Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Catania

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 04/05/12 16:57

Så er det i morgen aften kl. 20.45 Roma spiller sæsonens sidste hjemmekamp, når de møder Montellas Catania.

Du kan læse optakt til kampen her!

Forventet holdopstilling:

Corriere dello Sport (4-3-1-2):
Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Ángel; Pjanic, De Rossi, Marquinho; Totti; Lamela, Osvaldo

Gazzetta dello Sport (4-3-1-2):
Curci; Rosi, De Rossi, Heinze, Taddei; Pjanic, Gago, Marquinho; Totti; Borini, Osvaldo

Kampen vises selvfølgelig på Danmarks Roma bar Krølben I København, men også Tir Na Nóg i Århus, hvor jeg ved der kommer mange, samt Kick Off i Odense hvor vi også kommer nogle stykker. Så mød op og støt holdet!

[Rettet af: Jonas - 04/05/12 - 16:58]

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. maj 2012

Truppen:

BORINI Fabio
CURCI Gianluca
DE ROSSI Daniele
GAGO Fernando
GRECO Leandro
HEINZE Gabriel
KJAER Simon
KRKIC Bojan
LAMELA Erik
LOBONT Bogdan
MARQUINHO
OSVALDO Daniel
PERROTTA Simone
PIGLIACELLI Mirko
PJANIC Miralem
SIMPLICIO Fabio
TADDEI Rodrigo
TALLO
TOTTI Francesco

Altså ingen Stek - men Kjær er med!

[Rettet af: Jonas - 05/05/12 - 13:44]

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. maj 2012

Info:

- Totti spiller i aften sin Serie A kamp nummer 500!

- Fysioterapeut Giorgio Rossi har i dag sin sidste hjemmekamp, inden han til sommer går på pension, 81 år gammel, han har arbejde i Roma 55 år!

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. maj 2012

Mediernes forventede:

LA REPUBBLICA

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Jose Angel; Pjanic, De Rossi, Marquinho; Totti, Lamela, Osvaldo

CORRIERE DELLA SERA

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; Pjanic, De Rossi, Marquinho; Totti; Osvaldo, Lamela

IL MESSAGGERO

Lobont, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei; De Rossi, Gago, Marquinho, Totti, Borini, Osvaldo

CORRIERE DELLO SPORT

Lobont, Taddei, Kjaer, Heinze, Josè Angel; De Rossi, Pjanic, Marquinho, Totti, Lamela, Osvaldo

GAZZETTA DELLO SPORT

Lobont, Taddei, Kjaer, Heinze, Josè Angel; De Rossi, Gago, Marquinho, Totti, Lamela, Osvaldo

IL TEMPO

Lobont, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei; De Rossi, Pjanic, Marquinho, Totti, Lamela, Osvaldo

IL ROMANISTA

Lobont, Rosi, Kjaer, Heinze, Josè Angel; De Rossi, Gago, Marquinho, Totti, Lamela, Osvaldo

Enrique har dog hverken udtaget Rosi eller Angel, så mit bud må være:
Lobont; Taddei, Kjær, Heinze, Marquinho; De Rossi, Gago, Pjanic; Totti, Lamela, Osvaldoi

[Rettet af: Jonas - 05/05/12 - 14:23]

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Ikke noget at diskutere.. Vi skal vinde de sidste kampe, og håbe nogle af de andre resultater holder hjem, tag jer nu sammen- please...

Arsi
763 indlæg.
d. 05. maj 2012

Marco Cassetti saluterà quest’oggi il popolo giallorosso, da giugno infatti non sarà più un calciatore della Roma, dopo 6 anni molto intensi dove ha sfiorato per ben due volte lo scudetto e vissuto grandi emozioni sia in campionato che in Champions League, soprattutto in occasione del gol nel derby del dicembre 2009.
Il terzino in questi anni si è legato tantissimo sia a Francesco Totti che a Daniele De Rossi considerati entrambi come fratelli. A Roma Marco ha senz’altro trascorso gli anni più belli della carriera ed oggi abbraccierà per l’ultima volta la Sud.

Lige en lidt vigtig info!
Vi siger farvel til Cassetti som ikke spiller videre i Roma i hvertfald!
Kan godt lide den mand, som måske ikke er så god igen... men dog har han villet kæmpe røven ud af bukserne for Roma!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 05. maj 2012

Er han blevet fristillet?
Og ihvertfald vil jeg sige tak for indsatsen han har gjort i klubben, og jeg vil aldrig glemme ham for hans mål imod merda i 2009.
Held og lykke fremover til ham.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 05. maj 2012

Er det ikke noget med at 6 pladsen giver adgang til el, hvis Napoli slutter på 3 pladsen?

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

så er begynder det drenge

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det er dæleme smart at Montella lige gider at kigge forbi, så kan vi jo lige så godt skrive kontrakt med ham :D

Når spøj til side, vi skal vinde i aften, alt andet vil gøre denne sæson til en fiasko....

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

jo...6.plads = EUROPA LEAGUE....håber at lazio taber deres 2 siste kampe så både inter og roma samt udinese kommer til EL

1

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

goood fodbold det der...vi mangler bare at være lidt mere kyniske

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

derfor mener jeg LUIS enrique bør gives en sæson mere

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Shah-e-roma

Hvis vi bliver nummer 5 eller der over må LE gerne blive, alt andet end det, så skal ham og Bojan bare smutte hjem til Barca.
Dog tror jeg ikke han bliver lige meget hvad, han gider vist ikke mere.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Føj Totti :(

Sofus
3108 indlæg.
d. 05. maj 2012

HVAD FUCK TOTTI!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

damnit totti

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 05. maj 2012

Totti for helvede

Thinggaard
161 indlæg.
d. 05. maj 2012

Kim89.. Hvad helved snakker du om!? Hvorfor skal du koble LE og Bojan sammen. Hat!!

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

hahahha så I lige thomas dibenedetto's reaktion?

[Rettet af: shah-e-roma - 05/05/12 - 21:00]

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

for at være fair, så burde der ikke have været straffespark i første omgang, så måske er det fair at totti ikke scorede

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 05. maj 2012

Nøæj hvor ser Totti gammel, træt og tung ud i aften.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Thinggaard

Fordi de kommer fra samme sted, som står for den samme død syge form for fodbold. Hue!!!!!!!! ;)

Thinggaard
161 indlæg.
d. 05. maj 2012

Hvor er det en mærkelig udtalelse.. Barcelona står da for en god gang offensiv fodbold med offensive backs.. Flot hvis vi skal satse på en Europa League plads, hvis vi skal smide den væk på kedelig italiensk manér..

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

Er det bare mig eller har Totti brændt mange straffespark, her på det seneste?

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Thinggaard

Flot??? nej fordi flot fodbold er effektivt dvs. har man bolden 90% af tiden så vinder man lige meget hvordan modstanderen spiller.

Det er okay at spille offensivt, men så skal det forgå på den hurtige offensive måde som Real, Bayern, Man United og ikke minst det tyske landshold gør.

Men jeg kan høre det er første gang du har set et af mine anti Barca indlæg og at du ikke ved at det er bedst bare at lade være med at kommentere på dem, fordi man kan ikke tale mig rokke ved mine holdninger omkring dem.

Desuden har vinder de højst coppa del rey iår, så det er ikke dem man skal spille som hvis man vil noget i Europa.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Kvistus

Den er desvære god nok :-( han har brændt de to seneste straffespark :-(

Thinggaard
161 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det handler absolut ikke om din anti Barca attitude.. Men du får det til at lyde som om man ikke kan ændre spillestil bare fordi man har spillet i Barcelona.. Jeg siger bare Yaya Toure..

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Kim89, du er godt klar over at Barcelona vandt Champions League sidste år og også i 2009 ikke? De vandt også VM for klubhold, så jeg vil nok mene at deres måde at spille fodbold på skaber resultater, også i Europa.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Thinggaard

Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om Yaya Toure, da jeg nægter at se både Barca og City spille så jeg ved ikke hvordan han spillede eller spiller.

Det kan godt være Bojan kan ændre sin spille stil, men derfra også gå til at blive en angriber der score +20 i en sæson, der er langt. Og det bør være kravet til en udenlandsk angriber i Roma. Hvis ikke han er bedre end de italienske spillere er der ingen grund til at have ham.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

Vi er alt andet end kyniske

1

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

BOJAN PÅ BANEN!

2

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Koch

Jo men de vinder ikke CHL iår. har man 90% af spillet altid, så skal man vinde CHL hvert år. Desunden er den spille stil blevet luret. Så nu ved alle at man skal spille 10-0-0 mod dem så kan de ikke noget. Og det er de også selv klar over, der er jo en grund til Guardiola stopper jo, fordi de har haft en skuffende sæson og fordi de ikke er så uovervindelige som de selv gik og trode.

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

Drenge.. Lad nu være med, at fylde denne tråd med Barca/anti-Barca indlæg. Det har ingen relation til kamptråden..

2

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det er da utroligt, så mange gange Totti har smidt bolden væk allerede..

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Sådan lige en langt ude konspirations terori, kunne man forstille sig Totti spiller dårligt med vilje for at hjælpe Montella til måske at få jobbet som Roma træner??

Jeg ved godt det er meget, meget meget langt ude, men Totti er jo snu og jeg tror gerne han vil have Montella som træner igen.

1

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

Vanvittig tanke, hvis du spørger mig. Det er endnu længere ude, end du selv siger det er ;)

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

hehehe ja jeg sgu nok have skrevet "meget" over en million gange før det der langt ude kom :D

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

WOW lobont!

DeTotti
5 indlæg.
d. 05. maj 2012

Feber redning af Lobont!

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Totti spiller godt nok elendigt.

Rettelse: Alle spiller godt nok elendigt.

[Rettet af: koch - 05/05/12 - 21:32]

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Ja han skyder sgu af H til idag ham den gamle.

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Siger det gerne igen - Bojan på banen!

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det kan godt være du har ret MY, selvom Bojan og Mål ikke passer så godt sammen.

Så hellere Simplicio eller Lamela

Sofus
3108 indlæg.
d. 05. maj 2012

Lobont står virkelig godt :-)

2

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Simplicio skulle jo så være i stedet for en midbanespiller. Lamela er bare ikke en spiller man sætter ind når tingene går den forkerte vej. Så hellere Bojan der kan gå ind og skabe noget på egen hånd, forbi de langsomme Catania backs.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Men Simplicio har større chance for at score end Bojan, når tingene går skævt,

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Jeg ved ikke om han har større chance, han er jo trods alt midtbane spiller men synes godt man kunne argumentere for at tage en Gago ud til fordel for ham :)

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

det jeg mener er bare at Simplicio ikke kan have undgået at få noget selvtilid efter han reddede os mod Napoli, så han burde have selvtilliden til at komme ind og score :)

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Tja, man ved aldrig.
Er tilgengæld helt vild med Marquinho, håber satme han får lov at blive!

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

Jeg synes altså at Totti har spillet en glimrende kamp, hvis man ser bort fra straffesparket.
Han har skabt stort set alle vores chancer.

EDIT:
Fortjent mål.

[Rettet af: kvistus - 05/05/12 - 21:55]

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 05. maj 2012

Totti er vågnet op efter pausen. Godt at se! Nu mangler vi bare et mål

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

Jeg synes han laver alt for mange uprovokerede fejl, og dårlige afleveringer..
Det ville ikke gøre skade, at smide Lamela ind i stedet.

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

OG SÅ SCORER HAN

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Rettet af: Kim89 - 05/05/12 - 21:57]

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Så gør han det alligevel!

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

NO TOTTI NO PARTY

1

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 05. maj 2012

Yes man. endelig :D

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Hahahaha stærkt!! men Borini må ud. Han har intet lavet siden han kom tilbage fra skaden.

DeTotti
5 indlæg.
d. 05. maj 2012

Totti!

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 05. maj 2012

Dejligt at se lidt man-love mellem Di Benedetto og Totti, som lige sendte et par kys til hinanden:)

3

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Flot Heinze.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Dumme Heinze :(

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det er jo så pinligt ringe Heinze!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

heinze er til at lukke op og skide i, han har kostet os EL pladsen, væk med den gamle klovn hvis bedste dage var for 8 år siden.

ud af roma med dig

DeTotti
5 indlæg.
d. 05. maj 2012

Nu kommer Bojan vist på!

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det gælder fandme EL det her drenge.. Tag jer sammen og vis jer som et hold! Det kan kraftedeme ikke passe det her..

HOLD KÆFT I ER NOGLE RØVHULLER, rend mig i røven idioter.. skrid af helveds til.

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Ja godnat.

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

yes. det er den roma vi kender vist

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

til grin, LE stik af inden du bliver nakket af curva sud.... skynd dig

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Lad bare LE blive siddende, det bedste der kunne ske var at curva sud fik fat i ham....

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

det eneste positive idag er at totti kom på måltavlen, den mand er og bliver roma

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det er da ikke Enrique's skyld det her. Forsvaret er simpelthen bare så fuldkommen sindssyg ringe. Og når man samtidig ikke scorer på sine chancer må det jo galt. Men selvfølgelig er det træneren det i sidste ende går udover.

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

Nu må denne forfærdelige fucking lortesæson gerne bare slutte.
Der er fandme nok at arbejde med, i forberedelserne til næste sæson!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

hehe ja kim89 denne gang er vi enige. LE er gået kold, truppen er gået kold, LE må og skal ud, og det kan kun gå for langsomt. måske man allerede skulle overveje det efter kampen idag, så den nye træner, formentlig villas boas, komme igang hurtigst muligt. kan måske give truppen en bedre forberedelse inden næste sæson.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

LE står til ansvar for taktikken, spillestilen, startopstillingen, angrebet, forsvaret osv osv, og intet, absolut intet har fungeret. kan godt være vi har chancer, men det er jo ikke gennemspillede chancer, det er mere chancer der opstår efter lange bolde eller tilfældigheder.
det er i hvert fald ikke pga vores pasningsspil langs jorden. vi spiller så mega langsomt.

når man har set chelsea-liverpool, falder man i søvn til roma-catania.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

FRANCESCO <3

MY
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

NEEEJ NEJ NEJ NEJ NEJ HVOR ER HAN VIGTIG

Rasmus
162 indlæg.
d. 05. maj 2012

Totti er gud

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

endnu engang træder totti i karakter, fan fucking tastic

DeTotti
5 indlæg.
d. 05. maj 2012

Rom kan ikke stå uden sine søjler!!!
Totti bærer Rom!

1

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Totti er fantastisk. Men vi er ALT for afhængige af hans fødder.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

Jeg forsår ikke hvad folk mener når de siger Kejser tiden er forbi i Rom, Totti er der da stadig :D

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

SMUKT spil af bojan

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 05. maj 2012

hvor er det piv elendigt udnyttet af en ren mål chance

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

Meget ringe dommer præstation i dag.

1

[Rettet af: kvistus - 05/05/12 - 22:33]

DeTotti
5 indlæg.
d. 05. maj 2012

Er det ikke det trejde straffe vi er blevet snydt for?!!

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

hvorfor er det først så sent at vi begynder at kæmpe for det, simpelthen for ringe

1

Kvistus
1556 indlæg.
d. 05. maj 2012

Catania er da også bare en flok skuespillere

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

det her det er simpelthen under lavmålet.

LE du skal væk, din passive idiot

Koch
844 indlæg.
d. 05. maj 2012

Ubrugeligt resultat. Vi risikerer jo at Parma overhaler os.
Lorte sæson.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

LE til Catania og Montella til Roma. Det ville være en god handel :D

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 05. maj 2012

Vi er sgu også uheldige. Altså vi har jo i den grad fortjent sejren set ud fra spil og chancer. Desværre er vi slet ikke skarpe nok og så har vi Serie A&apos;s pt dårligste forsvarsspiller i Heinze

1

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 05. maj 2012

Nej hvor er det elendigt.. Lamela din nar, der skal fandme scores der! Nu skal Inter jo tabe deres kampe nu, og vi skal vinde den sidste.. Tak for lort, røvhuller..

TOTTI 2 CATANIA 2

1

[Rettet af: Kasper Hørlyck - 05/05/12 - 22:43]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

kim89 montella til roma ville være den største katastrofe. han gjorde absolut intet godt sidste sæson, og catania spiller elendigt fodbold. Montella kan ikke bringe roma op til toppen igen. du taler for rutine hos vores nye spillere og vil samtidig have en helt grøn træner.

vi skal have en træner der har vist sin kvalitet på højeste niveau og som tør sige sine meninger. villas boas ville være perfekt og han med det samme ligge en linie, og ligemeget om det er totti, de rossi eller borini der gør godt eller forkert vil de få samme behandling.

montella ville være en røvslikker på totti og de rossi. vi har ikke brug for en passiv træner, men en der tør stå ved sine beslutninger oghar en stæk personlighed så spillerne får lov til at yde sit.

lidt alla mourinho!!

1

Svenzoni
352 indlæg.
d. 05. maj 2012

Det er helt og aldeles håbløst. En kamp som denne SKAL vindes og så ender det med sådan en gang ligegyldighed. For helvede drenge..... Måske vi må prøve noget andet. LE er ikke løsningen......

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. maj 2012

P.Totti

Men alligevel så ligger Catania lige bag ved os. Med en trup som ikke har kvaliteten til det, så et eller andet må Montella da kunne. Sidste år stod han i spidsen for os i hvad 12 kampe, han havde ingen mulighed for at sætte sit præg på holdet. Så jeg mener at only the sky is the limit hvis han fik alle vores penge at lege med.

Øhhh nej vi skal bruge en træner der kysser røven på Totti og De Rossi fordi er de to tilfredse så spiller de godt og spiller de godt så spiller holdet godt. Det syns jeg vi har set mange eksempler på i år. Atalanta kampen som det bedste eksempel.

Desuden ville de tre kunne blive til en dødbringende trio, da de kun har en ting i hovedet. Nemlig Roma. Og man kan jo bare se hvad Atletico Madrid og Chelsea har fået ud af at ansætte klubmænd som trænere. De har begge fået et mega boost. Og skal jeg bringe Barca på banen så har selv de da fundet ud af det med at bruge deres egne tidliger spillere som trænere.

Og til sidst. Så er det lige meget hvordan man spiller hvis bare man vinder og det gør Catania, så det er da godt nok.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 05. maj 2012

øhh de mateo og simeone er bestemt ikke henholdsvis chelsea og atletico madrid klubmænd. kom igen.
de har begge været vidt omkring i deres karriere, både som spiller og træner.

totti kan ikke spille for evigt, så nej vi har ikke brug for en der slikker ham i røven.

og kim89 spar mig for en diskussion. du har din mening, jeg har min.

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. maj 2012

P.Totti

øhhhhhhhh de bliver da ihvertfald set på som klubmænd i deres klub selvom de har været vidt omkring. Og de har begge en kærlighed for den klub de er i. Så det er da en form for klubmænd.

Nej Totti kan ikke spille evigt, men så længe han gør skal han have det som han vil have det. Det kan man jo tydeligvis se ud fra hans kamp mod Catania. Ja han brændte et straffe, men han er stadig vores vigtigste spiller. Og når han stopper kan han gå ind og blive assistent for Montella.

Det er fint nok du ikke vil have en diskussion, men så lad da forhelvede være med at svare på mine indlæg ;-)

P.Totti
1008 indlæg.
d. 06. maj 2012

Der er forskel på at svare på 1-2 indlæg og argumentere for sin mening. I forhold til at køre den ud i 10-15 diskussions indlæg om det samme. I øvrigt svarede jeg også fordi jeg lige ville pointere din dobbeltmoralske mening angående rutine hos de kommende køb og så montella som din ønske træner, som intet rutine har. Det skal jeg have lov til. Det jo efterhånden svært at finde rundt i hvad du mener fordi du svarer i højre og venstre, nord og syd, dit og dat.

Det eneste vi nok kan blive enige om er at montella 100 % ikke bliver roma træner, så din teori får vi aldrig svar på.

Dog ser det ud til at AVB overtager til sommer. Så ham må klubben jo se som den rigtige.

Jeg var tidligere glad for LE fordi jeg synes det var fedt at prøve en ny træner til et nyt projekt, starte helt fra bunden. Men italien er så taktisk en liga, så har fundet ud af man skal have en træner med mere rutine og knap så passiv som LE. Vi har også spillet ufatteligt dårligt så nu må han ud og så ind med en der har bevist sig på topniveau.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 06. maj 2012

vi mangler bare at være mere skarpe oppe foran mål, så vinder vi sådan en kam stort....

ellers var kampen flot spillet... vi kan stadig nå EL....tror inter snubler i aften de får kun 1 point i de sidste 2 kampe...

vi skal med i EL

Forza Roma

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. maj 2012

P.Totti

Okay jeg ved godt det er svært at finde rundt i nogle af de ting jeg mener, MEN lige den der med Montella der har jeg aldrig lagt skjul på jeg vil have ham som træner, det har jeg sagt hele tiden også før sæsonen begyndte, så der har jeg været klar omkring min mening hele tiden.

Desuden har jeg aldrig sagt vi skal have en rutineret træner, jeg har sagt vi skal have rutinerede spillere, mht. træneren har jeg hele tiden sagt det skal være en med hjertet 110% i Roma.

Og Montella skal nok blive Roma træner, måske ikke til sommmer, men han skal nok blive det når ledelsen ser at hans Catania hold bliver ved med at være lige bag os. Selvom de ingen penge har.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma