Kategori: Kampe
Lørdag tager Roma hjemme imod Milan. Roma har ikke tabt hjemme til Milan siden sæsonen 2004/05 og efter nederlaget til Genoa vil en sejr lune.
Kampen spilles lørdag (29/10-2011) kl. 18:00
Optakt
Forza Roma
God kamp!
[Rettet af: geggeri - 28/10/11 - 11:05]
Enig med P.Totti og Kelevra :)
Enig kelevra, vi dominerer kampen mod sidste års vindere og formentligt bedste hold i år, de skaber kun noget ved vores egne fejl, og vi brænder kæmpe chancer! Synes klart vi kan være vores præstation bekendt!
Tjek lige den deffensive del af milans hold, zambrotta og nesta kender hinanden ud og ind, spillet en masse kampe sammen på klubhold og landshold! Thiago silva, en af verdens bedste! Abate, vel en af de bedste højre backs i italien, van bommel oser af rutine og klasse, har spillet i 3 af verdens bedste hold, disse 5 udgør en særdeles stærk, sammenspillet, rutineret deffensiv for milan, lavet stort set ingen dumme beslutninger i kampen, men de ser flere gange overraskede ud og på hælene overfor vores pasningsspil, derudover har de avært ved at få bolden over på vores banehavldel pga vores dornuftige genpres! Det må da være en succes i kampen, eller hvad?
Rettet af admin
Læs de sidste 3 kamptråde igennem og se mine indlæg. Jeg har jo dårlig nok skrevet noget i de sidste 3 kamptråde. Jesus Christ altså.
[Rettet af: Julii Caesares - 30/10/11 - 16:56]
Rette af admin
Vi er et hold i opbygning og det tager skam tid før de er ordenligt sammenspillede, man kan jo ikke forvente det store det første år. Sådan var det jo heller ikke med City.
[Rettet af: Julii Caesares - 30/10/11 - 16:54]
#P. Totti
Du har fået en advarsel for det markerede indlæg.
#Alle
Stop med at lege politibetjente. Der kommer ikke noget godt ud af det. I er velkomne til at argumenterer, men gør det i en sober tone og et sagligt indhold - personlige angreb hører ingen steder hjemme.
#AS-Roma-Italien
Du er velkommen til at se projektet som dødsdømt, men vær venlig at stoppe de konstante, negative udmeldinger i hver eneste kamptråd. Det bidrager ikke med noget, men oppisker i stedet en dårlig stemning. Opret i stedet en debattråd, hvor projektet kan diskuteres - sagligt og roligt.
[Rettet af: Julii Caesares - 30/10/11 - 16:53]
Alle!
Jeg synes seriøst vi skal starte på en frisk, og tænke det hele igennem. Det må satme være ærgerligt at være admin af denne side og se den blive til en diskutionsside for folk der angriber hinanden personligt. Jer der tit kommer med dumme indlæg med skældsord bør tænke deres indlæg igennem inden de sender dem, og jer der bliver sure over andres indlæg bør komme med gode argumenter for hvorfor man synes det er helt forkert at komme med sådanne indlæg. Lad os sammen fortsætte med at støtte Roma på en rigtig måde, med diskutioner der har en hvis forklaring på hvad man mener og hvordan man har det med Roma lige i øjeblikket.
Jeg kan godt selv blive sur på Roma hvis vi taber en kamp vi burde have vundet, eller hvis vi har spillet forfærdeligt, MEN man bør fokusere på det positive, og så må man give sit forslag til hvordan man kan rette de fejl som opstår i løbet af kampene. Vi bør lad være med at angribe spillerne, trænerne eller så vidt staben personligt, det er der mange der bliver sure over herinde! Man bør i stedet forholde sig til at skrive passende indlæg, som ikke rammer nogen personligt. Man kan godt være uenig! men man skal skrive ordentlig til hinanden, come-on vi er trods alt alle Roma fans, og jeg siger ikke vi bør være bedstevenner, jeg siger bare at vi bør behandle hinanden ordentligt.
Jeg har ihvertfald tænkt mig at følge det jeg har skrevet fra nu af, og jeg vil slet ikke bruge min tid på at diskutere om folks personlige anlægge eller deres dumme kommentarer.
Peace
- Xedem
Vil også prøve på at følge en ordenlig tone :)
vi kunne også lave 2 kamptråde fremover, en seriøs og en for sjov, så kan man selv vælge hvorfor en man vil være en del af, hvis man som mig er mega træt af at høre på alle mulige dumme kommentarer og derfor bruger den seriøse!!!!!
P.Totti: I stedet for at komme videre så køre du rundt i den samme smøre og bliver ved med at være negativ. Lad os komme videre.
Jeg har også tænkt mig at lave min tone og skrivning om.
Jeg vil dog stadigvæk forholde mig kritisk til projektet men på en ordenlig og rolig måde.
"P.Totti: I stedet for at komme videre så køre du rundt i den samme smøre og bliver ved med at være negativ. Lad os komme videre."
Enig :)
@AS-Roma-Italien
Der er jeg enig, og jeg er glad for du har taget kritikken til dig og vil prøve at forbedre dig, så håber vi bare nogle af de andre følger trop.
:-)
Sofus & Xedem: Ja selvfølgelig da.
Når man lige tænker tingene igennem og får nederlaget på afstand så bliver man enig med sig selv om, at ligeså meget som vores forsvar skal forbedres, det samme skal nogle af os brugere herinde også. :)
@AS-Roma-Italien
Stort!
Netop det samme har jeg gjort her igennem de sidste par uger, skriver kun før kampen og dagen efter (for det meste).. Min kærlighed til AS Roma er alt for stort, derfor bliver jeg alt for sur når det ikke går godt, også skriver man ikke på en ordenlig måde - Sådan er det med mig i hvert fald, og uden at vide det, så synes jeg det er det helt samme med dig? (ret mig hvis jeg tager fejl) :)
Men jeg holder dog stadig fast på, at jeg ( ligesomAS-Roma-Italien) stadig ikke kan se en udvikling i dette projekt.. Og jeg mener stadig at det eneste positive omkring Roma pt, er at se Totti spille!
Forza Totti! Forza Roma!
Btw, jeg læste et sted noget om, at der var ballade med Roma-tilhængerne efter kampen? Nogen der ved noget om det?
[Rettet af: TottiTheBest - 31/10/11 - 01:49]
@TottiTheBest: Tak og i lige måde:)
Ja har heller ikke skrevet så meget, mest fordi jeg har været pissed over resultaterne og derfor ønsker man ikke at skrive noget man helst ikke ville have skrevet.
Og ja, du har helt ret. Min kærlighed til Roma er også så stor at når de taber så bliver jeg meget sur og derfor kan der komme nogle grimme og dumme indlæg ud af det.
Men man må videre og forbedre sine indlæg og tænke før man taster;)
Dog tror jeg at alle andre Roma fans herinde har ligeså stor kærlighed til Roma som vi har :)
Folk viser det bare på anden måde. :)
Ja jeg er også helt enig i at det eneste lyspunkt ved Roma lige pt. er at se Totti spille. Desværre spiller han ikke lige i øjeblikket så derfor er det bare endnu mere træls at se Roma spille :( :(
Synes godt om ^^
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4