Login
Glemt password Opret bruger

Parma - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 30/10/12 10:39

Roma skal allerede i aktion igen onsdag aften kl. 20.45 mod Parma.

Roma måtte endnu engang forlade banen med et skuffende resultat, efter at have spillet 20 rigtig gode minutter, så man Udinese stå med sejren på 2-3 da slutfløjtet lød. En kæmpe skuffelse både fordi man var sikkert foran og virkede til at have styr på det, men endnu engang sejlede holdet og i sær midtbanen var ikke eksisterende. Og det var endda mod et meget svækket Udinese hold med skadesproblemer og uden flere store spillere som var blevet solgt i sommers, men Di Natale er fortsat en enmandshær, som også i søndags skabte problemer og så lidt dommerhjælp. Man alt i alt kan vi ikke bebrejde andre end os selv!

Onsdag står den så på Parma, som har fået en fin start på sæsonen og ligger på en nuværende 7. plads med to point mindre end Roma på 6. Parma kommer med to sejre i ryggen og vil helt sikkert forsøge at få den tredje sejr hjemme på Stadio Ennio Tardini. Vigtigst af alt er måske netop at denne kamp spilles i Parma, da Roma har været klart bedst på udebane denne sæson, med 3 sejre og et nederlag, mens statistikken på Olimpico hedder 1 sejr, 2 uafgjorte og 2 nederlag.

Roma må endnu engang undvære Balzaretti, Taddei og Lobont. Mens Tachtsidis er ude med karantæne efter sin dumme udvisning mod Udinese – om dette er godt eller skidt må dog være op til den enkelte at vurdere. Derudover tror medierne på den samme forsvarskæde, trods at have lukket 3 mål ind i søndags. Dog forventes Pjanic at ryge en tur på bænken efter en meget skuffende præstation.

Forventet opstilling 4-3-3:
Stek; Piris, Marquinhos, Castan, Dodo; De Rossi, Bradley, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti.

Kampen vises desværre hverken i fjernsynet eller på Csports.dk.

Vi i Roma Club Danimarca vil gerne allerede nu reklamere lidt for Derbyet d.11. november som selvfølgelig vises på Danmarks Roma bar Krølben i København. Vi mødes allerede kl. 13, hvor vi sammen vil finde noget nemt at spise. Der vil efterfølgende være Roma Quiz, mens vi lader op til kampen kl.15. Jeg ved allerede at folk vil tage den lange tur fra Jylland, så snak sammen og kom af sted – hvis der er en kamp der skal ses på Krølben så er det Derbyet! Stemning bliver vild og Krølben bliver fyldt!
Facebook begivenhed.

asroma87
3707 indlæg.
d. 30. oktober 2012

Hvis Roma kommer foran med 1 eller 2 mål igen, så skynd jer at oddse Parma sejr. Så vinder i mange penge;DDD

3

Simon88
448 indlæg.
d. 30. oktober 2012

Forsvaret er genvalgt skriver de? Det er jeg på en måde glad for, det kan virke mærkeligt efter sidste kamp, men jo mere de spiller sammen, jo før kan det komme til at fungere. Det hjælper jo ikke at skifte 3 spillere i forsvaret til hver kamp, og forsvaret har talent til at blive et af Serie A's bedste forsvarskæder på længere sigt...

2

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. oktober 2012

Midtbanen sejlede i sidste kamp! Det ikke forsvarets skyld, men midtbanen der slet ikke laver noget.. Håber Bradley og Florenzi starter inde!

Hvis det bliver den forventede startopstilling, er jeg sikker på Roma-sejr!

[Rettet af: TottiTheBest - 30/10/12 - 12:11]

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. oktober 2012

Truppen:
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DESTRO
DODO'
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOPEZ
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
SVEDKAUSKAS
TOTTI

Wør3n
324 indlæg.
d. 30. oktober 2012

Enig TottiTheBest grunden til at vores forsvar så så svagt ud var jo fordi der slet ikke var sammenhæng på midtbanen. Den kan man håbe der kommer med DDR, Bradley og Florenzi - selvom jeg gerne så Pjanic på den bagerste midtbane (se anden forumtråd), tror jeg at vi på en udebane som Parma vil have godt af 3 fightertyper på midten til virkelig at støtte vores urutinerede forsvar!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 30. oktober 2012

Hvad er meningen?

Samme håb og samme skuffelse.

De fleste af spillerne kan rende mig et vist sted.

asroma87
3707 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Jeg regner med at Roma taber, så kan man kun blive overrasket

PS. Hvor bliver kampen vist? Altså på hvilken kanal

[Rettet af: asroma87 - 31/10/12 - 09:29]

Rytter
90 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hold da op nogle fans i er...

Medgang og modgang <3 forzaaaa

6

Rasmus
162 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Enig Rytter, negativiteten herinde er til at brække sig over.
Det er ikke Fifa det her, et nyt hold med en ny træner går ikke bare ud og fungerer fra day 1.
Det kræver tilvænningstid, og hvis man ikke kan tåle modgang er Roma nok ikke det hold man skal følge.

Selvfølgelig har man lov til at være skuffet, og det er jeg så sandelig også selv efter vi smed endnu en 2-0 føring hjemme, men igen: Ny træner, nyt koncept = Der vil være udfald.

2

[Rettet af: Rasmus - 31/10/12 - 13:47]

Wør3n
324 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Præcis! Slå koldt vand i blodet drenge. Der er masser af positive takter i holdet. Jeg har personligt meget mere tiltro til Zeman end jeg nogensinde fik til Enrique.

1

asroma87
3707 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Sidste sæsoners placering:

09/10 nr. 2
10/11 nr. 6
11/12 nr. 7

Nuværende placering: 6. plads

Det er efterhånden et par år siden Roma har været med i toppen, så selvfølgelig bliver jeg da negativ. Og sådan som vi for eksempel har spillet på hjemmebane i år, så er det da klart at man bliver lidt træt.

PS. Er den kommentar med "ny træner og nyt hold" ikke ved at være lidt slidt, helt ærligt, det er jo trods alt en erfaren træner og professionelle fodbold spillere som får mange penge for at spille, nu må de sgu da lige tage sig sammen, helt ærligt??

Det her nye Roma hold minder ihvertfald overhoved ikke om det Roma hold jeg blev fan af dengang omkring årtusinde skiftet.

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Mine forventninger snart så lave til Roma, at jeg nærmest bliver overrasket når vi endelig formår at vinde en kamp. Der er ikke længere den samme forventning til holdet. Nu kan selv oprykker vinde på Olimpico. Det her en sindsyg joke det her. trods så mange penge investeret i nye spillere, så har Roma ikke være bedre end et 6-7 plads. Det er altså virkelig dårlig brug af resourcer, når man tænker på hvor meget hold som Napoli, Udinese, Lazio (holde der slutter foran os de sidste 2-3 sæsoner). VIrkelig virkelig dårlig investeringer, og disse spillere fortjener ikke en krone af deres løn med så dårlige præstationer. Disse resultater er ikke Roma-trøjen værdig.

1

asroma87
3707 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Lige mine ord...jeg ku ikke ha sagt det bedre selv

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hvad for noget?

Alle er ligeså meget fan af holdet som alle herinde.

Jeg har været fan i 10 år nu, og det kan da ikke være rigtig at man skal blive ved med at trækkes af det samme lort igen og igen.

Vi bliver ved med at smide føringer og det har vi altid gjort. Bare tænk tilbage på Milan kampen i 2003 eller Super Cup finalen i 2006.

Det jo til grin.

Mine forventninger er så høje til holdet fordi at de netop melder alt muligt mundlort ud og får nye ejere med stor kapital.

Derudover køber vi mange nye spillere. Hvad skal ens forventninger så være?

Lave?

Igen: De fleste spillere burde få frataget deres løn. De kan rende og hoppe.

Vi fans bliver trukket igennem lort hele tiden, når man tænker på hvor mange tid og penge vi bruger på dem.

Har dog mest ondt af de fans på stadion der skal sidde og se det lort live.

3

Arsi
763 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Overvej lige at der så mange der var så trætte af Rosella Sensi..
Men under Sensi familien gjorde vi det godt selvom vi ikke havde de bedste spillere!
Holdet spillede fantastisk sammen, men vi havde ikke råd til at købe forstærkninger.

Hvis Rosella Sensi havde økonomien havde vi været mestre mindst 3 gange nu.
Det er altid det sidste vi ryger af på. Et godt eksempel er i sæsonen 2009/10.
Inter havde stjerne spillere og de afgjorde det for dem. Vi fejlede imod Sampdoria.

Overvej igen det hold vi alligevel havde mens vi havde økonomiske problemer..

Vi havde altså en Vucinic som fenomenal samt en Jeremy Menez som var fantastisk og Mexes som bare var en mur!
Vuci og Menez er to humørsvingende spillere, mens Mexes godt kan få hjerneblødninger.

Men de 3 spillere er helt klart det jeg savner på vores hold.
Det kan godt være vi har Osvaldo, Destro og Lamela, men der er stadig noget andet over de 2 offensive spillere og Mexes.

MEN tilbage til kampen!
VI SKAL VINDE!!!! 3 point er et must!!!

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Arsi:

Du glemmer lige at forventninger slet ikke var de samme som de er nu. Vi havde slet ikke de samme "klasse" spillere vi har nu eller har haft.

Dengang købte vi spillere som Perrotta, Taddei og Mancini. Ganske uskrevne blade.

Vi havde dog en super træner i Spalletti og kollektivet fungerede perfekt.

Vi vandt to pokal titler og 1 Super Cup.

Og jeg var mere end lykkelig da vi slog Milan på San Siro og sikrede os El deltagelse i 2009.

Nu....kunne jeg ikke være mere ligeglad med de fleste spillere.

Arsi
763 indlæg.
d. 31. oktober 2012

AS-Roma-Italien:

Jeg tror ikke at alle spillerne forstår trøjens værdighed.
Og vi har bare også fejlet ved at hente KUN unge.. vi manger jo en i defensiven og så noget bedre end Bradley og Tachtsidis på midten..

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Regnen vælter ned i Parma, men kampen vil blive afviklet som planlagt.. De forsøger at dække banen, så vi ikke få en kamp som vi oplevede flere gange sidste sæson: Link.

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Roma (4-3-3): Stekelenburg; Piris, Marquinhos, Castan, Dodò; De Rossi, Bradley, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti

napstah
290 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Stramt den ikk bliver vist på csports :i

asroma87
3707 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Kan man ikke se kampen nogen steder?

napstah
290 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Links

Meeeeen, det sgu ikk noget at råbe hurra for når man er vant til csports.

napstah
290 indlæg.
d. 31. oktober 2012

LAMELA!!! booom

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Lamela!
Han er jo for vild!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

1-0... Nu taber vi vel igen!? Ej, vi vinder selvfølgelig idag!!!

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2012

LAMELA BLIVER VED!!! :D

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

OHHHH Nej.... IKKE IGEN?!?!

napstah
290 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Haha, der står 10 Parma spillere inde i feltet og alligevel kan han sparke den ind der.

ps. lad nu være at jinx! Vi smadre dem!

[Rettet af: napstah - 31/10/12 - 20:57]

TheTotti
458 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Nu vender det!! Forza Roma!!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Kom så for helvede, drenge. Forza Roma!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hvor tegner det bare godt med DODO!! Man må bare håbe, at der er trænere i klubben, som kan hjælpe ham til at blive rigtig god defensiv. Så kunne han blive helt Dani Alves Jr.

MURO
632 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Pas på Biabiany han er 96 i acceleration!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Vi laver alt for mange fejlafleveringer...

og der skete det så..

[Rettet af: Kvistus - 31/10/12 - 21:21]

MURO
632 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Var det Burdisso der ikke lige ramte bolden der?

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

17 mål lukket ind i 9½ kampe. Det er fuldkommen sindssygt.
18 mål nu. Det går jo stærkt her.

[Rettet af: Koch - 31/10/12 - 21:23]

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

TALENTLØST!!!!!!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Wow....

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Efter 38 spillerunde:

1. Juventus Målscore 70-11

12. Roma Målscore 60-108

asroma87
3707 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Helt ærligt....nu må det sgu snart stoppe det her!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Virkelig synd for Stek, at sådan en klassekeeper skal udsættes for sådan et forsvar!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

HAHAHAHAHA

it's funny, cuz its true....

asroma87
3707 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Det er synd for os at vi skal se på det her lort

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Fyr nu Zeman den nar!!! Han kan jo ikke sætte et ordentligt hold!!... Og få også lige en ny bestyrelse, der rent faktisk køber ordentlige spillere ind, i stedet for dette lort her...

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 31. oktober 2012

jeg advarede jer. blive aldrig for håbfulde når Roma er foran. Det ender aldrig som det startede. Det er bedre ikk at glæde sig for meget over en tidlig føring.

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Jamen du er da også bare så skide klog shah-e-roma.
Spar os for din bagklogskab.

BOversoe
74 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Nu er jeg normalt ikke typen der skriger "fyr træneren". Men når vi igen og igen, kommer foran og så smider føringen væk.. Så lugter det altså af dårlig coaching..

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Det begynder sgu at være lidt sært det her.....

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

GAAAAAAAAAL, HVOR ER JEG SUR NU!!!!!DET ER JO IKKE TIL AT HOLDE UD DET HER!!!!MIT HJERTE GØR SÅ ONDT, OG HAR GJORT DET LIGE SIDEN VI SIDST SLAP EN FØRRING(HVILKET ER MEGET LANG TID SIDEN)!!!

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 31. oktober 2012

jeg ved ikke hvor længe Zeman forbliver ROma træner, hvis det her fortsætter. tvivler på at han er her efter jul, hvis Roma ikke formår at blive lidt mere stabil. Det ser ikke ud til at gå nogen steder med ham i træner posten.

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Ærgeligt at regn igen skal have så stor betydning for en Roma kamp :-(

1

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Jeg ser egentlig ikke nogen grund til den tendens her?
Vi har det med at komme ud med full guns og overtage kampen, for så at blive mega usikre?
Er det sort uheld eller hvad fanden sker der?!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

@Jonas: Hold da op. Det er da for lavt at snakke om regnen.

Det er ene og alene Roma's egen skyld.

asromadk
3946 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hvor er jeg glad for mit internet fuckede op, så jeg ik fortsatte med at se kampen ved 0-1..

Zeman ud. (og jeg er endda ham der hele tiden har snakket om kontinuitet).

Det er bare ikke godt nok.

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Der begynder ihvertfald at tegne sig et lidt skræmmende mønster.... ved sgu ikke mht Zeman. Men jo. Der bliver ikke leveret. Eller, det gør der, men så smider vi det væk igen!

Romaneren
1961 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Åh for fanden, det er så drønærgeligt! Især nu hvor Inter, Lazio og Napoli er bagud og Juve kun har uafgjort..... Kom nu drenge - de top 5 pladser må ikke slippe så langt væk. Forza!

TheTotti
458 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Regnen har da en negativ påvirkning på Romas spil, også på Parmas ja, men Romas måde at spille på bliver langt sværere at praktisere på sådan en bane i forhold til Parmas.

Men nej, det er ikke kun regnens skyld..

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2012

@AS-Roma-Italien: Du ser kampen ikke? Regnen har da en kæmpe betydningen for spillet igen i dag og har da også en betydning for deres andet mål. Og i sær efter to lignende kampe sidste sæson, er jeg bare ked af at det skal have betydning.

Forsvarer dog bestemt ikke holdet, endnu engang sejler defensiven. Hverken Piris eller Marcos er gode nok..

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2012

....der er 45 min endnu til at rette op på denne her elendighed...

Daniele De Rossi
8 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Jeg er fuldstændig enig med Jonas!
Det er mig en gåde hvordan de kan spille på sådan en bane. Det øgelægger spillet fordi bolden stopper stort set hele tiden. Og hvor er det dog irriterende at se at de skal få sådan et mål til 2-1. Han havde jo sparket forbi mål - men skal da lige love for at banen kom Parma tilgode. Håber på nogle tilfældigheder til os i anden halvleg. For alt kan ske på sådan en bane! Men tror stadig på det! Forza Roma!!

1

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2012

interessante halvlegs stillinger Napoli, Inter og Lazio alle bagude...

- og klamme Juve har "kun" 0-0...

bobo
112 indlæg.
d. 31. oktober 2012

vi er ogsaa gode til comebacks og der er en hel halveg tilbage
jeg tror på en 4-3 til roma

Meeen Zeman må lige få styr på, at få lukket færre mål ind

evt. lade vær med at være stå langt fremme på banen

[Rettet af: bobo - 31/10/12 - 21:45]

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

@Jonas: ja selvfølgelig har regnen en betydning. Men havde vi nu været foran så havde ingen klaget omkring regnen. Men nu hvor vi er bagud så bruger vi det som en undskyld.

Det er simpelthen til grin IMO.

De er professionelle sportsfolk og de kan ikke regne med at blive behandlet som prinsesser med nyslået græs plæne hver gang.

Den slags sker tit og Skotland og der er der ingen der klaget.

asromadk
3946 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Jeg håber ikke at folk herinde oprigtigt mener at kunne retfærdiggøre det med banen?

Det er ens for begge hold, og hvis banen er ikke til den slags fodbold man gerne vil spille, så må man sadle om.

Igen falder det tilbage på Zeman. Det er altså lovligt at kunne planlægge lidt mere end 1 slags taktik. For så kommer man sku ikke langt hvis det man praktiserer UDELUKKENDE er kamikaze fodbold.

Der synes jeg i det mindste at LE han havde andre tanker omkring hvordan man kunne variere i spillet (jf. konceptet som barcelona også kører; holde bolden i egne rækker).

Hvad ligner det, at smide en føring i 4 ud af 5 tilfælde?

Jeg håber holdet får vendt kampen til sejr. Men jeg tror det ikke - og det begynder ærlig talt at se sort ud for Zeman.

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

@asromadk: Så Enig!

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Zeman holder ikke til jul. MARK MY WORDS guys.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Goiccoechea gør derby idag!!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

De 2 eneste lysspunkter idag er Castan og Lamela, resten har været helt væk!!!

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Man jo ikke spille fodbold på den bane.
Hvor er det latterligt at se på.

tdj89
867 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hvordan har spillet ellers været?

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Pænt ringe.

matti92
179 indlæg.
d. 31. oktober 2012

det er ikke værd at spilde sit liv på at se den kamp da!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Parma spiller godt.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Den bane er jo ikke spilbar, fløjt dog kampen af istedet, så har vi i det mindste en chance for at ændre på resultatet!!

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Tak for i aften.

Den her kamp burde aldrig have blevet spillet på sådan en bane.

Forstil jer lige Barcelona eller United spille på sådan en bane? Det ville de aldrig gå med til.
Hvor er jeg dog træt af elendige baner i Italien, hvor er jeg træt af vores elendige forsvarsspil, hvor er jeg træt af vi aldrig fokusere på det defensive.
Hvor er jeg træt af det hele.

[Rettet af: Koch - 31/10/12 - 22:11]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 31. oktober 2012

lorte dommmer!!! den bane skulle ikke være spillet på!!!! ud med zerman gider ikke det der hovedeløse fodbold... smut til en lille skod klub hvor du hører til

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Sagde jo Parma spillede godt.

Fortjet resultat. Ingen grund til at fløjte kampen af.

Parma kan godt indordne sig efter bane forholdene. Det kan vi ikke.

Flot og tillykke til Parma

Roma: Vaffanculo!

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Parma er et klassehold og de har hele sæsonen trænet på så våd en bane som i dag...

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Parma vil det bare mere og kan omstille sig til bane forholdene.

Det kan vores prinsesser ikke.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Og hvad sker der så, når vi kommer Bagud:

Juventus Bologna 1-0
Inter Sampdoria 2-1(Sampdoria har fået rødt)
Nazio Torino 1-1

Fantastisk aften, IGEN!!!

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

AS-Roma-Italien

Det har jo intet med det at gøre.
Randers ville kunne slå Barca på sådan en bane. Det har intet med fodbold at gøre. Det er ren tilfældigheder.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 31. oktober 2012

zeman træk dig eller få en pinlig afsked, drengene spiller ikke for dig mere, vi tror ikke på dig, jo længere du bliver siddende, jo pinligere bliver din afsked.

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Sådan Totti!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

@Koch: Hold nu op. Selvom Roma er dårlige behøver vi fans ikke være dårlige tabere.

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Totti !

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Edit Totti!

Hvis vi får 3-3. Jamen så er det vel også banen ikke?

tommaso
216 indlæg.
d. 31. oktober 2012

juve 1-1

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Jeg vil nu ikke mene, at jeg er en dårlig taber. Jeg kan godt indse at vi spiller ad helvedes til, men det undskylder ikke at vi skal spile under sådanne forhold, som fuldkommen ødelægger vores spil og forvandler kampen til noget, som minder mere om vandpolo end fodbold.

[Rettet af: Koch - 31/10/12 - 22:19]

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Koch: jeg er enig i at banen ikke er tilfredsstillende, men sådan er det bare nogle gange. Også må man bare indordne sig efter det.

Havde vi været foran 4-0 havde vi ros Roma til skyerne.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Godt være vi ikke får 3 point i dag. Men jeg har har stadigvæk 3 lys punkter fra i dag.

1. Florenzi spiller

2. Totti Mål

3. PERROTTA!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Slap af en dårlig dommer.

Samme spiller laver samme svinestreg to gange inden for et minut.

Han burde have rødt!

BOversoe
74 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Ancelotti bliver snart fyret i PSG. Ind med ham, og ud med Zeman. Manden kan åbenbart ikke sammensætte et forsvar...

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Ville meget gerne se Ancelotti i Roma. Det her duer ikke....

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hvorfor vi ikke gik benhårdt efter Ancelotti, efter han blev fyret i Chelsea forstår jeg stadigvæk ikke.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

HAhahaha OMG dagens joke!

Ancelotti bliver langt fra fyret. De føre Ligaen og føre i Cup´en nu.

Haha hvor får du den ide fra? Han sidder sikekrt i PSG sædet.

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Skuffende :(
Vi må håbe på en modreaktion snarligst.

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Banen er altså helt væk. Den er til fare for spillernes sikkerhed...

Svenzoni
352 indlæg.
d. 31. oktober 2012

...og selvfølgelig scorer Juve i det 91 minut...

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Kan i det mindste hygge mig med at lorte United lige blev ramt af karma i de sidste sekunder.
Ville nu hellere hygge mig med lidt Roma fremgang.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 31. oktober 2012

sack zeman.... køb spalleti fri!!!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Parma - Roma 3 - 2

FT

Montella9
279 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Hvorfor gik vi ikke all in på montella? hvis zeman ikke får vendt det og han bliver fyret har vi spildt 2 sæsoner pluds en masse penge på diverse spillere som først luis e ville have og dernæst på spillere som zeman ville have.... Montella havde i mine øjne været et bedre valg.

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Holdet er ihvertfald bedre end det her. Det er helt sikkert!
Synes det er uendeligt svært at gennemskue hvor detaljen ligger. Måske er det Zeman.

Montella9
279 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Tror også de er blevet "bange" for at vinde. det går fint og da parma så udligner falder alt fra hinanden.

1

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Det må være noget i den stil.

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Det er også derfor jeg er lidt i tvil om hvorvidt det er Zeman der er skyld i det her. Det kan altså være tilfældighedernes spil at psykken på holdet er helt af helvedes til.
Men lige meget hvad. Ikke godt nok.

Koch
844 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Synes nu det psykiske aspekt har været til stede i rigtig lang tid.
Roma har aldrig fået opbygget en vindermentalitet, og det ses tydeligt.

NEMO
331 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Enig!
Der må helt klart også være nogen brikker på holdet der ikke passer til stilen som træneren ønsker. Det ses jo tydeligt hvad vi er i stand til, med føringer og spillerpotentiale, men det falder fra hinanden. Det kan netop være dilemma i kritikken af Zeman. Hvad nu hvis han har fat i den lange ende, men at lang tids usikker moral splitter det ad?
Jeg ved det fanme ikke. Sagen er at vi taber (langt mere) end vi bør. Hvis et trænerskifte kan rette op på det, så endelig!

asromadk
3946 indlæg.
d. 31. oktober 2012

Selvom resultaterne indtil videre er bedre end sidste sæson på samme tidspunkt - så sad jeg slet ikke med samme følelse med LE.. Med LE følte jeg, at tingene sagtens kunne udvikle sig til noget stort.. At det lå lige om hjørnet, og midlet var tid

Lige pt, har holdet kæmpe potentiale. Men føler mig helt overbevidst om at Zeman og hans folk ikke har hvad der skal til.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 01. november 2012

Asromadk, jeg er helt enig, synes spillet under zeman sejler, vores rytme i kampene i år har skiftet hver 10 min, langsomt spil, hurtigt spil, korte afleveringer, lange afleveringer osv, under LE så spillede vi på samme måde hele kampen, det var bare ikke nok fordi vi var ikke gode nok til at spille hans possession bold, kunne måske være blevet det med tiden!

Vi lever på enkeltmandspræstationer lige i øjeblikket! Totti og lamels sørger for mål. Stort set alle andre sejler! Osvaldo har scoret 5 kasser, men synes hans spil har været under al kritik, han tilbyder intet i det opbyggende spil, faktisk er han ringe der! Han kan kun score akrobatiske mål, og når han så gør det så glemmer folk hans spil de næste 2-3 kampe!

Arsi
763 indlæg.
d. 01. november 2012

Hvad skete der egentlig med Stekelenburg siden han blev skiftet ud?

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. november 2012

Han blev sikkert træt af AS Roma.

Lange løg.

1

fckgr
39 indlæg.
d. 03. november 2012

Det okay at være frustrerede over Roms pt. situation. Men husk stadig på hver især hvorfor I stadig elsker Roma og hvorfor vi stadig sidder klisterede foran fjerneren når bare den mindste muligehed for at se dem spille er der og ikke mindst hvorfor man naivt (for mit eget vedkommende) et par gange månedligt sidder og tjekker flybilletter til Rom i håb om man finder noget billigt så man kan komme afsted selvom kontoen og kæresten sige "no go". Bare det at sidde og skriver dette giver mig lyst til at tage afsted og lysten og glæden til at se dem i aktion i morgen aften.
Op med humøret gutter og gutinder!!
Forza Roma!!!!

1

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma