Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Udinese

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 10/04/12 11:27

Roma møder onsdag aften kl. 20.45 Udinese hjemme på Stadio Olimpico.

Roma skal ovenpå igen efter weekendens skandaløse kamp mod Lecce og er der noget bedre tidspunkt end mod netop Udinese, som vi ligger og kæmper med om de europæiske pladser. Udinese er fire point foran os og det er en kamp vi ikke må tabe, hvis vi fortsat skal drømme om Champions League.

Udinese har haft svært ved at finde formen det sidste stykke tid. De slog dog Parma 3-1 i weekenden, men før det havde de ikke vunde de sidste fem opgør. Hvor de blandt andet har tabt til Novara og Siena.

Det vigtigste er dog at både Totti og Pjanic forventes at starte inde, efter at have trænet med holdet i går. Borini var forventet at være med, men er blevet syg. Derudover er Burdisso, Juan og Cassetti stadig ude med skader.

Forventet opstilling:

Corriere (4-3-1-2):
Stek; Rosi, Kjær, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan, Osvaldo

Gazzetta (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan, Osvaldo

Kampen sendes på Canal+ Sport 1 og bliver selvfølgelig vist på Krølben Danmarks Roma bar!

[Rettet af: Jonas - 10/04/12 - 16:01]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 10. april 2012

Godt med Totti og Pjanic tilbage (især Totti)!
De forventede opstillinger ser fint ud, bortset fra jeg stadig ikke mener Taddei skal starte inde..

[Rettet af: TottiTheBest - 10/04/12 - 12:25]

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 10. april 2012

What ever!

Helt seriøst, what is the fucking point??

Det nytter jo ikke en skid at man kun vinder hver 2 kamp og samtidig taber hver anden kamp.

Hvad fanden skal jeg bruge det til, at vi kun kan vinde vores hjemmekampe, når vi taber næsten samtlige udekampe.

Vi vinder 5-2 hjemme imod Novara også taber vi 4-2 ude mod Lecce. Kan ikke bruges til en skid.

FORZA ROMA!

FUCK PROJEKTET!

1

Nicklas95
326 indlæg.
d. 10. april 2012

@Jonas.

Har du nogen Links eller lignende der viser at Roma - Udinese er på programmet? For ifølge både Tv-guide.dk og Canal+'s egen hjemme sidder der står de viser Juventus - Lazio??

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. april 2012

Jeg har ikke nogle links - men Benjamin og Mikkel har været i kontakt med Canal+, som har lovet at vise den.

Den er også kommet på Csports program.

[Rettet af: Jonas - 10/04/12 - 18:21]

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. april 2012

Hvis du ser nu står der bare "Serie A live" på Canal+'s hjemmeside ;-)

Kim89
1171 indlæg.
d. 10. april 2012

Jeg håber lidt at Gazzetta får ret, fordi hvis Taddei skal spille så skal han spille i højre side.

Men jeg må godt nok sige at ligesom der er nogle her inde der er kede af at se Taddei på holdet lige så ked af er jeg at Bojan har startet 3 kampe i træk nu, ja han har godt nok scoret to kampe i træk, men det har jo ikke været på tidspunkter hvor vi har behøvet en scoring. Altså jeg syntes stadig han mangler at vise hvad han kan, i de situationer hvor vi bare står og skal bruge en scoring.
Så jeg så altså gerne Lamela starte i stedet for Bojan.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 10. april 2012

Hvis man kigger under ugens kampe står der stadig juventus - lazio! - men hvis du siger de har lovet det, så må vi bare håbe at det holder! :=)

_ FORZA ROMA!

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Mediernes forventede:

CORRIERE DELLO SPORT: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Totti, Osvaldo, Bojan

GAZZETTA DELLO SPORT: Stekelenburg, Taddei, Kjaer, Heinze, Josè Angel, Gago, De Rossi, Pjanic, Totti, Osvaldo, Bojan

IL MESSAGGERO: Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Totti, Bojan, Osvaldo

IL TEMPO: Stekelenburg, Taddei, Kjaer, Heinze, Josè Angel, Gago, De Rossi, Pjanic, Totti, Osvaldo, Bojan

IL ROMANISTA: Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Totti, Bojan, Osvaldo

CORRIERE DELLA SERA: Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Bojan, Totti, Osvaldo

LA REPUBBLICA: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Josè Angel, Gago, De Rossi, Pjanic, Totti, Osvaldo, Bojan

LEGGO: Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Marquinho, De Rossi, Pjanic, Totti, Osvaldo, Bojan

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Truppen:

CURCI Gianluca
DE ROSSI Daniele
GAGO Fernando
HEINZE Gabriel
KJAER Simon
KRKIC Bojan
LAMELA Erik
MARQUINHO
OSVALDO Pablo Daniel
PERROTTA Simone
PIGLIACELLI Mirko
PJANIC Miralem
ROSI Aleandro
STEKELENBURG Maarten
TADDEI Rodrigo
TALLO
TOTTI Francesco
VALDES J. Angel
VIVIANI Federico

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

Så er det edderpisme i aften at vi skal have 3 point. Er lidt ligelad med tidligere nederlag, og iloyale fans. 3 point er sku et must hvis vi skal have den 3 plads. som jeg stadig tror på. Et nederlag til Lazio i aften, en sejr over Udinese og Napoli for vores vedkommende så er det ikke umuligt.

Jeg frygter dog stadig Udinese i aften, de er heldigvis begyndt at spille meget svingende. Men er en af ligaens nok skarpeste på kontra. Heldigvis er de uden Isla hvilket da hjælper lidt, og vi er tæt på vores stærkeste opstilling.

tror drengene har en del de skal bevise og vi tager de 3 point.

3-2

Osvaldo, Lamela og De Rossi ;D

FORZA ROMA, ROMA PER SEMPRE!

[Rettet af: derossi16 - 11/04/12 - 15:54]

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

@DeRossi16: jeg ved ikke lige hvem du taler om, men der sku ingen illoyale fans herinde, såvidt jeg ved.

Bare fordi man ytre sin stærke utilfredshed gør det ikke en til illoyal.

Lad være at "spille smart" ved at tale om hvor "meget" andre er fan. Fokuser på dig selv.

BTW. Ingen Cicinho, typisk! Han får da heller aldrig chancen. Ved ikke hvad LE har imod ham.

Kæft hvor har Roma også bare behandlet ham af lort til og smadret hans karriere fuldstændig. sørgeligt.

AndersRoma
1020 indlæg.
d. 11. april 2012

Vil tro de "illoyale" fans som @DeRossi16 hentyder til er dem som gik til angreb på især Bojan og Angel på Trigoria forleden :-) og ikke til fans herinde..

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

@AndersRoma: Kunne også være. Men bare svært at vide når han bare skriver det ud i "luften".

Men uanset hvem man skriver det til, så synes jeg ikke man skal kommentere på andre folks fan-hed eller loyalitet overfor klubben.

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Dregne nu skal i ikke skændes før kampen er gået i gang!

Og så vil jeg gerne bede jer om at tænke to gange før i poster indlæg under kampen - lige meget hvordan det går.

Jeg synes der var nogle der gik over stregen mod Lecce, selvfølgelig var det en skandaløs indsats og jeg er fuldt forstående for at folk var lige så vrede og skuffede - som jeg også selv var.

Men vi skal altså alle sammen have love at være her og der er ingen grund til at svine hinanden til og blive personlige. Jeg vil også gerne bede om at i tiltaler spillerne, ligesom i skal tiltage hinanden - på en ordenligt måde. Selvfølgelig må i sige at Heinze spiller elendigt i dag - men Fuck Kjær og lignende synes jeg ikke hører til.

Jeg har snakket med flere som har præcis samme holdning som mig selv og jeg vil derfor gerne bede jer allesammen tænke jer lidt mere om. Der er ingen der får noget ud af at der går "børnehave" i den.

Vi holder trods alt alle sammen med Roma! Lad os så tage de 3 point i dag!

FORZA ROMA!!

3

[Rettet af: Jonas - 11/04/12 - 19:12]

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

As-roma-italien: Jeg tæntkte nu nærmere på de fans som havde svinet spillerne uden for trigoria. Og ikke på folk herinde. Jeg kommentere ikke på folk herinde fordi folk kun tror at alt er kritik af dem som person, og ikke egen holdning man ytre.

On-topic:

Har set Natale først lige er blevet klar, så man kunne håbe han ikke helt rammer sin topform i aften. Uden ham og Isla er deres giftige kontra, ikke så giftig igen. Og man kunne derfor håbe at Kjær og Heinze kunne matche dem oppe foran.

Kom nu drenge, det er muligvis den vigtigste kamp der er tilbage. Uden en sejr er ch. drømmene knust.

3 POINT!!!

Sofus
3108 indlæg.
d. 11. april 2012

Husk at tippe i AS ROMA PL 2012!

Montella
136 indlæg.
d. 11. april 2012

Den officielle opstilling:

Stekelenburg
Taddei De Rossi Kjaer Josè Angel
Pjanic Gago Marquinho
Lamela Totti Osvaldo

FORZA ROMA

Romaswag
84 indlæg.
d. 11. april 2012

Go' kamp idag!

Er faktisk glad for De Rossi er i forsvaret frem for Heinze, håber han ikk bliver savnet for meget på midten. Er ikk tilfreds med Taddei på backen, men man kan vel håbe på noget andet efter sommerferien!

Tror Curci er færdig i klubben til sommer når LE har valgt den unge Pigliacelli som 2. valg.

3-1.
Forza Roma!

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 11. april 2012

Fedt at se Junior Tallo er i truppen!:D

3-2
Forza Roma!

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

hmm Heinze på bænken - er det grundet hans skandaløse indsats mod Lecce? Interessant valg af Enrique.. Lamela starter ine i stedet for Bojan.

Men vigtigst af alt er Totti og Pjanic tilbage!

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

*Romaswag

Curci er blevet syg og er derfor ikke med..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. april 2012

kom så Roma... og pls ban de medlemmer der ødelægger stemningen og ikke kan se det positive i klubben... gider ikke en bøenehave i dag...

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Rigtig spændende start opstilling :-) så må vi håbe at resultatet også bliver et godt et for os :-)

Godt at Teddei og Lamela er med også selvfølgelig at Totti er tilbage :-)

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

@Zmartguy: Please lad være at spil ordensmagt. Hvis der skal bannes nogen, så bliver de bannet. Det ikke dit job.

Lige pt. kan jeg ikke se noget positivt i klubben ovenpå nederlaget.

Som en klub der vil ud og spille Champions League eller bare Europa League så SKAL man også vinde nogle udekampe.

Noget som Roma er piv elendige til i år.

Arsi
763 indlæg.
d. 11. april 2012

Nogen der har et link???

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

OSVALDO GOOOOOOOOOOOOOOOOL!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 11. april 2012

Osvalgol!!!!

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

OSVALDO BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 11. april 2012

Jjjjjjjjjaaaaaaaaaaa !!

Sådan dejligt intiativ !! Kæmp for det

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. april 2012

sådan!!!! godt kæmpet Osvaldo"!! det sku vilje!!!! dejligt for holdet----

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Fedt at se billederne af Osvaldo og Heinze der fejre scoringen :-)

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

Ej okay dommer.

Så der ren skulderskub også frispark eller hvad?

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. april 2012

As-roma-italien.!!!! være nu glad vi føre 1-0!!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

Zmartguy: ????

Jeg er glad. Men jeg synes det underligt at se Lamela kæmpe for bolden, så laver han et rent skulderskub også dømmer dommeren imod os?

Det da for ringe.

Kezic
148 indlæg.
d. 11. april 2012

er der ikke nogen der har et stream ??? plssss det vigtigt!!!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 11. april 2012

DEjligt du er det :) klær dig meget bedre:O) ja men det jo dommer skøn... men ja lidt tamt"""

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

de rossi spiller resten er sæsonen som central forsvar, vi spiller allerede meget bedre efter han nu styrer bagkæden!

2

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 11. april 2012

Kjær er startet godt :)

1

Kezic
148 indlæg.
d. 11. april 2012

giv mig et stream for satan

Kezic
148 indlæg.
d. 11. april 2012

giv mig et stream for satan

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

Zmartguy: :)

P.Totti: helt enig.

Hold da kæft hvor er det bare en fryd at se når Roma spiller sådan. Dejligt spil. Hvorfor kan vi ikke spille med sådan en vilje hver kamp?

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

P Totti, der er for første gang noget vi er enige om! :-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Sukker balls fra Totti..

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

Bojan skulle starte inde, han var klart romas bedste spiller mod Lecce - hvis man kan have sådan en når man taber 4-2, but still.

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

@M.Y.: Hvem skulle han erstatte?

Totti: Som slår aflveringerne.

Lamela: Som er hurtigt og elegant i sit spil.

Osvaldo: Som har scoret?

Bojan er ikke god nok til at være i starting 11.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

kim 89 ja men der er vi til gengæld meget enige:)

vi har åbentbart brug for en decideret styrmand i hver kæde.

vi mangler en styrmand til forsvaret eller så skal vi have en til midtbanen, hvis de rossi skal trækkes lidt tilbage.

men med vores nye spillestil, så vil de rossi stadig være meget i boldbesiddelse trods sin position som center forsvar, og vil være den første til at starte angrebene. måske ikke så dumt for fremtiden.

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

Han skulle erstatte Lamela. Synes ikke han har vist sig som en starter de sidste par kampe, han har ikke vist nogen gejst. Synes han har haft en god start mod Udinese i dag, men så stadig hellere Bojan starte.

BOversoe
74 indlæg.
d. 11. april 2012

Kan anbefale www.firstrowsports.eu til alle stream behov. Dog bør man smide de 89 om måneden for et c-sports.dk abb. Der er vanvittigt mange kampe for pengene i uhyre god kvalitet(flere kampe i HD bl.a.)

[Rettet af: BOversoe - 11/04/12 - 21:18]

Thinggaard
161 indlæg.
d. 11. april 2012

Det blot en fornøjelse at vi har en god offensiv.. Men Bojan har af medier og fans været blandt de tre bedste Roma spillere i de sidste to kampe. Så jeg synes da egentlig også han havde fortjent en startplads.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

MY: Han viser da mega meget gejst og vilje i dag.

Der bare meget mere spil og elegance i hans boldkontrol end i Bojans.

Synes virkelig ikke Bojan kan det helt store.

Lamela har farten og har da sat flere spillere af end Bojan.

Lamela er ikke en striker og alligevel har han vist scoret flere mål end Bojan.

tdj89
867 indlæg.
d. 11. april 2012

@BOversoe

Ulempen ved de 89 kr er bare, at der skal betales for et halvt år :)

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

måske en af de bedste 1 halvlege vi har præsteret i år! vildt vi kan spille så meget bedre i forhold til lecce kampen!

BOversoe
74 indlæg.
d. 11. april 2012

Resultaterne i de andre kampe flasker sig pt. temmelig godt!
Så skal de bare holdes hjem.

Thinggaard
161 indlæg.
d. 11. april 2012

AS-Roma-Italien: Er enig med dig på mange punkter. Men det er bestemt også nemmere at score mål, når man spiller på holdet end det er når man sidder på bænken. Så det argument har jeg svært ved at give dig ret i :)

BOversoe
74 indlæg.
d. 11. april 2012

@Tdj89 - jeg betaler da månedligt?

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

@Thinggaard: Det også bare helt i orden:)

Dog mener jeg at Bojan fik chancen i starten af sæson hvor han startede inde i størstedelen af kampene.

tdj89
867 indlæg.
d. 11. april 2012

@BOversoe

Så de trækker ikke hele beløbet første gang?

For der står derinde, at de 89kr er for en periode på 6 mdr. Ellers koster det 149 kr pr mdr.

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Hvis man lige skal forsvare AS-Roma-Italien`s argument, så har Bojan jo brændt en del chancer i de kampe han så har fået chancen, det er jo først her på det sidste han har scoret regelmæssigt. Ellers har der været langt mellem målene, men der imod forholdsvis mange mål chancer.

BOversoe
74 indlæg.
d. 11. april 2012

89 om måneden, men der er 6 mdrs binding.

tdj89
867 indlæg.
d. 11. april 2012

Jeg troede de trak hele beløbet med det samme..

Fedt! så snupper jeg lige anden halvleg :)

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

nogen der har et godt link? mit fucker op..

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Hvor fuck var forsvaret nu henne?? :S

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

fucking ufortjent.!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 11. april 2012

Møg, hvorfor skal det altid ske?? Den her kamp er meget betydningsfuld, Kom nu Roma, tag jer sammen, og vind den her kamp. I kan Godt!!!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 11. april 2012

Øv. Men der 45 min. igen. Kom nu Roma!

BOversoe
74 indlæg.
d. 11. april 2012

For pokker, hvorfor er vi ikke bare selv lidt effektive! Når man står så højt i banen må mål imod accepteres, men vi vader jo selv i chancer :(. Kom nu drenge!

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

Der har jo været lige så langt mellem Lamela's mål i de perioder han har spillet meget. Jeg vil gerne give dig ret i at Bojan havde en forfærdelig start på sæsonen. Men han har vist sig stærk nu. Både de kampe han har startet inde, men også de kampe han er blevet skiftet ind. Problemet med Lamela er bare at i de kampe vi har været bagud, der render han bare rundt uden egentlig at være nogen trussel. Der synes jeg Bojan viser langt mere bevægelse og er en større trussel.

Thinggaard
161 indlæg.
d. 11. april 2012

Tror også det er nemmere at slå igennem på vores hold nu end det var for 6 måneder siden. Men hold op hvor er jeg ligeglad med rygter om Rossi, Torres, Suarez osv... FORSTÆRK DEN DEFENSIV!

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

@Thinggaard:
Ganske enig, men alle skulle jo lige spilles ind på holdet og hvis han kan lave mål nu, er det jo ligemeget om han ikke lavede dem i starten.

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Synes klart vi er det bedste hold på banen i første halvleg og Udinese for meget ufortjent scoret, da De Rossi et øjeblik glemmer at han spiller i forsvaret..

Men ellers en rigtig godt indsats - vi skal bare score på flere af vores chancer!

Igen i dag viser Totti hvorfor han stadig er så vigtig for det her hold. Han fordeler bolden smukt og ligger den ene klasse aflevering efter den anden.

Fortsæt det gode spil i anden halvleg!

2

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

drenge, hjælp!!! Et godt link. Mit er fucket op??

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

*DeRossi16

Desværre, grundet vores samarbejdsaftale med Canal+ er det ikke tiladt at linke til streams.

Jeg kan dog anbefale Csports.dk ellers må du selv på nettet og søge.

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

Tak Lamela. Du reddede min aften!

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Jeg vil gerne lige takke, dem der havde kontakt til canal + og fik dem til at vise vores kamp her til aften istedet for en af de andre kampe :-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Roma sidder på kampen, men symptomatisk for vores sæson, scorer modstander holdet efter et kontra. Som desværre har set alt for mange gange denne her sæson.

Pil nu Osvaldo ud L.E, han har scoret sit ene mål pr.kamp. Der kommer ikke flere kasser fra hans side. Osvaldo det fede klamme heste hale lort.

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Håbede på Romafans fremmøde i Kickoff Odense, men blev desværre mødt af klamme laziofans, der begyndte at synge slagsange efter mig og min trøje. Ingen Roma fans ud over mig desværre. :/

[Rettet af: lamela - 11/04/12 - 22:02]

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Lazio fans der synger??? kan sådan nogle hulemænd virkelig synge?? jeg trode ikke de havde lært at bruge sprog i nu :D

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Hadanovic hvor er jeg træt af dig!!

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

Se det er præcis kampe som denne her, hvor Lamela bare ikke gør det godt nok. Kan snart ikke tælle, hvor mange bolde han har smidt væk, og nu har han lige brændt en KÆMPE chance. Han deltager ikke i opspillet og han scorer ikke når han er fri. Ind med Bojan.

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

*Lamela

Det skulle vi da have aftalt før kampen ;)

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Taddeis defensive mangler bliver udstillet gang på gang! Det er altså ikke holdbart..

1

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 11. april 2012

Stakkels dig, Lamela! Lazio fans er heller ikke søde i Odense - jeg glædede mig dog over, da vi vandt 2-1 på to straffesparksmål for ikke så lang tid siden! Der var jeg på KickOff, og der sang de ikke så meget ;)

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 11. april 2012

Det var forresten Totti, der stod for begge mål, hvilket ikke gjorde aftenen mindre sjov! :)

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Så kom Bojan på banen og hvis han score det afgørende mål så taler jeg ikke negativt om ham i en hel uge :D

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. april 2012

Der skal hives 3 point idag!

men kender man Roma ret, så scorer netop indskiftet Ferronetti (Roma produkt) på en dødbold om lidt og bliver matchvinder

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

Det kan godt blive svært når Udinese spiller 10 mands forsvar! :D

anto
27 indlæg.
d. 11. april 2012

Ud med totti han har jo intet rigtig lavet boldtab på boldtab og slipper ikke af med bolde hurtigt nok som han plejer ikke hans aften

anto
27 indlæg.
d. 11. april 2012

Ud med totti han har jo intet rigtig lavet boldtab på boldtab og slipper ikke af med bolde hurtigt nok som han plejer ikke hans aften

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. april 2012

ud med Angel, 3 mands forsvar og ind med Junior Tallo!

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Hehe Jonas, det skulle vi nok have gjort. Nu har dig på facebook, tror det er dig :)

Det kan vi måske finde ud af til næste Roma kamp.

Det var nu hellere ikke sang som rigtigt. Det var vist det, han forsøgte på..

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

Tottiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

TOTTTTTTTI!!!! HVOR ER DET VIGTIGT DEN MAND SCORERE!!!!!

Koch
844 indlæg.
d. 11. april 2012

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTI!!!!!!!!!

Thinggaard
161 indlæg.
d. 11. april 2012

TOTTI!! GAMLE KONGE!! HOLD DEN NU!

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. april 2012

Simpelthen så fortjent.

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 11. april 2012

Kaptajnen !!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

Fuck hvor er han vild!!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Fuck me, i love Osvaldo!!

Btw. Genius næsten Xavisk aflevering af Elendigheden Taddei.

1

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 11. april 2012

SÅDAN, TOTTI!!!

Og Taddei viser igen, at han bør starte inde !

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. april 2012

WTF var det for et mål?? :D

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Næsten nostalgisk Del Piero og Totti, på sammetid scorer på til 2-1. Gamle ræve.

Marquinho engang til. :)

[Rettet af: lamela - 11/04/12 - 22:35]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

bojan hvor er det fanfuckingtastic, fantastisk arbejde af bojan

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 11. april 2012

Maequinho !!! Dejligt indlæg af Bojan

Koch
844 indlæg.
d. 11. april 2012

Fantastisk løb og indlæg af Bojan!

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

hahaha :D Marquinho!

Thinggaard
161 indlæg.
d. 11. april 2012

Sådan mand!! 3 point! Fantastisk assist af Bojan og dejligt headet ind!

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. april 2012

Åhhhh nej, Bojan han kan intet. Han viser intet. Nu må folk sku snart stoppe. Manden er så ung, og allerede så etableret spiller, han gør det fantastisk og har sin egen personlighed.

Men nu der er en smule medgang igen, så bliver det rart at der er støtte igen. Desværre bare lige indtil der er modgang igen.

1

asroma87
3707 indlæg.
d. 11. april 2012

<3 ROMA!!!!

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 11. april 2012

Virkelig lækkert med 3 point !

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

I REST MY CASE! Derfor skal Bojan starte!

Rasmus
162 indlæg.
d. 11. april 2012

Dejlig slutning på kampen!
Var det Bojan der ikke bidrager med noget?? Han er en super spiller, det er tydeligt at han spillere med mere selvtillid for hver kamp han får!

1

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

Kæft hvor er det kongefedt!!! :D Man sidder næsten med en tåre i øjenkrogen! Det er så hamrende vigtigt!!

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 11. april 2012

Og Napoli taber ! Det kunne næsten ikke være bedre ! Det vil krone en rigtig fin sæson at få en europæisk plads!

1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

Idag er man stolt af at være Roma fan, fantastisk kamp, mod et tophold fra serie a. vi skaber hele kampen, vader i chancer. desværre afgør vi først sent kampen, men vi vinder trods alt.

Bare ærgeligt at man vi svinger så meget på udebane. Hjemmebanen er efterhånden blevet et næsten uindtageligt fort!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 11. april 2012

Det er sku noget andet, når Capitano scorer. Dejlig dreng.

2

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 11. april 2012

Og det vil være en mere end godkendt sæson at snuppe den 3. plads foran Lazio ! Så tager jeg fandme min roma-trøje på hele ferien i Firenze!

3

asroma87
3707 indlæg.
d. 11. april 2012

NO TOTTI NO MOTHERFUCKING PARTY!!!

6

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. april 2012

Jeg har altid holdt meget på at De Rossi var sikker mand på midtbanen. Men jeg begynder mere og mere at tænke han bidrager endnu mere når han spiller i bagkæden. Ligesom Mascherano i Barca: det giver utrolig meget at have en spiller i det centrale forsvar, som kan finde ud af at sætte spillet igang. Derudover er De Rossi bare fænomenal når han har spillet foran sig, ikke BAG sig - der havner han tit i problemer, og jeg forstår ikke dem der ser ham som en midtbane spiller "længere fremme". For mig er det som hvis folk ville se Xabi Alonso i en 10&apos;er rolle.?

Når De Rossi spiller i midterforsvaret har han bedre mulighed for at styre holdet, og da han er en af verdens bedste til at forudse spillet og bryde, bliver det et utrolig dynamisk forsvar når han så har en Kjær ved sin side.

1

[Rettet af: asromadk - 11/04/12 - 22:42]

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2012

Dejlig kamp i dag! Synes det er tydeligt hvor meget Totti stadig betyder for dette hold!

Både Lazio og Napoli taber - ja intet er afgjort endnu!

Nu skal vi bare forsætte dette spil mod Fiorentina på søndag!

1

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

Håber også alle jer der efterhånden har stemplet Totti som "færdig" vil tage det op til overvejlse. Han ligger sukkerbolde efter sukkerbolde. Og spiller igen i dag en rigtig god kamp. Og vores danske ven Simon Kjær spiller da også til UG. Den spiller som skuffede mig mest i dag var Pjanic. Jeg synes ikke han leverede så meget inde på den midtbane som han nok kunne.
Pjanic og Lamela var nok de mest skuffende.

Ej at forglemme Osvaldo. Kæft hvor er jeg glad for vi smed de millioner efter ham. Han spiller jo herligt.

Dejlig dag i dag:) Forza Roma!

Thinggaard
161 indlæg.
d. 11. april 2012

Hvor kan man ægrer sig over at vi ikke fik de 3 point i lørdags! Øv øv.. Så havde der kun været 1 point op til CL-pladsen! Håber satme vi når den!

[Rettet af: Thinggaard - 11/04/12 - 22:47]

MY
182 indlæg.
d. 11. april 2012

@DeRossi16
Ganske enig - jeg var tidligere på ugen ude med riven efter Totti, jeg lover nu aldrig mere at kritisere ham! :D

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

MY:

Dermed ikke sagt at han aldrig skal have kritik mere :) Spiller han ringe må man da gerne kommentere det, men synes langt fra han er en færdig mand i start 11&apos;eren :)

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

er der nogen der ved om det er målforskel eller indbyrdes man tæller først i serie A ?? For nu er vi jo bedre end Udinese indbyrdes :)

Stigtotti
266 indlæg.
d. 11. april 2012

Der er ganske enkelt kun 5 bogstaver der fortjener at stå i denne tråd og det er:

TOTTI

3

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 11. april 2012

DeRossi16@

Man tæller først indbyrdes:) Men vi er da ikke bedre indbyrdes eftersom det første opgør endte 2-0.. Så Udinese må vel være bedre indbyrdes da de har 1 udebane mål? I skal endelig rette mig hvis jeg siger noget forkert her;)

DeRossi16
530 indlæg.
d. 11. april 2012

Jeg tror ikke man tæller udebanemål. Jeg tror vi er bedst indbyrdes da vi har den højeste sejr. Men jeg er ikke sikker.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. april 2012

asromadk, fuldstændigt enig med dig angående de rossi. kunne godtd se en forsvar bestående af angel, kjær, de rossi og så en ny højre back. og så i stedet få noget mere kerativitet ind på midtbanen. gago udfylder rollen som balancespiller glimrende i de rossis fravær fra denne position.

TheTotti
458 indlæg.
d. 11. april 2012

Dejligt med 3 point på kontoen i aften! Herlig fodboldfest i Århus :)

Kjær endnu en god kamp af ham.
Marquinho endnu en god kamp af ham.
Bojan - Endnu et godt indhop af ham, masser af energi han byder ind med!
Osvaldo - En rigtig god kamp af ham også!

På en aften hvor man egentlig til tider sidder og tænker, det her er egentlig lidt tamt er det rart at se at holdet kan lave nogle eksplosioner og vinde 3-1!

Denner
527 indlæg.
d. 11. april 2012

5. pladsen!!! nu er vi for alvor med om de sjove pladser!!!! :D

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 11. april 2012

NICEEEEEE!!

Det var fandme konge!

Hvor jeg dog elsker Totti !! :D

Romaswag
84 indlæg.
d. 12. april 2012

Er der mulighed for at nogle kan smide et link til highlights. mit net fuckede op for mig, desværre.

ps. ramte en stensikker 3-1! ;)

Forza Roma!!

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. april 2012

http://www.footytube.com/video/as-roma-udinese-apr11-113259?ref=lchan_vidgrid

http://www.footytube.com/video/as-roma-v-udinese-113270?ref=wv_relbox

http://www.footytube.com/video/as-roma-v-udinese-113271?ref=wv_relbox

[Rettet af: lamela - 12/04/12 - 00:46]

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. april 2012

Vanvittig dårlig forsvar spil af Udinese ved vores 3.mål.

Bojan løb fra Udineses backs, som om de var en flok lille putte drenge. Let og elegant lavet af serberen.

Xedem
551 indlæg.
d. 12. april 2012

Hvor er det også bare fedt at Napoli og Lazio taber! Samt at vi slog Udinese ;)

Roma flag

1

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 12. april 2012

Endnu engang vidste Totti igår, at han er arkitekten på holdet..
Jeg så nu godt nok ikke de sidste 20 minutter af første halvleg (pga. dårligt link), men ellers var det jo Totti der skabte næsten alle chancer :)

Bare lige for at minde dem af jer, der mener han ikke skal starte inde, på at han stadig er kongen :)! hehe

[Rettet af: TottiTheBest - 12/04/12 - 10:17]

Giallorossi
372 indlæg.
d. 12. april 2012

@Lamela

Jeg ved hvad du tænker, men Bojan har aldrig nogensinde været Serber.
Han er født i Spanien og har boet hele sit liv i Spanien, hans far er Serber. :)

1

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 12. april 2012

Overvejede også at skrive det samme Giallorossi :D

Tilføjer:
Bojan ser også sig selv som Spanier (det har han selv udtalt på et tidspunkt) og han har altid spillet for Spanien :)

PS: Siger man ikke godt nok Spanier nu om dage?

Giallorossi
372 indlæg.
d. 12. april 2012

Jo Spanier er det rigtige udtryk.
Nogle mener at Spanioler er nedsættende. (Så vidt jeg ved bare en gang sprog-snerperi).

1

[Rettet af: Giallorossi - 12/04/12 - 11:38]

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. april 2012

Det ved jeg self godt, det var os ment ud fra Kirkic senior&apos;s oprindelige land.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 12. april 2012

Vigtig, vigtigt, vigtigere VIGTIGST!

Hehe. Vigtigt med den dejlige sejr. Men Nu skal vi tage den med ro og ikke gå med hovederne oppe over skyerne. Fiorentina er intet dårligt hold, men i og med at de ligger så langt nede, så skal de besejres.

@Lamela: HAHAHAHAHAHA hvad sker der lige for at du blev sunget ud, eller hvad skete der??

Hvad sang de da efter dig?`Kæft hvor gad jeg godt have haft set og hørt det :D

Giallorossi
372 indlæg.
d. 12. april 2012

Så det var hans far du snakkede om? :)

-Ellers er du lige så galt på den som du hele tiden har været, hvis vi snakker om Bojan. :)

[Rettet af: Giallorossi - 13/04/12 - 00:12]

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma