Login
Glemt password Opret bruger

Atalanta - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 22/02/13 11:40

Atalanta vs. Roma på søndag kl. 15.00

Det var en fantastisk forløsende sejr som Roma fik hjemme over Juventus. Første Serie A sejr i året 2013 og Andreazzolis første sejr som træner. En sejr som forhåbentligt kan være med til at ruske op i spillerne og få holdet til at gå frem ad. Næste kamp er søndag i Bergamo mod Atalanta. En kamp der meget gerne skal føre til endnu en sejr.

Atalanta ligger lige nu på en 15. plads med 27 point. Atalanta har lige som Roma kun vundet en enkelt kamp i 2013, som var 2-1 over Palermo. Derudover har holdet tabt fire kampe og spillet to uafgjort. Roma har mødt Atalanta to gange denne sæson hvoraf den ene var i Coppa Italia, hvor Roma sendte dem ud med 3-0 og i Serie A vandt Roma 2-0.

Destro og Castan er ude med skader, mens både Totti og De Rossi har karantæne. Grundet sidste weekends succes med en 3-4-2-1 opstillingen forventes det at Andreazzoli vil stille op på samme måde.

Forventet opstilling 3-4-2-1:
Stekelenburg; Piris, Burdisso, Marquinhos; Torosidis, Bradley, Pjanic, Balzaretti; Lamela, Florenzi; Osvaldo

Kampen sendes på Csports.dk og vises på Danmarks Roma bar Krølben.

Bet365 giver Roma favoritværdigheden med et odds på 2.37. En Atalanta sejr giver 2.87 igen og uafgjort giver 3.40.

[Rettet af: Jonas - 23/02/2013 - 13:51]

Jonas
4091 indlæg.
d. 23. februar 2013

Truppen:
BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
DODÒ
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOBONT
LOPEZ
LUCCA
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOROSIDIS

Jonas
4091 indlæg.
d. 23. februar 2013

Rigtig dårligt vejr i Bergamo, hvor det skifter mellem sne og slud. Mulighed for at kampen bliver flyttet, beslutningen tages i morgentidlig.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 23. februar 2013

Rigtig fin forventet opstilling ellers :)
Måske Marquinho til at starte inde istedet for Balza? Synes det har gået fint med ham inde..

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Håber på at se Marquinho i startopstillingen i stedet for Balza - han gjorde det rigtig fint i Juve-kampen, og har egentlig generelt gjort det godt i de kampe, hvor han har fået chancen. Især i denne periode må jeg siges at være fan af parolen "If it ain't broke, don't fix it"!

Og så lægger han bare en bedre attitude og arbejdsindsats for dagen end Balzaretti gør.

Vi tager de 3 point i dag!

Forza Roma!

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Jeg håber den bliver aflyst.

Det er ikke en hurtig omgang snevejr, men noget der fortsætter indtil mandag.

http://www.ecodibergamo.it/stories/Cronaca/354334_copia_di_meteo_una_domenica_bianca_attesa_la_nevicata_perfetta/

Det er ikke til fordel for Roma at spille den her kamp.

Kim89
1171 indlæg.
d. 24. februar 2013

Marquinho skal starte inde og det skal Balza ikke så længe vi spiller med 3 i forsvaret, Marquinho gør det stort set altid godt i de kampe hvor han er med og det har han efter min mening gjordt lige siden han kom til klubben, så ja jeg elsker Balza og vil gerne se ham spille, fra start hver gang, men det skal ikke være på bekostning af Marquinho :-)

Og set i bagspejlet så var vi jo nok alligevel lidt heldige med at vi havde mange skader i Januar, så Marquinho han blev i klubben og ikke blev udlejet til en klub i Brasilien :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. februar 2013

Der er netop nu møde for at beslutte om dagens kamp mod Atalanta skal spilles eller aflyses. Forhåbentligt bliver den aflyst, så vi ikke endnu engang skal spille mod vejret!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 24. februar 2013

“Over the last two or three days he has been training extremely well.”

Dobbelt-A omkring Nico Lopez. Jeg håber på at han får chancen for en gangs skyld. For min skyld gerne fra start i stedet for Prinsesse Osvaldo. Osvaldos hår bliver ikke ødelagt, og vi får en angriber med spilleglæde, der har forstået offside-reglen = Win win!

Håber at se der bliver bygget videre på det seneste flotte resultat. Andreazzoli virker til at banke noget vilje og selvtillid ind i holdet, fantastisk.

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Vi må alle krydse fingre for at den bliver aflyst.

Chancen for at få smadret momentum som Roma har lige nu oven på sejren over Juventus er stor, såfremt denne kamp spilles. Det bliver tilfældighederne (og fight) der afgør kampen, og ikke det gode fodboldspil, hvor AS Roma klart er favoritter.

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. februar 2013

Afgørelsen vil blive truffet senest kl.13 - billede.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 24. februar 2013

Har læst på facebook på en Roma side.. At der for over 10 min. Siden blev besluttet at kampen spilles? Ved ikke om det passer

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. februar 2013

Officielt at kampen afvikles som planlagt!

1

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Vanvittig vigtig kamp det her.

Det bliver fight og vilje der skal sikre en sejr.

Men nu frygter jeg, at det bliver en 0-0 og så får Atalanta lavet et heldigt mål til sidst på en bane man ikke kan spille bold på.

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. februar 2013

Dagens opstilling (3-4-2-1): Stekelenburg; Piris, Burdisso, Marquinhos; Torosidis, Bradley, Pjanic, Balzaretti; Lamela, Marquinho; Osvaldo

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

For fanden, hvor håber jeg at det her ikke bliver en ny "Parma-kamp". Lamela eller Osvaldo SKAL bare ramme dagen og få tæsket noget i mål!

Tomas R
374 indlæg.
d. 24. februar 2013

Drømmestart! Christ

... men Marquinho fyrer igen! Så vigtigt vi beholdt ham!!!!!

[Rettet af: Tomas R - 24/02/2013 - 15:14]

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Så holder man 0'et 90 min mod Juve og så magter man ikke at spille 10 min mod atalanta uden at indkassere.. :)

Men ja, jeg vidste det her ville ske. Roma kan ikke spille særlig godt under de forhold her. Og så bliver kampen fuldstændig jævnbyrdig. Al momentum og favoritværdighed ryger taget banen og vejret i betragtning.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Marquinho <3

TheTotti
458 indlæg.
d. 24. februar 2013

Marquinho er bare så herlig :) Fortjent at han får lov at hamrer den ind!!!

Koch
844 indlæg.
d. 24. februar 2013

Tak Marquinho!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Nu er jeg ikke så meget til solo-køreri und so weiter, men den enkeltmandspræstation af Marquinho er faktisk helt herlig at se på. Og solidt banket ind. Rigtig flot mål!

Til gengæld er der gået lidt dødvande i den nu for begge hold....

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Pjanic!!!

Det er alle favoritterne som scorer i dag! :D

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. februar 2013

nice !!! men kampen skal stoppess det jo ikke muligt det der"!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Den er for vild den bane!!!

TheTotti
458 indlæg.
d. 24. februar 2013

Lækker kasse :)

P.Totti
1008 indlæg.
d. 24. februar 2013

resultatet tæller mere end noget andet idag. vi SKAL vinde!!! flot kasse af pjanic, men burde målmanden ikke have gjort en større indsats for at redde eller er det bare mig?

Virgilen
5 indlæg.
d. 24. februar 2013

Er det fjerde eller femte gang i år vi spiller fodbold på en bane enten burde bruges til vandpoli eller skihop. Det er sgu da for vildt, hvor uheldige vi har været med vejret. Kan også huske en vandpolo kamp sidste år.

Det sjove er, at når man så skifter over på Juventus kampen, så er det lige pludselig blevet sommer i Italien.

Nå men lad os håbe vi holder den gode stil resten af kampen, hvis den altså bliver spillet til ende.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 24. februar 2013

Det burde han ikke for min skyld P.Totti, jeg er såmænd godt tilfreds med, at han ikke tog den ;-)

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Der er ikke nogen tvivl om, at den bør afbrydes.

Men samtidig håber jeg rigtig meget at den kan gennemføres med en Roma sejr. Det her har virkelig været den 'type' kamp som har været en akilleshæl for Roma..

Kan vi bygge videre på momentum fra Juve med en sejr idag. Så mener jeg vi er 100 procent tilbage på sporet næsten. Så har man godt nok overvundet nogle hurdles.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 24. februar 2013

Om ikke andet så kan de to managers da bruge banens tilstand til at analysere lidt på spillernes løbemønstre.

Basnandez
157 indlæg.
d. 24. februar 2013

Spillerne er næsten usynlige

[Rettet af: Basnandez - 24/02/2013 - 15:43]

Koch
844 indlæg.
d. 24. februar 2013

Hold nu op hvor er det forsvar dog ringe.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. februar 2013

hmm heldige...

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Jeg tror ikke at spillerne kan se bolden...............

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. februar 2013

tror ikke de kan se Roma spilerne :O)

mexes
2516 indlæg.
d. 24. februar 2013

Jer, der ikke ser kampen over c sports, kan I se noget som helst??

Længe leve c sports!

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Vejrudsigten har hele tiden vist at der ville komme sne.

og at det ville sne til og med mandag.

Så det virker desværre som om, at officials har besluttet at den her kamp død og næppe skal gennemføres..

Det virker bare latterligt... Hvis ikke snevejret stopper kan jeg slet ikke se hvordan at man kan retfærdiggøre at man fortsætter.

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Man kan intet se.. Vil ikke klandre holdet om de så taber 10-2.. Det er bar synd for fodbolden.

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Man kan intet se.. Vil ikke klandre holdet om de så taber 10-2.. Det er bar synd for fodbolden.

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Det er svært at se, hvad der skal til for at en kamp bliver afblæst så.. Når den her ikke gør ......

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Meget kan man sige, men der er sgu ikke rigtig særlig meget fodbold over det her..... Det er godt nok meget lidt seværdigt!

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 24. februar 2013

Jeg er bar vild med vores camourflage tøj. Total militær!!!

1

Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 24. februar 2013

SÅDAN !!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

NU SKAL DEN HER SIMPELTHEN HOLDE HJEM!!!!!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

TOROSIDIS!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 24. februar 2013

JAAAAAAAAAAA!

Klassemål. Det er bare godt headet ind.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. februar 2013

så skal den holdes god taktik der ud med osvaldo og ind med grækkeren

italiensk når det er bedst

[Rettet af: Zmartguy - 24/02/2013 - 16:46]

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 24. februar 2013

Nej hvor er Lamela ringe idag det er da helt vildt..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. februar 2013

og osvaldo

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. februar 2013

intet straffe???

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 24. februar 2013

Mærkeligt der intet straffe blir dømt!!!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Årh, det var ringe skudt af Lamela!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 24. februar 2013

Så skønt :-)

NEMO
331 indlæg.
d. 24. februar 2013

Aaaaaarh..... Lamela for pokker :D
Men fantastisk at vi henter 3 point idag! Tænk hvis vi ender med at kunne komme op og snuse til en top 5 placering igen? En kamp af gangen. Det ser godt ud lige nu!

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

HVOR ER DET VIGTIGT!!!!!

Jeg vægter den her sejr hvis ikke vigtigere, så ligeså vigtigt som den mod Juve.

Det her var samtlige hurdles der lige er overkommet.

Drengene fighter røven ud af bukserne.

Og vigtigst af alt, holdet var harmonisk både i plan A, B og C.. Det var tydeligt at holdet godt vidste hvad det krævede for at vinde idag!!!

What a wonderful sunday!!!!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Stærkt af drengene at få 3 point på udebane mod Atalanta, uden De Rossi og Totti og på en helt elendig bane. Og så især efter at være kommet bagud tidligt.

Det var grimt, men det var flot fightet, og det er den "type" sejre, vi også har brug for.

Forza Roma! Forza Andreazzoli!

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. februar 2013

Nu også 3 point i dårligt vejr! DAJE ROMA!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Dagens top:

Andreazzoli - fantastisk gameplan, både a, b og c.

Stek - beviser IGEN IGEN at han er en verdensklasse keeper - Gioco? Really?

Dagens bund:

Osvaldo - jeg er stadig ikke tilfreds. han arbejder fint, ja.. men hold nu op der mangler kvalitet.

Lamela - der mangler hjerne.. minder mig stadigvæk ofte om en ung Ronaldo. Træffer så mange forkerte beslutnigner.

DAGENS EKSTRA TOP!

HOLDET ... AS Roma spillede som et hold. Det er så smukt at se, og idag er man stolt af at være fan!

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 24. februar 2013

lækkert med 3 point...havde mine tanker med den bane.....

hold nu kæft det er dejligt at se Andrazzoli juble efter sejr.... Forza Roma

asromadk
3946 indlæg.
d. 24. februar 2013

Der er bare ikke en finger at sætte på det arbejde Andreazzoli laver. Synes virkelig han begynder at ligne en, som godt kunne overvejes til fremtiden. Så længe det går sådan her, er det vel svært at modargumentere?

Romaneren
1961 indlæg.
d. 24. februar 2013

Altså, så længe Andreazzoli og Roma bliver ved med at vinde kampe, så bliver han jo svær at sætte af posten!

Jeg håber satme på en stime og en god marts måned nu, den sværeste kamp må være ude mod Udinese, og der skal vi have minimum 1 point med hjem. Hjemme mod Genoa og Parma og ude mod Palermo, dem skal vi fandme bare vinde, hvis vi har nogen intentioner om europæisk.

Hvis vi kommer rigtig godt ud af marts måned (hvilket vi altså sagtens burde kunne), så MÅ vi kunne være med i konkurrencen om de europæiske pladser. Og et eller andet sted, hvis vi alligevel er deroppe, så kan vi ligeså godt kæmpe med om 3. pladsen som vi kan om 5. pladsen - der er lige pt. 1 point, der adskiller AC fra Inter.

Men dette scenarie kommer aldrig tæt på, hvis ikke vi præsterer 100% i marts. Så jeg håber at Andreazzoli fortsætter med holdet, som han har gjort indtil videre - én kamp ad gangen.

FORZA!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 24. februar 2013

Forza Andreazzoli !!

Han har jo indtil videre vidst sig at være sindsyg god.. Håber det fortsætter sådan her og han får fast kontrakt efter sommer! Vil altså virkelig ikke se en som Allegri i klubben :(

Mega vigtig sejr! Er det ikke første gang i flere sæsoner at vi vinder en kamp under sådanne forholde?

[Rettet af: TottiTheBest - 24/02/2013 - 17:35]

Svenzoni
352 indlæg.
d. 24. februar 2013

Nu begynder vi at vise stabilitet. Kæft det er vigtigt det her!

Sådan!

asroma87
3707 indlæg.
d. 24. februar 2013

Nogen som kan smide et link til highlights?

jeg kunne desværre kun se 1. halvleg

asromadk
3946 indlæg.
d. 25. februar 2013

http://asromastreaming.net/

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma