Login
Glemt password Opret bruger

Udinese - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 07/03/13 17:01

Udinese vs. Roma på lørdag kl. 20.45

Roma skal lørdag aften en tur til Stadio Friuli i håbet om at tage den fjerde sejr i træk. Roma er kommet ind i en god stime og ligger på en 7. plads med 43 point. 4 point op til Europa Leage pladserne og 5 point op til den meget eftertragtede Champions League givende plads.

Udinese ligger på en 9. plads med 3 point færre en Roma. Roma har det altid svært i Udine og har tabt 4 af de sidste fem opgør. Sidst Roma vandt var i 2011 og en meget dramatisk af slagsen!. Udinese er dog utrolig stærke hjemme og har da også kun tabt en af sine i alt 13 hjemmekampe. Udinese trak også det længste strå da de to hold mødtes tidligere denne sæson, selvom Lamela have bragt Roma foran med både 1-0 og 2-0. Alt tyder derfor på at det bliver en svær kamp.

Destro, Pjanic og Marquinhos er alle ude med skader, mens Bradley er ude med karantæne. Castan har trænet med i løbet af ugen, men det er usikkert om det bliver ham eller Romagnoli fra start.

Forventet opstilling 3-4-2-1:
Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan/Romagnoli; Torosidis, Tachtsidis, De Rossi, Marquinho; Lamela, Totti; Osvaldo.

Kampen vises på Canal 8, Csport.dk og så selvfølgelig på Krølben hvor der denne lørdag helt sikkert bliver en fantastisk stemning!

[Rettet af: Jonas - 08/03/2013 - 12:55]

Rytter
90 indlæg.
d. 07. marts 2013

Kan Castan eller Romagnoli ikke bare erstatte Burdisso plads?

Jonas
4091 indlæg.
d. 08. marts 2013

Truppen:BALZARETTI
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DODO'
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOBONT
LOPEZ
LUCCA
MARQUINHO
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOROSIDIS
TOTTI

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. marts 2013

Castan forventes at starte i forsvaret, mens det er usikkert om Perrotta eller Tachtsidis starter på midtbanen.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 09. marts 2013

Please lad Perrotta starte inde.

Han har sku gjort det meget bedre en Tachtsidis.

Perrotta fortjener at starte inde.

FORZA ROMA

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

'
Hvis "Taxi" starter inde, kommer vi til at mangle kreativitet, desuden har vi oplevet med "Taxi", at han smider for mange bolde væk. Hvilket er hyperfarligt mod en af de bedste omstillings hold i Europa.

He has to do without Andrea Lazzari, Giampiero Pinzi, Giovanni Pasquale and Marco Davide Faraoni. Roma do not have Marquinhos, Miralem Pjanic, Mattia Destro or the suspended Michael Bradley.

Udinese kommer til at mangle 3 vigtige spillere i aften mens vi også skal undvære 3 fra start 11'eren.

Det bliver en tæt kamp, og vi skal være glade for et point.

asromadk
3946 indlæg.
d. 09. marts 2013

Det vigtige er bare ikke at tabe og smide momentum. Så er man skudt tilbage mentalt. Uafgjort ville være fint, så er det stadig en flot stime af kampe.

asromadk
3946 indlæg.
d. 09. marts 2013

Men tror faktisk mest på Roma sejr. Det afgørende bliver Osvaldos tilstand. Hvis det er iaften han kommer igang igen (ville også være rart at kunne kravle ned af hans ryg igen) - så vinder vi. Hvis vi (OSVALDO) fortsætter med at være ineffektive oppe foran, så kunne det sagte ende med et nederlag.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Helt sikkert Perrotta istedet for Tachtsidis!
- Men forstår så heller ikke hvorfor Florenzi ikke får så meget spilletid :(

mexes
2516 indlæg.
d. 09. marts 2013

Så hellere Florenzi end Perrotta eller Tachtsidis!

1

mexes
2516 indlæg.
d. 09. marts 2013

Nogen der ved, hvem Udinese manglede i aften?

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Jeg så gerne en Lopez starte op i angrebet og blive afløst af Depp i anden halvleg.

Mexes: Se mit indlæg oven over.

[Rettet af: Lamela - 09/03/2013 - 19:32]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

ROMA (4-2-3-1): Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan, Torosidis; De Rossi, Florenzi; Marquinho, Perrotta, Lamela; Totti.

A disposizione | Substitutes:
Goicoechea, Lobont, Dodò, Romagnoli, Taddei, Balzaretti, Tachtsidis, Lucca, Perrotta, Lopez.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hvor er Osvaldo?? :O - Ingen top-angriber :s!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 09. marts 2013

Er det gode gamle spalletti taktik spænende... Hvis de da stiller sådan op

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Udinese: Brkic; Heurtaux, Danilo, Domizzi; Basta, Badu, Allan, Gabriel Silva; Maicosuel, Muriel; Di Natale.

Udinese bench: Padelli, Pawlowski, Angella, Merkel, Rodriguez, Pereyra, Ranegie, Campos Toro, Zielinski

Roma: Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan, Torosidis; De Rossi, Florenzi; Marquinho, Perrotta, Lamela; Totti

Roma bench: Goicoechea, Lobont, Dodò, Romagnoli, Taddei, Balzaretti, Tachtsidis, Lucca, Lopez, Osvaldo

[Rettet af: Lamela - 09/03/2013 - 20:20]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Ja Lamela.. Så tilføjede de ham lige, kunne ikke lige vide de havde lavet en fejl :P

Arsi
763 indlæg.
d. 09. marts 2013

Foretræk nu ellers Totti på den offensive og så Osvaldo på toppen

1

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Helt enig Arsi!

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hehe går nok :)

Jeg synes nu, det er fint, Depp får lov til at starte ude. Så kan han komme ind og vise noget energi og vilje, ligesom i kampen mod Napoli.

2

Arsi
763 indlæg.
d. 09. marts 2013

Jeg kan slet ikke finde ud af hvordan vi stiller op????

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

LAMELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

P.Totti
1008 indlæg.
d. 09. marts 2013

Vildt indlæg af totti, ligger jo milimeter præcist...

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Damm Florenzi. Lær af Perrotta min dreng!

Så er det jo godt, vi har COCO!

mexes
2516 indlæg.
d. 09. marts 2013

For satan Florenzi skylder en!... Men vigtigt at vi fik fulgt den op!
Det er vel egentlig også bedre, at lamela scorede, så han som angriber kan få noget selvtillid!

mexes
2516 indlæg.
d. 09. marts 2013

Og fedt at se Stek juble så meget! ... Passionen er tilbage!

2

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 09. marts 2013

Sådan roma. Synes vi kom dårligt fra start. Arsi vi stiller op som vi plejer 3-5-2

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hvor er det fedt at se Stek juble så inderligt ved målet! Så er han måske, heldigvis, ikke blevet utilfreds med at være Roma spiller :)

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 09. marts 2013

Holdet virker til at være i fin balance idag.. Håber det holder kampen ud!

mexes
2516 indlæg.
d. 09. marts 2013

Brad Pitt
Vi "plejer" at køre 3-4-2-1

Arsi
763 indlæg.
d. 09. marts 2013

Nå okay..
Ud fra holdopstillingen troede jeg vi stillede op i en 4-2-3-1:
Stek; Piris, Burdisso, Castan, Torosidis; De Rossi, Florenzi; Marquinho, Perrotta, Lamela; Totti

Så heller den formation, men det fungere sådan her, så det fint!

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 09. marts 2013

Mexes klad det hva du vil. Hehe det jeg ville frem tilvat at vi spiller med en 3 mandsbagkæde. Svært at vudere hvad vores offensive formation er da vi har så mange bevægelige spillere. Vil bar mene at totti og lamela spiller fremme idag og normalt med osvaldo og så totti/lamela som hjælpende angriber skiftes om løbene.

Virgilen
5 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hvornår har de rossi sidst ramt en medspillet eller målet når skudet/afleveringen er længere end 3 meter? Talentløst!

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Klamme svin Danilo!

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Puuha en brøler... nu havde vi ellers lige så godt fat. Pis også :(

mexes
2516 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hvorfor springer burdisso dog sig sådan ned?? ... Hjernedødt

P.Totti
1008 indlæg.
d. 09. marts 2013

Fordi han er elendig .. Talentløst forsvarsspil

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Så er det nu man skal håbe på at Osvaldo kan gøre en forskel. Det kræver selvfølgelig at der er en offensiv med ham der kan få det til at ske. Synes sgu da godt nok at tempoet er gået lidt af lige nu. For pokker vi fortjener at vinde den kamp her! KOM NU ROMA!!!!!!!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 09. marts 2013

Osvaldo din klovn. Prøv i det mindste at se bare en anelse interesseret ud, manden går bare rundt!!!!!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Fuck en vanvittig takling.

Og fede Domizzi skal også have et rødt.

[Rettet af: Lamela - 09/03/2013 - 22:15]

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hvis det fucking svin havde været 10 sekunder længere om at forlade banen så havde han fortjent et los i røven.... og hvad fanden var det lige der skete med det straffe vi lige skulle ha haft?? Ffs da!!!!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Så mangler Pjanic og Totti :S

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Kom nu kom nu kom nu kom nu....

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Lopez scorer!

1

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Det håber jeg fanme han gør! En sejr ville være så meget på sin plads! Ikke bare for de 3 point. Udinese fortjener ikke en skid!!!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. marts 2013

Princess Osvaldo: Nej, du skal ikke trække tiden når vi jagter et resultat.. Klovn.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. marts 2013

Hvordan f*** kan han brænde den!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 09. marts 2013

Ja. Når det for engangs skyld lykkes ham ikke at være offside, så må han da hellere brænde kampens mulighed...

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Pisse ærgeligt. Det er det mindste et point og en god form vi har fået meget hurtigt. Men for helvede for havde vi dog fortjent de 3 point idag....

asroma87
3707 indlæg.
d. 09. marts 2013

Osvaldo brænder årets chance
Torosidis blir snydt for straffe
Der blir dømt frispark på Lamela for skub i ryg, hvor han slet ikke rører modspilleren

Min lørdag aften er lige blevet ødelagt fuldstændig

Fuck vi spillede en dårlig kamp, det var da helt forfærdeligt at se på

2

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Dommeren turde ikke at dømme til Romas fordel, da han allerede havde givet Udi et rødt.
Dommeren var på vej med gult til Domizzi ved frisparket, men lod det ligge i lommen, da han havde gult i forvejen. Svinet skulle være vist ud.

Lopez så vi desværre slet ikke noget til, det var forkert af AA at tage Totti ud. Kreativiteten røg sammen med Totti.

Udover at brænde den store chance, så spillede Osvaldo en godkendt kamp. Langt bedre end de foregående. Han taklede, drev bolden frem og satte gang i offensiven i en grad, jeg ikke har set før fra ham. Men føj, den afbrænder kommer til at svie ham i røven resten af ugen.

Florenzi har mister lidt af magien desværre. Han savner vist Zeman.

[Rettet af: Lamela - 09/03/2013 - 22:44]

asroma87
3707 indlæg.
d. 09. marts 2013

Haha Osvaldo spillede af helvedes til! Han var sgu da helt væk! Det dovne svin! Efter den afbrænder burde han blive smidt ned på U20 holdet!

Arsi
763 indlæg.
d. 09. marts 2013

Så ærgerligt at Osvaldos selvtillid har fået sig et ordentlig knæk.. Lidt ligesom at se Vuci i den sidste sæson hos os..

Jeg synes ikke vi spiller decideret flot fodbold med den formation..

Den formation jeg mener vi burde spille, er en 4-2-3-1 og det er når alle spiller er tilrådighed:
Stek; Piris/Torosidis, Marquinhos, Castan, Torosidis/Dodo/Balza; De Rossi, Pjanic; Marquinho/Destro, Totti, Lamela; Osvaldo/Destro

asroma87
3707 indlæg.
d. 09. marts 2013

Alt skal satses på pokalen, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at komme i Europa.

Tror ikke vi kan gøre det via ligaen desværre

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Han er den bedste angriber vi har pt. Hvis vi skal forvente mål fra ham, skal han også have chancen. Hvis vi smider ham på porten, står vi tilbage med en Lopez, der ikke har trænerens helt store opbakning og Destro. Som mange ønskede væk efter Napoli kampen. Hvor folk skreg efter Osvaldo.

Vi ved med ham, med selvtillid så er han en helt anden angriber. Hans private omstændigheder kan sagtens have en påvirkning på banen. Det har jeg set flere Roma spillere lide under. DDR, Mexes, Mancini senest Ossi. Jeg håber han vender tilbage med mål meget snart, så må han gerne tage straffet næstegang, hvis det er det, der kan få ham tilbage på sporet.

2

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 09. marts 2013

Fejl kendelser er kommet på mode!!! Udover set synes jeg altså osvaldos chance er svær at score på. Den ligger højt og målmanden får skærmet godt. Kunne måske have spillet den videre ud til torosidis hvis han ikk var i offside.

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Enig Lamela!
Han er ikke sig selv i øjeblikket. Som jeg skrev tidligere så synes jeg ikke at han havde en offensiv med sig til at få tingene til at ske. Bossvaldo skal nok komme igang igen, jeg håber bare at staben formår at kompenserer med de rigtige spillere og taktik imellem tiden.*
Når alt kommer til alt har vi altså lige haft en imponerende stime af kampe :)
Det er jo herligt! Også når man sidder og er lidt små skuffet lige efter kampen, som havde været fantastisk at vinde, ikke mindst for at skide på Udineses provokerende stil i 2 halvleg!

NEMO
331 indlæg.
d. 09. marts 2013

Kæmpe fucking straffe vi bliver snydt for iøvrigt! For helvede hvor er det latterligt!

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. marts 2013

Netop Nemo

Jeg er stadig ikke kølet ned efter kampen. Hvordan svinet Domizzi fik lov til at slutte kampen og det manglende straffe til Toro. fatter jeg intet af.

Christ. Det røde kort var ikke til fordel for os. For dommeren vendte imod os.

[Rettet af: Lamela - 10/03/2013 - 00:00]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 10. marts 2013

Min holdning var stadig: Osvaldo Raus!

Dårlig boldbehandling, ugidelig og skævbenet så Dennis Rommedahl ville blive misundelig. Han burde sgu få en bøde og få trukket en måneds løn for lortefodbold!

Vi kunne have vundet. Men det er ingen skam at spille X mode Udinese ude.

Burdisso gør forskellen mellem Champions League og ingenting.

Arsi
763 indlæg.
d. 10. marts 2013

Hvordan står det til med Pjanic ang. Lazio kampen?
Når han den? fordi jeg synes vores midtbane manglede noget kreativitet især efter Totti blev skiftet ud

Wør3n
324 indlæg.
d. 11. marts 2013

En lille måned med Pjanic. Så vi kan jo håbe på Lazio-kampen, men det bliver svært.

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. marts 2013

Torosidis har vist post-match fået bøde for FILM?!?!

Haha, er det en joke? Der er jo kontakt, så er det vel irrelevant at han overdramatiserer.

"AMMONIZIONE ED AMMENDA DI € 2.000,00
TOROSIDIS Vasileios (Roma): per avere simulato di essere stato sottoposto ad intervento falloso in area di rigore avversaria (Seconda sanzione)."

[Rettet af: asromadk - 11/03/2013 - 17:28]

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma