Kategori: Kampe
Yir yir boys!
Så er det på tide at få en ny kamptråd til en ny kamp.
Der skal ikke siges eller snakkes så meget om kampen.
3 point er et must!
Intet andet er godt nok. Ligeglad hvordan og hvornår den kommer i hus, vi skal bare vinde!
Taber vi. Ja så SKAL DET VÆRE UD MED Ranieri!
God kamp til alle!
FORZA GIALLOROSSI
FORXA ROMA
Nu vælger jeg ikke at svare hende :)
Pinligt pinligt.. Vi har nu lukket hele 14 mål ind de seneste 4 kampe.. Hvis Ranieri ikke selv kan se der er noget galt og trækker sig - så håber jeg fandema Rosella har bollerne til at gøre alle Romafans en tjeneste inden hun overlader klubben til de nye ejere!
Nu må Ranieri sgu skride altså.. Kan ikke tåle at se på ham længere. Hvis jeg hører "The Tinkerman" igen så river jeg mit hår af.
vi lukker alt for mange mål ind dypt pinligt.... hvis man score 3 mål på ude bane skal det give 3 point.....det er helt gal det her...
Ja, enig Asroma87. Så også gerne han i det mindste prøvede, men han havde stadig ikke kunnet nå den, desværre.
2 nye backs, også et hold der gerne vil spille bold, selvom man er foran 3-0
Så har bold.dk en artikel klar :)
Nej nej nej nej!!!!!
Er først lige kommet hjem, så har HELDIGVIS IKKE set kampen!
men nøj hvor er det pinligt, men vel ikke overraskende!
Vi har set det før. Roma har tendens til at smide en føring, en stor en af slagsen.
men hvor stod Julio Sergio?!?!? Er der stemning for at Doni skal være 1. keeper igen??
Sergio stod godt!
sergio var på ingen måde skyld i de mål. han stod faktisk en god kamp, ihvertfald efter min mening. han tog nogle rigtig vigtige bolde.
Sergio havde flere godt redninger, og man kan slet ikke klandre ham for nederlaget.. Han så skidt ud ved deres første scoring, men ellers havde han ikke en chance..
Men der skal da ske et eller andet i den trup!
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/02/19/2359281/romas-claudio-ranieri-insists-he-will-not-abandon-ship-as
Godt nok inden dagens kamp, men hvis ikke han ændrer mening så skal jeg personligt hoppe ombord på det første fly til Rom og deltage i protesterne!
Det eneste dårlige man kan sige om Sergio i denne kamp var at han var for usikker på Genoa's første mål. Ellers stod han efter min mening meget godt, men igen, han får INGEN hjælp af forsvaret som i øvrigt vælter rundt.
Har fandeme aldrig været så sur over en tabt kamp som jeg er nu..
Tja det vækker jo desværre minder fra Den Italienske Super Cup 2006!
VI var foran 0-3 imod Inter og taber så 4-3, godt nok efter forlænget spilletid men still!
Det betyder dog ikke at Ranieri skal blive! Så meget som jeg kunne lide ham og støttede ham sidste år. Så meget skal han ud nu!!
Der en grund til at han aldrig har vundet en skid!
Han blev fyrret i Chelsea, Juventus, Valencia. Og nu også Roma!!!
Det må da stå soleklart nu? Ranieri ud!!
De indskiftninger var da intet mindre end katastrofale.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0