Kategori: Kampe
Roma vs. Parma søndag kl. 20.45
På trods af meget tvivl grundet Pavevalg, Rugby turnering og Marathon bliver kampen mellem Roma og Parma afviklet søndag aften som planlagt.
Roma er inde i en god stime med 10 point fra 4 kampe. At komme fra Stadio Friuli med 1 point er bestemt ikke dårligt, når førerholdet Juventus er det eneste hold der har formået at hente alle 3. Man sidder dog alligevel med en lidt dårlig smag i munden efter at have været foran og været gået over til at spille ultra defensivt. Det gjorde det også bare mere ærgerligt da både Lazio og Inter tabte og man kunne have være blevet á point med dem.
Parma ligger på 12. plads med 53 point. Parma tager til Olimpico efter at have vundet 4-1 hjemme over Torino, i en kamp hvor Amauri scorede hattrick. Det skal dog nævnes at før den kamp havde Parma tabt tre kamp i træk og sidst vundet en kamp d.6 januar. Roma skal derfor hente tre point, men det bliver bestemt ikke nemt mod Donadonis tropper. Parma vandt da også 3-2, da de to hold mødtes tidligere på sæsonen.
Destro og Pjanic er ude med skader, mens Torosidis er tvivlsom.
Forventet opstilling 3-4-2-1:
Stekelenburg; Marquinhos, Burdisso, Castan; Piris, Bradley, De Rossi, Marquinho; Lamela, Totti; Osvaldo.
Kampen vises på Canal 8 og Csports.dk - og selvfølgelig på Danmarks Roma bar Krølben!
Odds fra Bet365
Roma: 1.50
Uafgjort: 4.33
Parma: 6.00
[Rettet af: geggeri - 16/03/2013 - 11:06]
han vil heller have erfaring inde os smart nok...
Ah. Er nok lige sent nok til at Taddei kan nå at få 2 gule igen :D
Tak Torino...
Hvor har det dog været dejligt at se HELE holdet arbejde og kæmpe for det og virkelig ville det. Fremfor Osvaldos elendige attitude, der er med til at ødelægge harmonien på holdet når vi spiller.
Desuden har vi vel egentlig spillet som et tophold idag. God balance, kommer frem til mange chancer samtidig med at vi holder Parma fra det meste. Og det på trods af at dommeren egentlig ikke har været med os. Andreazzoli får virkelig det bedste ud af spillerne !
Haha fedt Florenzi falder om lige ved slutfløjtet :D
Sådan!
Dejligt med 3 point. God kamp, god sejr, godt spil. God søndag.
FORZA ROMA
Florenzi er så død!!!! kæft den mand har løbet meget, er jeg den endeste der kan se en ny perrotta?
Fucking cleensheet baby.
Men det brændte godt nok voldsomt på i små 10 minutters tid.
AA ER VEJEN FREM!
Burde Roma ikke ligge nr. 5, (mht. målscore)
AA er for nice, midtbanen kørte helt vildt godt i dag. Jeg er fuldkommen imponeret af han arbejde.
Grande AA.
Weekenden kunne simpelthen ikke slutte bedre. Fuck hvor var det dejligt med 3 point i dag og vigtigt at vi spiller til 0. Vi spillede godt i dag og Parma havde vel kun 10 min., hvor de var lidt med.
FORZA ROMA!!!!!!!!!!
13 point i 5 kampe, det er fandme godkendt - især når man tænker på den krise, vi var i, før Andreazzoli tog over! Jeg må godt nok indrømme at jeg er blæst helt væk af ham - jeg får sgu sådan lidt man-crush/faderfigur-fornemmelser, når han står ude på sidelinien i jakkesæt med et stift blik og får os til at spille så godt, som vi gør i første halvleg. Det er virkelig, virkelig godt gået.
Han skal blive!
Grande Andreazzoli!
Før folk går helt amok med Andreazzoli så vil jeg lige minde om, at der var mange der også stemplede Zeman som godkendt, genial osv. Der er nogen herinde som lidt for nemt river sig med.
Andreazzoli skal selvfølgelig have resten af sæsonen ud, og SÅ skal der gøres status.
Men so far gør han det super godt.
@Nicklas95
- Haha, fedt at se vi enige :P
Vigtig sejr! Fandme godt gået!
Efter pausen slår vi Palermo også har vi også hentet Inter!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0