Kategori: Kampe
På lørdag spiller Roma årets sidste kamp. En rigtig vigtig en.
Roma tager imod Milan i en direkte kamp om 6 pladsen og i en kamp hvor Roma enten kan sætte Milan af i kampen om europæiske pladser eller hvor Roma kan tabe yderligere terræn i topkampen.
Her vises kampen:
København
Århus
Odense
Canal8
CSports.dk
Husk sidste runde af julegavekonkurrencen:
http://as-roma.dk/forum/roma-club-danimarca/638/Julegave-Runde-5
Forza Roma
God kamp
[Rettet af: geggeri - 18/12/2012 - 09:20]
OG så får Milan en gave et rødt kort!! føj
Tror der er en intern konkurrence i klubben, om hvem der kan få de dummeste røde kort.
Vores målmand har stået en fantastisk kamp.. men så dummer man sig til sidst typisk
Der er jo klokkke-klar offside på Pazini.
Men dommeren dømmer den ikke!!!
FUck hvor er Italiens dommere bare nogle af de dårligste.
Det røde kort var i orden.
Men der var fandeme offside på Pazini!
Nederen at gå glip af årets kamp :/
Fantastisk kamp, bare ærgerligt at de bliver lukket ind igen tilsidst. Og dejligt med en god kamp fra De Rossi!
[Rettet af: DrTotti - 22/12/2012 - 22:51]
59971Cools:
Roma - Milan: 2
Målscorer: El Shaarawy
Haha, hvor gemmer du dig? pffff..
Hvor er det nice! Gør virkelig julen noget lettere at komme igennem med den her sejr :D
Godt nok stille herinde idag, er alle folk på krølben, eller sidder i og fletter fingre med konen ;)
"Sidder i og fletter fingre med konen ;)"
Ja, det var lige før. Familiejulefrokost uden kanal 8. Fuuuuck hvor er det fedt at vi sætter 4 basser ind mod Milan OG holder faraoen fra at score.
Hvis vi glemmer den dumme kamp i Verona, så har drengene godt nok noget af en selvtillid at tage med sig på juleferie
PS: Hvad f... sker der ift Marquinhos udvisning?
Sæsonens klart bedste kamp, indtil Marquinhos udvisning!
Slår vi Napoli næste gang, ja så ser det jo mega godt ud i forhold til at komme i Chl, selvom jeg ellers ville være mere end tilfreds med EL!
Forza Roma!!!
som de spille lige pt....kan de gå hele vejen o snuppe den 2 plads....tvivler på 1 pladsen... men hvem ved.. Grande Roma er på rette spor... ærgeligt Marcos får rødt...han bliver sku da kun bedre og bedre den knægt
Kasper. Jeg graver mig helt ned. Pinligt berørt og det hele.
Det her var jo det værste resultat jeg kunne forestille mig! Sikken dårlig aften jeg fik i går...
Dejlig homogen offensiv og defensiv indsats hele vejen rundt. Milan var jo helt lost. Det var ren og skær fornøjelse. Og så har vi jo netop fået en ny spiller i denne kamp. Hans navn er De Rossi. Han kunne jo spille fodbold igen. Ellers fantastisk godt hele vejen rundt. Lamela var lidt ude af gear på trods af målene. Totti 28 år? Kæmpe defensiv indsats oveni den fantastiske offensive af samme slags.
Kunne godt ligne et nyligt skifte til Stek. Og som det går nu med Gøgler, har jeg det fint med det. :)
Lidt synd at Romagnoli bliver smidt ind i et så hektisk øjeblik!
Dommeren gjorde det rigtig rigtig godt i første halvleg. Slog han hovedet til anden halvleg? Det røde kort var jo overdrevet med den spillemæssige situation der var! Og så gult til Gøgler i stedet for rødt? Skal der dømmes straffe der skal der jo også være rødt?
[Rettet af: Don-Emilio - 23/12/2012 - 11:39]
Ja, det er synd for Romagnoli at han kommer ind og får sådan en dårlig oplvelse af en ellers helt igennem fantastisk kamp! Årets kamp i mine øjne. Tak for den fine gave, Roma. Hjælper lidt på den forfærdelige følelse af Lazios succes...
Kom så med karaktererne Wør3n! :-)
PS: "Kunne godt ligne et nyligt skifte til Stek. Og som det går nu med Gøgler, har jeg det fint med det. :)"???
Jeg synes situationen, der giver Milan straffe fortæller, at Stek er klart bedre en gøgleren!!!
Muntaris skud er ikke værre, at den skal holdes eller bokses væk. Basta!
Glemmer vi Chievo-kampen, så har det sq kørt godt på det seneste.
F..k, hvor bliver det spændene 6. januar mod Napoli!
De er skrevet og sendt til Geggeri, så de er nok oppe imorgen. Kan afsløre jeg er meget tilfreds med kampen :)
Derudover vil der henover julen komme en halvårsrapport, hvor spillerne får karakterer for hele efteråret og jeg gør mig klog på hvad vi håber/tror sker i foråret. Men først skal der ædes and og drikkes snaps ;)
Go jul, drenge!!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4