Login
Glemt password Opret bruger

AS Roma kampe i TV'et

Kategori: Kampe

Simon88
448 indlæg.
d. 12/07/12 15:11

Hej Roma-fans.

Jeg er ved, at gøre klar til den nye Serie A sæson, og er ved at kigge på de kanaler jeg skal have.

Jeg ved, at Canal+ Sport har rettigheder til Serie A-kampene, men har også hørt om en ny kanal der kommer til at hedde "Kanal 8", som også sender Serie-kampe.

Nogle som ved hvilke kanaler der vil være bedst, og hvilke der måske sender flest Roma-kampe?

Håber på Jeres hjælp! :-)

/Simon88

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 12. juli 2012

Desværre ved jeg ikke, hvem der kommer til at sende flest Roma kampe af de to kanaler, men skal da ihverfald holde øje med når Canal 8 kommer. Nogen der ved, hvornår den kan findes på tv'et?

ClausA
263 indlæg.
d. 12. juli 2012

Canal+ kan varmt andbefales ihvertfald, hvis du generalt også er til Seria a, og ikke kun Roma!

Simon88
448 indlæg.
d. 13. juli 2012

Men hvad går det så ud på med Canal 8? De har jo også rettigheder?

MY
182 indlæg.
d. 13. juli 2012

http://www.canaldigital.dk/Tv-kanaler/CANAL8-Sport/

"Kun på canal 8 kan man følge italienske Serie A, som er en af verdens største fodboldligaer med verdensklassespillere som Zlatan, Pirlo, Buffon, Sneijder, og danske Simon Kjær."

Det jeg umiddelbart lige kunne finde...

Simon88
448 indlæg.
d. 13. juli 2012

Præcis MY...

Men Canal+ Sport siger også, at de sender Serie A... Det er sku ét stort rod! :-)

Simon88
448 indlæg.
d. 13. juli 2012

Jeg har lige fået denne mail fra Yousee:

"Angående Canal+Sport, kanalerne vil udgå i løbet af i år da der kommer en ny kanal i næste måned som hedder Canal8 som overtager retighederne fra Canal+Sport, Canal+ vil efterfølgende kun sende film i deres kanaler."

Så det må være Canal8 man skal have fat i... :-)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma