Kategori: Kampe
Så er det i morgen aften at Roma møder Catania.
Roma har vundet de seneste fire kampe, så hvorfor skal stimen ikke forsætte?
Catania med den tidligere Roma spiller og træner Vincenzo Montella i spidsen, har overrasket denne sæson og ligger på en 8. plads. fem point bag Roma på 7.
Enrique har udtaget følgende trup:
BORINI, CAPRARI, CURCI, DE ROSSI, GAGO, GRECO, HEINZE, JUAN, KJAER, KRKIC (BOJAN), LAMELA, LOBONT, PERROTTA, PJANIC, ROSI, SIMPLICIO, STEKELENBURG, TADDEI, TOTTI, JOSÉ ÁNGEL VALDES
Forventede opstilling:
Gazzetta, 4-3-3:
Stek; Taddei, Juan, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Lamela, Totti, Bojan
Corriere 4-3-3:
Stek; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Lamela, Totti, Bojan
Canal+ sport sender kampen og jeg vil derfor opfordre folk til at tage på pub og se kampen med ligesindede Roma fans!
Forza Roma <3
[Rettet af: Jonas - 13/01/12 - 16:14]
Altså jeg ser den også på Csports og det virker fint..
Den virker også rigtig fint hos mig. Det virkelig underligt, at kampen snart er færdig!
ok, jamen så må man vel nøjes med kommentarene herinde og kigge på en live stilling...men jeg er ligeglad så længe ROma nu bare får scoret et mål...jeg kan se at der kun er 5 min plus det løse tilbage
Borini den skal ind!
Stekelenburg har lige haft en rigtig vigtig redning. Nu har vi lige brændt en kæmpe chance!
1-1 det er vel et okay resultat når man tænker på omstændighederne :-)
Uskarpt Borini! Men ja, 1-1 er vel udmærket med den trup der, en gang indianer bold.
Uafgjort er vel ganske udemærket.
Der kan altså ikke nåes meget på 25 minutter og det bar spillet virkelig også præg af!
Dog ærgeligt vi ikke lige kunne overhælde Inter!
Lidt noget lort at vi ikke får 3 point med hjem.. Hvis dommeren havde givet os det helt helt fortjente frispark en halv meter ude foran feltet, havde den nok blevet 2-1 eftersom Pjanic var på banen..
skandale jeg troede kampen startede kl 20.45.... og kommer hjem og læser den er færdig nu....... arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
Så skal man vel næsten bare læne sig tilbage i sofaen og se Coppa braget mellem Milan og Juve!
Ringe, der står samtlige steder at den starter 20:45!
Jeg ved ikke hvor du har kigget Sofus, men den har stået til kl. 20.00 her på siden :-)
jeg kiggede på csports, bold osv. Nå, ærgeligt.
^^I LIKE! :D
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4