Kategori: Kampe
Søndag kl. 20.45 tager Roma hjemme imod Udinese.
Roma er kommet oven på igen efter to sejre i træk og efter det vilde comeback sidste weekend, hvor holdet vendte 2-0 til 2-4, og spillede udover de første 20 minutter en rigtig god kamp. Det gode spil og den gode stime skal meget gerne fortsætte denne weekend.
Søndagens modstander er sidste sæsons tredje plads Udinese. Holdet har dog haft en svær start på sæsonen efter at have solgt profiler som Handanovic, Isla og Asamoah. Udinese ligger på en nuværende 10. plads med 9 point efter to sejre, tre uafgjorte og tre nederlag, fem point efter Roma på 5. Derudover har Udinese problemer med skader og må se bort fra fem spillere i form af: Muriel, Benatia, Badu, Pasquale og Pinzi, mens Danilo er ude med karantæne. Det ligner dermed mere en kamp Roma skal vinde end en tæt kamp om de europæiske pladser, men som vi ved skal et hold som Udinese aldrig undervurderes – jeg vil dog mene at påstå at der skal hentes tre point hjemme på Olimpico!
Det er stadig ikke nemt at spå om søndagens startopstilling, men en ting er sikkert og det er at Balzaretti ikke starter, da han er blevet skadet og forventes ude i omkring 10-15 dage. Lobont og Taddei er også ude med skader. Totti og Destro har begge haft problemer i løbet af ugen med lader begge til at være blevet klar.
Forventet:
Corriere 4-3-3: Stek; Piris, Marquinhos, Castan, Marquinho; De Rossi, Tachtsidis, Pjanic; Lamela, Osvaldo, Destro
Gazzetta 4-3-3: Stek; Piris, Burdisso, Castan, Marquinhos; De Rossi, Tachtsidis, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti
Odds fra Bet365
Roma: 1.55
Uafgjort: 4.20
Udinese: 5.50
Kampen sendes på Canal 8 og Csports.dk.
Samt vises i Danmarks tre største byer:
København: Link
Aarhus: Link
Odense: Link
[Rettet af: geggeri - 27/10/12 - 11:44]
Jeg har i snart mange år håbet på en træner som f.eks. Capello eller Ancolotti, så vi kan få styr på defensiven, samt rette op på den svage, svage mentalitet der hersker i klubben. Men Enrique og Zeman er vi blevet spist af med og det skaber altså ikke resultater. BAre se på de indkøb vi har lavet de seneste år - det er simpelthen ikke holdbart. Køb nu nogle spillere som før har vist deres værd i stedet for alle de utallige lottokuponer.
Fuck al den negativitet!!!
VI BURDE LYDE SÅDAN HER LIGE NU!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cZ3RdWVJkDI&feature=related
Men P.Totti - jeg forstår godt nok ikke dit indlæg. Hvorfor er det lige netop Lamela du er sur på? Han scorede trods af 2 mål!! Og Totti har da netop leveret i denne sæson og var da også manden bag et hav af lækre afleveringer, især i første halvleg.
Det er svært ikke at være negativ efter sådan en her kamp, IGEN.
Lamela er en klassespiller vi skal være stolte af!
En leder i forsvaret må stå på øverst på ønskelisten, synes det har kostet os meget og længe efterhånden. Midten og angrebet har bevist at kunne følge med. Men forsvaret sejler.
Liam gallagher
jeg mener bare at lamela var vild i de første 30 min, og så går det ned ad bakke, hvorfor sejler han væk? kan simpelthen ikke forstå vi ikke kan holde niveau længere end 30-40 min.
ja totti har været fantastisk, ingen tvivl om det, men som jeg siger, hvis man skal bygge klubben op fra bunden, bliver man nødt til at få kongerne ud, de fylder simpelthen for meget. totti har altid været min yndlingsspiller og hader at sige det, vi SKAL lære at spille uden ham, vi lægger alt over på skulderen af vores gamle kaptajn, hvilket er en alt alt for stor byrde for ham, da han ikke selv kan holde niveau i en hel kamp.
Liam
Jeg tror mere fordi, Lamela ikke viste skyggen af sig i resten af kampen, samt Totti fra 2-0 målet til 15 min. før slutning af kampen, mistede mange bolde og lave alt for mange fejl afleveringer.
DDR, var overhovedet med idag? Den spiller for tiden som nat & dag.
Vores midtbane er ikke eksisterende med Pjanic og Taxi på banen, jeg vil sku hellere se på Bradley og Florenzi på midtbanen end de to.
Taxi har talent, men ikke niveauet til 38 X 90 min. seria A bold, det må den gamle sku snart se.
Det kan sku godt være jeg mener noget andet imorgen, nu er jeg bare hamrende sur.
Mod Bologna, Sampdoria nu Udinese, det er simpelt hen for ringe. Det er klare 8 point, vi har smidt væk, fordi holdet ikke kan finde ud af forsvare en føring.
Vi kunne så meget bruge en ordentlig deffensiv. Vi skulle
have købt/lejet et eller andet, Simon Kjær. Han var ved at
finde niveauet og vi mangler i den grad stabilitet i det
forsvar. Det sejler rundt og ved den mindste modgang slår
vi op i banen.... de sidste 20 minutter er simpelthen rædsels-
fulde at kigge på. Vi kan ikke ramme hinanden og dommeren er
iøvrigt helt væk-nøj en idiot! - men sådan er det med Roma
...intet går vores vej. Vi spillede fantastisk de første
25 minutter og så vælter det. Siger det gerne igen- Zeman
er ikke manden! naiv fodbold og truppen mangler stabilitet..
Ja måske. Men problemet er vel bare, at de nye spillere simpelthen ikke er gode nok? Altså, Totti fylder meget, også for meget, da nærmest alle bolde går gennem ham, men det vil jeg bare ikke bebrejde ham. Det skyldes derimod at de andre spillere ikke kan eller tør nok selv. Vores problem er indkøbspolitikken og så selvfølgelig valget af trænere, der slet ikke har format nok til denne klub. Der er intet klart koncept, spillerne virker rådvilde og så er der simpelthen for mange unge og uerfarne spillere, som ikke kan tåle modgang. Vi kunne sgu lære meget af Juve, hvor der er en helt anden vindermentalitet, der tydeligvis smitter af på spillerne.
Vi har i øvrigt scoret ligeså mange mål som Juve. Problemet er bare, at vi nu (sammen med Chievo) er det hold der har lukket flest mål ind i Serie A. Og netop derfor er Zeman den forkerte mand.
WHAT? er vi det hold der har lukket flest ind, ej hvor vildt, det simpelthen for ringe. Zeman raus
Jeg var desværre ikke hjemme til at se kampen, men det ligner jo en gentagelse af sidste sæsons middelmådige præstation. Usikkerhed og ustabilitet er vidst nøgleordene.
Der er snart nødt til at ske noget seriøst i denne her klub. Ikke nok med t man har sværere og sværere ved at finde kvalitet der vil til klubben kan det også snart blive svært at holde på det vi har.
Lad os håbe på en defensiv forstærkning lige så snart transfervinduet åbner igen.
Er der derudover nogen der kan opsummere Dodos præstation?
Er der derudover nogen der kan opsummere Dodos præstation?
Han gjorde det godt, men havde ikke luft til andet end de første 45 min. Hvilket man ikke kan bebrejde ham for.
Han havde et par gode aktioner ned i forsvaret, og kom godt med offensivt. Men det kan ses tydeligt, at han ikke har trænet med resten af truppen for alvor endnu. Han var ikke altid lige med på Totti's ideer.
En godkendt præstation knægten.
Fuck det er skuffende.
Det er virkelig bare en rutsjebane tur man kommer igennem når man ser Romas kampe.
Fatter simpelthen ikke vi kan gå så meget ned bare fordi vi score 2 mål ?
Det næste lange stykke tid skal der kun trænes forsvar !!!!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0