Login
Glemt password Opret bruger

Chievo - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 30/04/12 13:36

Det ligger op til en spændende sæsonafslutning i Serie A og Roma skal allerede i kamp igen i morgen kl. 18.00.

Roma ligger på nuværende tidspunkt på en 7. plads med 51 point. Napoli, Udinese, Inter og Lazio ligger alle lige over Roma med 55 point. Mens Juventus fører ligaen med 77 point, tre point ned til Milan. Meget kan ske endnu, men der er altså også kun tre kampe tilbage af sæsonen. Derfor er Roma presset til at tage alle tre point på Marc’Antonio Bentegodi stadion.

Cheivo ligger sikkert placeret midt i tabellen og har ikke det store at spille. Hverken Roma eller Chievoes seneste form er noget at råbe hurra for. Chievo har ikke vundet deres sidste fire kampe, men spillet to uafgjorte og tabt to. Roma har vundet en af sine seneste fire kamp, spillet en uafgjort og tabt to.

Roma kan stadig nå at komme i Europa, men det kræver at holdet finder det spil frem, som de vidste i første halvleg mod Napoli! Og det er altså ikke nok med 45 gode minutter.

Burdisso og Juan er begge ude, mens Stekelenburg heller ikke forventes at blive klar. Lamela og Osvaldo har begge karantæne, mens De Rossi vender tilbage.

Forventet opstilling:

Gazzetta dello Sport

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; De Rossi, Pjanic, Marquinho; Totti, Borini, Bojan

Corriere dello Sport

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Marquinho; Simplicio, De Rossi, Pjanic; Totti, Borini, Bojan

Kampen sendes på Canal+ Sport 1 og Csports.dk

Kampen vises som altid på Danmarks Roma bar Krølben I København. Ligesom den også vises på Tir Na Nóg i Århus og Kick Off i Odense.

[Rettet af: Jonas - 01/05/12 - 09:36]

MY
182 indlæg.
d. 30. april 2012

Rygtet siger at Bojan er skadet? I hvert fald tvivlsom?

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. april 2012

Enrique fra dagens pressekonference:

- There’s no emergency, but it’s true that Bojan is suffering from a calf problem. Just in case we’ll call up another of our young players, either Tallo or Piscitella.

- Stekelenburg? I don’t think he’ll take part. He still has pain in his shoulder.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. april 2012

Prøver igen:

Nogen der kan oversætte det her, så det lige er til og forstå lidt :)

"molti tifosi hanno chiesto proprio al numero 10 giallorosso di far avvicinare il tecnico asturiano Luis Enrique: “Francesco, devi portare qui Luis Enrique“, “Come faccio?“, “allora digli che deve andare via” la risposta della Curva."

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 30. april 2012

Ville ønske det var 54, men det er altså 55 point:/

Sikker 2-0 sejr!:)

[Rettet af: S.P.Q.R martin - 30/04/12 - 17:12]

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. april 2012

Truppen:
BORINI Fabio
CICINHO
CURCI Gianluca
DE ROSSI Daniele
GAGO Fernando
GRECO Leandro
HEINZE Gabriel
KJAER Simon
KRKIC Bojan
LOBONT Bogdan
MARQUINHO
PERROTTA Simone
PIGLIACELLI Mirko
PISCITELLA Giammario
PJANIC Miralem
SIMPLICIO Fabio
TADDEI Rodrigo
TALLO
TOTTI Francesco
VALDES J. Angel
VIVIANI Federico

Stek er som forventet ude, mens Rosi heller ikke klare den efter en skade til dagens træning. Bojan har været tvivlsom men er med i truppen.

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. maj 2012

Tottithebeast

Jeg forstår som, fansne der står ved Curvaen, beder Totti om at viderebringe deres utilfredshed over L.E og lade ham vide at de øsnker ham væk.

Sørgeligt, det skal slutte på denne her måde. Jeg tror ikke, L.E har modet til at tage et tørn mere i næste sæson. Dertil er presset for stort. Man kan tvivle på, hans startopstillinger og valg af indskiftninger, men det er nu spillere der tjener 20-30 mio kr. om året, der render rundt på banen, som har failet.. De burde tage noget ansvar selv. Enrique skal ikke fortælle, hvilken tackling, man skal lave, hvornår de skal bakke eller støde frem. Det ved de sku godt selv.

Mere end halvdelen af de røde kort, vi har modtaget, er sket på baggrund af dumheder og mentalt breakdowns. Senest illustreret ved Osvaldo's røde kort. Hvorfor kan manden ikke bare lukke kæften og bede smerten i sig. Vi havde brug for tossen i kampen mod Napoli, og blev tvunget bruge en grøn Tallo, som gjorde det egentligt fortrinligt, men det er ikke ham, der skulle have vundet kampen for os. Men derimod, Osvaldo der tjener kassen i Rom.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 01. maj 2012

Er der nogen der ved, hvorfor Kjær skulle starte ude?

Kim89
1171 indlæg.
d. 01. maj 2012

Hej alle sammen

Husk lige at give jeres bud i AS Roma PL 2012 :-)

http://as-roma.dk/blog/39/AS-Roma-PL-2012-Gratis

Og igen er der nogen der har set Sofus??? den officelle stilling er ikke blevet opdateret i lang tid.
Dog har jeg prøvet at lave en opdatering af stillingen der gerne skulle passe :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 01. maj 2012

Flere forventede:

Gazzetta dello Sport

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; De Rossi, Pjanic, Marquinho; Totti, Borini, Bojan

Corriere dello Sport

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Marquinho; Simplicio, De Rossi, Pjanic; Totti, Borini, Bojan

Corriere della Sera

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; Pjanic, De Rossi, Borini; Borini, Totti, Tallo

Il Tempo

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; Pjanic, De Rossi, Marquinho; Totti, Borini, Bojan

Il Messaggero

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Marquinho; Simplicio, De Rossi, Pjanic; Borini, Totti, Bojan

Il Romanista

Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Marquinho; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti, Bojan, Borini

Godt at se Kjær tilbage i alle forventede!

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 01. maj 2012

@Lamela
- Tak for det..

Håber vi vinder de sidste 3 kampe og L.E. bliver!

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 01. maj 2012

Godt nok. Selvfølgelig skal Kjær da også starte inde. Vi ses på Krølben

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 01. maj 2012

sidste nyt, kjær er hvis tvilsom:/ men bojan er klar, kan ikke helt forstå hvor Cicinho ikke får en ærlig chance? speciel når vi har rotation princip. har han gjort noget mod LE?

Jonas
4091 indlæg.
d. 01. maj 2012

Dagens opstilling (4-3-3): Lobont; Taddei, Kjaer, Heinze, Josè Angel; De Rossi, Gago, Marquinho; Borini, Totti, Bojan

Jonas
4091 indlæg.
d. 01. maj 2012

Curci starter på mål - Lobont er åbenbart blevet skadet..

Skytt0
1536 indlæg.
d. 01. maj 2012

Det ligner en kamp, som bliver aflyst

Kim89
1171 indlæg.
d. 01. maj 2012

Forhåbelig ikke, aflyste kampe er noget lort. Og med den løn de får, så burde de ikke pive over lidt vand.

asroma87
3707 indlæg.
d. 01. maj 2012

Jeg havde lige glædet mig til at se Roma kamp og så skal de spille i en kæmpe swimming pool:( Der blir sgu ikk noget smukt pasnings spil når bolden stopper i vand pytter hele tiden:/

asroma87
3707 indlæg.
d. 01. maj 2012

HAHA kommentatoren har ikk opdaget det er Curci der står...han tror det er Lobont;D

1

MY
182 indlæg.
d. 01. maj 2012

Vildt at den ikke er blevet aflyst. Der er jo intet der kan lade sig gøre.

Koch
844 indlæg.
d. 01. maj 2012

Borini har ikke spillet godt. Synes han skulle have været skiftet ud i stedet for Bojan.

MY
182 indlæg.
d. 01. maj 2012

Enig, men tænker det kan have noget at gøre med den skade han har haft op til kampen.

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 01. maj 2012

Fuck en elendig kamp.

Koch
844 indlæg.
d. 01. maj 2012

Det kan selvfølgelig godt være, My. Det tænkte jeg slet ikke på.

Ja det må du nok sige, Knudsen. Det er også nær umuligt, at spille fodbold på den bane.

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 01. maj 2012

Skulle have været aflyst i første halvleg allerede.

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 01. maj 2012

Hvis kampen skulle have været aflyst, så skulle det ske inden den gik i gang!!!! det der pjat som mod Catania hvor den blev aflyst efter 65 minutter eller hvor meget det var det holder ikke.

Jeg syntes faktisk det var en underholdene kamp, fordi spillerne blev nød til at tænke kreativt og jeg syntes jeg så flere mand mod mand dueller og det er sådan noget jeg godt kan lide at se. Jeg vil ikke se folk aflevere sig ud af problemerne, jeg vil se dem gå i mand mod mand dueller hele tiden og det syntes jeg der var mere af idag end der plejer.

Så god 0-0 kamp i mine øjne :-)

Romaswag
84 indlæg.
d. 01. maj 2012

helt enig, synes ikk man klandre nogen udover forbundet for denne forfærdelige fodboldkamp!!

burde slet ikk spilles!

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 01. maj 2012

ja sikke et vejr.....det eneste positiv var at der ikke var nogen der blev alvorligt skadet i sådan et vejr.... 0-0 nu er EL sku også snart væk... hvis den ikker allerede er det :-(

Aldair
67 indlæg.
d. 01. maj 2012

Kjær er kampens spiller her:

http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=36042

2

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 01. maj 2012

fortjent. Han spillede helt perfekt

MY
182 indlæg.
d. 01. maj 2012

Nogen der ved om Bojan blev hevet ud pga. sin skade eller?

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 02. maj 2012

Fuldstændig fortjent. Kjær gjorde en rigtig god figur.

Bato
32 indlæg.
d. 02. maj 2012

Kedelig vandpolo kamp :(
Ikke meget fodbold der... så kampen på Canal+ Sport1 og det var en kedelig forestilling.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 02. maj 2012

som kampene er gået i denne runde.....ser jeg 6 point i de sidste 2 kampe som en plads i EL..... utroligt efter sådan en sæson.... vi henter lazio eller inter....

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma