Kategori: Kampe
Så er der sgu kamp igen i aften. Vi møder Genoa på deres hjemmebane, Lo Stadio Luigi Ferrari. Kampen starter kl. 20.45 og dets betydning behøver jeg vel ikke engang at nævne? Faktum er i hvertfald at en sejr vil sende os direkte ind i topkampen!
Totti er desværre skadet, men mon ikke Lamela, Bojan og Osvaldo kan gøre livet surt for Genoa?
Startopstillingen ifølge Channel4.
Genoa: Frey; Mesto, Dainelli, Moretti, Antonelli; Rossi, Seymour, Veloso, Jankovic; Merkel; Palacio
Roma: Stekelenburg; Cassetti, Burdisso, Heinze, Jose Angel; Perrotta, De Rossi, Gago; Bojan, Lamela, Osvaldo
Kampen vises desværre ikke på Canal +, så den skal streames. F.eks. via www.fromsport.com
[Rettet af: Liam Gallagher - 26/10/11 - 15:47]
Il Lupi: Og Alle:
Jeg synes TottiTheBest har i sin bedste ret at være pessimist og alt andet.
Vi bliver lovet gang på gang at vi ka spille med om mesterskabet og at vi har truppen og holdet til det.
At vi endda kan vinde Champions League.
Gu kan vi røv.. Jeg er som TottiTheBest meget pessimist omkring klubben lige pt.
Det en lorte klub lige pt. for at sige det mildt.
Jeg er så træt af at høre spillere, som trænere som ledere og personale snakke om mesterskabet og Champions League. Det bliver jo aldrig til noget.
Det er noget af det værste mund-lort jeg har hørt. Hvorfor give fanse tro og håb, når der intet er tilbage????
Fuck hvor er det flovt at være Roma fan lige pt.
Og nej Il Lui TottiTheBest kan ikke lade være med at være Roma fan og det kan jeg heller ikke. Når man er så frustreret, rasende og sur som vi er så indikere det passion og følelser for Roma og hele klubben..
Og det kan man ikke lave om på og derfor vi bliver så følelsesmæssigt sur når det går så dårligt for klubben som det nu gør.
[Rettet af: as-roma-italien - 27/10/11 - 17:56]
Hvem har snakket om titler denne sæson? Ingen efter hvad jeg ved. Luis Enrique sagde sågar for blot nogle dage siden, at Roma ikke var mesterskabs materiale.
Havde i ærligt talt forventet Barcelona-spil og 4-0 sejre hver weekend? Sådan noget sker ikke over et enkelt transfervindue, men over flere sæsoner. Se bare på Manchester City, de begyndte deres projekt for godt og vel 4 år siden, og først nu begynder de at vise hvad man sigtede efter.
Det projekt som Roma har gang i tager tid, og man kan ikke forvente mesterskaber efter én sæson.
#AS-Roma-Italien og pessimister.
Jeg tror du har misforstået klubbens mål. Der er ingen, som har påstået at vi kan spille med om lo Scudetto. For bare et par uger siden fortalte DiBenedetto at sæsonforventningerne ikke handler om placeringer, men om at få implementeret spilsystemet.
Vi har en helt ny stab, et helt nyt hold, et helt nyt spilsystem.. vi kommer ikke til at spille med om titlen eller CL - jo hurtigere I affinder jer med det, jo hurtigere kan I slippe de aggressioner I sidder med.
Stram op og sæt jer ind i projektet før I spytter på det. Som Henrik Jensen så fint udtalte det: "Man kan godt sige, at den cd har jeg sat på de sidste mange gange". Ingen gider høre det samme nummer på repeat.
#Julii Caesares - Jeg er så enig!
Udover det, så synes jeg at vi sammen som en samlet fansite skal bakke vores klub op! AS-Roma-Italien, du skal ikke tro at du og TottiThebest er de eneste som har passioner og følelser for klubben bare fordi vi andre ikke sviner Hende til, som I gør. Jeg tror vi alle sammen herinde er pisse irriteret over at vi tabte i går, men det hjælper da ikke at begynde at svine alt og alle til. Det handler om at stå sammen og hvis vi står sammen som en enhed, så er der fremgang både på og udenfor banen!
[Rettet af: il lupi - 27/10/11 - 19:34]
Kunne ikke være mere enig med jer @Julii Caesares og Il Lupi!
@AS-Roma-Italien
Du skriver ordret "Jeg er så træt af at høre spillere, som trænere som ledere og personale snakke om mesterskabet og Champions League. Det bliver jo aldrig til noget.
Det er noget af det værste mund-lort jeg har hørt. Hvorfor give fanse tro og håb, når der intet er tilbage????"
Jeg har bare et spørgsmål til dig, hvor fanden har du hørt det henne? Faktisk har vores ledelse og stab kun udtalt sig om, at man håber på, når projektet er færdigt, at kunne kalde sig selv Italiens bedste. Der er INGEN der har udtalt sig om at vi skulle snuppe en titel i år! :-)
Generelt: Det for latterligt at nogle har så store forventninger at de regner med titler i år! Perfekt eksempel (Koch) med United som nu er et af de 3 bedste hold i verden (min mening). Håber i får slået noget koldt vand i blodet jer der har for høje forventninger, og faktisk åbner øjnene for det der sker i skønne Roma nu! Libyens befolkning vandt heller ikke krigen mod Gaddafi på få uger! De har været imod ham i mere end 40 år! Så tager jer nu sammen, og se på Roma med en realistisk tankegang.
Håber de pessimistiske kommentarer om vores alle sammens skønne Roma ikke dukker op igen til næste kamp hvis vi taber!
Love
- Xedem
[Rettet af: xedem - 27/10/11 - 20:16]
Koch: Jeg ikke lige finde artiklerne men har læst nyheder hvor folk fra Roma har udtalt at de kunne ende i toppen af Serie A.
Nu mente jeg bare generelt! At man gang på gang i Roma har store drømme og forhåbninger, men at det aldrig bliver til en skid. Har ikke sagt nogle har sagt vi ville vinde Serie A. Læs nu at jeg også skrev Champions League, og da vi ikk er med i CHL er det ikke muligt at vinde det i år?
Projektet gider jeg ikke leve mig ind i eller noget. Støtter klubben Roma men ikke projektet. For mig er det et projekt der er stendødt og et projekt der aldrig har været der (bare min egen personlige mening!)
Julii Caesares: Se min besked ovenover til Koch :)
Il Lupi: Har ALDRIG NOGENSINDE sagt at hverken du eller andre her på sitet IKKE har passion eller følelser for klubben.
SÅ LAD VÆRE AT PUTTE ORD IND I MUND SOM JEG ALDRIG HAR SAGT TAK!!!!
Jeg tror på at alle Roma fans har følelser og passion for klubben, ellers havde de ikke holdt med klubben. Har aldrig sagt det modsatte. Og hvornår har jeg svinet nogle til i forbindelse med Genoa kampen??? NEJ DET HAR JEG IKKE! Så lad nu være med at påstå noget jeg ikke har gjort. Stop det!! Har ikke svinet nogen eller noget til i forbindelse med kampen i går.
Xedem: Se ting jeg skrev til Koch og Julii Caesares. Har læst noget om top placeringer i år men nu mente jeg bare generelt.
SÅ irriterende at vi skal starte fra år 0 næsten hvert år!!!
@AS-Roma-Italien
Hvis ikke du støtter projektet støtter du ikke Roma!
Bare lige for at være en flueknepper:
Du skrev "Enrique har fået rigeligt med tid. Han er(Har?) ødelagt klubben. Vi røg ud af Europa League imod SLovan. Slovan Bratislava."
Er det ikke at svine nogle til? at sige at han har ødelagt klubben?
Forstår intet af de her udtalelser....
[Rettet af: xedem - 27/10/11 - 21:06]
^^Enig Xedem!
Xedem:
Projektet er ikke Roma??? Roma er Roma og har altid været Roma og vil altid være det.
Roma eksisteret før projektet og vil også eksistere efter projektet er afsluttet.
Jesus Christ!
At sige nogle har ødelagt klubben og fået rigelig med tid er ikke at svine nogle til!!!
OMG få bliv dog voksen knægt. Du må været meget følsom siden du kan se det til som en tilsvining.
[Rettet af: Julii Caesares - 27/10/11 - 22:55]
Nu synes jeg at diskussionen styrer mod en dårlig tone..
Anyway, AS-Roma-Italien.
Vær sød at oplyse mig om hvad du forventer af Roma?
Hvad ville dit projekt være?
Hvordan ville du vende den økonomiske situation?
Hvordan ville du gøre Roma til en bedre klub?
Hvad er dit mål?
Jeg forstår simpelthen ikke de her tanker om at projektet er dødt og den kedelige tendens der er med at folk bare skal skride på baggrund af en dårlig præstation eller et dårligt resultat. Et hold vil aldrig opnå stabilitet og succes hvis det står til folk der deler førnævnte holdninger.
Man kan da godt støtte Roma og så synes at projektet er det forkerte!!! så agumenter da mod "As-Roma-Italien" istedet for.
As-roma-Italien har ret til at mene at Enrique og projektet ødelægger Roma, det gør ham ikke til en dårligere fan... JEG er bare ikke ENIG med ham.
Helt enig med Kelevra!!!ENDELIG er Roma kommet til penge!! nu forsøger klubben da noget!! jeg har været med i 90` erne hvor Roma altid lå mellem nr 7-13 mange år i træk.
Det kræver tid at få noget op at køre... den nye ejer og Enrique er jo ved at lave fondamentalt om i klubben nede fra ungdomsrækkerne og den måde der bliver købt ind på og spillet... alt kan ikke lykkes på en nat!! ser dette som en mellem sæson" Håber dog på det bedste" og så næste år eller året efter kommer Roma..
Alle klubber vil blive så gode som mulige og vinde masser af mesterskaber og CL.
Barcelona/ROM blev ikke lavet på en nat! Roma har ikke så mange penge som Manchester City/Chelsea, derfor må der prøves noget andet!!
@AS-Roma-Italien
Apropos tilsvining så det dét du skriver til mig lige nu :-)
men hey, vi bør ikke skrive personligt herinde og derfor vil jeg ikke svine igen.
Men grunden til jeg skrev (måske lidt hårdt)
"Hvis ikke du støtter projektet støtter du ikke Roma!"
Er fordi at hvis dette projekt kan gøre Roma til en bedre klub og et bedre fodbold hold, burde man som Roma fan ikke have noget imod projektet. Sådan helt basic.
Og hvorfor kalder du mig barnlig og følsom? Bare fordi jeg har en anden mening? Jeg kalder dig heller ikke specifikke navne pga. du har en anden mening, men grunden til jeg diskutere det her med dig, er fordi jeg ikke forstår hvordan man kan have sådan en holdning :-)
[Rettet af: xedem - 28/10/11 - 01:14]
@Hulio
Thumps up ang. mening om det forkert/rigtigt..
@Il Lupi
Synes du skal til og overveje at gøre sådan her fra nu af --> Tænk - tast - send ;)
- AS-Roma-Italien og jeg 100% ret til og være Roma-fan og stadig være mega pessimistisk omkring den udvikling klubben går igennem pt..
@Xedem
Projektet er ikke ligemed klubben.. Jeg tager måske helt fejl, men det lyder lidt som om du lige er blevet fan af Roma? (uden at ville kritisere dig)
Det synes jeg også du skal gøre TottiTheBest ;)
@TottiTheBest
Hvornår skrev jeg at projektet er ligmed klubben? Jeg har lige argumenteret for hvorfor jeg synes man burde støtte det, projektet er jo en del af det "nye Roma" som man er igang med.
Og vær' sød at argumenter for hvorfor du tror jeg er "ny Roma fan" og hvad det har med sagen at gøre? Jeg er skam ikke ny Roma fan jeg har støttet dem siden 2001. Og da jeg blot er 18 år, må det siges at være rimelig langt tid.
Men tilbage til sagen, jeg kan ikke forstå hvorfor i kritisere Roma så meget omkring det nye projekt, i har jo ingen tålmodighed hvad angår klubben. Det som om at hver gang vi taber en kamp begynder flere af brugerne herinde at svine klubben og spillerne til. Klubben har udtalt at det er et vedvarende projekt som kan tage langt tid, og jeg synes i forventer alt for meget.
[Rettet af: xedem - 28/10/11 - 15:18]
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4