Kategori: Kampe
Ja så er det fredag, og fredag betyder weekend, fest og 2 dage til at Roma spiller igen!
Denne gang er det imod Parma. En modstander der ligger under midten og roder rundt. Sidste gang vi mødte dem, blev den kun 0-0.
Men denne gang skal vi vinde, da der er pres på os.
Håber vi kan spille ligeså fornuftigt, hvis ikke bedre end vi gjorde i onsdags.
Og lad så Montella få sin første hjemmesejr på Olimpico!
FORZA ROMA
FORZA MONTELLA
det er simpelthen til grin. at smide den føring væk til et ufarligt parma hold. skandale. 2 mål af amauri. nej, så er verden sgu nær dommedag
det er psykisk og slut..... ikke mere at sige
THIS IS DONI !!
Helt ærligt, 2 decideret skud på målrammen fra Parma = 2 mål..
Kommentatoren sagde ca. 65 minutter inde i kampen "Parma har endnu ikke haft nogen decideret skud på målrammen".. Jeg tænker "derfor de ikke har scoret endnu, der kommer mål ligeså snart de rammer målrammen"... BUM hvad var der sket 15 minutter senere??
Doni er såå fucking ring (undskyld sproget) !!
EDIT: TAG DEN MONTELLA! Doni er bedre - I drømmeland!
[Rettet af: TottiTheBest1 - 27/02/11 - 17:05]
Vi mangler virkelig Mexes i det forsvar!
Og Adriano i det angreb;)
kan man være mere skuffet......pizarro skadet og vi hænger slet ikke sammen som et hold i 2 halvleg.....
brighi simplico taddei er der satme ikke mange sikre pasninger i,
og køre aldrig forbi en mand. vi skal have nyt blod til den midtbane kigger lidt mod udinese efter manden vi skal have...
2-2 og lazio tabte vi kunne have hentet 3 point på dem,forhelvede nu er den søndag ødelagt
Muro der har lige været en længere diskussion her på sitet omkring brug af sprog når man kommenterer. Prøv nu bare at slappe lidt af. Vi er allesammen sure over det her, men ingen grund til at udtale sig på den måde.
Enig AS-Roma-Italien. Mexes mangler virkelig i det forsvar.
Men altså, Roma blev minimum snydt for hvert fald ét straffe.
Hvorfor er det lige at holdet ikke kan bære sig selv kun pga. Totti & Pizarro forlader banen?
pizarro sad på bænken her til sidst.
Som Totti er gud siger, så har vi brighi simplico taddei, altså 3 på midtbanen der ikke har noget at komme med.
Helt ærligt folkens! Tag jer nu lidt sammen :P
Mexes og Pizarro (2 halvleg) vil ikke kunne gøre noget som helst i den her kamp, når man har en målmand der ikke kan redde et eneste skud på målrammen! Det eneste gode ved Doni er at han er god i feltet, til og komme ud og gribe bolden - Til resten af tingene er han VERDENS DÅRLIGSTE MÅLMAND!
PS: Læg mærke til jeg forudså at Doni ikke vil redde et eneste decideret skud i nyheden "Montella: Derfor valgte jeg de spillere"...
kelevra jeg forstår.
vi er alle sammen mænd herinde, og frustrationer snakker engang i mellem, det kan ikke passe at fordi man bander så skal brugeren lukkes med det samme. det er klart at jeg køre den ud, når nogle spiller smart herinde. :)
Jeg forstår hvad du mener Muro, og bander da også men holder det dog til gengæld for mig selv. ;)
Tror heller ikke ud bare sådan uden videre bliver lukket ned, men jeg har forstået det som man bliver advaret om det og hvis det sker gentagene gange så får du noget karantæne i første omgang. Admins bestemmer og forstår også idéen i at holde en ordentlig tone når man 'omgås' andre herinde. :)
forstående.
http://boldvideo.dk/palermo-0-7-udinese/
DiBendetto hent Sanchez!
Sanchez er ikke hans priskilt på 400 mio værd. Btw, så kaprer Juve ham sikkert. Venskabsklub..
Juve får sku ikke Sanchez. Hvis der er nogen italiensk klub der får ham, er jeg desværre bange for at det bliver Inter. Selvom de er venskabsklubber skal du tænke på at Sanchez også har sit at sige.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0