Login
Glemt password Opret bruger

Pescara - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 23/11/12 16:58

Pescara – Roma Søndag kl.15.00

Roma skal efter mandagens sejr over oprykkerne fra Torino, denne weekend op imod endnu en oprykker nemlig Zemans tidligere hold Pescara og der skal 3 point på bordet. Det er en perfekt mulighed for at komme ind i en god stime, da næste weekends modstander er Siena (nr.19) og det skal gerne blive det tre sejre i træk, hvis Roma ønsker at hænge på i toppen.

Pescara har haft en svær start i Serie A og ligger på en 18. plads lige under stregen, dog af point med Chievo, Bologna og Palermo lige over stregen. Pescara er det hold i ligaen der har scoret færrest mål, kun 9 styks er det blevet til, samtidig med at holdet har lukket næst flest mål ind (24). Det ligner derfor en meget svær opgave for Pescara som kommer med et 1-0 nederlag til Siena og en snitter på 6-1 til Juventus i bagagen. Men som bekendt kan alt ske med Roma, som må undvære sæsonens nok bedste spiller Lamela.

Lamela er som bekendt ude i tre uger og spiller derfor ikke søndag, Stek er heller ikke blevet klar og der bliver derfor genvalg til Goicoechea. De Rossi har stadig to dages karantæne og det kan betyde at Tachtsidis spiller fra start.

Forventet opstilling 4-3-3:
Goicoechea; Piris, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Pjanic, Tachtsidis, Bradley; Destro, Osvaldo, Totti

Kampen sendes ikke i fjernsynet men kan ses på Csports.dk

Krølben viser selvfølgelig kampen – facebook begivenhed.

[Rettet af: Jonas - 23/11/12 - 17:00]

Lamela
2782 indlæg.
d. 24. november 2012

I sidste kamp kørte ligaens bedste offensiv en af ligaens bedste defensiv over. De manglede kun kynismen og skarpheden. Gillet stod også en glimrende kamp.

Hvis Pescaras målmand ikke har de der fantom dage, er jeg bange for, de vil blive savet ned.

Destro x 2 mål, Pjanic og Castan scorer.

Jonas
4091 indlæg.
d. 24. november 2012

Truppen:
BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DESTRO
DODÒ
FLORENZI
GOICOECHEA
LOBONT
LOPEZ
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
SVEDKAUSKAS
TACHTSIDIS
TOTTI

Dagens træning tyder på følgende opstilling (hvilket jeg også håber på) 4-3-3:
Goicoechea, Piris, Marquinhos, Castan, Balzaretti, Pjanic, Bradley, Florenzi, Totti, Osvaldo, Destro

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24. november 2012

Off topic: Nogen der har noget information og Romas brud med Kappa??

Tomas R
374 indlæg.
d. 24. november 2012

"Destro x 2 mål, Pjanic og Castan scorer."

Hmm. Jeg har savnet at bette. SOPHUS!!! Kom med en betting-tråd igen!!!!!

Mit bud: Pescara 0-3 Roma
Totti, Osvaldo, Pjanic

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 25. november 2012

0'et skal holdes

2 mål skal vi minimum score

3 point skal hjem til Rom

FORZA ROMA

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 25/11/12 - 00:54]

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. november 2012

Dagens opstilling (som forventet :D) (4-3-3): Goicoechea; Piris, Marquinhos, Castan, Balzaretti; Pjanic, Bradley, Florenzi; Destro, Osvaldo, Totti

geggeri
675 indlæg.
d. 25. november 2012

Destro!!!!

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 25. november 2012

Destro !!

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 25. november 2012

Lækkert.. Hold det høje pres, og luk den kamp! Totti er for vild :D Hvem andre end ham skyder der ^^

Kvistus
1556 indlæg.
d. 25. november 2012

Totti har godt nok ikke spillet godt indtil videre..

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 25. november 2012

Kæft han er ringe idag Totti. Håber de skifter Lopez ind i pausen. Han smider den jo væk hver gang han får den. Ligner ikke en der gider spiller fodbold idag.

Sofus
3108 indlæg.
d. 25. november 2012

Jeg opretter bette-tråden igen fra 1. januar!! FORZA ROMA

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 25. november 2012

Osvaldo er også helt væk i dag.

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 25. november 2012

Tak til Cerci indtil videre..

1

Romaswag
84 indlæg.
d. 25. november 2012

Puha, hvis Zeman kunne skulle han da skifte hele offensiven inklusiv Pjanic og Florenzi(selvom jeg er helt vild med hans løbearbejde)! Dårligste halvleg hidtil undtagen juventus kampen!

Off topic, værd at bemærke at to gamle romaspillere lige giver en hånd med at sikre føringer til Genoa og Torino, så skal de bare blive ved og lukke dem :)

Kvistus
1556 indlæg.
d. 25. november 2012

Skidt af Destro

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 25. november 2012

Hold nu kæft hvor brænder Destro mange chancer. fint med det første mål, men han skylder mindst et mål mere. Totti serverer ellers den ene kongeaflevering efter den anden

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 25. november 2012

Det ender galt det her, hvis vi ikke snart får scoret igen..

Rytter
90 indlæg.
d. 25. november 2012

Goicoechea, hvor du sej mand

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. november 2012

3 point - meget mere er der vist ikke at sige..

1

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 25. november 2012

Hvorfor har vi ikke bare 1 spiller der kan ramme inden for målet rimelig konsekvent? Så ville stillingen se helt anderledes ud.
Nå men vi fik da de 3 point :)

bobo
112 indlæg.
d. 25. november 2012

Det bedste resultat man kunne ønske sig!
at roma holder nullet og at Zeman lykkedes i at pakke sig ved at skifte de 2 offensive ud med midtbanespillere.

Mest ufarlige angreb = Totti alene på toppen
han spillede nu ok

generelt alt for mange fejl og upræcist af destro + dårlig teknik.
Osvaldo var usynlig

forsvaret stod rigtig godt.
jeg kan godt lide Marquinhos og Castan :)

forza roma

geggeri
675 indlæg.
d. 25. november 2012

Er rigtig godt tilfreds. Destro scorede og vi vandt. Simple and easy.

[Rettet af: geggeri - 25/11/12 - 19:05]

Romaneren
1961 indlæg.
d. 25. november 2012

Jeg må indrømme at jeg har det lidt ambivalent med de to seneste kampe - det er jo fantastisk at vi vinder to kampe i træk, og meningen med at spille fodboldkamp er vel også at få de 3 point på kontoen, og det har vi jo gjort i de seneste to. Vi har sågar også holdt målet rent i to kampe i træk for første gang i denne sæson, og det er jo også godt. Men alligevel savner jeg lidt den dér hasarderede Zeman-bold, hvor vores offensiv spillede med rigtig høj europæisk klasse - jeg synes slet ikke at offensiven gløder på samme måde som den gjorde for et par kampe siden.

Men altså, det er jo nok meget sundt at vi kan få spillet de 4 mand i forsvaret dér ordentligt sammen i et par kampe, hvor de ikke bliver bombet helt og har god mulighed for at lave nogle aftaler, som de rent faktisk kan holde. For ikke at snakke om selvtilliden man må få ved at holde rent mål i to kampe i træk. Så må vi bare håbe at der kommer lidt flere gnister offensiven mod Siena på trods af at vi mangler Lamela!

Forza Roma!

1

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma