Kategori: Kampe
Så er det i morgen aften kl. 20.45 Roma spiller sæsonens sidste hjemmekamp, når de møder Montellas Catania.
Du kan læse optakt til kampen her!
Forventet holdopstilling:
Corriere dello Sport (4-3-1-2):
Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Ángel; Pjanic, De Rossi, Marquinho; Totti; Lamela, Osvaldo
Gazzetta dello Sport (4-3-1-2):
Curci; Rosi, De Rossi, Heinze, Taddei; Pjanic, Gago, Marquinho; Totti; Borini, Osvaldo
Kampen vises selvfølgelig på Danmarks Roma bar Krølben I København, men også Tir Na Nóg i Århus, hvor jeg ved der kommer mange, samt Kick Off i Odense hvor vi også kommer nogle stykker. Så mød op og støt holdet!
[Rettet af: Jonas - 04/05/12 - 16:58]
hvorfor er det først så sent at vi begynder at kæmpe for det, simpelthen for ringe
Catania er da også bare en flok skuespillere
det her det er simpelthen under lavmålet.
LE du skal væk, din passive idiot
Ubrugeligt resultat. Vi risikerer jo at Parma overhaler os.
Lorte sæson.
LE til Catania og Montella til Roma. Det ville være en god handel :D
Vi er sgu også uheldige. Altså vi har jo i den grad fortjent sejren set ud fra spil og chancer. Desværre er vi slet ikke skarpe nok og så har vi Serie A's pt dårligste forsvarsspiller i Heinze
Nej hvor er det elendigt.. Lamela din nar, der skal fandme scores der! Nu skal Inter jo tabe deres kampe nu, og vi skal vinde den sidste.. Tak for lort, røvhuller..
TOTTI 2 CATANIA 2
[Rettet af: Kasper Hørlyck - 05/05/12 - 22:43]
kim89 montella til roma ville være den største katastrofe. han gjorde absolut intet godt sidste sæson, og catania spiller elendigt fodbold. Montella kan ikke bringe roma op til toppen igen. du taler for rutine hos vores nye spillere og vil samtidig have en helt grøn træner.
vi skal have en træner der har vist sin kvalitet på højeste niveau og som tør sige sine meninger. villas boas ville være perfekt og han med det samme ligge en linie, og ligemeget om det er totti, de rossi eller borini der gør godt eller forkert vil de få samme behandling.
montella ville være en røvslikker på totti og de rossi. vi har ikke brug for en passiv træner, men en der tør stå ved sine beslutninger oghar en stæk personlighed så spillerne får lov til at yde sit.
lidt alla mourinho!!
Det er helt og aldeles håbløst. En kamp som denne SKAL vindes og så ender det med sådan en gang ligegyldighed. For helvede drenge..... Måske vi må prøve noget andet. LE er ikke løsningen......
P.Totti
Men alligevel så ligger Catania lige bag ved os. Med en trup som ikke har kvaliteten til det, så et eller andet må Montella da kunne. Sidste år stod han i spidsen for os i hvad 12 kampe, han havde ingen mulighed for at sætte sit præg på holdet. Så jeg mener at only the sky is the limit hvis han fik alle vores penge at lege med.
Øhhh nej vi skal bruge en træner der kysser røven på Totti og De Rossi fordi er de to tilfredse så spiller de godt og spiller de godt så spiller holdet godt. Det syns jeg vi har set mange eksempler på i år. Atalanta kampen som det bedste eksempel.
Desuden ville de tre kunne blive til en dødbringende trio, da de kun har en ting i hovedet. Nemlig Roma. Og man kan jo bare se hvad Atletico Madrid og Chelsea har fået ud af at ansætte klubmænd som trænere. De har begge fået et mega boost. Og skal jeg bringe Barca på banen så har selv de da fundet ud af det med at bruge deres egne tidliger spillere som trænere.
Og til sidst. Så er det lige meget hvordan man spiller hvis bare man vinder og det gør Catania, så det er da godt nok.
øhh de mateo og simeone er bestemt ikke henholdsvis chelsea og atletico madrid klubmænd. kom igen.
de har begge været vidt omkring i deres karriere, både som spiller og træner.
totti kan ikke spille for evigt, så nej vi har ikke brug for en der slikker ham i røven.
og kim89 spar mig for en diskussion. du har din mening, jeg har min.
P.Totti
øhhhhhhhh de bliver da ihvertfald set på som klubmænd i deres klub selvom de har været vidt omkring. Og de har begge en kærlighed for den klub de er i. Så det er da en form for klubmænd.
Nej Totti kan ikke spille evigt, men så længe han gør skal han have det som han vil have det. Det kan man jo tydeligvis se ud fra hans kamp mod Catania. Ja han brændte et straffe, men han er stadig vores vigtigste spiller. Og når han stopper kan han gå ind og blive assistent for Montella.
Det er fint nok du ikke vil have en diskussion, men så lad da forhelvede være med at svare på mine indlæg ;-)
Der er forskel på at svare på 1-2 indlæg og argumentere for sin mening. I forhold til at køre den ud i 10-15 diskussions indlæg om det samme. I øvrigt svarede jeg også fordi jeg lige ville pointere din dobbeltmoralske mening angående rutine hos de kommende køb og så montella som din ønske træner, som intet rutine har. Det skal jeg have lov til. Det jo efterhånden svært at finde rundt i hvad du mener fordi du svarer i højre og venstre, nord og syd, dit og dat.
Det eneste vi nok kan blive enige om er at montella 100 % ikke bliver roma træner, så din teori får vi aldrig svar på.
Dog ser det ud til at AVB overtager til sommer. Så ham må klubben jo se som den rigtige.
Jeg var tidligere glad for LE fordi jeg synes det var fedt at prøve en ny træner til et nyt projekt, starte helt fra bunden. Men italien er så taktisk en liga, så har fundet ud af man skal have en træner med mere rutine og knap så passiv som LE. Vi har også spillet ufatteligt dårligt så nu må han ud og så ind med en der har bevist sig på topniveau.
vi mangler bare at være mere skarpe oppe foran mål, så vinder vi sådan en kam stort....
ellers var kampen flot spillet... vi kan stadig nå EL....tror inter snubler i aften de får kun 1 point i de sidste 2 kampe...
vi skal med i EL
Forza Roma
P.Totti
Okay jeg ved godt det er svært at finde rundt i nogle af de ting jeg mener, MEN lige den der med Montella der har jeg aldrig lagt skjul på jeg vil have ham som træner, det har jeg sagt hele tiden også før sæsonen begyndte, så der har jeg været klar omkring min mening hele tiden.
Desuden har jeg aldrig sagt vi skal have en rutineret træner, jeg har sagt vi skal have rutinerede spillere, mht. træneren har jeg hele tiden sagt det skal være en med hjertet 110% i Roma.
Og Montella skal nok blive Roma træner, måske ikke til sommmer, men han skal nok blive det når ledelsen ser at hans Catania hold bliver ved med at være lige bag os. Selvom de ingen penge har.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0