Kategori: Kampe
Der er ikke så meget at sige: It's Derby time!.
Der er danskere i Rom og folk på forummet planlægger at mødes og se kampen sammen.
Roma - Lazio i Århus på Tir Na Nog
Roma - Lazio i Aalborg på O'learys
Roma - Lazio i København på O'learys
Forza Roma
God kamp
[Rettet af: geggeri - 04/03/12 - 11:50]
Elendig? Hvor er din fodboldviden? Undskyld jeg siger det. ubesejret i første sæson for Porto. Vinder The Triple af det de var med i altså pokalen, ligaen og EL. Så ikke en ægte, men de var ikke med i CHL.
Pep Guardiola er definationen af passiv. Spillerne bestemmer over ham, i Barca er det Xavi, Iniesta, Puyol og Messi der styrer slaget. Altså de kan alle 4 bestemme om de vil spille eller ej.
Det kan godt være flot offensiv fodbold, men jeg vil hellere fortrække succes med lidt kedeligere fodbold end ingen succes med flot offensiv fodbold. AVB var uheldig i Chelsea, og jeg tror bare at engelsk fodbold ikke var ham, det samme gælder for Enrique i italiensk.
Hvorfor mener du så AVB vil passe bedre i Italien? :)
Kom nu bare med Ancelotti eller Montella, LE og hans planer holder jo ikke en meter. Det er vist bevist nu.
Det røde kort efter 7 minutter var ikke direkte LEs skyld, men det var vores 10ende røde kort i år, så der må være et eller andet svigt mht at få spillerne til at spille med diciplin og det må være trænerens skyld.
Real og Barca dominere alt fordi de har en masse stjerner, men hold fra Italien dominere CHL fordi de har den rigtige instilling og spille stil. Så drop LEs projekt og lad os komme igang med at spille italiensk fodbold igen, istedet for det pjat der.
@Kelevra
Fordi jeg ser ham som en meget bedre taktiker, og har en spilfilosofi som passer bedre til Italien end England :-)
EDIT: Det er vores 8'ende i år, Kim :-)
[Rettet af: Sofus - 04/03/12 - 18:44]
De sagde på canal + at det var det 10ende røde kort Sofus :-) men det er også ligemeget faktum er at der er for mange. et eller to kan lige gå men alt der over er alt for mange.
Ja, det er frygteligt.
jeg snakket om hans præstation i Chelsea, og den var fanme ELENDIG.
pep passiv? han er den mest succesfulde træner nogensinde. noget må han gøre rigtigt. så hvis du vil ha trofæer tror jeg pep er en ret god løsning. så ville jeg godt kunne overleve med en passiv træner!
[Rettet af: denner - 04/03/12 - 21:27]
Men du skrev at han var en elendig træner, ikke at hans præstation i Chelsea var elendig. Guardiola er super til mandskabsbehandling, men han kører på den samme taktik som Barca har haft i årtier, totalfodbolden. Men altså, jeg tror aldrig vi kan blive enige her, da du virker som en Barca-fan, mens jeg ikke kan fordrage dem.
Jeg er overhoved ikke Barca fan, ellers ville jeg ikke være her haha! :)
Jeg skrev "AVB er jo en ELENDIG træner! i så hvor passiv han var i Chelsea."
Men han var uden tvivl god i porto men han kom jo til efter Mourinho(korrekt ikke?) og porto for mig lyder lidt som det med Barca du hentyder til, tror bare at han byggede videre fra Mourinho. men jeg kender ikke nok til porto og syntes bare ikke AVB er stor nok. hvis Roma har intentioner om at indhente top klubberne og ikke bare forblive en top 4 klub. så syntes jeg bare ikke han er den rigtige og jeg kan ikke se hvordan han skulle kunne få os til toppen.
Faktisk så jeg allerhelst Mourinho her. ikke fordi hans fodbold er offensiv men han er sku et geni! og vi skal ha medaljer og trofæer ikke en der kun lige får os med i top 4.
vi skal ha en KLASSE træner, en dyr en der kommer ind for at hente trofæer fra dag 1 af, hvis Roma vælger at fyrer LE. (og grunden til jeg nævnte pep som en anden træner var at jeg nyder at se flot offensiv fodbold)
Men jeg tror på LE og hele det her projekt og det syntes jeg alle burde, og jeg tror han fører os til medaljer og trofæer!!
(undskyld for stavefejl og grammatikken)
//peace out! :)
[Rettet af: denner - 05/03/12 - 01:05]
Input -> Det var faktisk Villas-Boas første sæson i Porto.
Jeg har også lige et lille input. Sir Alex er den mest vindende træner nogensinde. Så dermed må han være den mest succesfulde træner nogensinde.
Min fejl at jeg troede du var Barca-fan. Synes at de to ovenstående kommentarer beskriver meget godt hvad jeg ville skrive.
Men nu er Mourinho og Guardiola jo svinedyre mens AVB er gratis og har vel nok også en mindre løn :-)
Ja som sagt jeg ved ikke meget til villas-boas og hans tid i porto, syntes bare ikke han er den rigtige i rom, efter hvad vi har set i Chelsea.
Sir Alex havde jeg lige overset, men nu tænkte jeg inden for den sidste år-række og ikke hele hans karriere, der er lige et et årti eller to til forskel mellem pep og Sir Alex :D
(jeg skal virkelig lærer at udtrykke mig korrekt)
Juan er så ude mellem 40-50 dage :(
kilde: http://www.bold.dk/nyt/Kjaer-konkurrent-ude-naesten-to-maaneder
Så er det fandme op til Kjær at vise sit værd nu!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0