Kategori: Kampe
se den på live
A.S. Roma Official på Youtube
Glæder mig som et lille barn, til at se mere til Dodo.
Så du ikke kampen, men længes virkelig efter det - kan hele kampen ses her!
der var nu ikke meget ved den kamp..... hvad række spiller Orlando City i, kan se de ikke er i den bedste række
men fint med lidt mål, og ingen skader, så vi er klar til Napoli kampen....
Nej det var ikke en særlig spændende kamp og vi kørte dem heller ikke sådan rigtigt over, mht, kampens resultat.
Destro skylder efter min mening lige et par mål i den kamp, men dem kan han jo så komme med på søndag.
og Orlando City spiller i 3 division, så det er lidt skidt ikke at vinde med mere :/
Ro på Kim. :)
Det var mere en opvisningskamp til det Amerikanske "publikum".
Desuden så tror jeg også at motivationen til kampen må have været på det laveste. Det var virkelig en af de mest ligegyldige kampe ever.
DOg håbede og forventede jeg en Roma sejr, vi holder 0`et og ingen skader.
ALt i alt. Fint nok, og mere skal der ikke lægges i den kamp.
5-0 er fint nok. Roma havde jo ingen grund til at ydemyge dem med 10-0? Ville sku være syndt for Orlando spillerene.
Hehe der er skam ro på :D
Og jo vi havde jo en grund til at ydmyge Orlando, man har jo altid en grund til at ydmyge ens modstandere alt det man kan, man skal jo score alle de mål man overhoved kan komme afsted med og specielt i en træningskamp.
Også har jeg det også sådan at om det er en træningskamp eller turneringskamp, så må man ALDRIG brænde hvis man bliver spillet fri foran mål, den skal sidde der være gang. og brænde sådan nogle det gjorde Destro et par gange igår.
Men ja ingen skader og vi holde nullet det er det vigtigste :-) det andet er mere et udtryk for at jeg personligt, ikke bryder mig om at man spare sig, ALLE kampe skal vindes med så mange mål som muligt :D (selvom jeg udemærket godt ved det er urealistik :-))
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0