Kategori: Kampe
Det ligger op til en spændende sæsonafslutning i Serie A og Roma skal allerede i kamp igen i morgen kl. 18.00.
Roma ligger på nuværende tidspunkt på en 7. plads med 51 point. Napoli, Udinese, Inter og Lazio ligger alle lige over Roma med 55 point. Mens Juventus fører ligaen med 77 point, tre point ned til Milan. Meget kan ske endnu, men der er altså også kun tre kampe tilbage af sæsonen. Derfor er Roma presset til at tage alle tre point på Marc’Antonio Bentegodi stadion.
Cheivo ligger sikkert placeret midt i tabellen og har ikke det store at spille. Hverken Roma eller Chievoes seneste form er noget at råbe hurra for. Chievo har ikke vundet deres sidste fire kampe, men spillet to uafgjorte og tabt to. Roma har vundet en af sine seneste fire kamp, spillet en uafgjort og tabt to.
Roma kan stadig nå at komme i Europa, men det kræver at holdet finder det spil frem, som de vidste i første halvleg mod Napoli! Og det er altså ikke nok med 45 gode minutter.
Burdisso og Juan er begge ude, mens Stekelenburg heller ikke forventes at blive klar. Lamela og Osvaldo har begge karantæne, mens De Rossi vender tilbage.
Forventet opstilling:
Gazzetta dello Sport
Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; De Rossi, Pjanic, Marquinho; Totti, Borini, Bojan
Corriere dello Sport
Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Marquinho; Simplicio, De Rossi, Pjanic; Totti, Borini, Bojan
Kampen sendes på Canal+ Sport 1 og Csports.dk
Kampen vises som altid på Danmarks Roma bar Krølben I København. Ligesom den også vises på Tir Na Nóg i Århus og Kick Off i Odense.
[Rettet af: Jonas - 01/05/12 - 09:36]
Vildt at den ikke er blevet aflyst. Der er jo intet der kan lade sig gøre.
Borini har ikke spillet godt. Synes han skulle have været skiftet ud i stedet for Bojan.
Enig, men tænker det kan have noget at gøre med den skade han har haft op til kampen.
Fuck en elendig kamp.
Det kan selvfølgelig godt være, My. Det tænkte jeg slet ikke på.
Ja det må du nok sige, Knudsen. Det er også nær umuligt, at spille fodbold på den bane.
Skulle have været aflyst i første halvleg allerede.
Hvis kampen skulle have været aflyst, så skulle det ske inden den gik i gang!!!! det der pjat som mod Catania hvor den blev aflyst efter 65 minutter eller hvor meget det var det holder ikke.
Jeg syntes faktisk det var en underholdene kamp, fordi spillerne blev nød til at tænke kreativt og jeg syntes jeg så flere mand mod mand dueller og det er sådan noget jeg godt kan lide at se. Jeg vil ikke se folk aflevere sig ud af problemerne, jeg vil se dem gå i mand mod mand dueller hele tiden og det syntes jeg der var mere af idag end der plejer.
Så god 0-0 kamp i mine øjne :-)
helt enig, synes ikk man klandre nogen udover forbundet for denne forfærdelige fodboldkamp!!
burde slet ikk spilles!
ja sikke et vejr.....det eneste positiv var at der ikke var nogen der blev alvorligt skadet i sådan et vejr.... 0-0 nu er EL sku også snart væk... hvis den ikker allerede er det :-(
Kjær er kampens spiller her:
http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=36042
fortjent. Han spillede helt perfekt
Nogen der ved om Bojan blev hevet ud pga. sin skade eller?
Fuldstændig fortjent. Kjær gjorde en rigtig god figur.
Kedelig vandpolo kamp :(
Ikke meget fodbold der... så kampen på Canal+ Sport1 og det var en kedelig forestilling.
som kampene er gået i denne runde.....ser jeg 6 point i de sidste 2 kampe som en plads i EL..... utroligt efter sådan en sæson.... vi henter lazio eller inter....
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0