Kategori: Kampe
Så er det imorgen aften, at det går løs. Selvom vi er inde i en dårlig periode og juventus ikke har set farligere ud i flere år, så er der ingen grund til ikke at se denne kamp.
Opstillinggen hos Roma, ser indtil videre således ud:
Stekelenburg
Rosi, De Rossi, Heinze, Taddei
Perrotta, Simplicio, Pjanic
Totti
Lamela, Osvaldo
Bænken: Lobont, Jose Angel, Cicinho, Simplicio, Greco, Borriello og Caprari
DDR i forsvaret, vidner om, at det nok bliver en svær kamp, da vi har mange skader og karantæner på det defensive område. tilgengæld har Boriello meldt sig kampklar, så det bliver spændende om han får indflydelse på kampen.
Hos Juventus ser opstillingen således ud:
Buffon
Lichtsteiner, Bonucci, Barzagli, Chiellini
Pirlo
Pepe, Vidal, Marchisio, Giaccherini
Matri
Bænken: Storari, De Ceglie, Pazienza, Quagliarella, Krasic, Estigarribia og Del Piero
Vucinic er ude, så ham slipper vi heldigvis for at se på.
Det er i Rom, så jeg krydser fingre for, at vi ihvertfald får point i denne kamp!
Jeg regner stærkt med at se kampen på Pub og sport imorgen. de viser samtidig Chelsea-Man c, så det bliver næppe på storskærmen.
vel mødt imorgen 20.45
Forza Lupi!!!
[Rettet af: chrfog - 11/12/11 - 17:05]
ja er os tilfreds men havde lige elsket at totti sku have sit mål nummer 208,I
Hmm vi spillede egentlig fint nok, def. halter stadig væk en del, dårlig kamp af totti synes jeg. egentlig ikke fordi han brændte straffet men mere fordi han ikke udnyttede den sidste chance ordentligt. jeg synes at MOM er Heinze.
Måske skulle vi egentlig også få en ny straffesparksskytte? Pjanic, Osvaldo måske?
Måske indrømme jeg også er godt tilfreds med resultatet. Hvis man kigger på truppen. skide ærgeligt at Totti brændte, havde været dejligt for os, og ham at han kunne blive matchvinder. og især over Juve.
Men fint nok resultat, når man tænker over det. er ihvertfald tilfreds.
Den kamp kunne være gået begge veje. Alt i alt er 1-1 et rigtig fint resultat, med bagtanke på optakten til kampen osv. Selvfølgelig kan man være ærgerligt over Totti's misbrugte straffespark og hans efterfølgende afbrænder. Men samtidig redder Stekelenburg også vores defensiv med et par fornuftige redninger.
1-1 = GODKENDT!
satme ærgeligt.....den kamp skulle vi ikke have spillet 1-1....satans TOTTI ikke lige afgør den på straffe eller den sidste han fik fra lamela..... lækkert løb med bolden af Lamela.....
men syntes vi kan se positivt på kampen....vi har bolden mest igen samt havde fortjent at vinde over et Juve hold det køre godt for...men var kun at se i de først 20-30 min...
godkendt af drengene
Ps. Hvis Totti havde scoret på det straffe havde jeg vundet 4300 kr ..
Synes sku holder spiller en god kamp idag og før kampen havde vi vel alle kunne leve med en uafgjort. At Totti misser straffet er selvfølgelig brand ærgeligt og hvos kunne vi godt have brugt en sejr!
Men indsatsen idag, og alle karantænerne og skader taget i betragtning er indsatsen og resultatet bestemt godkendt, og det banker forhåbentligt noget nyt selvtillid ind i drengene!
helt klart godkendt indsats, vi har 6 spillere i startopstillingen som normalt ikke skal spille. en af dem viviani som knap sidder på bænken og bliver kastet direkte for løverne idag, og ja han gjorde det ikke prangende, men vi spillede til 0 med ham på banen.
vi spiller lige op med ligaens tophold, de er i form, det er vi ikke!
synes man kan se idag at projektet nok skal lykkes, hvis det får tid og LE får de spillere han skal bruge, evt 2-3 nye vintertransfers.
for mig at se er en af grundene til at vi spiller godt idag er at vi får plads, og at juve også vil "spille" fodbold, fordi vi er ikke gode nok til at dirke et forsvar op endnu ligesom i de andre kampe hvor flere af vores modstandere næsten har haft 8 forsvarsspillere. vi spillede også rigtigt godt mod milan tidligere på året og vandt mod inter, så vi har spillet klart godkendt mod de store hold. og tabt alle de dumme point mod de små kontrabøssehold.
hvis vi får en kreativ spiller som kan opnå et forsvar så bliver vi skarpe efter nytår. fordi vi kan ikke bygge holdet op omkring totti, da han kun spiller 50 % af kampene og det er et for stort pres på lamelas unge skuldre, han besidder stort potentiale men behøver tid!!
kunne være fedt hvis vi køber bastos, tror han ville være perfekt til en venstrekant.
og så lige en kreatør/off midt, shaqiri for basel er en mulighed, han var super mod united, utrolig godt gennembrudsspiller!
bliver sku en spændende vinter
helt klart godkendt indsats, vi har 6 spillere i startopstillingen som normalt ikke skal spille. en af dem viviani som knap sidder på bænken og bliver kastet direkte for løverne idag, og ja han gjorde det ikke prangende, men vi spillede til 0 med ham på banen.
vi spiller lige op med ligaens tophold, de er i form, det er vi ikke!
synes man kan se idag at projektet nok skal lykkes, hvis det får tid og LE får de spillere han skal bruge, evt 2-3 nye vintertransfers.
for mig at se er en af grundene til at vi spiller godt idag er at vi får plads, og at juve også vil "spille" fodbold, fordi vi er ikke gode nok til at dirke et forsvar op endnu ligesom i de andre kampe hvor flere af vores modstandere næsten har haft 8 forsvarsspillere. vi spillede også rigtigt godt mod milan tidligere på året og vandt mod inter, så vi har spillet klart godkendt mod de store hold. og tabt alle de dumme point mod de små kontrabøssehold.
hvis vi får en kreativ spiller som kan opnå et forsvar så bliver vi skarpe efter nytår. fordi vi kan ikke bygge holdet op omkring totti, da han kun spiller 50 % af kampene og det er et for stort pres på lamelas unge skuldre, han besidder stort potentiale men behøver tid!!
kunne være fedt hvis vi køber bastos, tror han ville være perfekt til en venstrekant.
og så lige en kreatør/off midt, shaqiri for basel er en mulighed, han var super mod united, utrolig godt gennembrudsspiller!
bliver sku en spændende vinter
Ej hvor er du uheldig MURO
Der kan man bare se.. Vi skal bare lade være med at spille med forsvarsspillere.. Så går det hele meget bedre :)
Jeg er dog stadig ikke overbevist om Enriques evner.. Syntes stadig ikke at der var noget større koncept i vores spil. Resultatet er ikke så meget en god præstation af holdet, nærmere en dårlig præstation fra Juves side.
HVAD SKER DER!?
Jeg har læst, at Di Bennedetto og de andre parter (ejerne af Roma) er kommet i konflikt? Og at en eller anden James Palotta (eller noget i den stil) måske bliver præsident inden for kort tid? WTF!?
TottiThebest, der er rygter om at det er en eller anden juve journalist der bringer det frem for at sake Roma iden kampen. Har lige set et italiensk fodbold program på italiensk tv der snakkede om kampen... de sagde intet om Di Benedetto o co.
Jeg syntes faktisk også at vi spillede rigtig godt igår :-) Det meste af kampen havde Juventus bolden og vi kom så til chancer når de tabte den :-)
Hvis LE har tænkt sig at holdet skal spille på den måde i alle kampe må han gerne blive for min skyld, men så SKAL det også være på den måde de spillede igår :-)
Både Pallotta og Baldini har afvist alle rygter omkring DiBenedetto skulle stoppe, og kalder det for sladerblads journalistik!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0