Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Inter

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 20/01/13 10:45

Roma vs. Inter i aften kl. 20.45

Roma skal møde Inter to gange inden for de næste 4 dage, begge hjemme på Stadio Olimpico og to kampe som helst skal vindes. Aftenens kamp er i Serie A og onsdagens opgør er Coppa Italia semifinale.

Roma er videre i Coppa'en efter en spændende og dramatiske kvartfinale mod Fiorentina. Som skulle i overtid før den blev afgjort af et flot opspil, som Destro endelig fik scoret på. Roma har ikke haft nogen god start på 2013 og der var derfor vigtigt at få en sejr og ikke mindst gå videre i Coppaen.

Inter er videre i Coppaen efter en overraskende svær midtuge kamp mod Bologna, som også måtte i ekstraspilletid og Inter vandt med 3-2. Inter har haft en svingende sæson og ligger på en nuværende 4. plads med 38 point, 6 flere end Roma på 6.

Inter må undvære Samuel, Cassano og Palacio i aften og det er derfor en svækket Inter offensive der besøger Rom. Roma har derimod både Osvaldo, Lamela og Totti tilbage, som alle var ude af midtugens Coppa kamp. Det er derfor en tydeligt forbedret Roma offensiv, som skal have tre point i aften.

Forventede opstillinger:

Roma (4-3-3): Goicoechea; Piris, Marquinhos, Castán, Balzaretti; Pjanic, De Rossi, Bradley; Lamela, Osvaldo, Totti

Inter (3-5-1-1): Handanovic; Ranocchia, Chivu, Juan Jesus; Zanetti, Gargano, Cambiasso, Mudingayi, Pereira; Guarin; Palacio

Kampen vises på Canal 8 og Csports. Kampen vises selvfølgelig også på Krølben, hvor Roma Club Danimarca holder fødselsdag - kom glad!

Odds
Roma: 1.90
Uafgjort: 3.00
Inter: 3.40
Bet365

[Rettet af: geggeri - 20/01/2013 - 10:56]

Jonas
4091 indlæg.
d. 20. januar 2013

Truppen:
BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DESTRO
DODÒ
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOBONT
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOTTI

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 20. januar 2013

Hvorfor har vi 3 målmænd i truppen er det ikk lig at stramme den???

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

Vil give alt for, at vi startede op med

Stekelenburg

Piris - Marquinhos - Castan - Balza

Bradley - De Rossi - Pjanic

Lamela - Destro - Osvaldo

* Hvis Totti vel og mærket ikke er 100 % fit.

3

[Rettet af: mexes - 20/01/2013 - 12:52]

Kelevra
1261 indlæg.
d. 20. januar 2013

Stek på kassen, tak. No excuses.
+ håber der bliver fokuseret meget på coppa'en, nu hvor ligaen ikke kører optimalt.

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

Lazio, Napoli og Fiorentina med pointtab.

En sejr i aften og vi haler ind på både Lazio, Napoli fiorentina og inter !!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Jeg sidder lidt med en fornemmelse af, at vi kan rive Inter midt over i aften.. Lidt mere skarphed og held, så ser det rigtigt godt ud..!

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 20. januar 2013

Vi er i hvert fald presset til at vinde idag, med de resultater... Uden point idag, så hedder det en 8 plads.. Håber drengene kæmper røven ud af bukserne, og vil gøre Roma stolt. De Rossi SKAL starte inde, ellers tager jeg personligt til Rom og sparker Zeman så hårdt i røven, at han aldrig kommer til at sidde ned igen!!

RomaBolding
147 indlæg.
d. 20. januar 2013

Ligner en ret stærk opstilling Roma har fundet frem. Regner stærkt med 3 point i aften!
Forza Roma

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

ROMA (4-3-3): Goicoechea; Piris, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Bradley, De Rossi, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti

Hvor ville jeg gerne have haft Stek på mål. Ellers så stærk som det kan være ud fra hvem der er klar. Godt at Totti er klar igen!

[Rettet af: mexes - 20/01/2013 - 20:41]

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 20. januar 2013

Forstår ikke at Pjanic ikke er med.

Arsi
763 indlæg.
d. 20. januar 2013

Forstår sgu heller ikke at Pjanic ikke er med..
Men ellers så burde Stek få lov snart igen!

http://www.youtube.com/watch?v=1xigDH384K0

God kamp drenge og lad os så få et godt resultat i aften!

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. januar 2013

Pjanic blev skadet under opvarmningen.

Stek burde klart starte inde istedet for Goicochea som hører mere til i Superligaen end i Roma.

VAFFANCULO INTER - FORZA ROMA

1

[Rettet af: Sofus - 20/01/2013 - 20:42]

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

Pjanic er vel i karantæne efter det røde kort mod Napoli?

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Enig Knudsen-rk, ham savner jeg også lidt.. Derfor er det også meget vigtigt at Totti er klar igen..! Vi skal helst have en af de 2 på banen, da meget af det kreative/uventede kommer fra dem..

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. januar 2013

Den har han afsonet.

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Lorte kommentator der taler hen over Roma Roma Roma...

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

Hvornår i alverden har Pjanic afsonet sin karantæne - fra sidste kamp??

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. januar 2013

Vi har også spillet mod Catania skal du se, Mexes.

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

Når ja... Den var allerede i glemmebogen. Tak lille ud.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Tjae, spillet og spillet, det er nok så meget sagt, Sofus..

asroma87
3707 indlæg.
d. 20. januar 2013

Kom så Roma!!!

Anker95
8 indlæg.
d. 20. januar 2013

Er det bare mig eller har vi fået et nyt græstæppe?

MURO
632 indlæg.
d. 20. januar 2013

Kunne være grinern hvis de prøvede at bremse Palacio via "hestehalen" hahahaha

4

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Vores tur til at få en dommerkendelse <3

Romaneren
1961 indlæg.
d. 20. januar 2013

CAPITANO GOOOOOOOOOOL

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Har tit tænkt på nøjagtigt det samme MURO ;-)

Sådan Totti!! -og for dælen Bradley har været go' idag..!

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Balza må ramme noget før eller siden med de indlæg.

[Rettet af: Denner - 20/01/2013 - 21:21]

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. januar 2013

DU ER SÅ ELENDIG GOICOCHEA

1

MURO
632 indlæg.
d. 20. januar 2013

Ufatteligt at vi bruger Goichochea

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 20. januar 2013

Balzaretti, skulle måske overveje at tage hans briller på under kampene, så kan det være han rammer bedre. med indlæg og afleveringer.

MURO
632 indlæg.
d. 20. januar 2013

Piris er så elendig, det er helt galt.

1

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Ja altså, enten så lyver han (Gori) om de 184 cm, eller også mangler han et led på armene..?

1

[Rettet af: Crap_Bag - 20/01/2013 - 21:36]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 20. januar 2013

Goichochea er heeelt klart den dårligste målmand (startende) i Serie A!!
- Siger det ikke pga. inter scorede, men generelt.. Han sejler for vildt!

2

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 20. januar 2013

Han er så usikker Goi... Og han gør de andre usikre. Men klamt de scorer, pisse heldigt, og ufortjent..

3

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

HALLO hvilken udskiftning var det der???

Romaneren
1961 indlæg.
d. 20. januar 2013

De Rossi ud for Tachtsidis nu?? 'Amen forhelvede da......

Sofus
3108 indlæg.
d. 20. januar 2013

DE ROSSI UD?
Skyd dig selv Zeman

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Taxi, Balza og Goi...

Lund
466 indlæg.
d. 20. januar 2013

Jeg er så træt af Zeman og alle hans hjerneblødninger.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 20. januar 2013

Nogle gange er det virkelig som om at Zeman har et horn i siden på enten ledelsen, fansene eller noget andet meget etableret i Roma. Goicoechea (manden, der er så pinlig til tider at jeg har lært at stave hans navn) i stedet for stabile Stekelenburg, De Rossi på bænken det meste af tiden..... Det er godt nok mærkeligt, synes jeg.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Tror til gengæld at Handanovic har et ekstra led, er du gal han kaster langt..!

MURO
632 indlæg.
d. 20. januar 2013

Piris rammer målet med venstrebenet? Wtf

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 20. januar 2013

Hvorfor rykkede Zeman ikke bare Bradley ned på De Rossis plads og så kunne han skifte Pjanic ind på Bradleys plads. Tachtsidis er jo så ringe!

1

asolle
99 indlæg.
d. 20. januar 2013

Hold kæft hvor bliver jeg sindssyg af at så på taxi smider så mange bolde væk!!!! Burde dælme da ikk være muligt på det niveau her!!!!

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Taxi er den dårligste.. Men lige om lidt kommer redningsmanden Destro på banen -.-

asolle
99 indlæg.
d. 20. januar 2013

Hvis destro nu scorede 20+ og taxi havde en succesfuld pasningsrate på 85+ og balza ramte en medspiller på hver tredje indlæg, ja så skider jeg på, så kunne vi vinde chl!!;)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 20. januar 2013

Nej nej nej Rocchi på banen, der røg vores 3 point!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 20. januar 2013

Vil sgu hellere se Destro kæmpe for bolden end Osvaldos konstante offside..

1

Denner
527 indlæg.
d. 20. januar 2013

Piris....

P.Totti
1008 indlæg.
d. 20. januar 2013

Osvaldo er så lad, synes han er så elendig ringe, derudover rammer balza heller intet idag, begynder at tvivle på om han er venstrebenet, da han ser ufatteligt umotorisk ud når han sparker. Forstår ikke hvad folk ser i balza!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 20. januar 2013

Er det mig eller render Perrotta rundt med anføre-bindet?

Grande Simone!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 20. januar 2013

Kim89, hvad synes du om din yndling balzaretti?

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 20. januar 2013

Hold da kæft for en tynd omgang!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 20. januar 2013

Goi, Balza, Bradley, Tach -> bænk.
Stek på mål i coppa'en, så er jeg fandeme ligeglad om Zeman er sur på ham.

1

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

Perrotta du er en skændsel. Pinlig pinlig ringe.

Hvor jeg er træt af dagens indsats.
En midtbane med Bradley, Florenzi og Tachtsidis skaber seriøst ingenting. Ligesom mod Catania.

Zeman du er simpelthen så uinspirerende - utrolig dårlig udskiftningsstrategi idag

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 20. januar 2013

To point tabt.. Tak Piris, Osvaldo, Bradley.. Pinlig anden halveg

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 20. januar 2013

@Mexes: Hvor er Perrotta en skændsel?

Han har ikke spillet i lang tid og skal lige igang.

Synes nu* mere Bradley, Tachtsidis og Balzaretti er en skændsel.

*Ups mener selvfølgelig nu

1

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 20/01/2013 - 22:45]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 20. januar 2013

Synes egentlig at Bradley gør det udmærket, han er hele tiden deltagende def og off, kam godt være hans afleveringer ikke altid rammer manden, men han giver aldrig op. Synes helt klart han er den Roma spiller der springer i øjnene idag!! Osvaldo ser man overhovedet ikke. Han er ikke eksisterende i presset, eller i opspillet medmindre hans løb bringer ham i scoringssituationer. Destro giver meget mere plads til de andre pga hans konstante løb. Osvaldo til Milan, destro på toppen!!!!

Kim89
1171 indlæg.
d. 20. januar 2013

P Totti, jeg mener han skal huske at tage sine briller på når han spiller så han kan ramme de rigtige folk og se hvor han skal smide indlæggene hen, så 3 til ham i dag i karakter.

Men igen hellere ham end Dodo, fordi Dodo er mega håbløs i defensiven, og Balzaretti er kun håbløs ;)

Arsi
763 indlæg.
d. 20. januar 2013

Dodo skal seriøst starte inde i næste kamp.... Jeg er så træt af at se på Balza der med sin mange år og rutine stadig ikke kan lægge et kvalificeret indlæg?! Det er en landsholdsback,som spillede under VM......

Det er simpelthen for langt ude.

Zemans udskiftningstider... nøj hvor er det ringe...
nytter jo INTET at smide Destro ind 10 min før tid.. så send ham dog ind i 65' eller 70' .. generalt laver Zeman bare nogle alt for sene udskiftninger efter min mening.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 20. januar 2013

Tachtsidis er dog usvigeligt dårlig. Elendige pasninger fra gang til gang. "Forsøger at slå guldbolde" hedder prædikatet i Football Manager - Tachtsidis får -25 i den kategori. Han er jo græker, så man han jo kunne forsvare! - nej. Han er om noget mere passiv til at tackle end selveste Simon Kjær. Lader i stedet modstanderen løbe med bolden og finde rum og plads. Han er jo høj, hovedstødsstærk. Nej, sørme heller ikke her kan han finde ud af noget. Helt igennem for lavt niveau til denne klub pt.

Osvaldo skal liiige have en kopi af regelsættet om offside. "Der er så meget kvinder og mænd med kvindehår ikke forstår" skal det måske udvides til?

Lamela og Totti gør det fint.

Bradley, god kamp. Meget med i det opbyggende spil.

Forsvaret forsvarer rigtig godt. Længe siden jeg har set så godt Roma forsvar. Hold endelig Burdisso ude på den rigtige side af sidelinjen. De der dømte Piris ude i starten af sæsonen må meget gerne stå frem og indrømme at de tog fejl! Balzaretti styrter jo stadig forvirret rundt. Ville gerne have set Destro skiftet ind i stedet for Osvaldo i stedet for Totti.

Mit stream var nede i det meste af første halvleg. Men i anden halvleg gjorde Gøgler det fint i målet :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 20. januar 2013

"Osvaldo til Milan, destro på toppen!!!!"

Hvad siger du til at teste dem begge på toppen samtidig inden? :)

Tror de kunne komplimentere rigtig fint. Destro den bevægelige angriber med de mange god løb, Osvaldo med styrke. Begge kan skabe plads for hinanden.

Kim89
1171 indlæg.
d. 20. januar 2013

Men Aris nu er den primære opgave på den position jo sådan set at forsvare, og ja Dodo kan gøre det bedre offensivt end Balzaretti og ja Balzaretti er mega ring lige nu, men han er stadigvæk den bedste forsvars spiller af de to. Og med det forsvar vi generelt har, så skal vi altså ikke Stille med dårliger forsvars spillere for at få bedre indlæg.
Så hellere sig til Balzaretti nu bliver du nede i forsvaret også lader vi Dodo spille venstre kant så kan han være der og bruge sine super offensive kvaliteter

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 20. januar 2013

"Men Aris nu er den primære opgave på den position jo sådan set at forsvare, og ja Dodo kan gøre det bedre offensivt end Balzaretti og ja Balzaretti er mega ring lige nu, men han er stadigvæk den bedste forsvars spiller af de to."

Tja. Den smule vi har set til Dodo indtil videre har han altså ikke vist større defensive mangler end Balzaretti....

Kim89
1171 indlæg.
d. 20. januar 2013

Måske ikke men der må jo være en grund til Zeman bliver ved med at vælge Balzaretti, han må jo mene han er bedre, og det mener jeg selvfølgelig også han er.

Og for at vi ikke skal komme ud i en af de lange trælse diskutioner igen (dog er det længe siden) så vil jeg citere AS-Roma-Italien og sige "Verdensklasse eller Italiano" Dodo er ikke verdensklasse, men Balzaretti er Italiano.

Godnat og sov godt :-)

ps. AS-Roma-Italien, jeg ved godt du også er utilfreds med Balzaretti, så set ud fra det så håber jeg alligevel det er okay at jeg lige lånte dit citat :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 20. januar 2013

I mine øjne er "verdensklasse eller italiano" et totalt ligegyldigt citat. Det er jo indlysende, at vi gerne vil have en verdensklasse spiller. Om han er italiano eller fra Korea, det er ikke så vigtig for mig.

Noget helt andet er så, at jeg så sandelig også foretrækker Balzaretti fremfor Dodo.

Hold kæft hvor jeg tror Inter bliver sat på plads på onsdag. De er pinlige ringe.

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 21. januar 2013

Dodo har jo også karantæne i coppaen med mindre det røde kort er blevet omstødt?

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 21. januar 2013

@Kim89: Nej det er sgu helt iorden:) Fedt vi har samme mening:)

@Mexes: Ja det er da ligegyldigt om han er fra Italien eller Brasilien eller Sydkorea.
Men husk nu på at Roma er en italiensk klub, Italiens hovedstad.

Så det spiller en rolle hvor mange italiener vi har itruppen. Jeg siger ikke at Roma kun skal spille med italienere, men vi burde gerne stille med mindst 5-6 italienere i startopstillingen. Og gerne i hver kamp :)

1

mexes
2516 indlæg.
d. 21. januar 2013

Lidt groft, så har vi pt:

Balzaretti,
Florenzi, De Rossi
Totti, Destro og Osvaldo

der figurer i startopstilling, så det er jo så ikke helt skidt ! ;)

asromadk
3946 indlæg.
d. 22. januar 2013

Det spiller da absolut ingen rolle. Man stiller med den trup, som er stærkest. Færdig slut.

Utroligt at så mange Rom/Roma tilhængere har sådan et firkantet forhold til Italienere/Rom/Roma...Italienere er et af de historisk mest blandede folkefærd (hvilket også blot bekræftes af, at Osvaldo her nævnes som italiener).

Synes det er synd, at man skal være så nationalistisk i sin tankegang. Det er fodbold venner, blot fodbold.

Indtil at der 10 kampe i træk ikke figurerer blot en enkelt spiller i truppen med italiensk pas, kan jeg simpelthen ikke tage mig af det.

Jeg vil vinde - have at Roma er det bedste hold. Vinder deres kampe og spiller god fodbold. En racespørgsmål bør sku ikke dominere så meget.

asromadk
3946 indlæg.
d. 22. januar 2013

Og som mexes siger så ser det jo faktisk rigtigt GODT ud hos roma. Men det er åbenbart ikke godt nok for nogle mennesker.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 22. januar 2013

Sagen er jo bare at vi hverken har penge eller ligapositioner til at tiltrække de allerbedste italienske spillere. Og oftest får man mere kvalitet for pengene ved at hente en udenlandsk spiller i forhold til en italiensk ditto. Og derfor er det jo såre simpelt at det giver bedre mening at hente en ligeså god spiller til billige penge. Det er markedet lige nu, og jeg syntes vi agerer fint i forhold til dette.

Var der desuden ikke andre der lagde mærke til Rocchis gule kort? En tackling på anklen på Perrotta, helt uprovokeret? Jeg tror ikke på det var tilfældigt. De 2 har spillet mange ophedede derbys mod hinanden, og jeg er overbevist om at det var en svinsk handling fra Rocchi fra disse. Jeg ville lige nævne det, da jeg syntes Rocchi fortjener at blive husket på dette!!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma