Kategori: Kampe
Efter en alt for lang landsholdpause er det nu igen blevet tid til det som virkelig handler om – AS ROMA!
Søndag kl.15.00 tager Roma hjemme imod Bologna i sæsonens tredje kamp. Roma har spillet 2-2 mod Catania og vundet 3-1 over Inter, og har efter to kampe fire point hvilket er den bedste start siden sæsonen 2007/2008.
Roma, fik efter den lidt skuffende 2-2 mod Catania i sæsonpremieren, jublen og glæden til at brede sig hos klubbens fans da man overbevisende slog Inter i en rigtig god kamp. En kamp som bestemt ikke har været med til at gøre landsholdspausen kortere og det bliver nu spændende om holdet igen kan skabe glæde mod Bologna. På trods af landsholdspausen har været lang, har der også været positive ting at tage frem idet både Osvaldo og Destro fik scoret for Italien, mens Pjanic scorede for Bosnien Hercegovina. Landsholdspausen bød desværre også på en skade til De Rossi, som forhåbentlig bliver klar til braget mod Juventus d.29.
Søndagens modstander fra Bologna har derimod ikke fået nogen god start på sæsonen efter to nederlag til henholdsvis Chievo og Milan, og må anses som en modstander Zemans drenge skal slå hvis man vil kæmpe med i toppen.
Dodo, Balzaretti, Bradley, Perrotta og De Rossi er alle ude med skader, mens Osvaldo er ude med karantæne.
Forventet opstilling 4-3-3:
Stek; Piris, Burdisso, Castan, Taddei; Florenzi, Tachtsidis, Pjanic; Lopez, Destro, Totti
Kampen sendes desværre ikke i fjernsynet og vises derfor ikke i Odense og Århus. Kampen sendes dog på Csports.dk og dermed har alle fanklubbens medlemmer mulighed for at se den helt gratis med deres koder. Læs hvordan du bruger koden her. Kampen vises selvfølgelig på Danmarks Roma Bar Krølben i København, hvor den streames igennem Csports.
Kæft hvor er det naivt at tro, at man kan angribe med så mange uden, at det får konsekvenser i den anden ende. FÅ STYR PÅ DEN ORGANISATION!
Og De Rossi vil du ikke snart blive klar igen - du kan ikke undværes.
Åh, Roma - du fucker så gevaldigt med mit følelsesregister....
nej vi skal lære at spille til nul..... det jo helt væk, vi skal tabe denne kamp som vi ellers har helt styr på.....
Burdisso og stek på den sidste hvorfor????
hmmm ellers mange lækre ting i denne kamp..score vi på vores chancer vinder vi..
Det farlige ved det her er jo lige præcis den reaktion sådan noget pis her trækker.
Jeg kan lige se moralen gå fuldstændig i bund efter den kamp her, og SÅ smider vi måske de vitale point væk som kan ende med at have været de afgørende for en placering i top 3 eksempelvis...
Shit happens, nu må vi videre! Fuck den her kamp, niveauet må nødvendigvis blive højere!!!!
ROMA!!!!!!
altså vi spiller klart bedre end bologna, så fucking pisse heldigt de scorer 3 bøsse mål, specielt det sidste er et rigtigt lorte mål.
det virker på mig som om at vi er bange for at dumme os, vi dummer os jo altid tilsidst i kampene. spillerne bliver mega shaky og fucker op. vi skal virkelig have arbejdet med det kompleks, tror vores sæson kommer til at afhænge MEGET af spillernes attitude, fordi vi er klart bedre spilmæssigt end alle måske lige pånær juve.
regner dog stadig med at vi er at finde i toppen når sæsonen er færdig.
hvor kan det dog være deprimerende at være Roma tilhænger. Hvornår bliver det forsvar organiseret? det er virkelig dybt frusterende som fan at se Roma spille sindsygt underholdende fodbold, føre kampen 2-0 ja da burde kampen være slut og køre den hjemmad, men man ender alligevel med at tabe 3-2 og det på egn hjemmebane.
man bliver snart nød til at overveje at stoppe med at se fodbold og dermed stoppe med at følge Roma. det går sku alt for ondt det her. sådan er det jo hvert eneste sæson.
Vi sejler ikke engang...
Vi synker
Synes godt nok nogen af kommentarene herinde lige nu er en smule upassende...... men det er vel som man ser på det. Forstår godt folk har nedtur over det her, meeen! Loyalitet folkens. Tro nu lidt på det :)
Vi synker ikke.
Vi skal nok ende i toppen - men nu må det taktiske snart forbedres, Zeman & Co.
har ikke set 2. halvleg, men troede vi kunne hive 2-0 hjem. f**k hvor er det nederen. Roma forringer sgu mit livskvalitet hver 2. uge. det kan altså ikke blive ved på denne måde. der må ske noget med det forsvar snart.
Enig Shah! Der er i den grad ustabilitet i vores defensiv!
[Rettet af: NEMO - 16/09/12 - 17:08]
Atlså vi synner fordi:
- Vores defensiv har tydeligvis kommunikations problemer
- Vi lukker for mange mål ind
- Vi har ingen back up, vores truppen er for tynd når man ser på forsvaret.
Hvem skal ind og erstatte forsvars kæden?
Romanogli, Taddei?? Come on..
Vores forsvar kan - og skal gøre det bedre.
Kommunikations problemer skal ligeledes løses.
Jeg har hele tiden sagt, at jeg ikke synes, at forsvaret blev forstærket nok og derfor synes jeg naturligvis heller ikke, at vores erstatninger er gode nok. Men så må vi indordne os efter hvad vi har. Hvorfor satse alt frem når vi fører 2-0. Det er en taktisk fejl af Zeman.
P.Totti:
Hvorfor er det nødvendigt for dig at bruge stribevis af bandeord? I øvrigt kan et mål ikke kategoriseres som værende 'bøsse'. Lad venligst være med at anvende seksuelle orienteringer i den negative forstand og sammenhæng, som du gør.
Lad mig citere direkte:
"altså vi spiller klart bedre end bologna, så fucking pisse heldigt de scorer 3 bøsse mål, specielt det sidste er et rigtigt lorte mål.
det virker på mig som om at vi er bange for at dumme os, vi dummer os jo altid tilsidst i kampene. spillerne bliver mega shaky og fucker op. vi skal virkelig have arbejdet med det kompleks, tror vores sæson kommer til at afhænge MEGET af spillernes attitude, fordi vi er klart bedre spilmæssigt end alle måske lige pånær juve.
regner dog stadig med at vi er at finde i toppen når sæsonen er færdig."
[Rettet af: Agurk - 16/09/12 - 19:57]
Jeg må melde mig vanvittig enig med agurk.
Det er så trættende, dårlige resultater eller ej, at læse indlæg herinde. Bøsse mig her, nazi-svin mig der.
Hvad er det folk ikke forstår?
Lad vær med at skrive noget herinde, som du ikke også ville kunne vende dig om og sige til din kæreste/mor/far/ven face2face.
Deprimerende resultat. Deprimerende læsning.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0