Login
Glemt password Opret bruger

Juventus - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 28/09/12 09:58

Nu skal de sidste par ugers skuffelse glemmes for nu gælder det kun en ting – Juventus vs. Roma lørdag aften!

For som Totti så godt beskriver: “Of course there is rivalry with the Bianconeri and that’s only normal. After all, this is not a game like any other. I’d put it as the second most important fixture, right behind the derby.”

Jeg er personligt helt enig med Totti, dette er det største efter derbyet og med Zeman som træner bliver det bestemt ikke mindre underholdende.

Vi må dog være ærlige at sige at Roma ikke har haft nogen imponerende start på sæsonen, hvor især Bologna men også onsdagens 1-1 mod Sampdoria har været skuffende. Heldigvis spilles lørdagens kamp ikke på Stadio Olimpico, da Roma af en eller anden grund ikke har formået at imponere på hjemmebane. Roma har efter fem kampe otte point og ligger på en nuværende 6.plads i Serie A, lige så mange point som samme tid sidste sæson.

Juventus fører på nuværende tidspunkt Serie A, men på trods af det har jeg personligt ikke været imponerende over deres spil. På trods af dette har de vist klassen og er endt op med point lige meget hvor dårligt de har spillet, især deres 1-3 sejr over Genoa og tirsdagens 0-0 mod Fiorentina, er eksempler på dette. Jeg frygter derfor ikke at blive kørt over ligesom sidste sæson, men Roma skal virkelig oppe sig hvis vi skal have forhåbninger om tre point.

Lobont, Dodo og Pjanic er alle ude med skader. Osvaldo er tilbage i truppen og kan starte inde.

Forventet opstilling, 4-3-3: Stek; Piris, Burdisso, Castan, Balzaretti; Marquinho, De Rossi, Florenzi; Lamela, Osvaldo, Totti

Kampen sendes på Canal 8 og vises selvfølgelig på Krølben og vi forventer rigtig mange mennesker denne gang, så kom i god tid. Vi er nogle der mødes tidligere og spiser noget Pizza sammen ved en 17-18 tiden. Kom glad!

Kampen vises også på Tir Na Nog i Århus og på Kick Off i Odense.

[Rettet af: Jonas - 28/09/12 - 12:21]

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. september 2012

Truppen:

BALZARETTI
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DESTRO
GOICOECHEA
FLORENZI
LAMELA
LOPEZ
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
ROMAGNOLI
STEKELNBURG
SVEDKAUSKAS
TACHTSIDIS
TADDEI
TOTTI

Altså ingen Pjanic som forventet men heller ingen Bradley, kan betyde at Marquinho starter inde. Osvaldo er med i truppen og forhåbentligt med fra start.

59971Cools
691 indlæg.
d. 28. september 2012

72 timers eksamenscase er bare lækkert i den weekend hvor Fifa13 lige er udkommet, vi har lørdagskamp = solid krølben bytur + det er så mod Juve...

FML!!!

Forza Roma!

2

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. september 2012

Mediernes forventede:

IL MESSAGGERO: Stekelenburg; Balzaretti, Castan, Burdisso, Taddei; Tachtsidis, Florenzi, De Rossi: Totti, Osvaldo, Lamela

IL ROMANSITA: Stekelenburg; Balzaretti, Castan, Burdisso, Taddei; Tachtsidis, Florenzi, De Rossi: Totti, Osvaldo, Lamela

IL CORRIERE DELLO SPORT: Stekelenburg; Balzaretti, Castan, Burdisso, Taddei; Tachtsidis, Florenzi, De Rossi: Totti, Osvaldo, Lamela

LA GAZZETTA DELLO SPORT: Stekelenburg; Balzaretti, Castan, Burdisso, Taddei; Tachtsidis, Florenzi, De Rossi: Totti, Osvaldo, Lamela

IL CORRIERE DELLA SERA: Stekelenburg; Balzaretti, Castan, Burdisso, Taddei; Tachtsidis, Florenzi, De Rossi: Totti, Osvaldo, Lamela

LA REPUBBLICA: Stekelenburg; Balzaretti, Castan, Burdisso, Taddei; Tachtsidis, Florenzi, De Rossi: Totti, Osvaldo, Lamela

1

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 29. september 2012

^^ Så der vidst ingen tvivl om startopstillingen :P

totti er gud
1115 indlæg.
d. 29. september 2012

har smidt 100 kr på roma sejr 5.75 igen det satme en gave :-)

glæder mig til at se Roma spille Juve ud af bane på eget græs ;-)

Forza Roma

Von_Goal
44 indlæg.
d. 29. september 2012

Kan man se kampen på csports.dk??

NEMO
331 indlæg.
d. 29. september 2012

Av jeg glæder mig!!!! :)
Nu må den gerne snart starte!

tdj89
867 indlæg.
d. 29. september 2012

Jeg fik ikke lige fanget hvad alt postyrret omkring Zeman handler om?

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. september 2012

Så vidt jeg hørte er der ballade omkring Zeman fordi det var ham der tilbage i 90erne kom startede doping rygterne omkring Juve, de rygter som vist viste sig at være gode nok.

[Rettet af: kim89 - 29/09/12 - 20:53]

Skytt0
1536 indlæg.
d. 29. september 2012

Hva sker der for den mur der???? Den må da ikke ryge igennem.

tdj89
867 indlæg.
d. 29. september 2012

Here we go again

Taddei koster i to omgange.

[Rettet af: tdj89 - 29/09/12 - 20:57]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 29. september 2012

stek er da helt fra den for tiden, føj hvor er han ringe. han starter ikke næste kamp!

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. september 2012

Hvad sker der for at Juve får sådan nogle tynde frispark det er jo så klamt!!!!!!!!!!!!!

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Stek passer ikke ind til vores fodbold filosofi. Få nu ham idioten sendt afsted til PL

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Hvor er det til grint det her, har aldrig set noget lignende

Koch
844 indlæg.
d. 29. september 2012

Straffe til Juve. Hvem havde dog troet det.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 29. september 2012

Dommeren har lige fået en sjat penge af juve, inden kampstart.

tdj89
867 indlæg.
d. 29. september 2012

Vi holdt 15 min denne gang. Det går fremad.

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Elendigt Lamela!!!

Koch
844 indlæg.
d. 29. september 2012

Jeg gider ikke mere. Godnat.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 29. september 2012

LOOOOOOOOOOORT!!!!!!

1 time senere: Juve - Roma 10-0!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 29. september 2012

uh ha den her bliver dyr!

tdj89
867 indlæg.
d. 29. september 2012

Kampen viser egentlig meget godt hvad jeg tidligere har skrevet herinde. Vi har ikke rykket os siden sidste sæson. Og en top-3 placering er selvfølgelig way out of our league

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Hvad fanden er det for et hold vi har ? :( savner spalletti

noroma
525 indlæg.
d. 29. september 2012

Jeg tror sgu de er blevet betalt for at spille sådan her.

erlind
89 indlæg.
d. 29. september 2012

Mit hjerte bløder:(

NEMO
331 indlæg.
d. 29. september 2012

Det er jo lige før man håber det her er match fix.... for helvede da...........

tdj89
867 indlæg.
d. 29. september 2012

Nøj Osvaldo har en træls attitude.

noroma
525 indlæg.
d. 29. september 2012

3 muiligheder.

1. Det er match fizx pg de lober derfor ikke.

2. de dårlige.

3 de dårlige.

noroma
525 indlæg.
d. 29. september 2012

de gidder slet ikke.

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Vi ber selv om det... Vi bliver ved med at ansætte trænere der ikke har bevist eller vundet en skid i deres karriere. En træner der har trænet serie B hold de sidste 5-6 sæsoner. Vi kommer aldrig til at udrette noget med Zeman enrique eller whatever vi ansætter.

1

Skytt0
1536 indlæg.
d. 29. september 2012

Gal Zeman har tabt sutten!!! MARQUINHOS KOMMER IND???

Manden er under 20, og har ingen serie a erfaring. Hvorfor kommer piris dog ikke ind istedet for?

Men hva fande, klubben er jo så nærige med penge, at de ikke køber ordentlige spillere ind, med noget erfaring.

1

noroma
525 indlæg.
d. 29. september 2012

Spil med ungdoms holdet resten af saesongen, så laerer de idet meindste noget

Koch
844 indlæg.
d. 29. september 2012

Jeg synes mere det handler om vores indkøb. De sidste mange sæsoner har der været brug for oprustning i forsvaret, men det kommer aldrig og uden et ordentligt forsvar kommer man ingen vegne.

1

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Hvorfor kunne jeg ikke bare være Barca eller R Madrid fan?? HVORFOR?

erlind
89 indlæg.
d. 29. september 2012

No offence, men hvis Bentner får sin debutmål mod Roma, så bliver beg ked af. Han må gerne score, bare ikke i aften.

noroma
525 indlæg.
d. 29. september 2012

Kuro: Jeg kan heller ikke få mig selv til at heppe på andre hold, det kan jeg bare ikke...

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 29. september 2012

De må lige vågne op her i 2. halvleg. Vi er jo 1 sek efter Juve hele tiden.

Og hvad kan man forvente med Burdisso og Taddei i samme forsvarsside?

Skytt0
1536 indlæg.
d. 29. september 2012

Perrotta!!!

1

Skytt0
1536 indlæg.
d. 29. september 2012

GOOOOL!!!

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Kom så Destro!

NEMO
331 indlæg.
d. 29. september 2012

Lille plaster på såret... kan vi få en til??

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. september 2012

Det er langt ude og urealistisk, men det er da før sket at et hold har været bagud 3-0 ved pausen og har fået 3-3 mod et italiensk top hold (Milan vs liverpool) så vi kan da godt drømme en lille bitte bitte smule, selvom det er meget urealistisk.

MURO
632 indlæg.
d. 29. september 2012

Kim89 - det er kun muligt hvis det er Roma der er foran 3-0

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. september 2012

ja det har du nok ret i, jeg prøvede bare at være lidt optimist :-)

erlind
89 indlæg.
d. 29. september 2012

Puha. Så slipper vi for målmaskinen Bentner.

1

Koch
844 indlæg.
d. 29. september 2012

Lamela har da været fuldkommen ubrugelig i dag.

NEMO
331 indlæg.
d. 29. september 2012

Det her må næsten være en af de værste kampe jeg har set Roma spille... vi havde nok ikke fået 3 point alligevel.
Op med hagen :)

Forza Roma!!

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. september 2012

Enig NEMO

Vi spillede af lort og dommeren hjalp Juve en smule, men selv uden det, så havde vi ikke vundet den her kamp, så vi kan lige så godt lade være med at hænge med mullen, og se frem ad mod næste kamp :-)

forza Roma!!!!!!!!

Svenzoni
352 indlæg.
d. 30. september 2012

Alt alt for naiv offensiv fodbold. Vi lukker simpelthen så
mange mål ind.

Hent Spaletti tilbage. Han er den eneste træner der kan få
styr på både offen og deffensiven.

Simeplthen under lavmålet.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 30. september 2012

Tja. Burdisso/Taddei kostede vel 3 ud af 4 mål? Det er simpelthen det svageste forsvar ever vi har. Marquinhos gjorde det egentlig fint. Da han kom ind og Taddei kom over i venstresiden var der bare åbent hus der i stedet. Juve fulgte simpelthen vores svageste led i forsvaret og udnyttede det til fulde. Flot gjort af dem! Vi skal altså have kigget på det fitness træning for spillerne inden alt for længe.

Arsi
763 indlæg.
d. 30. september 2012

Jeg synes sgu at vores unge Florenzi var vores bedste mand igår!

HAn tog virkelig kontrol på midtbanen når vi havde bolden..
Derimod synes jeg De Rossi skuffede en hel del.. og Burdisso vil jeg slet ikke kommentere på.
Marquinhos spillet en udmærket kamp da han kom ind.

mexes
2516 indlæg.
d. 30. september 2012

Jeg synes det værste af det hele er, at vi jo godt vidste, at vores forsvar er elendigt. Det er jo ingen overraskelse og jeg fatter stadig ikke en brik af, at vi ikke gjorde mere ved det i den forestående transfer.

Taddei har jeg HELE tiden sagt, at han ikke var en god back og fattede ikke, at nogen syntes, at han skulle starte inde. Men jeg håber da, at han gør det godt, selvfølgelig. Jeg synes snart, at vi er nød til at bruge De Rossi derinde. Dels fordi, at Florenzi gør det godt, men også fordi, at det snart ikke kan gå med Burdisso længere. Jeg synes det er så drøn hamrende ærgerligt, at vi har to så gode spillere i Balzaretti og Castan, men deres spil og vores forsvar bliver ødelagt at de to andre (Piris/Taddei og Bur-dis-so)

Men face it - det var nok den sværeste kamp i år og det var "ikke meningen" at vi bare skulle vinde denne kamp. Jeg tror på en god stime nu.

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. september 2012

http://football-italia.net/25602/sabatini-tears-roma-apart

Med den her udmelding, glæder jeg mig allerede til vinter transfervinduet.

Det var os på tide, vi fik noget ærlig snak ud af ledelsen.

[Rettet af: Lamela - 30/09/12 - 12:43]

tdj89
867 indlæg.
d. 30. september 2012

Denne sæson er imo også Sabatinis sidste chance.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 01. oktober 2012

Vi tabte til et bedre hold.

Men så må vi bare op på hesten igen når vi skal spille Europæisk midt-uge kamp.

Eller... nåår nej. Vi er jo ikke engang med. For andet år i træk.

Fatter ikke min tålmodighed er så lang.

Sabatini har IKKE købt en eneste spiller, ikke EN eneste spiller der kan præstere i mere end 4 kampe i træk. Til grin.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 01. oktober 2012

AS-Roma-Italien

Har Castan ikke spillet stabilt?

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 02. oktober 2012

Niklas95:

Nej ihvertfald ikke mere end 4 kampe i træk. Vi har ikke brug for spillere der spiller godt 1-2 kampe i træk.

Det var bla. hans skyld vi tabte til Bologna. Så nej, det har han ikke.

Vi har et .O... hold.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 03. oktober 2012

Er meget uenig..

Jeg synes han har gjort et godt stykke arbejde samtlige kampe indtil nu, så er det ikke hans skyld at Burdisso sejler fuldstændig og måske får ham til at se dum.

jeg synes han er fantastisk! klart bedste indkøb i mange år i mine øjne.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 03. oktober 2012

Hehe så må vi bare blive enige om at være uenige :)

Nicklas95
326 indlæg.
d. 03. oktober 2012

Jeps :)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma