Kategori: Kampe
Søndag aften kl.20.45 spiller Roma ude mod Inter. Det er blevet tid til sæsonens anden kamp og det bliver bestemt en styrkeprøve for Zemans trup.
Der er kun spillet en kamp af sæsonen, men Zeman må have haft en travl uge med alt det holdet skal have rettet til på søndag. Roma imponerede bestemt ikke i sæsonens første kamp, hvor man fik 2-2 hjemme mod Catania. Selvom Roma var uheldige med at Catania fik hele to mål godkendt, som burde være dømt offside samt snydt for et straffe, var spillet ikke godt nok. Kampen startede ellers på bedste Zeman manér med alle mand fremme ved midterlinjen og kun de to centralforsvar og Stek tilbage på banen. Men efter det blev man i tvivl om det var Zeman eller Enrique der sad på banen, alt for ofte gik det alt for langsomt, spillet gik mere fra side til side end frem ad banen og der var alt for lidt spillere i boksen – det var altså langt fra Zeman bold. På trods af det fik vi to fantastiske mål at varme os på, men spillet skal virkelig ændres mod Inter.
Inter startede sæsonen med at vinde 3-0 over nyoprykkerne fra Pescara, som må siges at være noget svækket i forhold til det hold der vandt Serie B, efter at have mistet Verratti til PSG og måtte lade Insigne og Immobile forlade klubben efter leje. Inter derimod har hentet nogle rigtig spændende spiller og har imponeret mig på sommerens transfermarkedet, og kan vise sig at blive den største konkurrent til Juventus. Det skal dog også siges at Inter har hentet en del spillere, som først skal spilles sammen, men der er kun spillet en kamp af sæsonen og ud fra det vil jeg ikke analysere for meget.
Michael Bradley er blevet skadet og forventes ude i 3-4 uger, mens Dodo stadig ikke er blevet klar.
Forventet opstilling:
Gazzetta dello Sport 4-3-3: Stek; Piris, Burdisso, Castan, Balzaretti; Marquinho, De Rossi, Pjanic; Lamela, Destro, Totti
Odds (Inter-Roma)
Bet365: 1.95 3.60 3.75
Betsson: 1.90 3.50 3.95
BetSafe: 1.88 3.45 3.90
Unibet: 2.00 3.50 3.70
Kampen sendes på Canal 8 og vises i Danmarks tre største byer.
Facebook begivenheder:
København
Århus
Odense
[Rettet af: geggeri - 31/08/12 - 10:09]
Endnu engang en fatastisk aften på Krølben i København. Vi var vel cirka 40 stk., hvilket er virkelig flot - tak til alle fremmødte! Og til alle der endnu ikke har været på Krølben eller en af de andre Roma-steder i Danmark; se nu at komme op af sofaen - der er virkelig god stemning og højt humør til kampene. Alle er selvfølgelig velkomne og der er altid nogen at snakke med :)
Håber Zeman fastholder den defensive bagkæde som den stod mod Inter til næste kamp. Den havde utroligt godt af at stå meget længere tilbage så chancerne for fejlplaceringer og rummet til fritspil bag den bliver mindsket.
Hvor var det dog imponerende at Tachtsidis og Florenzi kunne præstere så dominerende mod Inters noget mere rutinerede midtbane. Tacht gjorde det virkelig flot syntes jeg på trods af et par skønhedsfejl var han over alt midt på banen og var Inters spillere fysisk meget overlegen på trods af sin unge alder.
Det samme med Balza. Frem og tilbage indtil han blev skiftet ud.
Osvaldo karantæne? Måske et tab, men han brændte også meget mod Inter. Destro så ikke specielt komfortabel ud på højrekanten og jeg er sikker på han vil præstere glimrende i Osvaldos fravær!
Overdrevet lækker kamp!!
Andreas: Der er ikke noget jeg hellere ville, end at være på
krølben med jer drenge! Men de skide Søndags kampe er noget lort:(
Jeg skal tage fra helsingør og så hjem igen. Også op igen kl 05:00.
Det er jeg blevet for gammel til...
Men når der er lørdags eller tidlig søndagskamp: Så er jeg der!!!
Super lækker kamp igår! Til alle jer, som eventuelt havde problemer med stream osv, så kan jeg -igen- varmt anbefale csports! For det første, så var der ingen problem med lack og timeouts og så er kvaliteten altså HD! Billedet igår var helt vildt lækkert!
Selve kampen var sku også lækker! Forsvaret stod, som der tidligere blev skrevet, længere tilbage på banen, hvilket er godt og nok også en konsekvens af Catania kampen. Men det fungerede og Burdisso spillede så gevaldigt op igår!
Resultatet er super flot og hvis man tænker over det, så var hele midtbanen vel 2-kæden, efter De Rossi gik ud! Super flot af Florenzi, Marquinho og Tacht!!
At osvaldo har karantæne har jo den følge, at Lamela vil starte på kanten og Destro på toppen - hvilket jeg glæder mig utrolig meget til at se!!
Og hvor var Totti IGEN en fornøjelse! Ham og Zeman går som hånd i handske!
Forza Rooooma!!!!!
mexes, hvor meget koster det at se Roma kampe hos cssport? og er det alle Roma's kampe man kan se? hvad med andre hold osv?
Fantastisk kamp og fantastisk stemning på Krølben!
Kan kun anbefale CSports.dk, du kan læse meget mere på deres hjemmeside link.
Jeg kan som info fortælle at alle medlemmer af fanklubben får en måned gratis på CSports.dk. Vi sender koderne over mail inden næste kamp mod Bologna.
Lover jer at jeg fik kuldegysninger da den mindre flok Roma fans begyndte at synge "Oh zeman, oh zeman"
FANTASTISK KAMP!:-)
Det var virkelig en af de fedeste Roma kampe jeg har set. Roma var fantastiske!!
Tottis anden assist til Osvaldo var jo vanvittig! Det var helt vildt!!! Og så var det en total nice afslutning oven i købet, det perfekt angreb!
1 aflevering + 1 første gangs afslutning = Mål og glade Roma fans:DDDD
Er der nogle, der har fundet link til nogle highlights?
Tak Jonas ;)
Er der noget nyt om, hvor lang tid Balzaretti er ude?
Balza forventes ud i op imod en måned, heldigvis er der landsholdpause, så det er ikke så slemt. Dodo forventes stadig ude í omkring 2 måneder. Hvilket betyder at det bliver Taddei og Piris som backs.
Highligts af kampen:
http://www.youtube.com/watch?v=2reHS2fYawE&feature=g-u-u
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj