Kategori: Kampe
Nu på fredag er der kamp igen. Udinese tager imod Roma på Stadio Friuli kl. 20.45. Udinese er lige nu placeret som nummer fire i Serie A med 21 point, mens vi er placeret på 5. pladsen med 17 point. Derfor har denne kamp selvfølgelig en enorm betydning. Det bliver svært, men lad os da tro på en sejr på Friuli ligesom i sidste sæson, hvor Totti afgjorde kampen i det aller sidste sekund.
Kampen vises på Canal +
Jeg tager på Pub & Sport og vil da gerne opfordre i andre til at gøre det samme!!
altså fugerson bruger rotations taktiken, og der hører man ikke nogle der brokker sig.... sys det er godt han bruger alle, det giver også bedre humør når alle spiller...
[Rettet af: zmartguy - 25/11/11 - 23:08]
Haha TottiTheBest - noget voldsom teori du roder dig ud i der, men dig om det. Jeg tror godt nok ikke på din fine teori.
Tottithebest
jeg vil tro, at det er den skade han havde i baglåret for et par uger siden, der driller igen.
Zmartguy
hehe det er fordi det ikke er United vi taler om her inde :-)
men hvis det var så havde jeg brokket mig lige så meget. Ja sir Alex har vundet rigtig meget og han er den bedste manager i verden, men hvis man skal have de kritiske briller på så har han også dummet sig mange gange pga. den taktik med at rotere. han har tit brændt nallerne på det i Liga cuppen, men i år har han gjort det i CHL United kan risikere ikke at gå vidre fra en gruppe med Benfica, Basel og et lille hold jeg ikke lige kan huske navnet på. Det er bare ikke godt nok. det er umuligt at vinde alle kampe det ved jeg godt, Men når det er sagt så skal man i det mindste prøve på at gøre det og det betyder stærkeste opstilling hver gang medmindre der er skader.
@Giallorossi
Vent og se om han ikke er klar indenfor kort tid :D haha
Hvis han ikke bliver "skadet" i situationen, ved han jo godt han virkelig ville få det endnu sværere i klubben, eftersom han indtil videre nærmest i hver kamp han spiller laver en fejl der fører til mål :S
On Topic:
1. Greco er mega dårlig!
2. Kjær kan IKKE spille fodbold!
3. Juan's karriere er for længst forbi!
[Rettet af: TottiTheBest - 25/11/11 - 23:15]
@TottiTheBest
At han bliver klar indenfor kort tid beviser absolut intet. Vi får nok aldrig noget svar på dette, men jeg vil nu holde fast i at jeg slet ikke tror på din teori - så må du holde fast i den istedet. :)
1. Greco er ikke god nok til at være starter.
2. Kjær kan godt spille bold.
3. Juan's karriere er nok mere eller mindre forbi. Hvorfor han nok også ryger - måske allerede i Januar.
4. Hellere Bojan der skaber noget og brænder det hele end en andre spillere der intet skaber.
[Rettet af: Giallorossi - 25/11/11 - 23:30]
miss old times...
http://www.youtube.com/watch?v=ksI_Sae0vBc
Syntes godt om^^ (zmartguy)
Ifølge seneste nyt er Kjær ude i omkring en måned.. Hvor det køre for det forsvar!
Lader dog til at jeg er uenig med nogle af de andre, da af det jeg så, synes Juan spillede en ganske fornuftig kamp!
Mener dog klart at Angel og især Greco skuffede enormt.. Og Taddei skal bare heller ikke spille højreback!
[Rettet af: Jonas - 26/11/11 - 11:35]
Enig Jonas... Juan var slet ikke så dårlig som folk gjorde ham igår, han havde et par svipsere hvor boldende røg lidt skævt men intet farligt!
Greco var HELT væk, en katastrofe igår. og nej vores back'er imponerede heller ikke..
Jeg er dog ikke så negativ for kampen igår, vores genpres fungerede i store dele af kampen rigtig godt. Vi fik især i en periode op til målet i 2. halveg hele tiden tilbageerobret bolden med det samme...
De løb vi tog der, gik dog død når vi selv fik bolden, der virkede vi idé forladte i det offensive! Savner sgu den gamle i sådanne tilfælde!
I aftes var det konceptet der slog fejl. Måske mest og alt, fordi Udinese havde lavet et godt hjemme arbejde og pressede os hurtigt og forhindrede, at vi uforstyret kunne bygge spillet op fra de bagereste rækker, som har fungeret så glimrende de to sidste kampe. Skal man hænge én ud så må det unægteligt være Greco, der slet ikke kunne klare det pres Udinese-spillere sat ham under. Jeg synes desværre ikke, at det virkede til at spillerne enten holdte sig eller ikke formåede at holde sig til konceptet. Alt for tit blev der forsøgt at finde vinderafleveringen, hvilket resulterede i gentagende boldtab og alt for meget ball possession til Udinese.
Jeg må indrømme, at jeg havde sat næsen op efter meget mere i aftes også mht. det kommende program.
Ja Greco er nem at hænge ud. Jeg vil dog mene at den klart mest oplagte at give skylden er Enrique. Han har jo slet ikke styr på truppen og forstår slet ikke at sætte det optimale hold.
http://www.bold.dk/nyt/Roma-profil-i-problemer-efter-intern-ballade
SAY WHAT?!!
...
Hvis det er sandt, så røg al respekt for Osvaldo lige der.......
pinligt
WTF!! Hvad sker der man!? Det var også bare det der manglede - arhhh ...
Osvaldo sarà sospeso per 10 giorni, nonostante il giocatore oggi si sia scusato nuovamente con Lamela (dopo essersi scusato la prima volta dopo qualche ora dal gesto compiuto). Per risposta, stamattina Lamela ha chiesto a Luis Enrique di non far sospendere Osvaldo. La pace è ricomposta, anche se tuttavia Luis rimane fermo con l'idea di sospendere Osvaldo (sospensione accettata dalla società dopo la richiesta dell'allenatore). Lamela mostra grande maturità, lo stesso Osvaldo che si è pentito.
Så kan i så smide det i translate hvis ikke kan italiensk..
ret uprofessionelt af Osvaldo... men det her har vi ikke brug for lige nu med alle de skader..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0