Kategori: Kampe
Efter en beundringsværdig afslutning på efterårsæsonen, tager AS Roma søndag hul på årets første kamp hjemme imod Chievo. Det har været en hektisk start på år 2012, især på angrebspladserne, hvor Borriello er blevet udlejet og senest har Osvaldo pådraget sig en muskelskade, der holder ham ude i op til to måneder. Endvidere er Pizarro hjemrejst til Chile grundet personlige årsager, hvilket har forstærket rygterne om en mulig afgang fra AS Roma. Dog ser det ud til at kampen bliver et gensyn med Simon Kjær, der efter en skadespause igen er kampklar. Grundet Osvaldos skadespause er det sandsyneligt at Bojan overtager pladsen, og danner par med Lamela og Totti i front. Det forventes ifølge Eurosport deraf at Roma starter op i en 4-3-1-2 opstilling -
Forventet opstilling:
Eurosport, 4-3-1-2;
Stek; Rosi, Heinze, Juan, Taddei; De Rossi, Pjanic, Gago, Totti; Lamela, Bojan.
AS Roma har ikke tabt til Chievo i de sidste 15 opgør, så det må være forventeligt at starte det nye år med endnu en sejr.
Jeg opfordrer alle til at møde op på pub & sport til årets første kamp!
Fint nok af Bojan.
Ærgeligt Bojan ikke fik en kasse! Han har gjort det godt idag.
[Rettet af: Giallorossi - 08/01/12 - 16:49]
Taddei skal gi pilsner efter kamp første gang med anføre bindet hehe
Satans. Fedt at se hvor meget De Rossi gerne ville have at Caprari scorede:) God stil!
Godt med en sejr, selvom vi stadig skal blive bedre til at afslutte!
yes.....sejr og vi holder nullet....
satme en god weekend :D
klart spille overtag igen til os :-D men ja vi skal være mere skarpe oppe foran
Nogle gange virker det bare som om, vi helt glemmer hvordan man forsvarer. De brændte godt nok nogle 100%
Dejlig sejr i dag! Og det vigtigste er vel at Totti får scoret!
Grundet dårlig Streaming, så jeg ikke første halvleg og vil derfor ikke komme med en længere kommentar :-p
Ved ikke hvor meget der skal ligges i udskiftningen af De Rossi. Vi ham efterfølgende med is på, mens Totti også bliver udskiftet. Sky Sport sagde at Enrique ikke før har krammet spillere efter en udskiftning, men det gjorde han med både De Rossi og Totti idag - håber for alt i verden De Rossi bliver!
Efter Bologna blev der fejret ret vildt og krammet til højre og venstre. Jeg tror dog først det var efter kampens afslutning at der var så stor glæde, som det nu har været tilfældet efter udskiftning.
Dejligt med et par Totti scoringer :-)
og rimelig vildt at jeg skrev denne kommentar inden kampen "
Jeg tror vi vinder 2-0 begge Totti mål" :D
Det skulle du nok ha' "skrevet" på et betting site så! :)
ja det er bare øv fordi når jeg gør det vinder jeg aldrig noget :D
selvom chievo brænder nogle kæmpe chancer, så er det positivt at vi holder clean sheet for anden kamp i træk, og er nu oppe på 5 set over hele sæsonen, hvorimod et hold som milan har 9 clean sheet i ligaen! så vi er på rette vej.
derudover havde vi idag en boldbesiddelses procent på 70, hvilket er langt mere end nogen andre hold idag, har tjekket alle kampe på england, spanien, frankrig, italien, holland og venskabskampe. dette må siges at være rigtigt flot arbejde af drengene, og ja det kan godt være vi ikke fik omsat boldbesiddelsen til nok mål, men vi gør trods alt det LE vil med fremtidens Roma.
dog kunne man måske forestille sig at barcelona napper dagens mest boldbesiddende hold senere i aften:)
http://www.youtube.com/watch?v=s_g2cm2YXzw
I would never be the same without you
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj