Kategori: Kampe
Udinese vs. Roma på lørdag kl. 20.45
Roma skal lørdag aften en tur til Stadio Friuli i håbet om at tage den fjerde sejr i træk. Roma er kommet ind i en god stime og ligger på en 7. plads med 43 point. 4 point op til Europa Leage pladserne og 5 point op til den meget eftertragtede Champions League givende plads.
Udinese ligger på en 9. plads med 3 point færre en Roma. Roma har det altid svært i Udine og har tabt 4 af de sidste fem opgør. Sidst Roma vandt var i 2011 og en meget dramatisk af slagsen!. Udinese er dog utrolig stærke hjemme og har da også kun tabt en af sine i alt 13 hjemmekampe. Udinese trak også det længste strå da de to hold mødtes tidligere denne sæson, selvom Lamela have bragt Roma foran med både 1-0 og 2-0. Alt tyder derfor på at det bliver en svær kamp.
Destro, Pjanic og Marquinhos er alle ude med skader, mens Bradley er ude med karantæne. Castan har trænet med i løbet af ugen, men det er usikkert om det bliver ham eller Romagnoli fra start.
Forventet opstilling 3-4-2-1:
Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan/Romagnoli; Torosidis, Tachtsidis, De Rossi, Marquinho; Lamela, Totti; Osvaldo.
Kampen vises på Canal 8, Csport.dk og så selvfølgelig på Krølben hvor der denne lørdag helt sikkert bliver en fantastisk stemning!
[Rettet af: Jonas - 08/03/2013 - 12:55]
Pisse ærgeligt. Det er det mindste et point og en god form vi har fået meget hurtigt. Men for helvede for havde vi dog fortjent de 3 point idag....
Osvaldo brænder årets chance
Torosidis blir snydt for straffe
Der blir dømt frispark på Lamela for skub i ryg, hvor han slet ikke rører modspilleren
Min lørdag aften er lige blevet ødelagt fuldstændig
Fuck vi spillede en dårlig kamp, det var da helt forfærdeligt at se på
Dommeren turde ikke at dømme til Romas fordel, da han allerede havde givet Udi et rødt.
Dommeren var på vej med gult til Domizzi ved frisparket, men lod det ligge i lommen, da han havde gult i forvejen. Svinet skulle være vist ud.
Lopez så vi desværre slet ikke noget til, det var forkert af AA at tage Totti ud. Kreativiteten røg sammen med Totti.
Udover at brænde den store chance, så spillede Osvaldo en godkendt kamp. Langt bedre end de foregående. Han taklede, drev bolden frem og satte gang i offensiven i en grad, jeg ikke har set før fra ham. Men føj, den afbrænder kommer til at svie ham i røven resten af ugen.
Florenzi har mister lidt af magien desværre. Han savner vist Zeman.
[Rettet af: Lamela - 09/03/2013 - 22:44]
Haha Osvaldo spillede af helvedes til! Han var sgu da helt væk! Det dovne svin! Efter den afbrænder burde han blive smidt ned på U20 holdet!
Så ærgerligt at Osvaldos selvtillid har fået sig et ordentlig knæk.. Lidt ligesom at se Vuci i den sidste sæson hos os..
Jeg synes ikke vi spiller decideret flot fodbold med den formation..
Den formation jeg mener vi burde spille, er en 4-2-3-1 og det er når alle spiller er tilrådighed:
Stek; Piris/Torosidis, Marquinhos, Castan, Torosidis/Dodo/Balza; De Rossi, Pjanic; Marquinho/Destro, Totti, Lamela; Osvaldo/Destro
Alt skal satses på pokalen, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at komme i Europa.
Tror ikke vi kan gøre det via ligaen desværre
Han er den bedste angriber vi har pt. Hvis vi skal forvente mål fra ham, skal han også have chancen. Hvis vi smider ham på porten, står vi tilbage med en Lopez, der ikke har trænerens helt store opbakning og Destro. Som mange ønskede væk efter Napoli kampen. Hvor folk skreg efter Osvaldo.
Vi ved med ham, med selvtillid så er han en helt anden angriber. Hans private omstændigheder kan sagtens have en påvirkning på banen. Det har jeg set flere Roma spillere lide under. DDR, Mexes, Mancini senest Ossi. Jeg håber han vender tilbage med mål meget snart, så må han gerne tage straffet næstegang, hvis det er det, der kan få ham tilbage på sporet.
Fejl kendelser er kommet på mode!!! Udover set synes jeg altså osvaldos chance er svær at score på. Den ligger højt og målmanden får skærmet godt. Kunne måske have spillet den videre ud til torosidis hvis han ikk var i offside.
Enig Lamela!
Han er ikke sig selv i øjeblikket. Som jeg skrev tidligere så synes jeg ikke at han havde en offensiv med sig til at få tingene til at ske. Bossvaldo skal nok komme igang igen, jeg håber bare at staben formår at kompenserer med de rigtige spillere og taktik imellem tiden.*
Når alt kommer til alt har vi altså lige haft en imponerende stime af kampe :)
Det er jo herligt! Også når man sidder og er lidt små skuffet lige efter kampen, som havde været fantastisk at vinde, ikke mindst for at skide på Udineses provokerende stil i 2 halvleg!
Kæmpe fucking straffe vi bliver snydt for iøvrigt! For helvede hvor er det latterligt!
Netop Nemo
Jeg er stadig ikke kølet ned efter kampen. Hvordan svinet Domizzi fik lov til at slutte kampen og det manglende straffe til Toro. fatter jeg intet af.
Christ. Det røde kort var ikke til fordel for os. For dommeren vendte imod os.
[Rettet af: Lamela - 10/03/2013 - 00:00]
Min holdning var stadig: Osvaldo Raus!
Dårlig boldbehandling, ugidelig og skævbenet så Dennis Rommedahl ville blive misundelig. Han burde sgu få en bøde og få trukket en måneds løn for lortefodbold!
Vi kunne have vundet. Men det er ingen skam at spille X mode Udinese ude.
Burdisso gør forskellen mellem Champions League og ingenting.
Hvordan står det til med Pjanic ang. Lazio kampen?
Når han den? fordi jeg synes vores midtbane manglede noget kreativitet især efter Totti blev skiftet ud
En lille måned med Pjanic. Så vi kan jo håbe på Lazio-kampen, men det bliver svært.
Torosidis har vist post-match fået bøde for FILM?!?!
Haha, er det en joke? Der er jo kontakt, så er det vel irrelevant at han overdramatiserer.
"AMMONIZIONE ED AMMENDA DI € 2.000,00
TOROSIDIS Vasileios (Roma): per avere simulato di essere stato sottoposto ad intervento falloso in area di rigore avversaria (Seconda sanzione)."
[Rettet af: asromadk - 11/03/2013 - 17:28]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4