Login
Glemt password Opret bruger

Bologna - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 26/01/13 13:04

Bologna vs. Roma på søndag kl.12.30

Roma klare sig for tiden bedst i Coppa Italia, hvor det søndag blev til endnu en sejr denne gang over Inter, som man havde spillet 1-1 mod i ligaen om søndagen. Årets dårlige start bar betydet at Roma er gledet ned som nummer 7 i tabellen med 33 point. Nu er det tid til årets første sejr i Serie A og det skal ske tidligt søndag, hvor modstanderen er Bologna.

Bologna ligger på en nuværende 14. plads med 21 point, men det er bestemt ikke et hold der skal undervurderes. Bologna er et taktisk klogt mandskab som er ledet af Pioli og det vigtigste de da også på Olimpico, da Roma tabte 2-3 efter at have været foran 2-0. Den gamle målræv Gilardino scorede ved den anledning to mål og han skal stoppes søndag.
Lamela har karantæne, mens Destro og De Rossi er ude med skader. Marquinhos og Piris har været tvivlsomme, men er med i truppen og forventes begge at starte inde. Nyindkøbet Torosidis er ligeledes med i truppen og kan altså få debut.

Truppen:
Balzaretti, Bradley, Burdisso, Castan, Dodo, Florenzi, Lobont, Lucca, Marquinho, Marquinhos, Osvaldo, Piris, Pjanic, Romagnoli, Stekelenburg, Tachtsidis, Taddei, Torosidis, Totti

Forventet opstilling 4-3-3:
Goicoechea; Piris, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Bradley, Tachtsidis, Florenzi; Pjanic, Osvaldo, Totti

Kampen vises desværre ikke i fjernsynet, men efter et par mails til Cmore kommer den på Csports :) Krølben åbner tidligt - så kom glad!

mexes
2516 indlæg.
d. 26. januar 2013

Bliver spændende at se hvordan holdet spiller. Forsvaret ser fint ud, angrebet ligeså. Men midtbanen... Den er jeg ikke fan af. De kommer i høj grad til at skulle spille som et bindeled, mellem forsvar og angreb, hvis primære rolle må være, at få løbet en masse frem og tilbage - hvilket de jo faktisk kan! For angrebet har rigeligt af kreativitet.

Jeg forventer en bedre Osvaldo end hvad vi har set på det seneste.

Kunne være fedt at se Torosidis i aktion også! :)

mexes
2516 indlæg.
d. 26. januar 2013

... og husk det er den tidlige kamp! Jeg har før glemt dette og misset en kamp!

totti er gud
1115 indlæg.
d. 26. januar 2013

lækkert med et nederlag til Lazio :-D.....

så kan vi endelig hente lidt ind på dem

2

Simon88
448 indlæg.
d. 26. januar 2013

Mærkeligt at den ikke bliver vist andre steder end Csports, da det er den tidlige kamp...

69.- er sku meget for at se én enkelt kamp.. :-)

erlind
89 indlæg.
d. 27. januar 2013

Irriterende canal 8 ikke viser den. De plejer hver søndag at vise serie a kampe... Typisk når Roma skal spille.:( så skal der streames. Øv.
Ja, jeg er heller ikke fan a midtbanen, håber de klarer sig.
Ja og dejligt med en Lazio nederlag, og enda på olimpico, håber det er starten på en serie af flere nederlage til Lazio:)

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. januar 2013

Dagens (4-3-3): Goicoechea; Piris, Castan, Burdisso, Balzaretti; Bradley, Tachtsidis, Florenzi; Pjanic, Osvaldo, Totti

Rytter
90 indlæg.
d. 27. januar 2013

er torosidis med på bænken idag?

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. januar 2013

Ja :)

Bænken: Lobont, Stekelenburg, Marquinhos, Romagnoli, Dodò, Torosidis, Taddei, Lucca, Marquinho

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 27. januar 2013

Vi må da ikke håbe, at flere af de offensive kræfter går i stykker, så begynder det sgu at se lidt tyndt ud..

Er nu ellers ok tilfreds med start-11'eren idag, den ser nogenlunde balanceret ud, vores skader taget i betragtning.. Men havde da gerne set Stek på kassen!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

Jeg håber offensiven er skarp idag og scorer på chancerne. Nu ved vi jo at vi skal op og score minimum 2 gange for at vinde kampen(Burdisso er på banen)....

mexes
2516 indlæg.
d. 27. januar 2013

virker jeres c sports?

napstah
290 indlæg.
d. 27. januar 2013

@Mexes

Nej, min virker ikke. Forhelvede altså :i

Skytt0
1536 indlæg.
d. 27. januar 2013

Sådan Florenzi!!!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 27. januar 2013

Dejligt Florenzi!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

Florenziiiii. Altid dejligt når akademispillerne excellerer. !

napstah
290 indlæg.
d. 27. januar 2013

Mmmm! Sikke en dejlig start!

Andre der har smidt lidt efter en sejr? 2.20 på danskespil fik hvertfald et skud herfra :D

asroma87
3708 indlæg.
d. 27. januar 2013

Hvad gør man hvis linket på Csports ikke virker?:(

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

"Jeg håber offensiven er skarp idag og scorer på chancerne. Nu ved vi jo at vi skal op og score minimum 2 gange for at vinde kampen(Burdisso er på banen)...."

Som forudsagt :)

Skytt0
1536 indlæg.
d. 27. januar 2013

Say What!!!??

Var lige blevet irriteret, da Osvaldo ændrede mit humør på et split sekund!!!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 27. januar 2013

In your face Bologna!

erlind
89 indlæg.
d. 27. januar 2013

Osvaldo my man:)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

"Haha hvor er det sygt.
Goichochea du er elendigheden selv!"

Eller Burdisso evt.? Det er da ham(med god hjælp fra Balzaretti) der sælger målmanden i første omgang-

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 27. januar 2013

Hvor er det klamt iøvrigt, at vores modstandere bare skal bruge en kvart chance for at score, mens vi nærmest skal spille den hele vejen over stregen hver gang..! Håber det vender lidt på et tidspunkt..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 27. januar 2013

hvornår ser zeman forbi goichochea og for stek ind i mål han reder jo aldrig noget!!

2

Skytt0
1536 indlæg.
d. 27. januar 2013

GOICHO, DIN LORT!!!

1

Koch
844 indlæg.
d. 27. januar 2013

Hold kæft hvor er Goicoechea dårlig.

2

Arsi
764 indlæg.
d. 27. januar 2013

Ingen f******* reaktionsevne!!!

1

Skytt0
1536 indlæg.
d. 27. januar 2013

Den her kamp ender jo 17-16, eller sådan noget!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

BURDISSOOOOOOOOOO!! Han gør det igen..

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. januar 2013

Burdisso må hjem.. Goi ser også skidt ud..

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Kan kun grine af hvor elendig Goi er.. Det hjælper jo intet at vinde kampen, så længe Gio står ender vi aldrig i top 3.. Det mest sørgelige ved dagens kamp er, at nu betyder det med 99% sikkerhed, at Stek skifter idet der ikke er nogen kampe før vinduet lukker..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/01/27/3703646/zeman-i-asked-stekelenburg-to-be-more-involved

"I've asked Stekelenburg to be more involved with the team. He lives in isolation and only speaks English, something much of the team cannot do."

Hvis det er sandt er det altså ganske forståeligt at Stek ikk spiller. Det giver altså fin mening at udelade ham hvis han ikke viser engagement!!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Det da helt ligemeget om manden er social eller kan italiensk, så længe han gør hans arbejde på mål ordenligt.. Messi er også mega genert, fabregas har fortalt de gik på barca skolen sammen i flere år uden messi rigtigt snakkede med nogen.. Så burde man aldrig havde satset på messi i barca ifølge din og zemans politik.

Stigtotti
266 indlæg.
d. 27. januar 2013

Er jeg den eneste, som ikke bryder sig om Diamanti??!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

"Det da helt ligemeget om manden er social eller kan italiensk, så længe han gør hans arbejde på mål ordenligt.. Messi er også mega genert, fabregas har fortalt de gik på barca skolen sammen i flere år uden messi rigtigt snakkede med nogen.. Så burde man aldrig havde satset på messi i barca ifølge din og zemans politik."

Hvordan vi kom fra voksne menneskers ansvarsfulde menneskers arbejde til teenageres sociale færdigheder, ja det ved jeg godt nok ikke. Teenageres udvikling er utroligt forskellige og kan altså sammenlignes med et voksnes i 1 til 1 skala.

Det er altså vitalt at kunne kommunikere med sine kolleger man arbejder så tæt sammen med. Det må da vær logik...

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 27. januar 2013

Hader også Diamanti Stigtotti...

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

"Ja det kan da være fuldstændigt lige gyldigt. så du foretrækker simpelthen en elendig men social Goichochea fremfor en asocial klasseleverende keeper?"

Hvis holdet og projektet skal gro og udvikle sig, så ja. Isolation = splid = et hold hvor alle spiller for sig selv. Og tro mig, så spiller hele holdet elendigt og ikke kun Burdisso og Gøgler.

Hvordan tror du ellers Manchester United har holdt sig på toppen så længe?
Hvorfor faldt Inter sammen efter Mourinho? Der forsvandt det store sammenhold.

Romaswag
84 indlæg.
d. 27. januar 2013

Nu må vi også være ærlige og sige at stek ikke har imponeret overhovedet! ja han har haft gode kampe, men ikk over en længere periode.. så der er flere aspekter der spiller ind her.

målene kan også mere tilskrives burdisso som levere en elendig indstats i første halvleg..

og så viser slow'en at der faktisk er offside ved mål nr 2. og vi er blevet snydt for et straffe på pjanic. med lidt held og fokus tager vi den her!!

Forza Roma.

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 27. januar 2013

Allerede 2 dommerfejl ?..skønt....

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

I får det til at lyde som en pige-klub! Stek er verdensklasse, så jeg fandme ligeglad om han nogensinde snakker med de andre udenfor banen, så længe han på banen gør det ordenligt..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

"målene kan også mere tilskrives burdisso som levere en elendig indstats i første halvleg.. "

Ja! Når vi nu endelig skal have en forsvarsspiller inde der skal lave så store fejl, ja så giv dog chancen til Romagnoli i stedet. Han har i det mindste fremtiden for sig og kan udvikle sig!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Der var jo ikke straffe på pjanic..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

Straffesparket var ikke kæmpestort. Det er skulder mod skulder han kommer ind. Men kunne helt sikkert godt dømmes.

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 27. januar 2013

Målmanden og Burdisso gør mig nervøse......

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Hahahah flot Gio

Koch
844 indlæg.
d. 27. januar 2013

Tag Goicoechea og Burdisso ud. Det her er pineligt.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 27. januar 2013

hvad så zeman snart steek??

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Holdkæft hvor elendigt!!!!

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. januar 2013

Flot Goi, Flot!

ClausA
263 indlæg.
d. 27. januar 2013

VÆK MED GIO!!!

Romaswag
84 indlæg.
d. 27. januar 2013

Det er ikk stort! men han er jo forbi ham? så i min optik er der straffe.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 27. januar 2013

Føj, hvor er det vammelt at se på!!! Burdisso og Goicho er nogle amatører, der ikke engang kan spille mikroput på anholt!!! Føj, hvor er de elendige!!

1

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

Det er vel Burdisso der helt uhæmmet ophæver offsidefælden? Hattrick af ham, nice..

mexes
2516 indlæg.
d. 27. januar 2013

Godt valg, Zeman. Godt valg.

Please fyr den træner snarest. Han er jo en ligeså stor joke som Goi inde i målet

2

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Han ramte ikke bolden (tog det næste skridt ind i feltet), så der kunne ikke være straffe.. Medmindre vi ikke snakker om samme episode..

Skytt0
1536 indlæg.
d. 27. januar 2013

HVORFOR SÆTTER HAN DODO IND!!!?? IND MED TOROSIDIS, ZEMAN DIN YOUTH LOVER!!!!

1

ClausA
263 indlæg.
d. 27. januar 2013

Fuldstændig enig @mexes

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Enig med mexes..

Koch
844 indlæg.
d. 27. januar 2013

Der nu gået 38 mål ind på os i 22 kampe. Det er fuldstændig til grin det her.

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 27. januar 2013

haha alle vores spillere er i karantæne...

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 27. januar 2013

Zeman kommer ikke til at være Roma-træner efter denne sommer. Tro mig, enten smutter han selv, eller fyres han. Det her går ikke længere.

Koch
844 indlæg.
d. 27. januar 2013

Så har Taxi da gjort én god ting idag. Flot mål.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 27. januar 2013

Smukt Taxi :-) Han har faktisk været en af de mindre ringe idag, også foruden målet..

Jonas
4091 indlæg.
d. 27. januar 2013

Haha Taxi! :D

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 27. januar 2013

Tror virklig at nogen har kastet en forbandelse over vores hold..

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Goi har altså stået flot de sidste 15 min.. Husker ikke, at han har rørt bolden..

2

erlind
89 indlæg.
d. 27. januar 2013

Håber stek. stå næste gang. Goi, har ikke haft en god kamp idag. Heldig vi slap med uafgjort efter 2-3 gange på stolpen. Forstå heller ikke hvordan alle kan sparke frispark, men når det gælder Totti/pjanic, så er vi ringe til det. Skal nok trænes lidt på spark over muren.

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 27. januar 2013

ja han har haft nogen gode redninger..men han smider satme også bolden, lige ud til en af vores spiller som er presset, så de får bolden igen og presser på, han skal sku lige ta den lidt med ro, når vi lige har været presset så folk kan komme på plads....ved godt Zeman vil have vi skal sætte hurtigt igang men hjælper ikke hvis der er 10 mand bag bolden....

forhelvede da osse kan ikke passe man skal side og være små tilfredes med 3-3
3 mål på udebane skal give 3 point færdig slut

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 27. januar 2013

Totti er gud.. Jeg anvendte ironi :-) han havde ikke rørt bolden i ca. 15 min, da jeg skrev det..

mexes
2516 indlæg.
d. 27. januar 2013

Hold nu op, hvor er jeg træt af Zeman.

Hans fravalg af Stek behøver jeg da vidst ikke uddybe mere.
Han kan tydeligvis ikke organisere et forsvar, og det koster os gang på gang på gang. Men værst af alt, så er jeg så guddommelig træt af hans person. Jeg kan ikke udstå trænere, der ikke udtrykker følelser! Hvor er gejsten mand?! Vis dog lidt glæde, når vi score?! Det er så demotiverende at se på, og hvordan mon holdet selv synes det er, at have en så sur gammel nisse på bænken?!

Desuden er jeg utrolig træt af hans ungdomsstil. Jo man skal bruge sine unge spillere, men for fanden Zeman. Det vigtigste er jo at vinde kampene!

Der er ingen fremtid i ham. Vil så gerne have en ny træner. nu

totti er gud
1115 indlæg.
d. 27. januar 2013

ja det rigtigt TottiTheBest...men bare ærgeligt han ikke lige tager den lidt med ro når vi har været i en preeset periode...men han gør jo sikkert bare som han har fået besked på....men tror stek helt automatisk vil ta en slapper der...men Goi er sku livlig i målet..

ser kun det ene mål hvor Goi kunne have gjort det bedre idag, da han prøver at bokse den væk hvor Burdisso er ved at hætte den væk, og vi er i overtal foran mål..der skal han bare blive på stregen....

asromadk
3947 indlæg.
d. 27. januar 2013

Altså Goi ikke god nok. Længere er den jo ikke?

--> Ud af de 3 mål, der havde Stek afværget minimum et ---> Roma havde stået med 3 point.

Så er den ikke længere. Det er situationen, som den er.

1

[Rettet af: asromadk - 27/01/2013 - 15:03]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. januar 2013

I første omgang står der altså Burdisso, Burdisso og Burdisso ved de 3 mål. Det kan i altså ikke komme uden om. Marquinhos havde afværget minimum 2!

Goi står fejlplaceret ved mål nummer 2.
Ved nummer 3 ser han ikke heldig ud, men i første omgang er det altså Burdisso der laver en miniput fejl.
Goi ser måske ikke for heldig ud, men det er Burdisso der sælger ham alle 3 gange, og det bør altså være der hetzen er rettet mod.

1

asromadk
3947 indlæg.
d. 27. januar 2013

At fjerne fokus fra en skidt parade pga. en i forsvaret er vel det samme, som at fjerne fokus på en forsvarsspiller i forhold til boldpres højere oppe fra en midtbanespiller..

= Ikke nødvendigvis forkert og irrelevant - Men jeg mener nu stadig at isoleret set burde Goi individuelt have gjort det bedre. Og Stek havde afværget 1 ud af de 3.

- Den påstand mener jeg holder, så kan man snakke om Burdisso så meget man vil. Det er ikke 3 x drop, men blot en målmand, som ikke er i stand til at løfte sit spil og gøre en forskel (som en klassemålmand kan det).

mexes
2516 indlæg.
d. 27. januar 2013

Både Burdisso og Goi var elendige. Længere er den vel ikke.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma