Kategori: Kampe
Så er det allerede imorgen (tirsdag) at vi spiller vores næste kamp. Denne gang er Coppa Italia det gælder.
Vi møder Juventus på udebane, med kick-off kl. 20:45.
Juventus har endnu ikke tabt en kamp i denne sæson, hverken i Serie A eller i Pokalturneringen.
Roma har vundet de sidste 5 kampe i træk (inkl. Coppa Italia) og den stime burde meget gerne fortsætte imorgen.
Det bliver en svær kamp, men jeg tror og håber på at vi går videre. Husk, det er kun 1 kamp det afgøres over. Knald eller fald.
FORZA ROMA
FORZA GIALLOROSSI
Nej det var da kun i cuppen den gjaldt, da der var i den det skete.
Nåh for fanden det er også mig, der vrøvler. Mente selvfølgelig i Coppa Italia.
Ærgeligt at vi spiller sådan en elendig kamp idag! Nu hedder det 100% fokus på serie a!
jeg vil gætte på vi havde bolden 65 procent af tiden taber 3-0 med en i undertal den sidste halve time :) vildt nok
Kjær kan sku være sin indsats bekendt! Igen snorksover Taddei.
Hehe iorden Koch :)
Skide juve, at vi skulle spille på en " neutral" bane. Det har hele torino som opbakning. Ærgeligt at det ikke bliver spillet over 2 omgange!:((( øv. Så må vi prøve næste år at vinde Cuppen.
Når okay :b Tak for info hehe..
ifølge resultat havde vi bolden 59% :) Utroligt vi ikke kommer frem til mere i dag..
Når nogen finder en video hvori man kan se Lamela's røde kort må de meget gerne linke til den.
Så ikke det Lamela lavede - så aner ikke om det var fortjent, men undrede mig at Chiellini ikke fik et gult for at forsøge at stoppe ham i kontraen og at Juve spilleren der stoppede roma spilleren med bolden i kontraen heller ikke fik gult.
Man kan se her at Lamela planter sin ene fod i skridtet på Chiellini:
http://www.youtube.com/watch?v=c6L97-qUlcM
Man kan dog stadig ikke se det hele og hvis nogen finder en bedre video, må de meget gerne linke..
Fair nok, ser nu helt rimeligt ud.
Fesent at dommeren ikke kan overskue at give de to gule kort til Juve-spillerne. Jeg synes de små kendelser gik imod Roma. Jeg så dog kun anden halvleg.
Simplicio Var helt til grin, alle hans berøringer og afleveringer var dårlige og for satset. klart kampens flop! dernæst spillede Bojan IGEN desværre elendigt. Dette var skyld i Taddei måtte trækkes længere på banen, hvilket var skyld i Kjær så skidt ud. Hele venstre siden sejlede.
Til dem der ikke kan se Juan er vores bedste forsvar skal tage nogen nye briller på. Heinze er en gammel udgave af Kjær, meget satsende i deres spil, derfor går det tit galt når de spiller sammen. de mangler en der er tilbage holdende og har overblik.
Også manglede De Rossi BIG TIME til at rydde op. Gago kunne intet gøre, fordi simplicio var en røv.
Så er den der:
http://www.youtube.com/watch?v=XOgKmpPoGko
Og klart rødt til Lamela, dumt gjort..
spørgsmålet er også om Chiellini trækker Lamela ned fordi han ved han ikke kan følge med Lamela i den kontra Roma køre.....så vil mene han også skulle have det gule kort....
Luis Enrique har dumpet denne kamp! Big time!
Han er taktisk dumpet. At lave 4 ændringer fra Cesena kampen også til Juve kampen er bare idiotisk!
Han er da for dum. Lige når det begynder at fungere i ligaen og vi score mål, så ændre han fandeme taktikken i sådan en vigtig kamp som i går.
Hvorfor skal Bojan absoulut spille? Manden er ringe og er bare ikke god nok? Hvorfor røg Borini på bænken?
Taddei egner sig jo tydeligvis ikke som back. Var alt for langt fremme og det sejlede for ham.
Kjær: Fatter ikke at folk synes han spillede ok. Han var for usikker og var nærmest bange for at have bolden.
Det nytter ikke at gå i gang med et rotations system, da vores starting IX dårligt nok fungere endnu og først er på vej til at fungere.
LE skyld vi taber.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4