Kategori: Kampe
Atalanta vs. Roma på søndag kl. 15.00
Det var en fantastisk forløsende sejr som Roma fik hjemme over Juventus. Første Serie A sejr i året 2013 og Andreazzolis første sejr som træner. En sejr som forhåbentligt kan være med til at ruske op i spillerne og få holdet til at gå frem ad. Næste kamp er søndag i Bergamo mod Atalanta. En kamp der meget gerne skal føre til endnu en sejr.
Atalanta ligger lige nu på en 15. plads med 27 point. Atalanta har lige som Roma kun vundet en enkelt kamp i 2013, som var 2-1 over Palermo. Derudover har holdet tabt fire kampe og spillet to uafgjort. Roma har mødt Atalanta to gange denne sæson hvoraf den ene var i Coppa Italia, hvor Roma sendte dem ud med 3-0 og i Serie A vandt Roma 2-0.
Destro og Castan er ude med skader, mens både Totti og De Rossi har karantæne. Grundet sidste weekends succes med en 3-4-2-1 opstillingen forventes det at Andreazzoli vil stille op på samme måde.
Forventet opstilling 3-4-2-1:
Stekelenburg; Piris, Burdisso, Marquinhos; Torosidis, Bradley, Pjanic, Balzaretti; Lamela, Florenzi; Osvaldo
Kampen sendes på Csports.dk og vises på Danmarks Roma bar Krølben.
Bet365 giver Roma favoritværdigheden med et odds på 2.37. En Atalanta sejr giver 2.87 igen og uafgjort giver 3.40.
[Rettet af: Jonas - 23/02/2013 - 13:51]
Mærkeligt der intet straffe blir dømt!!!
Årh, det var ringe skudt af Lamela!
Så skønt :-)
Aaaaaarh..... Lamela for pokker :D
Men fantastisk at vi henter 3 point idag! Tænk hvis vi ender med at kunne komme op og snuse til en top 5 placering igen? En kamp af gangen. Det ser godt ud lige nu!
HVOR ER DET VIGTIGT!!!!!
Jeg vægter den her sejr hvis ikke vigtigere, så ligeså vigtigt som den mod Juve.
Det her var samtlige hurdles der lige er overkommet.
Drengene fighter røven ud af bukserne.
Og vigtigst af alt, holdet var harmonisk både i plan A, B og C.. Det var tydeligt at holdet godt vidste hvad det krævede for at vinde idag!!!
What a wonderful sunday!!!!
Stærkt af drengene at få 3 point på udebane mod Atalanta, uden De Rossi og Totti og på en helt elendig bane. Og så især efter at være kommet bagud tidligt.
Det var grimt, men det var flot fightet, og det er den "type" sejre, vi også har brug for.
Forza Roma! Forza Andreazzoli!
Nu også 3 point i dårligt vejr! DAJE ROMA!!
Dagens top:
Andreazzoli - fantastisk gameplan, både a, b og c.
Stek - beviser IGEN IGEN at han er en verdensklasse keeper - Gioco? Really?
Dagens bund:
Osvaldo - jeg er stadig ikke tilfreds. han arbejder fint, ja.. men hold nu op der mangler kvalitet.
Lamela - der mangler hjerne.. minder mig stadigvæk ofte om en ung Ronaldo. Træffer så mange forkerte beslutnigner.
DAGENS EKSTRA TOP!
HOLDET ... AS Roma spillede som et hold. Det er så smukt at se, og idag er man stolt af at være fan!
lækkert med 3 point...havde mine tanker med den bane.....
hold nu kæft det er dejligt at se Andrazzoli juble efter sejr.... Forza Roma
Der er bare ikke en finger at sætte på det arbejde Andreazzoli laver. Synes virkelig han begynder at ligne en, som godt kunne overvejes til fremtiden. Så længe det går sådan her, er det vel svært at modargumentere?
Altså, så længe Andreazzoli og Roma bliver ved med at vinde kampe, så bliver han jo svær at sætte af posten!
Jeg håber satme på en stime og en god marts måned nu, den sværeste kamp må være ude mod Udinese, og der skal vi have minimum 1 point med hjem. Hjemme mod Genoa og Parma og ude mod Palermo, dem skal vi fandme bare vinde, hvis vi har nogen intentioner om europæisk.
Hvis vi kommer rigtig godt ud af marts måned (hvilket vi altså sagtens burde kunne), så MÅ vi kunne være med i konkurrencen om de europæiske pladser. Og et eller andet sted, hvis vi alligevel er deroppe, så kan vi ligeså godt kæmpe med om 3. pladsen som vi kan om 5. pladsen - der er lige pt. 1 point, der adskiller AC fra Inter.
Men dette scenarie kommer aldrig tæt på, hvis ikke vi præsterer 100% i marts. Så jeg håber at Andreazzoli fortsætter med holdet, som han har gjort indtil videre - én kamp ad gangen.
FORZA!
Forza Andreazzoli !!
Han har jo indtil videre vidst sig at være sindsyg god.. Håber det fortsætter sådan her og han får fast kontrakt efter sommer! Vil altså virkelig ikke se en som Allegri i klubben :(
Mega vigtig sejr! Er det ikke første gang i flere sæsoner at vi vinder en kamp under sådanne forholde?
[Rettet af: TottiTheBest - 24/02/2013 - 17:35]
Nu begynder vi at vise stabilitet. Kæft det er vigtigt det her!
Sådan!
Nogen som kan smide et link til highlights?
jeg kunne desværre kun se 1. halvleg
http://asromastreaming.net/
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj