Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Fiorentina

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 13/04/12 13:32

Champions League drømmer lever igen – efter en utrolig dejlig midtuge runde! Hvis den skal blive i live kræver det dog en sejr hjemme på Olimpico over Fiorentina. Kampen spilles 20.45 søndag aften.

Roma er med en utrolig vigtig sejr over Udinese ovenpå igen. Der er dog ingen tvivl om at de ikke må undervurdere Fiorentina og lave samme fejl som mod Lecce, Atalanta og Cagliari. Fiorentina har haft en frygtelig sæson og ligger på en 16. plads med tre point ned til nedrykning. Fiorentina er dog altid farlige og har i løbet af den sidste uge slået Milan 1-2 på San Siro og spillede uafgjort mod Palermo.

Jeg har dog fuldt tiltro til at Roma tager sejren. Vi spiller hjemme hvor holdet uden tvivl er bedst. Lidt statistik: Hjemme: 10 sejre, 3 uafgjort, 3 tabt. Ude: 5 sejre, 2 uafgjort, 9 tabt.

Og så er Totti med! Il Capitano vidste mod Udinese endnu engang hvor vigtig han stadig er for holdet og hans statistik for denne sæson siger det vel også meget godt: Roma with Totti this season: 41 points 22 games: Average pts p/g: 1.86. Without Totti: 9 points 10 games: Average pts p/g: 0.90

Burdisso, Juan, Cassetti, Greco og Lobont er alle ude med skader, mens Simplicio er tvivlsom. Borini har været syg, men trænede med resten af truppen i går og kan starte på bænken.

Forventet opstilling:

Corriere dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan, Osvaldo

Gazzetta dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan, Osvaldo

Kampen vises selvfølgelig på Krølben – Danmarks Roma bar, hvor vi også har en kæmpe overraskelse!

DeRossi16
530 indlæg.
d. 13. april 2012

En sejr er påkrævet, hvis der stadig skal være tiltro til den siste champions league plads!! Håber inderligt på en sejr, og er heller ikke i tvivl efter midtuge kampen.

tror vi tager den 2-0

Osvaldo og Bojan..

Kommer ikke på krølben, da jeg har en chelsea fan med til kbh. Desværre :) Nok ikke så smart at tage ham med derhen den aften.:;)

zambiasi
246 indlæg.
d. 13. april 2012

shit en statistik af totti, håber på at møde op på krølben.

forza lupi.

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. april 2012

Nu er jeg jo meget glad for statistikker og specielt en der siger at Totti, skal spille :-) Det kan godt være han er gammel, men holdet kan på ingen måde klare sig uden ham.
Så lige meget hvordan han spiller så skal han være på holdet, fordi bare det at han er på banen giver holdet mere ro :-)

Forza Il Capitano :-)

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 13. april 2012

Lad os fortsætte det gode spil fra i onsdags og lad os vinde!

Kom så med 3 point til!

FORZA ROMA

FORZA GIALLOROSSI

Sofus
3108 indlæg.
d. 13. april 2012

Husk at tippe i AS ROMA PL!

Tror på en 3-1 sejr. Ihvertfald 98% sikker på de 3 point :-)

FORZA ROMA
FORZA TOTTI

Caroe
16 indlæg.
d. 14. april 2012

Kampen er vist aflyst grundet Morosinis (Livorno-spiller) død under Serie B-kampen mod Pescara for et par timer siden.

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. april 2012

døde han????? Jeg trode der var balade på lægterne.

grandefalcao
35 indlæg.
d. 14. april 2012

De fleste steder skriver at alle kampene bliver gennemført, med et min stilhed selvfølgelig.

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. april 2012

R.I.P Piermario Morosini

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 14. april 2012

Fint at aflyse alle kampene i denne runde :(..

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. april 2012

Kampene forventes at blive genoptaget d. 25/4, to dage efter landskampene. Svært tilfreds dato FIGC har valgt.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 15. april 2012

Lamela: Tjaa så må vi da håbe vi ikke får udtaget alt for mange spillere til landsholdet.

Men igen, så mange landsholdsspillere har vi nu heller ikke.

Men hvis det du siger er sandt, så er det helt håbløst at vælge den 25. Synes man skulle have haft ventet til mandag med at snakke om en ny dato. Dumt at aflyse en runde også allerede dagen efter snakke om en ny dato. :(

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 15. april 2012

hvis den 25/4 holder, så tror jeg ikke landskampende bliver den helt store faktor, fiorentina har ca lige så mange landsholds aktuelle spillere som os, dog vil jeg vurdere at vi har 2 stk ca mere end dem, samtidig har vi også en breder truppe, så kampen skal vindes uanset dato :)
Roma flag

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 15. april 2012

Kampene forventes at blive genoptaget d. 25/4, to dage efter landskampene.

Hvornår er landskampene? Jeg kan ikke helt få det til og hænge sammen?
Hvis runden bliver spillet den 25/4, og Juventus - Roma er d. 22/4..

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. april 2012

Tja, der er bestemt landsholdssamling, for spillerne d.23 - d.24, det er ønsket af C.Prandelli længe før dette tragiske uheld.

Hvis FIGC holder fast ved datoen om at d.25/4 skal fastholdes, så bør de droppe landsholdssamlingen. Da ingen klubber har lyst til at lade deres bedste tage afsted, ind i et tæt pakket periode.

Jeg synes det er synd for Prandelli, han går glip af samlingen, hvis det nu bliver afløst. Forstår ikke, hvor de ikke bare spiller kampen på onsdag eller tirsdag i den kommende uge?

[Rettet af: Lamela - 16/04/12 - 08:01]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 16. april 2012

hm okay, så er det kun de italienske spillere? og de skal vel ikke spille kamp

Så påvirker det jo ikke AS Roma særlig meget :)

[Rettet af: TottiTheBest - 16/04/12 - 08:34]

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. april 2012

Diskussionen går angiveligt på om det er runde 33 eller 34 der skal spilles onsdag d.25 april:

http://www.football-italia.net/17750/clubs-argue-over-fixtures

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. april 2012

Meget tyder nu på at Fiorentina kampen spilles onsdag d.25 april.

http://www.vocegiallorossa.it/?action=read&idnotizia=35256

Tomas R
374 indlæg.
d. 16. april 2012

Fin optakt. Husk at gemme og ret til, til kampen reelt spilles :-)

Angående Totti og statistik.
Hvor er det ivrigt at du har fundet stistikken. Jeg så også den blev i klubtråden på bold.dk

Interessant læsning. Det stemmer dårligt overens med mit indtryk af ham de sidste kampe, hvor jeg synes han har sinket vores spil.
Men ok. Han Er bare en talisman :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 16. april 2012

Officielt: Roma - Fiorentina er flyttet til d.25 april kl.15.00.

Lamela
2782 indlæg.
d. 17. april 2012

Amauri er ligevel med mod os, han misser kampen mod Inter i stedet. SATANS!!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 17. april 2012

Øv.. har Amauri ikke en tendens til at score mod os?

Jonas
4091 indlæg.
d. 17. april 2012

Han scorede to mål mod os sidste år, hvor især det ene mål var virkelig vildt!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma