Kategori: Kampe
Så gælder det kampen om Rom, æren, perstigen og ikke mindst håneretten i byen Rom.
Nu hvor, Jonas er taget afsted på tur, så snupper jeg lige æren og opretter denne kamp tråd.
Runde 31.
Kamptidspunkt: 08/04-2013 kl. 20:45
Truppen til imorgen.
Roma squad for Lazio: (Kilde Football-italia.net)
Bradley, Burdisso, Castan, Destro, De Rossi, Dodo, Florenzi, Goicoechea, Lamela, Lobont, Lopez, Lucca, Marquinho, Marquinhos, Perrotta, Pjanic, Romagnoli, Stekelenburg, Tachtsidis, Taddei, Torosidis, Totti
Jeg tror vi kommer til at se store ændringer på startopstillingen imorgen i forhold til den sidste kamp mod Palermo.
Mit bud på en evt. startopstilling.
3-4-2-1
Stekelenburg
Marquinhos - Burdisso - Castan
Torosidis - DDR - Pjanic - Marquinho
Lamela - Florenzi
Totti
Jeg håber på en
http://www.youtube.com/watch?v=lLDcTANMUK4
Men jeg kan sagtens være tilfreds med en
http://www.youtube.com/watch?v=q6pAzCJR28w
God kamp venner her på forummet, men og de kære Giallarossi's, der er taget afsted til Rom.
Odds for kampen
Bookmaker 1 X 2
YAYbet.dk 1,98 3,50 3,80
bet365 1,91 3,60 3,75
Danske Spil 1,90 3,40 3,90
Tipico 1,95 3,50 4,00
Ladbrokes 1,91 3,60 3,75
Betsafe.dk 1,94 3,45 3,70
Opsummering af seneste 10 indbyrdes opgør
Roma Lazio
6 sejre 4 sejre
16 mål 13 mål
En ting skal vi regne med, der bliver masser af fight, sved og tårer. Men også mål og kort.
Må det endelig falde til vores fordel tak, og DDR og dommeren meget gerne lade deres dumheder blive hjemme, og lade os spille kampen færdig med 11 mand på banen.
For så kan vi nemt slå de lyseblå G*de F***ers.
[Rettet af: Lamela - 07/04/2013 - 23:00]
kæft lamela sku score!!! så træls!!!
Så fucking klam Radu.
Man skulle tro, han var ved at dø, hver eneste gang, der var spilstop?
kæft det føles tomt, og som et nederlag, men dejlig moral af drengene. og ved et fair nok resultat. men hvordan kan Lamela brænde den der!
Hvor er det dog dårligt vi ikke vinder! Og elendig dommer. Vi dominerer jo totalt udover de første 25 minutter! Igen skarpheden der mangler oppe foran.
altså havde de scoret på det straffe havde vi tabt så 1-1 er meget fair men man sidder med en tom følese.
Jeg forstår ikke dommere skiftede stilen, med ikke at fløjte de billige frisspark i første halvleg til Roma, så til at fløjte alt til Lazio i anden halvlegs slut.
Roma:
Jeg så stor set intet til Destro, Dodo gjorde det bedre, men havde det svært.
Kært, jeg er sur på Osvaldo for sin dumme advarsel i sidste kamp. Vi kunne godt have brugt hans styrke i hovedspillet idag. Desuden, sådan som Lazio stillede med i bagkæden, vil han nok ikke have haft muligheden for at ryge i offsiden. Da de stod meget langt tilbage.
[Rettet af: Lamela - 08/04/2013 - 22:50]
Vanvittig kamp.
Et klassisk Roma Derby som altid!!! de kampe er bare speciele!!!
Det er irriterende svært at håndtere en uafgjort!
Puha, for et derby! Intenst shit. Efter den første halvleg havde jeg sgu nok solgt den for en uafgjort, det så sgu sort ud. Men Andreazzoli fik da banket lidt taktik og gejst ind hos drengene, og det brændte straffespark gav os lige det, som vi havde brug for! Og nu sidder man så og ærgrer sig over, at vi ikke vandt - vi sad rigtig fint på det meste af anden halvleg. Florenzi og især Lamela skylder!!
Men igen - efter første halvleg og de første 10 min af anden, så havde jeg i hvert fald solgt den for en uafgjort. Og de næste kampe i Serie A hedder Torino, Pescara og Siena, så lad os bare få sat gang i endnu en stime uden nederlag før skæbnekampene mod Viola, AC Milan og Napoli!
Forza Roma! Forza Andreazzoli!
(Og stik i øvrigt lige Pjanic en livstidskontrakt, han er guld værd!!!)
Pjanic har bare et lille minus.
Han hiver for mange korte.
Hvem ved - med lidt held ender vi i på en 4-5 placering!
Havde bare været så usvigeligt dejligt at slå Lazio-Nazi!
http://www.youtube.com/watch?v=a0BsERxNTr0
Ej hvor skulle vi have vundet igår...Både Florenzi og Lamela brænder 100 % chancer.
Hvilket er et meget godt billede på at vi virkelig mangler skarphed. Vi trænger godt nok til en angriber der kan score de gyldne +20 mål hver sæson.
Nogen der ved hvad Lazios store banner betød? Altså det med ham manden der binder drengens støvler?
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0