Kategori: Kampe
Lørdag, kl. 18:00, Cesena, hjemme på Olimpico. Det er en vigtig kamp som Roma meget gerne bør vinde.
Roma er inde i en god sejr-stime og det ville være positivt hvis dette fortsatte i denne kamp også.
God kamp til alle. Ifølge Canal+'s hjemmeside, så viser Canal+ Sport kampen live.
FORZA ROMA
FORZA GIALLOROSSI
[Rettet af: as-roma-italien - 20/01/12 - 23:36]
Kjær han boozer på deres chance i stedet for at afvente. Der er ingen grund til han skal frem i den situtation. Heldig at Stek, og angriberens dårlige beslutning redder ham. Håber han kan lære lidt at de to gamle drenge kan konkurrere med
Det minder mig om Torres i Chelsea at se Bojan spille. Rigtigt mange gode ting, men målene, og den sidste skarphed mangler. Det er super ærgeligt, når de nu i sidste ende er mål en angriber bliver vurderet på..
Forza ROMA!!
Helt enig Rasmus! Det virker til at være marginaler der mangler for ham, for han virker tændt, og vil det, og sætter rigtig mange fødder rigtig...
Nå men helt eminent flot kamp af drengene i dag... Ingen nævnt, ingen glemt, holdet var bare klar i dag!!
fantastisk sejr idag...og det giver drengen en super selvtillid...samt Totti.Juan og Lamela har friske ben. til at lave samme nr mod juve den 24 hehe
Nu har jeg i den grad været kritisk overfor Enrique, men jeg må sgu indrømme at han begynder at imponere mig. Det virker rent faktisk til at han har et koncept, som så er begyndt at virke nu. Jeg er virkelig positiv og har den dybeste respekt for Totti. Resultaterne er jo i den grad begyndt at komme sammen med kaptajnen!
Nogen der ved hvor meget boldbesiddelse vi havde?
For syntes da at vi havde bolden næsten hele tiden.
73 Procent - præcis ligeså meget som Barcelona havde mod Real Madrid i Coppa del rey! :D .
Ifølge Goal.com havde Roma 75% possession. :)
Fantastisk sejr - grundet en 60 års fødselsdag havde jeg desværre ikke mulighed for at se kamp..
Så hvis en af jer støder på et link, til hvor jeg kan gense kampen - ville det være super :)
@Jonas: Man kan få en app fra Canal+ sport, hver der er klip fra alle Serie A's kampe - i rigtig god kvalitet. Jeg har selv app'en, og den er lige blevet opdateret med Cesena kampen.
Ellers kan du gå ind på denne side http://www.csports.dk/cmore/?progId=2139025 (csports.dk). Her kan du se en masse kampe mod betaling. Du kan også se gamle kampe, men om det koster noget, ved jeg ikke.
Link til højdepunkter
Dejlig kamp, dejlige mål.... Og deres mål er sgu også ret skarpt ;)
MLP09:
Hvad hedder den app du snakker om, og er den gratis?
Den hedder Canal+ Sport, og den er gratis. Men Jeg har lige søgt på den i app store, og jeg ikke finde den igen. Jeg har den dog nu på min Tlf, så den må findes.. Søg evt på Canal+ sport app i Google.
Link
Super lækker video af kampen foregårs!! :)
[Rettet af: 59971cools - 23/01/12 - 17:01]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4