Kategori: Kampe
Ja så er det på torsdag at vi spiller vores første officielle kamp i sæsonen 2011-2012.
Det bliver i Europa League, en turnering som jeg personligt mener vi skal tage seriøst.
Vi har gode chancer for at vinde hele turneringen og for at skatte Italien nogle gode koefficient point.
Vi møder Slovan Bratislava, en hold vi skal slå og et hold vi gerne skal slå med 3-0 til 4-0 endda.
For hvis vi ikke kan slå dem med 3-0 til 4-0, hvem kan vi så vinde så meget over.
Men ok en 2-0 sejr ville også være fint nok.
Seneste nyt er at Totti og Perrotta ikke kommer til at spille som de ellrs var udset til.
Der bliver godt nok ikke mange italiener i startopstilling :(
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/08/17/2623856/romas-francesco-totti-simone-perrotta-to-miss-slovan
Side info:
J. Menez scorede så lige Paris SG's sidste mål til 4-0.. En mand jeg kommer til at savne!!
Er enig i at vi skal slå dem. Men kig på det hold vi stiller med. Viviani, Brighi og Simplicio på midten?? Come on? Okaka, Caprari, og Bojan oppe foran. Cassetti i miderforsvaret??
Med det hold havde man ikke forventet skide meget. Om LE gør det for at spare spillere til Søndag, og måske havde håbet på en "Walkover" ved jeg ikke.
Men synes ikk der er nogen grund til at gå op i syningerne på grund af de score på en dødbold. Vi havde stadig alt spillet. De sku bare have været den anelse skarpere oppe foran.
vi havde så heller ikke lige de små ting på vores side i den her kamp1!! så relax... villareeal tabte også, men de går os videre vi knuser dem i rom..
@ Rüemenapp
Ja på sigt kan vi forhåbentlig bygge et stærkt hold op. Men det kan vi da ikke bruge til noget nu. Jeg kan ikke se nogen grund til at glæde sig over noget som måske først sker om 1-3 sæsoner. og tænk hvis halvdelen af holdet skrider? så skal vi ud og finde nye spillere, og så kan vi starte helt forfra med opbygning af et nyt hold.,
Vi lever i nuet, og derfor mener jeg det er skandaløst, at vi ikke bare formår at score 1 mål i dag. Vil ikke have at Roma skal ende som Liverpool, der ikke engang formår at kvalificere sig til el via Premier League. Der skal ske noget nu, hvis vi skal have nogen forhåbninger om at komme i Europæisk fodbold næste sæson. Ellers kan det meget vel ende med at blive en gentagelse af sidste sæson.
DeRossi16: Hvorfor i al verden skulle LE spare spillere til på søndag?
Der sker jo ikke en skid på søndag alligevel.
Serie A starter først den 28 for vores vedkommende.
Og Cassetti kan man bestemt ikke sætte en finger på i dag. Tværtimod.
øv øv øv...lorte kamp...der var en der lovede os 0-3 sejr...
det ER den roma som vi kender.
vi må vente næste uge, hvor evt. DDR, totti, lamela er med.
nu går jeg i seng og græder.
Nej nej nej og atter nej, Jeg er simpelthen så fucking skuffet. Det er helt utroligt at vi taber til sådan et hold man aldrig har hørt om. Seriøst det her er ROMA, vi spiller mod et ukendt hold fra et helt ukendt liga, så kan man da godt forvente at Roma tager den sikkert hjem. Ved sku godt, det er et HELT NYT hold, men med de kvaliteter vores hold har, så burde man da kunne undgå et nederlag til Slaven-et-eller-andet-lort...Det er hold bliver nok aldrig en RIGTIG STORKLUB, i guess...Det er simpelthen Smallclub mentalitet det her for fanden. Fuck det, nu skal de amatør fra Slovan-et-eller-andet-pis godt nok tæskes igennem i Rom, ellers er der OFFICIELT KRISE både i ROMA og i HELE SERIE. Roma er favoriter til at vinde turnerningen og det er da helt uhørt at man ikke engang kan klare et amatørhold fra en eller anden lorte liga.
My bad med hensyn til sparingen. Men stadig var der mange profiler ude med småskader. Juan, Totti, Pizarro, Perrotta, Borriello. Tror han havde set kampen lettere end den blev.
Mener stadig vi skal vinde, men med det hold vi stiller med kan man ikke forvente det vilde.
Enig omkring Cassetti. Og rent spilmæssigt var vi dem jo overlegne. Havde ca. gennemsnit 60-40 bolden.
Flest chancer, og mest spil på deres halvdel. At de så score på en lorte dødbold er jo Romas held i en nøddeskal. (Evt. Stekelenburg som ser ringe ud).
Det var jo det jeg skrev før kampen, da jeg så opstillingen.
Det er respektløst overfor italiensk fodbold at stille med sådan et hold.
Hele holdet spillede tåkrummende ringe.
Den eneste der kan være sin indsats bekendt er pudsigt nok Cassetti.
Roma kan INTET uden De Rossi.
DEt vil være helt til grin hvis ikke vi går videre hahahahha...tanken skræmer mig, men der er jo en chance for at de kan slå os ud, hele Serie A og Europa vil grine af os. Bare tænk på Panatenaikos for et par år siden.
SHIT Nazio vandt hele 6-0 lol, hvorfor kan vi ikke det? mit humør er ødelagt mit humør Luis Enrique med det dårlige holdopstilling. T
Det her i virkelig en af de kampe hvor jeg nok har været mest skuffet.. Virkelig sørgeligt.
Kæft jeg hader mit liv :p
Godnat!
Men stadig.
Forza Roma :)
Jeg er egentlig ikke vred. Det er bare en tom følelse.
Jeg er aldrig vred efter kampe.
Holdet kan gå over, finde den nærmeste majs mark, og så kan de vare sutte på et par majs kolber*.
har ikke meget tilovers efter denne kamp. Kæft jeg er pisse vred.
*Alle undtagen de 3 indskiftede spillere og Cassetti.
De 3 indskiftede spillere mener jeg ikke kunne nå at gøre en forskel og Cassetti, ja han levede op til anføre bindet.
Syns det er lidt "sjovt" s¨hurtige folk bliver negative..
Selvfølgelig var det ikke det resultat vi havde håbet eller forventet mod et hold der er noget lavere rang end os, men stadigvæk er vi da stadig STORE favoritter til at gå videre..
Derudover syns jeg det er åndssvagt af folk der begynder at kritisere LE for hans start 11'er, for hvis vi nu havde vundet 3 eller 4-0 idag, havde i jo rost manden til skyerne. Han har en stab der ikke er spillet sammen endnu, mange nye nationaliteter, så rolig nu..
For det tredje har vi mange gange set/hørt store hold i europa skuffe i østlande, som f.eks. hvor vi spillede idag, da det er svært at spille på deres hjemmebaner, bare vent til de kommer til Rom, så har de ikke 10-20.000 bag sig, og det vil man kunne se..
Vi havde trods alt 64 % boldbesiddelse idag, og hvis vi holder det flotte tal i 90 minutter i Rom, vil de også blive slået hjem hvor de kommer fra, det er jeg helt sikker på..
Misforstå mig ikk, jeg er også selv meget skuffet, men kan da sagtens se os klare denne opgave..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0