Kategori: Kampe
Bologna vs. Roma på søndag kl.12.30
Roma klare sig for tiden bedst i Coppa Italia, hvor det søndag blev til endnu en sejr denne gang over Inter, som man havde spillet 1-1 mod i ligaen om søndagen. Årets dårlige start bar betydet at Roma er gledet ned som nummer 7 i tabellen med 33 point. Nu er det tid til årets første sejr i Serie A og det skal ske tidligt søndag, hvor modstanderen er Bologna.
Bologna ligger på en nuværende 14. plads med 21 point, men det er bestemt ikke et hold der skal undervurderes. Bologna er et taktisk klogt mandskab som er ledet af Pioli og det vigtigste de da også på Olimpico, da Roma tabte 2-3 efter at have været foran 2-0. Den gamle målræv Gilardino scorede ved den anledning to mål og han skal stoppes søndag.
Lamela har karantæne, mens Destro og De Rossi er ude med skader. Marquinhos og Piris har været tvivlsomme, men er med i truppen og forventes begge at starte inde. Nyindkøbet Torosidis er ligeledes med i truppen og kan altså få debut.
Truppen:
Balzaretti, Bradley, Burdisso, Castan, Dodo, Florenzi, Lobont, Lucca, Marquinho, Marquinhos, Osvaldo, Piris, Pjanic, Romagnoli, Stekelenburg, Tachtsidis, Taddei, Torosidis, Totti
Forventet opstilling 4-3-3:
Goicoechea; Piris, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Bradley, Tachtsidis, Florenzi; Pjanic, Osvaldo, Totti
Kampen vises desværre ikke i fjernsynet, men efter et par mails til Cmore kommer den på Csports :) Krølben åbner tidligt - så kom glad!
Zeman kommer ikke til at være Roma-træner efter denne sommer. Tro mig, enten smutter han selv, eller fyres han. Det her går ikke længere.
Så har Taxi da gjort én god ting idag. Flot mål.
Smukt Taxi :-) Han har faktisk været en af de mindre ringe idag, også foruden målet..
Haha Taxi! :D
Tror virklig at nogen har kastet en forbandelse over vores hold..
Goi har altså stået flot de sidste 15 min.. Husker ikke, at han har rørt bolden..
Håber stek. stå næste gang. Goi, har ikke haft en god kamp idag. Heldig vi slap med uafgjort efter 2-3 gange på stolpen. Forstå heller ikke hvordan alle kan sparke frispark, men når det gælder Totti/pjanic, så er vi ringe til det. Skal nok trænes lidt på spark over muren.
ja han har haft nogen gode redninger..men han smider satme også bolden, lige ud til en af vores spiller som er presset, så de får bolden igen og presser på, han skal sku lige ta den lidt med ro, når vi lige har været presset så folk kan komme på plads....ved godt Zeman vil have vi skal sætte hurtigt igang men hjælper ikke hvis der er 10 mand bag bolden....
forhelvede da osse kan ikke passe man skal side og være små tilfredes med 3-3
3 mål på udebane skal give 3 point færdig slut
Totti er gud.. Jeg anvendte ironi :-) han havde ikke rørt bolden i ca. 15 min, da jeg skrev det..
Hold nu op, hvor er jeg træt af Zeman.
Hans fravalg af Stek behøver jeg da vidst ikke uddybe mere.
Han kan tydeligvis ikke organisere et forsvar, og det koster os gang på gang på gang. Men værst af alt, så er jeg så guddommelig træt af hans person. Jeg kan ikke udstå trænere, der ikke udtrykker følelser! Hvor er gejsten mand?! Vis dog lidt glæde, når vi score?! Det er så demotiverende at se på, og hvordan mon holdet selv synes det er, at have en så sur gammel nisse på bænken?!
Desuden er jeg utrolig træt af hans ungdomsstil. Jo man skal bruge sine unge spillere, men for fanden Zeman. Det vigtigste er jo at vinde kampene!
Der er ingen fremtid i ham. Vil så gerne have en ny træner. nu
ja det rigtigt TottiTheBest...men bare ærgeligt han ikke lige tager den lidt med ro når vi har været i en preeset periode...men han gør jo sikkert bare som han har fået besked på....men tror stek helt automatisk vil ta en slapper der...men Goi er sku livlig i målet..
ser kun det ene mål hvor Goi kunne have gjort det bedre idag, da han prøver at bokse den væk hvor Burdisso er ved at hætte den væk, og vi er i overtal foran mål..der skal han bare blive på stregen....
Altså Goi ikke god nok. Længere er den jo ikke?
--> Ud af de 3 mål, der havde Stek afværget minimum et ---> Roma havde stået med 3 point.
Så er den ikke længere. Det er situationen, som den er.
[Rettet af: asromadk - 27/01/2013 - 15:03]
I første omgang står der altså Burdisso, Burdisso og Burdisso ved de 3 mål. Det kan i altså ikke komme uden om. Marquinhos havde afværget minimum 2!
Goi står fejlplaceret ved mål nummer 2.
Ved nummer 3 ser han ikke heldig ud, men i første omgang er det altså Burdisso der laver en miniput fejl.
Goi ser måske ikke for heldig ud, men det er Burdisso der sælger ham alle 3 gange, og det bør altså være der hetzen er rettet mod.
At fjerne fokus fra en skidt parade pga. en i forsvaret er vel det samme, som at fjerne fokus på en forsvarsspiller i forhold til boldpres højere oppe fra en midtbanespiller..
= Ikke nødvendigvis forkert og irrelevant - Men jeg mener nu stadig at isoleret set burde Goi individuelt have gjort det bedre. Og Stek havde afværget 1 ud af de 3.
- Den påstand mener jeg holder, så kan man snakke om Burdisso så meget man vil. Det er ikke 3 x drop, men blot en målmand, som ikke er i stand til at løfte sit spil og gøre en forskel (som en klassemålmand kan det).
Både Burdisso og Goi var elendige. Længere er den vel ikke.
Calciomercato estivo 2026
130
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0