Kategori: Kampe
Oven på den gode stime i Serie A, skal vi forsøge at fortsætte den i Coppa Italia.
Vi tabte den første kamp hjemme med 0-1, så der ikke så meget at snakke om.
Vi skal vinde!
Jeg håber på det, drømmer om det og tror også på det!
Om det sker, det må tiden vise.
TV: TV2 Sport fra klokken 22:35 (forskudt).
OBS: Kampen er først imorgen og starter 20:45.
FORZA ROMA 
FORZA GIALLOROSSI 
OG GOD KAMP TIL ALLE! 
Borriello er tilbage!!!!
Det sku da ikke for sent?
Borriello!!!!!!!!
Jeg tror det er omkring 13 mål vi har scoret i overtiden så hvorfor ikke score det 14. :)
Fuld fart frem! Juan i angrebet!
ja vigtigt vi viser at vi kan scorer uden totti
Ja men det sker aldrig mod inter... de er for heldige altid...
hahah 3 minutter
hvis stillingen havde være omvendt var det mindst 5
haha kun 3 minutter og halvdelen af tiden trækker Inter den bare.. skidt dommer!
ja skidt dommer vi spillede kun 1 minut kæft en spade!!1 men vigtig borriello får scoret igen
Ufortjent....
Men faktisk en god indsats af drengene idag, bare ærgeligt Inter skal få lov at score det mål.. Også mangler skarpheden, for hvor sku vi dog have scoret i første halvleg..
nu man tænker tilbage på den første kam....ej hvor brænder Vucinic en direktør chance... havde vi haft en 1-1 fra rom...syntes jeg det lå til Roma vil score igen hvis den var gået i forlænget... vi taber ikke simifinalen i milano men i rom.....ærgeligt Menez og Vucinic ikke er mere traf sikker foran mål....
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/05/11/2482401/romas-vincenzo-montella-we-lacked-pace-and-confidence
Ja Montella siger det jo.. Vi mangler fart på holdet.. Det får man altså ikke med Perrotta, Cassetti, Riise og Taddei. Det er altså ikke spillere der på nogen måde formår at sætte fart i spillet..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0