Kategori: Kampe
Ja ny træner, gammel kamp?!
Jeg syntes bare vi skal prøve at starte på en ny og frisk. Det bliver Montella første kamp i spidsen for os og jeg syntes bare vi skal give ham al den opbakning man overhovedet kan.
Han har brug for at mærke og følge at folk og fans står bag ham.
Men ja kampen starter kl. 18.30, men eftersom vi havde spillet 20 min af kampen sidst, ja så starter vi vidst nok fra det 20 min og har derfor mindre tid til at score i.
Men vi skal have 3 point intet andet tæller!
FORZA ROMA
FORZA MONTELLA
[Rettet af: as-roma-italien - 21/02/11 - 23:18]
haha, mexes. flot smil!
Kanon debut på en ny start for Montella og drengene. Hamrende dejligt at have Pizarro tilbage !!! Og faktisk en ret stabil indsats i forsvaret. Ikke nær så usikkert som det plejer !
FORZA ROMA!
Hvor syygt, Montella er ubesejret som træner i Roma!!!
Nå, fin kamp. Allerede forskel på holdet i forhold til det vi så under Rani. Skønt at se Pizarro igen og sammenspillet med Totti er smukt. Fornuftig kamp af Cassetti og ikke mindst de to centerbacks!
ja jeg tror han fik slået tanden ud
Syntes der er nogle gode præstationer i dag :)
Pizzaro, som er kampens spiller. Sikke en arbejdsinsats og så flytter han bolden fantastisk rundt. Derudover syntes jeg Cassetti og Taddei spiller en rigtig god kamp. Cassetti sikker i defensiven og Taddei flytter bolden godt rundt og arbejder jo helt vildt. Og så er Mexes igen en klippe i forsvaret. Spiller med meget høj ricici, men det lykkes squ! Og til sidst syntes jeg at det er dejligt at se Doni i målet. Syntes stadig han er vores bedste målmand :)
Forza Roma! Forza Montella!
bare se hvor glade spillerne hva efter som om de havde vundet over lazio... dejlige billeder.
pizarro klart bedste spiller for dårligt at menez kun var inde i desidste 10 + 5 minutter
Ja, tror også Mexes fik slået en tand ud i første halvleg, derfor der også er blod overalt på hans trøje..
Jeg synes faktisk det var godt at menez ikke var med idag! det viser at vi godt kan uden ham, nu hvor han ikke kan deltage i retur kampen mod Shakhtar...
[Rettet af: kvistus - 23/02/11 - 20:15]
Montella har fået spillerne til og presse spillet længere oppe på modstanderens banehalvdel, hvilket også gør det meget nemmere for forsvarne og holde nullet..
Syntes de fleste spillede en god kamp.. Men der var et par stykker der faldt meget ned i anden halvleg, synes Simplicio, Taddei og Borriello spillede en dårlig anden halvleg.. Simplicio var ikke særlig livlig, mens det bare ikke var Borriello's dag.. Taddei gjorde det fint defensivt, men synes ikke han var specielt god offensivt, de fleste af vores angreb kom også fra venstre, og Bologna kom mest igennem ved vores højre..
Det er sgu dejligt at se Pizarro igen :D Han giver en helt fantastisk ro til holdet, med sin sikre boldomgang og præcise afleveringer. Ham har vi sgu manglet.
Meget, meget interessant at Ranieri påstod at Pizarro ikke kunne spille, fordi han ikke var i form ovenpå skaden. Men her under Montella kunne han godt holde 90 min. Mystisk Ranieri!
Du mener nærmere 75 minutter Liam :)
Og husk nu det 3 dage siden vi spillede mod Genoa..
[Rettet af: TottiTheBest1 - 23/02/11 - 21:10]
dejligt med en roma sejer!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj