Kategori: Kampe
Så er det i morgen kl. 15 at Roma hjemme tager mod Bologna. Holdet skal ovenpå igen efter midt ugens Coppa Italia nederlag til Juventus. Jeg har troen på at det helt sikkert nok skal lade sig gøre.
Bologna ligger på en 16. plads mens Roma efterhånden er kravlet op på en 6. plads i tabellen.
Bologna er bestemt ikke et dårligt hold og Romas forsvar skal i sær holde et godt øje med gode gamle Marco Di Vaio. Men en sejr bør og skal være krævet!
Osvaldo og Burdisso er stadig ude med skader, mens også problemer holder De Rossi ude af søndagens opgør.
Forventet opstilling:
Corriere:
4-3-3: Stek; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Pjanic, Gago, Greco; Borini, Totti, Lamela
Gazzetta:
4-3-1-2: Stek; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Simplicio, Gago, Pjanic; Totti; Borini, Lamela
Laroma24:
(4-3-1-2): Stek; Rosi, Juan, Kjær, Taddei; Greco, Gago, Pjanic; Totti; Bojan, Lamela
Kampen sendes ikke i fjernsynet – men husk vi viser den på storskærm til Roma Club Danimarcas stiftende generalforsamling. Kom Glad!
" jeg er da i de minste den eneste der har gidet bruge tid på at lave noget der ligner en statistik til at bevise jeg har ret end alle jer andre"
Eller også har du bare for meget fritid ;-)
Der er ingen tvivl om at Kjærs statistisk set ser ringere ud end Taddei. Men det er han ikke, Taddei er blevet utrolig ringe, mens Kjær altså har været skadet og ikke været med når holdet skulle sammenspilles...
[Rettet af: Sofus - 31/01/12 - 17:43]
fritid er et stort ord Sofus, det gælder bare om at gå meget op i at bevise man har ret ;-)
Kim89 - Her er en statistik!
Alle de tråde du har kommenteret i, er endt i kæmpe diskussion, hvilket i 100% af tilfældene er endt med at du har ødelagt tråden!
Du er hele tiden 100% forkert på den! Der kommer 0.0% rigtigt ud af din mund!
Du er altid 100% alene mod resten af forummet!
Jeg ved 100 % mere end dig omkring fodbold, hvilket må betyde du ligger på ca. 0.0%
Du har 100% lov til at have din egen holdning til tingene, så længe du holder den for dig selv! Forummet ligger op til konstruktive diskussioner, dine diskussioner er 100% destruktive diskussioner!!!!!
Jeg har selv lavet udregningernr, hvis du ikke kan regne det ud selv, har jeg vundet og du har tabt!
kære P.Totti
Du kan åbenbart ikke læse fordi hvis du kunne det ville du vide at jeg flere gange har bedt dig om at gå ind og læse sidens retningslinier
http://as-roma.dk/artikler/11/Retningslinjer
Og der vil du finde ud af at de ting du skriver om mig strider mod det der er lovligt på siden. BUM
og BTW du er og bliver den sidste her inde der nogensinde kommer til at vinde over mig :D
Ja men regler er til for at blive brudt! Jeg har altid været meget aktiv herinde, og har aldrig været i diskussion med nogen og aldrig trådt nogle over tæerne, pånær lige dig, men dit tilfælde mener jeg er i orden! Det simpelthen for irriterende, når man dagligt kigger på de forskellige tråde, er der latterlige kommentarer fra dig " jeg hader simon kjær, fordi jeg hader morten olsen, fuck dk's landshold"! Og når man så spørger ind til det, siger du det er politisk, WTF, så fortjener man sku også at få en over nakken, for at bruge et af dine egne udtryk! Siden den kommentar er der kommet flere flere, og nu har jeg fået nok, derfor bliver det personligt! Og jeg mener helt klart at du skal have lukket din bruger, medmindre du ændrer stil, og ikke skriver så dumme ting! I tilfælde af at du hør det, er jeg der med det samme, stol trygt på det!!!!
Vinder jeg aldrig over dig? Kim89 det handler ikke om at vinde, være bedst, hurtigt what ever, det handler om at vi kan hygge med at diskutere fornuftige ting omkring vores elskede klub!
Endnu engang ligger du op til min far er stærkere end din far diskussion. Latterligt barnligt, beviser hvor langt uden for pædagogiskrækkevidde du er!
Hvis du endelig vil have afgjort det, kan vi tage støvlerne på og spille 1 vs 1!
P.Totti
What ever dude, du kan jo lige prøve at kigge de indlæg igennem du taler om også kan det være du kan se hvem det lige er der får kørt det længere ud end fodbolden lige fortiden, mit bud er at den person starter med P og hans efternavn er det samme som en rigtig god spiller for verdensbedste fodbold hold :-) du syns jeg skal have lukket min bruger det er fair nok fordi jeg syntes også du skal have lukket din. personlige angreb er ALDRIG iorden og som flere her inde siger, så har jeg ret til at ytre mine holdninger om holdet lige så meget som i har.
1 vs 1??? den ville du så nok vinde. jeg er ikke fodbold spiller jeg er fodbold nørd der har læst tonsvis af bøger om spillet, men aldrig selv har været god til at spille det.
Sådan så kom der sku noget fornuftigt, endelig!!! Du har aldrig selv spillet, der har vi så forklaringen!
Siger det samme som Ramos sagde til Mourinho, "du forstår ikke spillet medmindre du har spillet selv, man kan ikke læse sig til at blive klog på fodbold".
Tak for Info, så vil jeg være lidt mildere overfor dig i fremtiden, fordi du ved jo ikke bedre!
Ja mine kommentarer ligger op til at jeg kan få en advarsel, og du må selvf. have dine egne holdninger, men som 20 har skrevet til dig før, overvej hvad du skriver, og hvis du har den mindste mistanke om at der kan komme en diskussion ud af det, så drop det! Du indledte også et indlæg tidligere i tråden med " ikke for at ligge op til diskussion, men", så du er jo udmærket godt klar over at du ligger op til diskussion, så drop det dog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uden at drage pareleller mellem mig og Mourinho. Manden har vundet alt hvad der er hver at vinde i klub fodbold. Så han kan da noget selv om han ikke selv har spillet ret meget.
Jeg sagde ikke jeg ALDRIG har spillet, jeg har bare ikke spillet særlig meget da jeg ikke har teknikken til det. Sammenlagt har jeg spillet 1 år udendørs og har det siden december spillet indendørs, hvor jeg i det minste er begyndt at score lidt mål en gang i mellem :D
Med hensyn til den krig du jo åbenbart som ene mand har startet mod mig (jeg ved godt der er flere der ikke kan lide mig, men de er så lidt mere voksene i diskutioner med mig end du er) så kan jeg kun sige "you can hate me, but you can`t breake me!!" og hvis du vil have disse ord i en sang, ja så kan jeg da også finde det til dig.
Så kan du jo også lige nyde noget basket når du nu skal have banket de ord ind i hovedet http://www.youtube.com/watch?v=1VyOFOuMLYw (indrømmet jeg ved ikke hvad sangen hedder jeg kender den bare fra den video)
Også høre det jo også lige med at flere har fortalt mig jeg ved meget om fodbold. heriblandt min gamle træner som har spillet i AGF og har været professionel i USA. San Jose for at være helt præcis :-)
Og når ja lidt forstand må jeg da have på det siden jeg bliver ved med at hente flere points end dig i predictor ligaen.
[Rettet af: Kim89 - 31/01/12 - 19:17]
Haha ikke for at drage paraleller, men "min træner sagde jeg ved meget om fodbold"! Ja og nogle mødre siger deres børn kan synge så godt at de stiller op i xfactor og gør sig selv til grin overfor hele Danmark!
Predictions League siger intet om hvor klog man er på fodbold, jeg melder mere det resultat op jeg ønsker, end hvad jeg tror, hvis nu der var mange penge indenover så tror jeg flere havde valgt anderledes! Man må ikke oddse med hjertet, men man kan ikke undgå det når det er Roma vi snakker om!
P.Totti
Jeg melder da også resultater med hjertet, der er jo ligesom en grund til jeg ikke oddser for penge :-)
Jeg ved noget om spillets hirstorie og pga. det kan jeg komme med de kommentare jeg kommer med. jeg ved hvad der har virket historisk set fordi det er fakta, de faktore i taler om er faktore som ses forskelligt fra øje til øje så der med er der intet resultat.
Du tror ikke vi andre ved noget om historie? Gør vi nok skal du se! Men som alt andet i denne verden, så udvikler fodbold sig hele tiden, nye taktikker, nye træningsmetoder osv osv. så det kan du ikke bruge til noget..
Medmindre du selvfølgelig har læst nogle fremtidsbøger, tvivler! Så historien har du måske styr på, men fremtiden må for dig være helt ny, da du jo ikke kender fodbold på egen krop og ikke kan læse bøger om nutidens fodbold før om lang tid, så du vil altid være bagefter kim89, det må vel betyde at historien om dig stopper her. Og vi andre levede lykkeligt til vore dages ende.
"det må vel betyde at historien om dig stopper her. Og vi andre levede lykkeligt til vore dages ende." det kunne du tænke dig var?? :D men not gonna happen dude :D
Både og i bund og grund gælder det om det samme som det gjore for de omkring 150år siden da spillet som vi kender det idag sådan rigtig blev opfundet. Den gang var der 2 hold med 11 mand på hver og det hold der scorede flest må vandt og sådan er det så vidt jeg ved også idag.
Den her diskussion er bedre end kabel-tv.
Kender det godt Sofus, der er aldrig noget i TV , nogle kanaler "host" tv sport "host" vil eksempelvis hellere vise Håndbold end at vise vores kamp i sidste uge mod Juve.
Så stopper vi diskussionen igen - tak!
Den har taget en helt andet drejning end fokus på kampen og hører derfor ikke til i denne tråd. Synes endnu engang at i bliver meget personlige og det er forummet ikke til for.
[Rettet af: Jonas - 31/01/12 - 20:49]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4