Kategori: Kampe
Roma møder onsdag aften kl. 20.45 Udinese hjemme på Stadio Olimpico.
Roma skal ovenpå igen efter weekendens skandaløse kamp mod Lecce og er der noget bedre tidspunkt end mod netop Udinese, som vi ligger og kæmper med om de europæiske pladser. Udinese er fire point foran os og det er en kamp vi ikke må tabe, hvis vi fortsat skal drømme om Champions League.
Udinese har haft svært ved at finde formen det sidste stykke tid. De slog dog Parma 3-1 i weekenden, men før det havde de ikke vunde de sidste fem opgør. Hvor de blandt andet har tabt til Novara og Siena.
Det vigtigste er dog at både Totti og Pjanic forventes at starte inde, efter at have trænet med holdet i går. Borini var forventet at være med, men er blevet syg. Derudover er Burdisso, Juan og Cassetti stadig ude med skader.
Forventet opstilling:
Corriere (4-3-1-2):
Stek; Rosi, Kjær, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan, Osvaldo
Gazzetta (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan, Osvaldo
Kampen sendes på Canal+ Sport 1 og bliver selvfølgelig vist på Krølben Danmarks Roma bar!
[Rettet af: Jonas - 10/04/12 - 16:01]
asromadk, fuldstændigt enig med dig angående de rossi. kunne godtd se en forsvar bestående af angel, kjær, de rossi og så en ny højre back. og så i stedet få noget mere kerativitet ind på midtbanen. gago udfylder rollen som balancespiller glimrende i de rossis fravær fra denne position.
Dejligt med 3 point på kontoen i aften! Herlig fodboldfest i Århus :)
Kjær endnu en god kamp af ham.
Marquinho endnu en god kamp af ham.
Bojan - Endnu et godt indhop af ham, masser af energi han byder ind med!
Osvaldo - En rigtig god kamp af ham også!
På en aften hvor man egentlig til tider sidder og tænker, det her er egentlig lidt tamt er det rart at se at holdet kan lave nogle eksplosioner og vinde 3-1!
5. pladsen!!! nu er vi for alvor med om de sjove pladser!!!! :D
NICEEEEEE!!
Det var fandme konge!
Hvor jeg dog elsker Totti !! :D
Er der mulighed for at nogle kan smide et link til highlights. mit net fuckede op for mig, desværre.
ps. ramte en stensikker 3-1! ;)
Forza Roma!!
http://www.footytube.com/video/as-roma-udinese-apr11-113259?ref=lchan_vidgrid
http://www.footytube.com/video/as-roma-v-udinese-113270?ref=wv_relbox
http://www.footytube.com/video/as-roma-v-udinese-113271?ref=wv_relbox
[Rettet af: lamela - 12/04/12 - 00:46]
Vanvittig dårlig forsvar spil af Udinese ved vores 3.mål.
Bojan løb fra Udineses backs, som om de var en flok lille putte drenge. Let og elegant lavet af serberen.
Hvor er det også bare fedt at Napoli og Lazio taber! Samt at vi slog Udinese ;)
Endnu engang vidste Totti igår, at han er arkitekten på holdet..
Jeg så nu godt nok ikke de sidste 20 minutter af første halvleg (pga. dårligt link), men ellers var det jo Totti der skabte næsten alle chancer :)
Bare lige for at minde dem af jer, der mener han ikke skal starte inde, på at han stadig er kongen :)! hehe
[Rettet af: TottiTheBest - 12/04/12 - 10:17]
@Lamela
Jeg ved hvad du tænker, men Bojan har aldrig nogensinde været Serber.
Han er født i Spanien og har boet hele sit liv i Spanien, hans far er Serber. :)
Overvejede også at skrive det samme Giallorossi :D
Tilføjer:
Bojan ser også sig selv som Spanier (det har han selv udtalt på et tidspunkt) og han har altid spillet for Spanien :)
PS: Siger man ikke godt nok Spanier nu om dage?
Jo Spanier er det rigtige udtryk.
Nogle mener at Spanioler er nedsættende. (Så vidt jeg ved bare en gang sprog-snerperi).
[Rettet af: Giallorossi - 12/04/12 - 11:38]
Det ved jeg self godt, det var os ment ud fra Kirkic senior's oprindelige land.
Vigtig, vigtigt, vigtigere VIGTIGST!
Hehe. Vigtigt med den dejlige sejr. Men Nu skal vi tage den med ro og ikke gå med hovederne oppe over skyerne. Fiorentina er intet dårligt hold, men i og med at de ligger så langt nede, så skal de besejres.
@Lamela: HAHAHAHAHAHA hvad sker der lige for at du blev sunget ud, eller hvad skete der??
Hvad sang de da efter dig?`Kæft hvor gad jeg godt have haft set og hørt det :D
Så det var hans far du snakkede om? :)
-Ellers er du lige så galt på den som du hele tiden har været, hvis vi snakker om Bojan. :)
[Rettet af: Giallorossi - 13/04/12 - 00:12]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4