Kategori: Kampe
Idag spiller Roma ude mod Inter. En svær kamp hvor Roma skal få vendt skuden og en sejr er ikke urealistisk. Er der andet at sige end at vi bare skal have de tre point?
Kickoff: 20:45
FORZA ROMA! 
Inter ligner et hold der skal spille Europa League næste år
Skuffende, at man ikke kan skabe chancer mod dette sårede mandskab.
0-0 havde været godt mod Mourinho.. Ikke mod Gasperini.
Synes bestemt også De Rossi spillede en rigtig god kamp, og gør det super med at falde ned defensivt.. Kjær gjorde også en rigtig fin indsats :)
OK kamp idag. Til tider så Romas spil rigtig fint ud, det fungere meget bedre når totti ligger sig mere på midten og slår boldene. Det begynder at se mere positivt ud.
Simon Kjær havde en rigtig god debut syntes jeg. Tror vi kan være glade for det ene point for vi har heldet på vores side idag.
En mindre og ligegyldig ting er, at jeg ikke forstår hvorfor Inter ikke starter med Zarate inde, han spillede virkelig godt da han kom ind.
Jeg synes Borini er værd at nævne! Flot debut.
Burdisso,De Rossi,Borini, Pizarro og Kjær er da værd at nævne.
Nu så jeg ikke kampen men holdt mig opdaeret på siden;), hvem spillede bedst, Inter, eller Roma? kan man begynde at se Roma tag form? Eller er det ren forviring,
næste kamp vil jeg gerne se et angreb med bojan/lamela-osvaldo-borini, hvad mener i ?
Roma var klart bedst, men den største chance havde Inter.. Men jeg kan virkelig se udvikling på det her Roma-mandskab.. Vi spiller den stille og rolig rundt, vi stresser ikke hinanden eller noget, men vi er desværre alt alt for uskarpe oppe foran.. Havde set Borriello komme ind meget tidligere og det skulle nok ha' været i stedet for Osvaldo..
Men flot kamp af Roma, med lidt held kunne vi også ha' taget alle 3 med hjem.. Men 1 er bedre end 0..
[Rettet af: II-Capitano - 17/09/11 - 23:07]
Jeg vil klart mene at Pizzaro var en af banens bedste idag.. Han er så vigtig på det hold her.. Men Flot kamp af alle spillerne selvfølgelig..
Folk glemmer altså David Pizarro, som gør et fantastisk stykke arbejde inde på midtbanen. Pizarro er mine øjne en af Romas bedste spillere i kampen. Det er helt tydeligt, at han befinder sig godt i Luis Enriques spilsystem.
Foruden PIzarro vil jeg fremhæve De Rossi, Taddei, Burdisso og Simon Kjær. Romas dansker fik en rigtig god debut, han agerede sikkert og roligt. Og så reddede han det ene point med hjem til hovedstaden.
Og helt generelt synes jeg, vi kan være godt tilfreds med præstationen. At have et så solidt boldovertag på udebane mod et Inter-mandskab, som nuvel er i akut formkrise, men stadig er et godt og rutinerede hold, er stærkt af Roma.
Det er tydeligt, hvor meget trænerstaben gør ud af pasningsspillet i den daglige træner. Roma er blevet et boldsikkert mandskab, som i langt størstedelen af situationerne spiller sig ud af problemerne, i stedet for blot at sparke den op og få lidt luft.
Også presspillet er blevet forbedret. Luis Enrique går helt afgjort efter at inkorporere Barcelonas spillestil. Og det tager tid.
Vi får de chancer, vi kan bede om i en udebanekamp mod Inter. Med lidt mere held, mod og kynisme havde vi scoret.
Enig med Agurk, bortset fra det med Taddei. Han var god offensiv, men alt for dårlig defensiv, de løb bare lige forbi ham.
Jeg er også enig med Agurk.
Jeg synes egentlig det bedste ved dette resultat, er den følelse jeg sidder med nu, af at man på udebane i Milano føler at man burde ha haft noget mere med hjem.
Det bevidner om en kamp som Roma kan have en god portion ære af.
Nu må folk godt nok stoppe!
Totti gjorde det meget godt igår, i forhold til standarden..
ALT angreb der kom fra Roma, kom fra Totti's fødder.. Og han deltog fint i defensiv, der var flere gange i løbet af kampen hvor han var med helt tilbage..
Derimod mener jeg Osvaldo, var den helt store skuffelse..
Inter er jo en skygge af det hold der slog Barcelona ud af CL. Det er jo kun 15 måneder siden, skræmmende hvor dårligt et hold kan blive på så kort tid.
TottiTheBest.
Jeg er meget enig med dig vedrørende Tottis præstation. Han arbejdede for føden, var med i holdets genpres, og igangsatte selv et pres, når han havde mistet en bold.
I offensiven talte en jeg håndfuld målgivende afleveringer til henholdsvis Borini, Osvaldo og Pjanic. Han udstrålede en ro, som er så vigtig i kampe som disse.
Osvaldo kæmpede og deltog i presset, men skulle naturligvis, i kraft af hans angriberrolle, have scoret på de tilbud, han fik. Det skule Borini i øvrigt også.
Calciomercato estivo 2026
130
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0