Kategori: Kampe
Roma tager kl. 20.45 i aften imod Palermo.
Efter to 3-2 nederlag i træk, skal der ske noget i aften. Roma skal have tre point og få et godt udgangspunkt før næste weekends Derby. Jeg vil ikke kommentere på onsdagens vandpolo kamp, udover at det endnu engang var frustrerende slutte med nul point.
Modstanderen fra Palermo har fået en katastrofal start på sæsonen og ligger på nuværende tidspunkt under stregen med blot 8 point efter 1 sejr, 5 uafgjorte og 4 nederlag. Palermo kommer til Rom med 4 uafgjorte i bagagen, senest 2-2 mod Milan.
Roma må undvære både Stekelenburg og Lobont, hvilket betyder at Goicoechea starter i målet. De Rossi og Osvaldo har begge haft problemer i løbet af ugen og er tvivlsome, men er med i truppen. Medierne er lidt uenige om det bliver Piris eller Taddei der starter på højrebacken, mens Burdisso ser ud til at erstatte Castan i startopstillingen. Balzaretti og Tachtsidis er tilbage og ser begge ud til at starte inde.
Truppen: BALZARETTI, BRADLEY, BURDISSO, CASTAN, DE ROSSI, DESTRO, DODO', FLORENZI, GOICOECHEA, LAMELA, LOPEZ, MARQUINHO, MARQUINHOS, OSVALDO, PERROTTA, PIRIS, PJANIC, ROMAGNOLI, SVEDKAUSKAS, TACHTSIDIS, TADDEI, TOTTI
Forventet 4-3-3: Goicoechea; Taddei/Piris, Marquinhos, Burdisso, Balzaretti; Tachtsidis, Florenzi, Pjanic; Totti, Destro, Lamela
Kampen sendes på Canal 8 og Csports.dk, samt vises i Danmarks tre største byer:
København: Link
Århus: Link
Odense: Link
Hhmmm....så er der GOL
@ tommaso - der var så bare en halv time tilbage ikke ti minutter hahahhaha :D
tak, forstår ham jo godt er bare lykkelig i 30 sek og bitter resten af dagen
Syndt at der ikke bliver noget Derby for ham..
har 4-1 på måljagt,men 1-1, 2-2 på den franske snotkamp
har 4-1 på måljagt,men 1-1, 2-2 på den franske snotkamp
Stadig ligeglad AS-Roma-Italien?
Endelig! Er pisse glad men det havde også været skandaløst ringe hvis vi ikke havde vundet idag!
Forza!
Overvær lige det her:
Hvis det kun gjaldt mål scoret, så ville Roma være nummer 1 i:
Serie A
Premier League
Bundesliga
Ligue 1
og nummer 2 i La Liga.
- Tænk på hvad de kunne opnå med et godt forsvar....
[Rettet af: TottiCapitano - 04/11/12 - 22:39]
http://www.youtube.com/watch?v=SVGJ6OHMIgc
@Sofus: Lad os nu ikke forhaste os.
Ja det var en flot og dejlig sejr. Men det på en lidt billig baggrund. Palermo har været mere svingende og dårlig kørende end os. Så en sejr var krævet.
4-1 sejren ændre ikke på at vi har smidt 6 point de sidste 2 forgående kampe.
Med en sejr i næste uge så sidder vi på en af Europa League pladserne - hvilket er mit mål for i år.
Om jeg er Ligeglad?: Hehe det er man vel aldrig helt når det drejer sig om Roma ;)
Den kommer på facebook nu, NEMO ;)
Rigtig lækker kamp. Jeg er imponeret over Goicoechea og håber vi kommer til at se mere til ham. Totti har jo genfundet noget af sin ungdom, og man bliver sgu næsten helt sentimental når man ser ham spille.
Og så er Lamela fandeme fræk! Det er en fornøjelse at se ham spille.
Fantastisk kamp!!
Dog synes jeg en mand skal roses især efter kampen;
Michael Bradley! Hold nu op hvor han gjorde det fantastisk idag! Han lavede ikke en eneste fejl - men til gengæld utrolig meget flot!
Bradley mom i mine øjne!
Fuck Tachtsidis fik sig en pifte salve, da hans navn blev råbt op :b
[Rettet af: mexes - 05/11/12 - 08:44]
Mon ikke det var Romas bedste kamp denne sæson, udover Inter kampen. Forsvaret stod godt og angrebet tromlede derud af. Lamela er virkelig vokset under Zeman, hold da op. Husk lige at han kun er 20 år gammel:)
Nu skal Lazio bare smadres fuldstændig på søndag!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0