Kategori: Kampe
Serie A
Søndag kl. 15:00
En sejr, 3 point.
Intet andet tæller eller kan bruges!
FORZA ROMA
FORZA GIALLOROSSI

I det mindste er vi stadig i Serie A næste år... shit doria...
Ja Koch udinese all the way.. de har sku også fortjent den.... nu skal milan ikke lave numre
Har kun en ting at sige om dagens kamp: Skandale indsats af spillerne! Og hvor er det dog fortjent Catania vinder, klart bedst gennem hele kampen og mod et bedre hold har vi fået røvfuld idag..
Ringe indsats! Den eneste der kan være sit indsats idag bekendt er Doni, som holder os inde i kampen.. Skuffende Roma..
Men også fortjent Udinese tager 4.pladsen de har været klart bedre end os denne sæson..
Det må man sige ja til. Direkte skandaløs indstilling spillerne havde til kampen. Montella er uden tvivl en færdig mand, og sådan skal det også være.
Well, Europa League næste år er vel også det eneste holdet fortjener for denne her sæson!?
Nu er vi faktisk ikke sikre på EL endnu. Juventus kan stadig rykke forbi os skulle vi tabe næste runde og de vinder. Vi skal huske på at de er bedst indbyrdes.
[Rettet af: koch - 15/05/11 - 17:40]
vi manglede også mange spillere i dag... og mange skader og halv skader
det tænkte jeg også, et hold med, doni, loria, rosi, simplico, taddei, cassetti og greco er det cl værdigt ?? nej.....
Som sagt :) Vi havde kun 3 kvalitetsspillere på banen idag: Totti, Borriello og Burdisso. Resten hører ikke på et tophold.
Jeg synes Doni gør det udmærket. Redder os et par gange med fine redninger på chancer som Catania burde have omsat.
Ja vi har rigtig mange skader og karantæner, hvilket er uheldigt! Men Menez er på bænken come on?
Og selvom det er et reservespækket hold, så er det ikke blot det, men de lignede nogle der slet ikke gad kæmpe for det.. Catania kæmpede langt mere og i perioder kørte de Roma rundt..
At Menez var på bænken, og så endda hele kampen er en skandale! Helt klart noget internt. Trist, og har hermed også resulteret i, at Europa League er en konstatering næste år. Suk! ... Jeg har lyst til, at se et heeelt nyt hold snart! Kommer lige med nogle vuderinger af vores spillere:
Doni vs. Sergio
Jeg vil ikke klantre Doni for noget af målene idag, men han står simpelthen bare så usikkert! Jeg begriber ikke, hvordan Julio Sergio kan sidde på bænken. Han er stabil, og jeg vil ikke have noget imod, hvis han bliver vores keeper næste år. Han er uden tvivl en dygtig en af slagsen.
Forsvaret:
Cassetti, 33 år, ud. Han har simpelthen bare ikke kvaliteten til at spille for Roma. Den højre back skal skiftes omgående, og det kan kun gå for langsomt. Vores midterforsvar idag (Juan og Burdisso) er reelt set gode nok. Burdisso er måske ikke verdens dygtigste forsvarspiller, men nøj hvor han kæmper - altid! Jeg kan rigtig godt lide ham, og det er ikke mindst fordi, at han kæmper så meget. Jeg synes desværre, at Juan er faldet lidt på den. Men han skal nok have 1-2 gode sæson(er) tilbage. Riise har jeg efterhånden svært ved at vudere. Han er dygtigt, og jeg synes folk giver ham skylden for ofte. Når det så er sagt, så virker han heller ikke i topform, og hans defensive præstationer er virkelig ikke prangende.
Midtbanen:
Daniele De Rossi - fremtidens mand. Tja, hvad sker der med ham? Hans passion er selvfølgelig ikke væk, men hvor er den? Han dummer sig hele tiden, og bidrager stort set ikke meget noget længere. Han er klart årets skuffelse i mine øjne, og jeg er virkelig i tvivl, om hvorfor han ikke har været bedre? trods alt en af verdens bedste midtbanespillere. Perrotta har også overskredet sin sidste salgsdato i mine øjne. Han er ikke god nok til Roma længere, punktum.
Brighi anser jeg som en fin reserve og det samme med Greco, så længe Greco ikke bliver andet end en reserve! Pizarro er desværre oppe i årene, men han har stadig store kvaliteter! Simplico mener jeg heller ikke har niveauet, dog fin back up også.. Taddei raus, han kan ikke bidrage nok længere. Rosi er heller ikke en starter, og han burde ikke være andet end en reserve.
Angreb:
Totti er og bliver essentielt. Selv næste år vil han blive vigtig. Normalt siger jeg, at roma er meget mere end Totti, men det har vi godt nok ikke været det sidste halve år!! Menez har kvaliteten, og han skal også have chancen! Vuci og Borriello er begge humørspillere, og når de rammer niveauet, så har de kvaliteten. Men de har sku desværre ikke altid ramt deres niveau. Hvis vuci kan sælges for gode penge, så er jeg klar på at give slip på ham.
Træner:
montella har ikke kvaliteten på nogen måde, punktum..
Alt-i-alt
Vores trup er ikke bred og god nok! I sær forsvaret skal forstærkes, og det samme skal midtbanen og angrebet! Alt skal have et løft!
Ny højreback, centralforsvar, central midt, angriber, kant..
vi har brug for et markant løft til næste sæson, hvor en top 3 placering er nødvendig for champions league fremover...
Meget enig med dig Mexes!
Jeg synes dog virkelig, at AS Roma er uheldige, med og få nogle dårlige trænere til klubben, som simpelthen ikke kan finde ud af og bruge truppen ordenligt.. Håber Ancelotti kommer til sommer, og får renset godt og grundigt ud i truppen.. Det første burde være og fortælle Menez, at han er en af fremtidens vigtigste spillere i AS Roma, og burde ikke få lov til og skifte..
Forstår virkelig ikke Montella har vidst sig og være så dårlig en træner.. Hvordan kan det være han er den eneste der ikke kan se at spillere som Taddei, Perrotta, Cassetti og Doni slet ikke er gode nok.. Jeg tror det skyldes meget, at Montella endnu ikke ved hvordan man håndtere stjerner, og derfor har haft meget nemmere ved og kunne kommunikere med disse ovenover nævnte spillere end f.eks. Menez og Vucinic.. Ellers er han vel virkelig hjernedød, hvis han mener Menez ikke har evnerne til og starte istedet for Taddei :)
Håber at Menezs forhold til klubben stadigvæk kan reddes hvis vi for n ny træner.
Syntes vi ska slappe lidt af med at skælde ud på Montella. Hans eneste erfaring som træner er U15 for Roma.. Det er altså ikke noget der kvalificerer ham til at jagte toppen af Serie A med en elendig gang spillere..
Nevertheless, er det jo det jeg har sagt de sidste snart 1½ måned: ny målmand, 2 nye backs, 1 central midtbane til backup, offensive spillere/kantspillere med fart i samt en ekstra angriber.. Det kan ikke være anderledes. Jeg er dog glad for at det virker til at vi har fået en kompetent mand ved roret til at styre det..
Ancelottis 4-2-3-1 system ville egentlig ligge rigtigt godt til holdet med de rette forstærkninger..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0