Kategori: Kampe
Det bliver en svær opgave hjemme mod Inter, men jeg tror helt sikker på en sejr! Vi plejer at gøre det godt på hjemmebane mod de store hold.
Jeg tror det bliver heinze og Juan der tager midterforsvaret og Taddei på venstre back igen.
[Rettet af: geggeri - 06/02/12 - 17:04]
Vanvittig lækkert resultat.
Og tjek lige dagens andre resultater:
AC Milan - Napoli 0-0
Juventus - Siena 0-0
Fiorentina - Udinese 3-2
Genoa - Lazio 3-2
Alt flasker sig idag!
Shah-e-roma
d. 01/02/12 22:06
jeg giver Roma en sidste chance, en kamp mere, og hvis den også er tabt, så tror jeg sku jeg holder op med at følge Roma, og bare nøjes med at se CL-bold som neutral. men hvad fanden er der også sjovt ved at være neutral? det er jo ligesom sex uden orgasme...uhh hvor er det deprimerende det her...
---------------------------------------------------------------------------------
- En skam du ikke er Roma fan mere hva? Fis af.
Hahahahaha ^^
fantastisk søndag.....4-0 over inter og alle de andre over os smider point.......
så er man som man siger......tilfreds
tak Roma
HELL FUCKING YEAH ! Fuck hvor er det vigtigt!
Ses Inter!
Forza Roma!
Fantastisk dag d'herrer!! Alt godt kommer til den som venter.. Lækkert at se den tillid der er blevet givet til LE og hele konceptet som sådan.. Lad os dog bare sige at det her er det endegyldige vendepunkt, som drengene så meget har fortjent!
@ Kasper Hørlyck og Sofus
God nok vandt Roma i dag, men nu skal I ikke skabe jer. Bare vent til næste kamp, så kommer I sgu i samme humør jeg var i sidste uge. Bare vent, desuden er det her et Inter-hold der er fuldstændig i stykker lige nu, så man skal nok lige tage den med en kold øl.
Hold da kæft du må være ulidelig, at være sammen med. Magen til pessimisme skal man da lede længe efter.
- Hvorfor har du iøvrigt ikke fået slettet din bruger herinde? Du er jo ikke Roma fan mere.
Kunne dagen blive bedre som Roma fan? Ja det tror jeg nok! Franco Baldini har netop annonceret af De Rossi har forlænget og at klubben vil holde pressekonference i morgen!
Shah-E-Roma.
Tror aldrig jeg vil komme i det humør hvor jeg vil forlade Roma! ;-)
Shah-e-roma: Ligemeget hvad, så er det altså ikke hver dag at man slår Inter 4-0! Så ku du ikk ha ventet med din udtagelelse og lade os fejr sejren i fred? Syntes det er noget mærkeligt noget, at skrive lige pludselig! Ta den med en kold øl...Roma hater!!!
synes ikke jeg kan genkende Piscitellas navn, nogen der ved noget om ham?
Kun 11 point op til Juve på førstepladsen - Nå nej, vi skal jo forresten også spille mod de dårlige hold i ligaen... ;)
^^
Damn, så har vi sgu problemer ;-)
"Damn, så har vi sgu problemer ;-)"
Ja det plejer vi sgu at have.. :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118