Kategori: Kampe
Så er der sgu kamp igen, drenge. Imorgen drager holdet til Piemonte og møder oprykkerne fra Novara. Kampen starter kl. 20.45 og alt andet end en sejr vil være utilgiveligt.
Både Totti og Rosi er ifølge goal.com igen klar, mens Cicinho og Borini begge er ude med skader.
Det er dog usikkert om de vil være at finde i startopstillingen, da Cassetti og Miralem Pjanic muligvis indtager pladserne.
Opstilling ifølge goal.com
Stekelenburg
Cassetti, Burdisso, Juan, J. Angel
Pizarro, De Rossi, Gago,
Pjanic
Bojan, Osvaldo
Kampen blive vist på Pub og Sport, så jeg opfordrer alle til at møde op og støtte drengene!
Ciao.
Balbo
Ej man altså. Det sejler totalt. Taddei og Gago kan ikke kommunikere sammen og hvis Novara spilleren havde tænkt sig om, havde han spillet sin holdkammerat inde på midten.
Ja altså angrebsspillet er en fryd at se på og specielt Lamela.
Jose Angel er den eneste der er noget værd i vores 4 backskæde. resten er altså ikke gode nok.
god redning.
Hvor sidder man dog og savner Juan
AS Roma Italien... synes du virkelig vores angrebsspil har været godt?
I forhold til forsvarspillet så ja. I forhold til Milan kampen så nej.
Men efter scoringerne så har vi haft 2-3 gode channcer?. Så helt galt er det vel ikke.
haha sidste år savnede ingen juan da han spillede dårligt, han blev svinet til, og nu sidder vi og savner ham?? aarh det simpelthen for vildt at melde den op!
vi har da spillet elendigt. de afgørende afleveringer har været serie 6 niveau, lamela mister for mange bolde og dribler for meget. osvaldo har han haft en god aktion udover kassen? pjanic, sløj kamp.
så nej, mener bestemt ikke at vi har spillet godt offensivt.
men ja i forhold til forsvarspillet;)
Vigtig sejr!!
P.Totti: Nu stopper du. Du har ikke nogle legitime beviser for at bruge ordet "vi".
Nu spørger jeg dig. Sidder du og beskylder mig for at have svinet Juan til sidste år?
BTW hele holdet spillede piv elendigt sidste år. Så det klart de får kritik men ikke tilsvininger.
Og har altid ment Juan har været sikker og stabil. Husk bare sæsonen 2009-2010?
Og ja Juan spillede en forfærdelig kamp imod Sampdoria sidste år vi nok alle husker. der blev der hakket specielt meget på ham. Ellers ikke.
Så vigtigt med 3 point. Jeg er langt fra overbevist, men altså lad os fokusere på de 3 point! Vi er igang igen
hvorfor må jeg dog ikke sige vi??
nej beskylder ikke dig personligt, skrev bare at juan var udsat for meget stor kritik sidste år, og nej ikke kun i sampdoria kampen, men også efter mange andre kampe. det bare typisk at når juan og totti mangler, skriver alle at hvis bare de var med var alt godt, så kommer de med og så er det nye spillere der mangler osv osv.. sådan er det hele tiden.
du farer meget hurtigt op og tager det som personlig kritik, er det altså ikke. kan slet ikke se hvordan jeg skulle have svinet dig til, prøv selv at læse det igennem igen.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0