Kategori: Kampe
Kampen spilles søndag d. 18/12-2011 kl. 20:45
Så er det på søndag at Roma tager til Napoli for at spille Derby del Sole. Begge hold har stærkt brug for en sejr for ikke at blive sat længere tilbage i kampen om topplaceringerne, hvor 4 hold er stukket af.
Optakten
Kampen kan findes på:
Canal+ Sport 1
direktefodbold.dk
Facebook
Forza Roma, God kamp!
[Rettet af: geggeri - 16/12/11 - 14:59]
Hold kæft det var vigtigt vi vandt idag! PUHA
Super vigtig sejr! Rigtige flot fodbold og dejlige kombinationer der bliver vist. Synes de to seneste kampe viser vi er på rette spor, og med mere tid kan vi skabe store resultater i fremtiden.
Sådan ROma! Endelig fristes man til at sige... Elsker klubben, tvivler ikke på projektet!
Dette kan give stor stor morale til spillerne og LE!
Ikke mindre end FANTASTISK inden jul! :D
Tillykke til Jer alle!
Forza Roma, Forza Giallorossi, Forza Lupi!!!!!
Godt at se Enrique smile :)
Hvor er det Fan"Fucking"Tastisk!!!
I perioder rigtig smukt spil idag! Et hold som Napoli skaber chancer og scorer også mange mål..
Men super vi får de tre point i dag - vigtigt..
Men igen kan vi se Enriques spillestil, som altså bedst fungere mod de store hold som også ønsker at spille fodbold, vi så det mod Milan, Juventus og idag Napoli..
Det er så vigtigt at vi vinder iaften. Selvom sæsonen stadig er lang, mener jeg at denne kamp har afgjort, om vi skal spille europæisk næste sæson, og jeg tror virkelig på at vi kan komme i top 5 efter idag. Fantastisk spil har vi også udvist idag, det er godt nok længe siden at jeg har set Roma spille så godt. Lamela, Stekelenburg og Simlicio har jo været fantastiske idag. Det her er en kamp, som skal bygge på vores næste kampe.
Forza Roma!
http://www.youtube.com/watch?v=mXVFbVtkopg
Jonas
helt klart rigtigt, har også selv skrevet det tidligere i andre diskussioner, vi er klart bedst mod de store hold som også gerne vil spille fodbold.
vi har haft store problemer i at få omsat boldbesiddelsen mod de små hold til mål, hvilket jeg tillægger at vi ikke har en spiller der kan dirke et solidt forsvar op, altså lige pånær kongen, men han har jo været fraværende længe, og lamela bliver en stjerne, men er endnu ikke klar til at tage ansvar.
kanon indsats, flot resultat, nu mangler vi bare 3 point til på kontoen inden jul, og så vil jeg faktisk sige at jeg er rimelig tilfreds med den første del af sæsonen. vi er altså kun 12 point bagefter juventus og 10 efter milan, hvilket altså ikke er dårligt. når man tænker på det er 2 hold der igennem de sidste par år har været igennem samme fase som vi er i nu. og er 100% på at vi kommer styrket ud til den sidste halvdel af sæsonen, både transfermæssigt og spillemæssigt.
vi kan stadig nå at komme op og blande os om de sjove placeringer. EL kvalifikation må vel være fair nok, og det er vi 2 point fra nu.
*P.Totti - Præcis!
Dette giver forhåbentligt også Enrique lidt arbejdsro :)
[Rettet af: Jonas - 18/12/11 - 23:08]
ja håber virkeligt at vi kan få 3 point på onsdag og så gå på juleferie med et kæmpe smil.
glæder mig som et lille barn på hvad der sker i transfervinduet. tror sabatini hiver nogle trolde ud af ærmerne. ikke at forglemme at vi allerede har sikret os nico lopez som ser meget spændende ud.
hold kæft det fedt at være roma-fan :)
Giver Jonas ret:
Endelig arbejdsro til LE!
Før vi går på skyerne skal vi altså lige tænke på at det ikke var super imponerende. Napoli fik et mål annulleret, brændt 100 % chance, skud på stolpen der ligeså godt kunne have gået ind, stor chance mere til Hamsik. Havde de haft en god dag var de gået ind. Samtidig med at vores første mål var et drop. Havde vi ikke fået et mål så tidligt var Napoli ikke tvunget så meget frem og ville måske ikke have givet så meget slip bagud, og så er det altså ikke sikkert at vi havde scoret 3 mål!!
Men alt i alt tilfredsstillende. Lækkert at se en utroligt velspillende Totti og Lamela, håber det bliver ved.
Før vi går på skyerne skal vi altså lige tænke på at det ikke var super imponerende. Napoli fik et mål annulleret, brændt 100 % chance, skud på stolpen der ligeså godt kunne have gået ind, stor chance mere til Hamsik. Havde de haft en god dag var de gået ind. Samtidig med at vores første mål var et drop. Havde vi ikke fået et mål så tidligt var Napoli ikke tvunget så meget frem og ville måske ikke have givet så meget slip bagud, og så er det altså ikke sikkert at vi havde scoret 3 mål!!
Men alt i alt tilfredsstillende. Lækkert at se en utroligt velspillende Totti og Lamela, håber det bliver ved.
Ja - det er lidt svært at bliv nede på jorden når man har ventet så længe.
Men bestemt, lad os se om vi kan.
ps.
Napoli fik ikke anulleret et mål. Der blev fløjtet et frispark som de sparkede ind klart efter den var fløjtet af - Ergo fik Roma et frispark som ikke var der - det var det. :)
Men, Ja Napoli var ret så uheldige.
[Rettet af: Giallorossi - 19/12/11 - 12:03]
LE kan få alt det arbejdsro at han ønsker, hvis bare han bruger Totti hver gang!
Totti har endnu en gang vist, at han langt fra er færdig og at Roma har brug for ham, han betyder stadig alt for holdet og alt det kreative går jo via ham, Totti er altså uundværlig!! LE må finde et kompromis med sin stil og det Roma står for, så tror jeg, at han kan få det til at fungere. Men kravet må være, at Totti er med hver gang!
Det var en rigtig god kamp at se med masser af chancer til begge hold!
Enig Burhøi!
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
1
0
Sæsonen 2024/25
95
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3