Kategori: Kampe
Søndag allerede kl. 12.30 går det løs igen. Roma tager hjemme imod Atalanta. Og det er en kamp hvor Roma skal tilbage på sporet efter nogle meget skuffende resultater og ikke mindst have brudt denne sæsonens forbandelse over Stadio Olimpico.
Selvom Roma kommer med et 4-1 nederlag i baggangen, skal det også nævnes at Atalanta sidste weekend fik en øretæve på 5-1 af oprykkerne fra Torino. Atalanta ligger på en nuværende 16. plads med 5 point.
Zeman står overfor en stor opgave når han skal vælge hvilket hold han skal sætte på banen. Flere spiller har skuffet meget på det sidste, her i sær Tachtsidis og Lamela. Mens Lobont, Dodo og Pjanic alle er ude med skader. Bradley vender tilbage fra en længere skadesperiode og kan meget vel starte inde.
Forventet opstilling 4-3-3: Stek; Piris, Burdisso, Castan, Balzaretti; Florenzi, De Rossi, Bradley; Destro, Osvaldo, Totti
Kampen sendes på Canal 8 og på Csports. Krølben åbner selvfølgelig tidligere, så kampen også kan vises der – Facebook begivenhed. Husk at der er Hall of Fame arrangement allerede fra kl. 10.45, som kan streams direkte på Romas officielle youtube.
*Castan er med i truppen og har åbenbart ikke karantæne.
[Rettet af: Jonas - 06/10/12 - 14:32]
Utroligt en dansk kommentator kan udtale Stekelenburg rigtigt.. Det er nye tider på den front også ;-)
hvor er det groft at man skal vente en uge på næste kamp haha! jeg synes sgu det er spændende! det er som om ligaen ikke for alvor har fundet sig selv endnu, som om roma ikke rigtig er gået igang på fuld kraft! ser frem til genoa kampen!!!!!
sådan!
grazie Roma

Clean sheet baby!!!
Men hold da op, vi burde have været bagud 3-0 i starten kampen, men vi kan takke Stekelenburg og Denis for, det ikke skete.
[Rettet af: Lamela - 07/10/12 - 14:33]
Hmm,ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal tænke. lækkert at vi vinder uden tvivl, men denne kamp kunne ha endt med et helt andet resultat, hvis vi ikke havde heldet med os i dag.
Nemo
Der er 2 uger til næste kamp.
nooooooooo!!
2 uger????????? fuck jeg hader alle de fucking landskamps pauser!!!!!!!!
Vente tiden er sgu så lang :-(
så enig!
Vigtig vigtig vigtig sejr ! Bedste af det hele er næsten, at vi holder nullet! Det betyder nok genvalg til de fire bagerste.
Næste hjemmekamp bliver live på stadion fra mit vedkommende! :D
[Rettet af: mexes - 07/10/12 - 22:27]
Fedt resultat i dag! Og tiltrængt i dén grad. Spillet var godt nok ikke altid lige prangende, men lækkert at Stek står en god kamp i dag og får noget oprejsning på dén konto, og så selvfølgelig også fedt at holde nullet! Det var måske nok en anelse heldigt i dag, men om ikke andet, så kan spillerne da få en tro på at heldet også går deres vej til tider. :)
Jeg tror slet ikke det kan beskrives hvor vigtig sejren idag er!
Sejren idag var pissevigtig! Hvis vi havde tabt idag (som vi ligeså godt kunne have gjort!), ville moralen være dybt gravet ned!
Inden kampen kunne jeg simpelthen ikke forstå Zeman's valg med, at vrage De Rossi og Osvaldo, men den gamle mand overraskede taktisk godt. Lamela (fantastisk talent!), Totti og Destro udgjorde en møgfarlig offensiv, og Castán og Stekelenburg reddede vores røv mange gange i løbet af kampen!
Bradley gjorde også en fantastisk figur idag, ikke kun fordi han scorede, men manden kæmper en hvis del ud af bukserne!
Hvis næste kamp mod Genoa kan vindes, tror jeg det kan gå hen og blive et virkelig godt efterår for Roma!
Forza Roma!!!
Jeg tror den første halve times elendige spil skyldtes en stor del nervøsitet efter de seneste dårlige kampe! Men super vigtigt for moralen og der er noget at bygge videre på!
Sweet dreams Romanistis :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8BfzNNwHXVQ#!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0