Kategori: Kampe
Hej Romanister!
Nogle der ved hvilket site på nettet med brugerbetaling der bedst kan svare sig til næste sæson?
Jeg har selv tænkt på cports.dk, da jeg tror, at det er der jeg har størst chance for flest roma-streamings..
Men jeg håber på lidt inputs fra nogle af jer :-)
Canal+ (Csports.dk) er stadig sponsor for fanklubben og som en del af aftalen har vi lovet, at det kun er Csports.dk der må henvises til her fra siden, når det gælder streaming af AS Roma's kampe (Serie A).
I den kommende uge skal RCD mødes med Canal+ for, at finde ud af om samarbejdet skal fortsætte i den kommende sæson - så indtil da, holder vi os fra, at henvise til andre streamingsider.
Mvh
Bestyrelsen
Jeg har i min nuværende tv-pakke Canal 8 og 9. Jeg vil gerne se så mange Roma kampe som muligt. Hvad vil folk forslå.
1: At jeg køber en sportspakke med Canal+ Sport 1 og 2
2: Jeg køber abb til Csports.dk
Præcis det samme dilemma jeg står i Tdj89!
Snakkede med Stofa idag, og jeg kan slet ikke få Canal+ Sports kanalerne pt fordi de skifter navn :)
Tdj89 - Nu har jeg tidligere haft canal+ pakken gennem Yousee med boks og kort for at kunne se romas kampe - det var i 09/10 og 10/11 sæsonerne. Kampene og visningen var som sådan fin, men fuck hvor er det et udueligt firma når det kommer til service hvis der sker noget med boksen - min var der fejl på og kunne ikke opdateres, så skulle først ha en teknikker og derefter en helt ny boks - eller når (for det kommer til at ske) der er fejl i regningen og pbs'en.
Det tog for mig rigtig lang tid frem og tilbage hver gang der var problemer med boksen og regninger og serviceudførelser plus at der er INGEN af dem i serviceafdelingen der har tjek på noget som helst. En gennemført dårlig oplevelse, så hvis du køber canal+ så få det fra et andet sted end gennem Yousee!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0