale! En god optakt med en sejr mod Torino vil derfor være velkommen, men Andreazzoli kan også vælge at spare lidt på nogle af profilerne.

Torino ligger på en 15. plads med 7 point ned til stregen. Torino kommer, ligesom Roma, fra et nederlag og en uafgjort mod henholdsvis Napoli og Bologna. Da de to hold mødtes tidligere på sæson træk Roma sig sejrrigt med en sejr på 2-0.

De Rossi bliver ikke klar til opgøret, efter han måtte forlade banen mod Lazio. Men derudover skal truppen være klar. Det er dog usikkert om Andreazzoli vil vælge en 4-3-1-2 opstilling eller 3-4-1-2.

Forventede:
(4-3-1-2): Stekelenburg; Torosidis, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Pjanic, Bradley, Florenzi; Totti; Lamela, Osvaldo.
(3-4-1-2) : Stekelenburg; Marquinhos, Burdisso, Castan; Torosidis, Bradley, Pjanic, Marquinho; Totti; Lamela, Destro.

Kampen vises desværre hverken i fjernsynet eller på Csports.dk.

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. april 2013

Hvad er folks holdning? Bør man spare på spillerne og satse udelukkende på Coppa Italia eller spille med stærkeste hold mod Torino?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 13. april 2013

Der skal IKKE spares spillere mod torino, kampen SKAL vindes. Den position vi ender på i ligaen har stor indflydelse på næste sæson. Vi har hele sæsonen kun spillet én kamp om ugen, plus der for kort tid siden var landsholdspause, hvor vi ikke har så mange deltagende spillere, så vores spillere har intet at være trætte af. Hvis ikke de kan klare at spille søndag mod torino og så onsdag mod inter, så er det jo fuldstændigt ligemeget at kvalificere sig til CL eller EL.

Samtidig har vi ikke spillet godt de sidste 2 kampe, så det er langt vigtigere at spille godt og vinde mod torino, og drage til inter med selvtillid, i forhold til at spille uafgjort med torino og så drage til inter uden tro på det......

Lige pt. Er ALLE kampe vigtige for roma, der er ikke plads til flere pointtab og dårlige præstationer.
En god afslutning på sæsonen vil betyde at de spillere der rygtes til klubben får et godt indtryk, hvorimod en katastrofal afslutning vil betyde at alle "glemmer" roma og vi kommer til at få endnu et anonymt transfervindue.

Jonas
4091 indlæg.
d. 13. april 2013

Truppen:

BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DESTRO
DE ROSSI
DODO'
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOBONT
LOPEZ
LUCCA
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOROSIDIS
TOTTI

59971Cools
691 indlæg.
d. 14. april 2013

ROMA (4-3-3): Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan, Balzaretti; Pjanic, Bradley, Perrotta; Lamela, Osvaldo, Dodò

A disposizione | Substitutes: Goicoechea, Lobont, Marquinhos, Romagnoli, Torosidis, Taddei, Tachtsidis, Marquinho, Florenzi, Lopez, Totti, Destro

Meget meget overraskende opstilling! Marcos og Totti især! hmm...

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 14. april 2013

ligner lidt en 4-2-3-1 opstilling spændende

Verns
130 indlæg.
d. 14. april 2013

Nogen der har et godt link når nu Csports ikke viser kampen?

[Rettet af: Verns - 14/04/2013 - 14:48]

Verns
130 indlæg.
d. 14. april 2013

Vi må vel godt henvise til andre links når de ikke kan tage sig sammen til at vise kampen.
Eller hvad??

geggeri
675 indlæg.
d. 14. april 2013

@Verns: Selvom CSports.dk ikke viser kampen, så er det stadig ikke tilladt at linke til uautoriserede streams af kampen.

Verns
130 indlæg.
d. 14. april 2013

Det giver jo ingen mening...

59971Cools
691 indlæg.
d. 14. april 2013

2 kampe, 2 afbrændere fra 1 meters afstand af Lamela... :-) Nå han laver bare 2 i dag ;-)

Nicklas95
326 indlæg.
d. 14. april 2013

Lamela kunne da umuligt sparke den der ind....

Nicklas95
326 indlæg.
d. 14. april 2013

Selvom man har opbygget et mere eller mindre had til Osvaldo bliver man da stadig lidt glad! FORZA ROMA

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. april 2013

Lækkert lavet af Ozzie

MY
182 indlæg.
d. 14. april 2013

Burdisso...

Nicklas95
326 indlæg.
d. 14. april 2013

Har allerede forelsket mig i dodo :D

1

Koch
844 indlæg.
d. 14. april 2013

Hold kæft en kasse!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

KLASSE Lamela!

Lad os da lige få ham i gang igen, det kunne være skønt.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

Og Inter bagud!

Basnandez
157 indlæg.
d. 14. april 2013

Hvorfor burdisso med anførerbindet istedet for Totti?

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

Og Inter bagud 2-0 nu - nu skal vi satme holde den, så tager vi da i hvert fald 6. pladsen for en stund :)

Koch
844 indlæg.
d. 14. april 2013

For helvede Balzaretti.
Det bliver svært nu.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

Balza, din klovn....

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 14. april 2013

cerci er godt nok hurtig!!!

tdj89
867 indlæg.
d. 14. april 2013

Nu ser jeg ikke kampen. Men når jeg kigger på målscore, så er jeg kommet til at tænke på, om Lamela ikke altid spiller bedst med Osvaldo på banen?

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

WOW en heldig fod, Florenzi!!!

Romadk
151 indlæg.
d. 14. april 2013

Okay kampe . Hvordan mon klubben nu reagere på Osvaldo hvis han også scorer i næste kamp? Håber stadig at han er på vej ud af klubben.
Men nøj Lamela jeg er bare fan af dig!

tdj89
867 indlæg.
d. 14. april 2013

Jeg er af den holdning, at vi stadig skal af med Osvaldo.
Når han er på toppen, så er han lige præsis spilleren vi har brug for.
Men imo har han bare for mange brister oveni hovedet, til at vi kan satse på ham på længere sigt.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

Dejligt med en sejr i dag, det er ved at være en måneds tid siden at vi sidst havde prøvet den slags!

Nu ved jeg godt at der er mange haters herinde, men på en dag som i dag, der er Osvaldo altså afgørende for os. Ja, hans attitude er vel stadig noget lad, og han løber sikkert en kilometer eller to færre end de andre, men det han så udretter, det er altså farligt. I dag munder det f. eks. ud i et mål og et super godt indlæg i kontraen, som Florenzi lige akkurat klipper med et kussehår. Og når de andre ved at han er farlig, så tager han altså noget opmærksomhed (også bare grundet sin størrelse), der giver lidt mere plads til de andre oppe foran, f. eks. Lamela.

Og med henblik på onsdagens kamp, så er det værd at lægge mærke til at Inter taber 2-0 mod Cagliari på trods af at de starter inde med f. eks. Cambiasso, Zanetti og Gargano!

Jonas
4091 indlæg.
d. 14. april 2013

Vigtigt med tre point i dag, på trods af en sløj indsats. Men vigtigt med en god optakt til onsdagens Coppa Italia opgør og nu ligger vi også over Inter i ligaen!

God kamp af Stek i dag, hvor han redder os et par gange. Burdisso skal bare hjem til sommer, det er ikke til diskussion.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 14. april 2013

Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke, om det ikke næsten bedre kunne betale sig bare at stille til start med 10 mand i stedet for at sende Burdisso på banen..... Men så er det godt at vi har Stek!

asromadk
3946 indlæg.
d. 14. april 2013

3 point - og så videre.. Overskrifter:

- Florenzi har et forfærdeligt indhop. Brænder, smider væk - og kunne så have krydret det med et selvmål.

- Cerci. Wow. Men mangler dog måske noget konsekvens (som Lamela har). Men wow han har kvaliteter.

- Lamela. Spiller en gennemsnitlig kamp på nær ved målet. Sikket et overskud lige at smide den hen i det lange på den måde.

- Stek. Verdensklassemålmand - intet mindre. I mine øjne kampens spiller.

Ikke nogen fantastisk kamp. God fight og 3 point, videre.

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. april 2013

Nogen der vil sætte nogle ord på Dodo's præstation? Jeg så desværre ikke ret meget af kampen.

asromadk
3946 indlæg.
d. 15. april 2013

Han gjorde det fint. Ikke noget prangende, men arbejder for sagen.

http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=51898

Hvor er det en stiv journalist der har Florenzi som "TOP". Blændet af at han redder en bold på stregen.

Bolden var på vej ud mod sidelinjen da Florenzi pga. manglende overblik vælger at gøre situationen farlig.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma